Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 17.08.2019 18:13

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 88275 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5876, 5877, 5878, 5879, 5880, 5881, 5882 ... 5885  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2
PostitusPostitatud: 23.01.2019 14:30 

Liitunud: 29.08.2014 19:27
Postitusi: 18
Teoreetiline küsimus, ehk keegi kellel on parem ülevaade tehniliste muudatuste sisse viimisest sõiduki passi või registriandmete muutmisest:

Eksisteerib sõiduk millel puudub haagisekonks. Passis on piduritega ja piduriteta haagise lubatud massid 0 kg, ning seda automudelit ei olegi kunagi konksuga valmistatud, seega tehasest neid andmeid ka ei saa.

Kui ma nüüd sellele sõidukile suudan pookida külge kärukonksu (kusjuures veel sama sugulusmudeli, kuid teise keretüübi küljest), siis kuidas läheneda selle uue infoga maanteeametile? Kas keegi teostab tehnilise kontrolli haakeseadmele või kui ikka passis on 0 kg, siis selleks see ka jääb?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2
PostitusPostitatud: 23.01.2019 15:44 

Liitunud: 19.09.2014 19:55
Postitusi: 532
Asukoht: Keila/Tallinn
kui tootja pole sõidukile konksu ette näinud, siis ei tohi seda ka oma algatuslikult sinna paigaldada.

_________________
Ükski auto pole omanikust parem.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2
PostitusPostitatud: 23.01.2019 22:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1281
Asukoht: Roolis
mis autost jutt?
muidu jah, kui pole tüübikinnituses ette nähtud, siis ise seda panna ei tohi.
Sama lugu on Golf R/ Leon Cupra mudelitega. Tavaversioonile konks on. Kiiresõiduversiooni kerel on ka avad olemas, kuid konksutala ei mahu, sest kiiresõidu tehnika ei mahu ära - ehk siis väljalase on mudeliomane ning takistab konksutala, ning nagu teame, siis väljalaskesüsteemi ümber ehitada ei tohi.

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2
PostitusPostitatud: 24.01.2019 08:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.08.2008 14:39
Postitusi: 860
Asukoht: Tallinn
WhoIsTheMaster kirjutas:
Algselt oli mõte teha foorumi postitus, kuid kuna mõõtmine on üsna mastaabseks läinud, siis ilmselt proovin autogeeniusele artiklit müüa. Ise asi on muidugi nendepoolne huvi. Kui kedagi ei huvita, siis tuleb foorumi postitus.


Kaugel see uurimistöö sul on, millal kokkuvõtet lugeda saab? :beer

_________________
E38, E36 Cabrio


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2
PostitusPostitatud: 24.01.2019 10:06 
C4V6
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.02.2008 13:40
Postitusi: 4188
Asukoht: Kalsarikännit
Priidik199 kirjutas:
WhoIsTheMaster kirjutas:
Algselt oli mõte teha foorumi postitus, kuid kuna mõõtmine on üsna mastaabseks läinud, siis ilmselt proovin autogeeniusele artiklit müüa. Ise asi on muidugi nendepoolne huvi. Kui kedagi ei huvita, siis tuleb foorumi postitus.


Kaugel see uurimistöö sul on, millal kokkuvõtet lugeda saab? :beer


Accelerista on kindlasti huvitatud sellest testist. Sealt võib see edasi delfisse ka liikuda.

_________________
Jerry lee Lewis was the devil
www.HLautoosad.ee HL'i Facebooki leht tanel@Hlautoosad.ee 53 039 002 E-R 09:00-17:30


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2
PostitusPostitatud: 24.01.2019 10:38 

Liitunud: 29.08.2014 19:27
Postitusi: 18
mario. kirjutas:
mis autost jutt?
muidu jah, kui pole tüübikinnituses ette nähtud, siis ise seda panna ei tohi.
Sama lugu on Golf R/ Leon Cupra mudelitega. Tavaversioonile konks on. Kiiresõiduversiooni kerel on ka avad olemas, kuid konksutala ei mahu, sest kiiresõidu tehnika ei mahu ära - ehk siis väljalase on mudeliomane ning takistab konksutala, ning nagu teame, siis väljalaskesüsteemi ümber ehitada ei tohi.


Autoks on Mercedes-Benz CLS klass (219). E klassi sedaani pealt kannatab tõsta kõik tükid üle minimaalsete modifikatsioonidega stangele.

Kas ümberehitusena või mingi muu taolise modifikatsioonina ei ole keegi nõus seda aktsepteerima?
Ka omavalmistatud sõidukitele on igasugune ülevaatus ja tehniline ülevaatus, ehk kuidagi sealtkaudu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2
PostitusPostitatud: 24.01.2019 10:57 
C4V6
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.02.2008 13:40
Postitusi: 4188
Asukoht: Kalsarikännit
Need isevalmistatud autod on projektipõhised. ehk siis sul on hunnik pabereid igasuguste jooniste ja tehniliste lahendustega mis peavad kusagilt aktsepti saama.
Antud juhul legaalselt seda konksu sinna saada peaksid ilmselt esindajalt Eestist paberi/serti saama kuid nemad peaks selle tehasest saama. Uurida ju võid, kui keegi hull on selle triki kuidagi ära teinud, siis on tüübikinnitus olemas ja peaksid saama. Kui ei ole keegi juba ees, siis ilmselt keerulisem.

Kui keegi (Cabrio) Porschele tahab, siis on rada juba ette käidud.



Pilt

_________________
Jerry lee Lewis was the devil
www.HLautoosad.ee HL'i Facebooki leht tanel@Hlautoosad.ee 53 039 002 E-R 09:00-17:30


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2
PostitusPostitatud: 24.01.2019 12:47 

Liitunud: 19.09.2014 19:55
Postitusi: 532
Asukoht: Keila/Tallinn
Tanel kirjutas:
Priidik199 kirjutas:
WhoIsTheMaster kirjutas:
Algselt oli mõte teha foorumi postitus, kuid kuna mõõtmine on üsna mastaabseks läinud, siis ilmselt proovin autogeeniusele artiklit müüa. Ise asi on muidugi nendepoolne huvi. Kui kedagi ei huvita, siis tuleb foorumi postitus.


Kaugel see uurimistöö sul on, millal kokkuvõtet lugeda saab? :beer


Accelerista on kindlasti huvitatud sellest testist. Sealt võib see edasi delfisse ka liikuda.


Teine mõõtevahend on kohale jõudnud ca nädala tagasi, või natukene peale. Aga selle mõõteskaala on võsas. Kui juhendi järgi kõik nulli kalibreerida, siis ülemine ots näitab rohkem. -20 vedelik näitab -25 jne. Pole aega tegeleda olnud, kuid ilmselt tuleb otsida kuskilt uputatav versioon, millega tiheduse järgi lahuse konsentratsioon paika panna ja sealt külmumispunkt tuletada.

_________________
Ükski auto pole omanikust parem.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2
PostitusPostitatud: 24.01.2019 19:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1281
Asukoht: Roolis
Marksus kirjutas:
mario. kirjutas:
mis autost jutt?
muidu jah, kui pole tüübikinnituses ette nähtud, siis ise seda panna ei tohi.
Sama lugu on Golf R/ Leon Cupra mudelitega. Tavaversioonile konks on. Kiiresõiduversiooni kerel on ka avad olemas, kuid konksutala ei mahu, sest kiiresõidu tehnika ei mahu ära - ehk siis väljalase on mudeliomane ning takistab konksutala, ning nagu teame, siis väljalaskesüsteemi ümber ehitada ei tohi.


Autoks on Mercedes-Benz CLS klass (219). E klassi sedaani pealt kannatab tõsta kõik tükid üle minimaalsete modifikatsioonidega stangele.

Kas ümberehitusena või mingi muu taolise modifikatsioonina ei ole keegi nõus seda aktsepteerima?
Ka omavalmistatud sõidukitele on igasugune ülevaatus ja tehniline ülevaatus, ehk kuidagi sealtkaudu.

Kui tüübikinnitus on tehasel antud ilma konksu loata, siis seda ei või panna ka ümberehitustega (millest keegi ei pea teadma), aga kui ülevaatusel ikka keegi passi vaatab ja sul võmp ripub stange all, siis on paha paha... CLS kerel puudub tagaosas vastav raamistik ja praegusel kujul on see terve tagaots "crumple zone", ehk siis kui konks järgi panna, venitad kere mõne aastaga ikka tüki jagu pikemaks. :D :D

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2
PostitusPostitatud: 25.01.2019 11:25 

Liitunud: 12.02.2008 00:20
Postitusi: 1135
Asukoht: Pärnu
Miks seda külmumispunkti tuletama ja mõttma peab mingite X vahenditega. Mõõdetav skaala on sisuliselt kodustes oludes kontrollitav. Kylmkappi vedelikud ja siis step by step alandad temperatuuri.
Ja saadki kylmumispunkti kätte.

Ja konksu teemale lisaks. Konks võib olla ka jalgrattahoidiku kinnitamiseks ja siis ei ole ylevaatusel midagi öelda.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2
PostitusPostitatud: 27.01.2019 15:34 

Liitunud: 23.07.2016 12:08
Postitusi: 54
Oskab keegi soovitada BMWdega tegelavate UK romulate lehti?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2
PostitusPostitatud: 29.01.2019 22:17 

Liitunud: 12.02.2008 00:20
Postitusi: 1135
Asukoht: Pärnu
Klaasipesuvedeliku testijad!! Ei saa enam elada, miks peab neid idiootsete nimede ja skaaladega kylmumispunkti mõõtmise vahendeid kasutama, kui kylmkapp on juba leiutatud? Vaatasin kodus järele ja minu omal saab sygavkylma seadistada -14- -25.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2
PostitusPostitatud: 29.01.2019 23:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2005 02:07
Postitusi: 6917
Asukoht: Jüri
Ei no takka targemaks :D Mõtle natuke ka.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2
PostitusPostitatud: 29.01.2019 23:44 

Liitunud: 19.09.2014 19:55
Postitusi: 532
Asukoht: Keila/Tallinn
moribundity kirjutas:
Klaasipesuvedeliku testijad!! Ei saa enam elada, miks peab neid idiootsete nimede ja skaaladega kylmumispunkti mõõtmise vahendeid kasutama, kui kylmkapp on juba leiutatud? Vaatasin kodus järele ja minu omal saab sygavkylma seadistada -14- -25.


eks sa kalibreeri oma külmkapp ära ja siis pane igale korrusele eraldi mõõtevahend ka igaksjuhuks.

_________________
Ükski auto pole omanikust parem.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2
PostitusPostitatud: 30.01.2019 15:19 

Liitunud: 12.02.2008 00:20
Postitusi: 1135
Asukoht: Pärnu
Termomeeter koos jahutus edelikuga kylmkappi ja ongi korras. Võrreodavuse koha pealt ei ole mingit vahet kas laboritingimistele vastav temp on -21 või -22 pingerea saad kokku ja ongi kogu info olemas. Igal jubul 100x mõistlikum tegvus, kui mingite vidinate tellimine hiinast ja tuletamine.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 88275 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5876, 5877, 5878, 5879, 5880, 5881, 5882 ... 5885  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 21 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7