Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=3&t=28748
5879. leht 5880-st

Autor:  Marksus [ 23.01.2019 14:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2

Teoreetiline küsimus, ehk keegi kellel on parem ülevaade tehniliste muudatuste sisse viimisest sõiduki passi või registriandmete muutmisest:

Eksisteerib sõiduk millel puudub haagisekonks. Passis on piduritega ja piduriteta haagise lubatud massid 0 kg, ning seda automudelit ei olegi kunagi konksuga valmistatud, seega tehasest neid andmeid ka ei saa.

Kui ma nüüd sellele sõidukile suudan pookida külge kärukonksu (kusjuures veel sama sugulusmudeli, kuid teise keretüübi küljest), siis kuidas läheneda selle uue infoga maanteeametile? Kas keegi teostab tehnilise kontrolli haakeseadmele või kui ikka passis on 0 kg, siis selleks see ka jääb?

Autor:  WhoIsTheMaster [ 23.01.2019 15:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2

kui tootja pole sõidukile konksu ette näinud, siis ei tohi seda ka oma algatuslikult sinna paigaldada.

Autor:  mario. [ 23.01.2019 22:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2

mis autost jutt?
muidu jah, kui pole tüübikinnituses ette nähtud, siis ise seda panna ei tohi.
Sama lugu on Golf R/ Leon Cupra mudelitega. Tavaversioonile konks on. Kiiresõiduversiooni kerel on ka avad olemas, kuid konksutala ei mahu, sest kiiresõidu tehnika ei mahu ära - ehk siis väljalase on mudeliomane ning takistab konksutala, ning nagu teame, siis väljalaskesüsteemi ümber ehitada ei tohi.

Autor:  Priidik199 [ 24.01.2019 08:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2

WhoIsTheMaster kirjutas:
Algselt oli mõte teha foorumi postitus, kuid kuna mõõtmine on üsna mastaabseks läinud, siis ilmselt proovin autogeeniusele artiklit müüa. Ise asi on muidugi nendepoolne huvi. Kui kedagi ei huvita, siis tuleb foorumi postitus.


Kaugel see uurimistöö sul on, millal kokkuvõtet lugeda saab? :beer

Autor:  Tanel [ 24.01.2019 10:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2

Priidik199 kirjutas:
WhoIsTheMaster kirjutas:
Algselt oli mõte teha foorumi postitus, kuid kuna mõõtmine on üsna mastaabseks läinud, siis ilmselt proovin autogeeniusele artiklit müüa. Ise asi on muidugi nendepoolne huvi. Kui kedagi ei huvita, siis tuleb foorumi postitus.


Kaugel see uurimistöö sul on, millal kokkuvõtet lugeda saab? :beer


Accelerista on kindlasti huvitatud sellest testist. Sealt võib see edasi delfisse ka liikuda.

Autor:  Marksus [ 24.01.2019 10:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2

mario. kirjutas:
mis autost jutt?
muidu jah, kui pole tüübikinnituses ette nähtud, siis ise seda panna ei tohi.
Sama lugu on Golf R/ Leon Cupra mudelitega. Tavaversioonile konks on. Kiiresõiduversiooni kerel on ka avad olemas, kuid konksutala ei mahu, sest kiiresõidu tehnika ei mahu ära - ehk siis väljalase on mudeliomane ning takistab konksutala, ning nagu teame, siis väljalaskesüsteemi ümber ehitada ei tohi.


Autoks on Mercedes-Benz CLS klass (219). E klassi sedaani pealt kannatab tõsta kõik tükid üle minimaalsete modifikatsioonidega stangele.

Kas ümberehitusena või mingi muu taolise modifikatsioonina ei ole keegi nõus seda aktsepteerima?
Ka omavalmistatud sõidukitele on igasugune ülevaatus ja tehniline ülevaatus, ehk kuidagi sealtkaudu.

Autor:  Tanel [ 24.01.2019 10:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2

Need isevalmistatud autod on projektipõhised. ehk siis sul on hunnik pabereid igasuguste jooniste ja tehniliste lahendustega mis peavad kusagilt aktsepti saama.
Antud juhul legaalselt seda konksu sinna saada peaksid ilmselt esindajalt Eestist paberi/serti saama kuid nemad peaks selle tehasest saama. Uurida ju võid, kui keegi hull on selle triki kuidagi ära teinud, siis on tüübikinnitus olemas ja peaksid saama. Kui ei ole keegi juba ees, siis ilmselt keerulisem.

Kui keegi (Cabrio) Porschele tahab, siis on rada juba ette käidud.



Pilt

Autor:  WhoIsTheMaster [ 24.01.2019 12:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2

Tanel kirjutas:
Priidik199 kirjutas:
WhoIsTheMaster kirjutas:
Algselt oli mõte teha foorumi postitus, kuid kuna mõõtmine on üsna mastaabseks läinud, siis ilmselt proovin autogeeniusele artiklit müüa. Ise asi on muidugi nendepoolne huvi. Kui kedagi ei huvita, siis tuleb foorumi postitus.


Kaugel see uurimistöö sul on, millal kokkuvõtet lugeda saab? :beer


Accelerista on kindlasti huvitatud sellest testist. Sealt võib see edasi delfisse ka liikuda.


Teine mõõtevahend on kohale jõudnud ca nädala tagasi, või natukene peale. Aga selle mõõteskaala on võsas. Kui juhendi järgi kõik nulli kalibreerida, siis ülemine ots näitab rohkem. -20 vedelik näitab -25 jne. Pole aega tegeleda olnud, kuid ilmselt tuleb otsida kuskilt uputatav versioon, millega tiheduse järgi lahuse konsentratsioon paika panna ja sealt külmumispunkt tuletada.

Autor:  mario. [ 24.01.2019 19:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2

Marksus kirjutas:
mario. kirjutas:
mis autost jutt?
muidu jah, kui pole tüübikinnituses ette nähtud, siis ise seda panna ei tohi.
Sama lugu on Golf R/ Leon Cupra mudelitega. Tavaversioonile konks on. Kiiresõiduversiooni kerel on ka avad olemas, kuid konksutala ei mahu, sest kiiresõidu tehnika ei mahu ära - ehk siis väljalase on mudeliomane ning takistab konksutala, ning nagu teame, siis väljalaskesüsteemi ümber ehitada ei tohi.


Autoks on Mercedes-Benz CLS klass (219). E klassi sedaani pealt kannatab tõsta kõik tükid üle minimaalsete modifikatsioonidega stangele.

Kas ümberehitusena või mingi muu taolise modifikatsioonina ei ole keegi nõus seda aktsepteerima?
Ka omavalmistatud sõidukitele on igasugune ülevaatus ja tehniline ülevaatus, ehk kuidagi sealtkaudu.

Kui tüübikinnitus on tehasel antud ilma konksu loata, siis seda ei või panna ka ümberehitustega (millest keegi ei pea teadma), aga kui ülevaatusel ikka keegi passi vaatab ja sul võmp ripub stange all, siis on paha paha... CLS kerel puudub tagaosas vastav raamistik ja praegusel kujul on see terve tagaots "crumple zone", ehk siis kui konks järgi panna, venitad kere mõne aastaga ikka tüki jagu pikemaks. :D :D

Autor:  moribundity [ 25.01.2019 11:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2

Miks seda külmumispunkti tuletama ja mõttma peab mingite X vahenditega. Mõõdetav skaala on sisuliselt kodustes oludes kontrollitav. Kylmkappi vedelikud ja siis step by step alandad temperatuuri.
Ja saadki kylmumispunkti kätte.

Ja konksu teemale lisaks. Konks võib olla ka jalgrattahoidiku kinnitamiseks ja siis ei ole ylevaatusel midagi öelda.

Autor:  456 [ 27.01.2019 15:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2

Oskab keegi soovitada BMWdega tegelavate UK romulate lehti?

Autor:  moribundity [ 29.01.2019 22:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2

Klaasipesuvedeliku testijad!! Ei saa enam elada, miks peab neid idiootsete nimede ja skaaladega kylmumispunkti mõõtmise vahendeid kasutama, kui kylmkapp on juba leiutatud? Vaatasin kodus järele ja minu omal saab sygavkylma seadistada -14- -25.

Autor:  kj [ 29.01.2019 23:00 ]
Teema pealkiri:  Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2

Ei no takka targemaks :D Mõtle natuke ka.

Autor:  WhoIsTheMaster [ 29.01.2019 23:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2

moribundity kirjutas:
Klaasipesuvedeliku testijad!! Ei saa enam elada, miks peab neid idiootsete nimede ja skaaladega kylmumispunkti mõõtmise vahendeid kasutama, kui kylmkapp on juba leiutatud? Vaatasin kodus järele ja minu omal saab sygavkylma seadistada -14- -25.


eks sa kalibreeri oma külmkapp ära ja siis pane igale korrusele eraldi mõõtevahend ka igaksjuhuks.

Autor:  moribundity [ 30.01.2019 15:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2

Termomeeter koos jahutus edelikuga kylmkappi ja ongi korras. Võrreodavuse koha pealt ei ole mingit vahet kas laboritingimistele vastav temp on -21 või -22 pingerea saad kokku ja ongi kogu info olemas. Igal jubul 100x mõistlikum tegvus, kui mingite vidinate tellimine hiinast ja tuletamine.

5879. leht 5880-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/