Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 15.05.2024 20:47

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 88391 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5889, 5890, 5891, 5892, 5893  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2
PostitusPostitatud: 05.09.2020 08:51 

Liitunud: 15.12.2004 17:12
Postitusi: 348
Tehniline kirjutas:
h4rz kirjutas:
Indrek06 kirjutas:
On keegi oma tavalised numbrimärgid vahetanud maanteeametis nn USA tüüpi numbrimärkide vastu? Palju sellise protseduuri riigilõiv on?

82€

Keegi imelikke küsimusi ei küsi? Et miks soovid vms?


Ja see küsimus ise ei tundu imelik?

Imelik inime, kui normaalne küsimus tundub imelik. :?

Eelistaksid tunnustust riigieelarve nuumamise eest?

Ma eelistan igal juhul normaalset suhtlust kui altkulmupilku ja tuhmi arusaamatut mühatust leti tagant. Aga erinevus pidigi rikastama... :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2
PostitusPostitatud: 10.09.2020 15:30 

Liitunud: 19.09.2014 19:55
Postitusi: 555
Asukoht: Keila/Tallinn
Miks tagasild vihmaga hüppama hakkab?
Autol all tänaseks aasta vanad reguleeritavad koni amordid. Puksid on tihedad, kuigi vanad, rehvid on ok.
Kuiva ilmaga rehvi põletades on kõik ok, kui vihmaga sama teha siis on tunne, nagu sild räigelt perutaks. Enne amordi vahetust oli ka see teema arvasin, et amordid läbi.

_________________
Ükski auto pole omanikust parem.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2
PostitusPostitatud: 10.09.2020 18:18 
C4V6
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.02.2008 13:40
Postitusi: 4195
Asukoht: Kalsarikännit
Ilmselt kuiva ilmaga on träktsionit piisavalt palju, et sild vägivaldselt amordi tööle paneks.
Kui rattale pidamist tekitada, siis sild tahab ennast ümber oma telje keerata, seal tulevad amortisaatorid mängu mis hakkavad seda takistama ja vedrustus aktiveerub. Nähtavasti märjaga jääb laksu puudu täpselt amordi jaoks. Puusalt pakun, et tegemist on mingi lowlife autoga millel stänts ja odav coil. Lahendus oleks vedrustus äkki pehmemaks keerata.

_________________
Jerry lee Lewis was the devil
www.HLautoosad.ee HL'i Facebooki leht tanel@Hlautoosad.ee 53 039 002 E-R 09:00-17:30


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2
PostitusPostitatud: 10.09.2020 23:38 

Liitunud: 19.09.2014 19:55
Postitusi: 555
Asukoht: Keila/Tallinn
stäänci ei ole, vihkan sellist kräppi. Odavaid coile veel enam. Kallitega (ikka 1500€+ ring) pole kokku puutunud neid veel vihata ei oska. Aga tänavasõiduki jaoks on coil niiehknaa mõttetud.
Eibachi madaldusvedru -30mm on küll, kuid mitte reguleeritav.

träctioni puudumine kõlab suht õigena, sest pirelli P7 oli juba uuest peast vihmaga üsna libe(235-45-17). Viskan esimestega ringi saan teada.

_________________
Ükski auto pole omanikust parem.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2
PostitusPostitatud: 12.09.2020 09:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.09.2011 15:46
Postitusi: 1192
kinnine või lahtine differ? vb loll pakkumine aga äkki vedu hüppab ühelt rattalt teisele väiksel määral libedaga? Kunagi e36'l oli küll taoline tunne kui viimase jõuga natukene ratta ringi sai märjal. :D hüppas samamoodi ja oli tunne et kohe laguneb midagi maha (mis ilmselt oleks ka juhtunud kui pikemalt lasknud oleks)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2
PostitusPostitatud: 12.09.2020 10:57 

Liitunud: 19.09.2014 19:55
Postitusi: 555
Asukoht: Keila/Tallinn
k3nny kirjutas:
kinnine või lahtine differ? vb loll pakkumine aga äkki vedu hüppab ühelt rattalt teisele väiksel määral libedaga? Kunagi e36'l oli küll taoline tunne kui viimase jõuga natukene ratta ringi sai märjal. :D hüppas samamoodi ja oli tunne et kohe laguneb midagi maha (mis ilmselt oleks ka juhtunud kui pikemalt lasknud oleks)


LSD 45%

On ta nüüd kinni või lahti :D?

_________________
Ükski auto pole omanikust parem.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2
PostitusPostitatud: 13.09.2020 10:21 

Liitunud: 15.12.2004 17:12
Postitusi: 348
WhoIsTheMaster kirjutas:

LSD 45%

On ta nüüd kinni või lahti :D?


Nelikendviis oli tehasest, praeguseks on enamus neist juba lahtised või umbes 10% peal. Ehk sisuliselt lahtised.

Tõsta rehvirõhku, hüppab vähem. :evil:

Hüppamine on rehvi deformatsiooni, vedrustuse suutmatuse (peamiselt amordid) ja ebaühtlase haakumisega aluspinna koosmõju. Märjaga aluspinna mõju kordistub.

Kui siia lisada liikuva auto raskuskeskme pidev ümberpaiknemine ja jaksitu mootor, saamegi vibraatori.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2
PostitusPostitatud: 14.09.2020 01:36 

Liitunud: 19.09.2014 19:55
Postitusi: 555
Asukoht: Keila/Tallinn
v6sa kirjutas:
WhoIsTheMaster kirjutas:

LSD 45%

On ta nüüd kinni või lahti :D?


Nelikendviis oli tehasest, praeguseks on enamus neist juba lahtised või umbes 10% peal. Ehk sisuliselt lahtised.

Tõsta rehvirõhku, hüppab vähem. :evil:

Hüppamine on rehvi deformatsiooni, vedrustuse suutmatuse (peamiselt amordid) ja ebaühtlase haakumisega aluspinna koosmõju. Märjaga aluspinna mõju kordistub.

Kui siia lisada liikuva auto raskuskeskme pidev ümberpaiknemine ja jaksitu mootor, saamegi vibraatori.


LSD on oma täiselujõu juures. Tegemist on visco tüüpi lsdga, tegemist ei ole bmwga, kus lsd pidevalt järgi ning lamellid kulunud. tegelikust % oleneb palju ka õlist sellise LSD puhul.
Jõudu sellel mootoril juba puudu pole.

_________________
Ükski auto pole omanikust parem.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2
PostitusPostitatud: 14.09.2020 14:06 

Liitunud: 15.12.2004 17:12
Postitusi: 348
WhoIsTheMaster kirjutas:
...
LSD on oma täiselujõu juures.
...
Jõudu sellel mootoril juba puudu pole.


Need kaks väidet vajavad nüüd mingit numbrilist tõestust;)

Alati on võimalik, et paagis on kängurubensiin või tegemist on ärakaetatud rehvidega :err


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2
PostitusPostitatud: 14.09.2020 17:47 

Liitunud: 19.09.2014 19:55
Postitusi: 555
Asukoht: Keila/Tallinn
v6sa kirjutas:
WhoIsTheMaster kirjutas:
...
LSD on oma täiselujõu juures.
...
Jõudu sellel mootoril juba puudu pole.


Need kaks väidet vajavad nüüd mingit numbrilist tõestust;)

Alati on võimalik, et paagis on kängurubensiin või tegemist on ärakaetatud rehvidega :err


Tehase....seades on mootor 200kw.
Kas see, et kuival asfaltil kaks triipu maha jääb on piisav tõestus LSD elus olemisest või on mingi moodus veel? Mul pole puusalt võttes aimugi, kuidas tegeliku(jääk) protsenti arvestada.

Tänaseks on rehvid oma viimast hooaega all jah (võimalik et läheb isegi enne hooaja lõppu vahetusse), aga vihmaga libedad olid nad kohe ostes ja see selgus üsna ootamatult.
Pirelli cinturato P7

_________________
Ükski auto pole omanikust parem.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2
PostitusPostitatud: 15.09.2020 14:47 

Liitunud: 15.12.2004 17:12
Postitusi: 348
11 ei näita midagi. Suurendatud hõõrdumisega difri kohta ütleb midagi see, kas autot platsil järsult pöörates kiirendades hakkab arutult kerima vaid sisemist ratast või viskab kohe mõlemast kerides küljega posti ära.

Teoorias saad mõõta nii, et ajad kardaanist 100 Nm sisse ja siis peab ühe ratta vabalt tilpnedes teise ikkagi jõudma lukustuse jagu. Ehk kui n 45 % lukk, siis peab ühe vabalt tilpnedes teise ikkagi 45 Nm sisse pressitama. Vaba differ jagab teadupärast täpselt pooleks: võrdselt kummalegi poolele sama vähe, kui kehvema pidamisega rehviga suudetakse maha panna.

Praktikas ma ei kujuta ette, kuidas ma säärast mõõtmist teeksin...
:uhoh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2
PostitusPostitatud: 15.09.2020 19:11 

Liitunud: 19.09.2014 19:55
Postitusi: 555
Asukoht: Keila/Tallinn
eks ta ikka suht kenasti saba liputab, aga kuna tegemist visco tüüpi lsdga, siis vabajooksus on tegemist lahtisega. Lukustus tekkib siis kui mingi x aja jooksul teevad parem ja vasak veovõll x koguse erinevaid pöördeid. Ehk siis lihtsalt kuskil garaaši põrandal mõõta ei saa, käitub nagu lahtine.

_________________
Ükski auto pole omanikust parem.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2
PostitusPostitatud: 15.09.2020 23:02 

Liitunud: 29.03.2012 16:27
Postitusi: 287
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2
PostitusPostitatud: 18.09.2020 14:28 

Liitunud: 04.09.2020 14:34
Postitusi: 4
Asukoht: Tartu
v6sa kirjutas:
Tehniline kirjutas:
h4rz kirjutas:
Indrek06 kirjutas:
On keegi oma tavalised numbrimärgid vahetanud maanteeametis nn USA tüüpi numbrimärkide vastu? Palju sellise protseduuri riigilõiv on?

82€

Keegi imelikke küsimusi ei küsi? Et miks soovid vms?


Ja see küsimus ise ei tundu imelik?

Imelik inime, kui normaalne küsimus tundub imelik. :?

Eelistaksid tunnustust riigieelarve nuumamise eest?

Ma eelistan igal juhul normaalset suhtlust kui altkulmupilku ja tuhmi arusaamatut mühatust leti tagant. Aga erinevus pidigi rikastama... :D

Millest sa jahud?

Küsimus oligi, kas MNT amet ei hakka veidrike küsimusi küsima. Miks on vaja lühiformaadis numbrit?

Olemas kogemus Jõgevamaa MNT-is , hakkati uurima milleks vaja?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2
PostitusPostitatud: 20.09.2020 10:03 

Liitunud: 15.12.2004 17:12
Postitusi: 348
Ühesõnaga: teiselt poolt letti ei tohiks suhtlust tulla, ainult number? Või peaks aukirja ja teenetemedali ulatama riigieelarvesse panustamise eest?

Arusaamatu kiun. :uhoh


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 88391 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5889, 5890, 5891, 5892, 5893  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 107 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7