Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=3&t=28748
5884. leht 5886-st

Autor:  sierra [ 11.05.2019 11:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2

Canon kirjutas:

Kuidas on?

kole :waah

Autor:  456 [ 06.06.2019 05:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2

Kas kôiki autosi millel on + ja - klemm mootori katte all on môistlik laadida läbi nende vôi oleneb see konkreetselt autost.

Autor:  .Alar. [ 09.06.2019 12:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2

Kas kapotialused klemmid pole rohkem ajutiselt täku andmiseks? Laadida tasub otse akut

Autor:  GTIDriver [ 09.06.2019 21:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2

Kapotialustest klemmidest soovitab ka autotootja laadida. Moodsatel pillidel on aku tavaliselt kusagile pakiruumi sügavustesse peidetud. Sellele ligipääsemiseks tuleb korralikult lammutada. Isegi vanal X5-l on akule ligipääs paras ettevõtmine.

Autor:  .Alar. [ 11.06.2019 17:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2

Nutikatel laadijatel nagu Ctek on kaasas kiirkinnitus juhtmed. Ühendad aku külge, vead nnad kuhugi kättepääsetavamasse kohta ja valmis. Edasipidi vaid kiirühendamise vaev

Autor:  hans7777 [ 11.06.2019 21:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2

Nii mõnelgi autol peab laadima välja toodud otste kaudu,mitte otse akult. Seda sellepärast,et auto saaks aru,et akut laetakse. Ntk audi a8 juba 2003 aastast.

Autor:  aronz12 [ 25.06.2019 21:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2

Täpselt nagu hans kirjutas. Kui autol on nn tark laadimine siis PEAD laadima nii, et vähemalt mass panna kuskile kere külge vms. Läbi mass klemmi loeb/arvestab auto, et kui palju akust välja või akusse sisse voolu läinud on. Kui mingi hetk laed akut otse akust siis auto jaoks võrdub see samaga kui vana aku vahetada uue vastu niiet autule arvutiga vastavaid teavitusi ei tee.

Autor:  GTIDriver [ 01.07.2019 19:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2

Pardaelektroonika jaoks ei ole seal mingit vahet, kas laed otse pakiruumis oleva aku klemmide küljest või siis eraldi kapotialuste klemmide kaudu. Täpselt sama vooluring ju. Mõelge loogiliselt. Või kui on mõni argument, mis seda teooriat kinnitaks, siis tahaks seda meeleldi lugeda :D

Bemaritel alates E65 mudelist 2001 aastal on "tark" laadimine. Uue aku paigaldusest nad ise aru ei saa. Tuleb arvutiga teada anda. Laadimine otse akult või kapoti alt erinevat tulemust ei anna. Pakiruumist laadimine lihtsalt aku asukoha tõttu äärmiselt ebamugav.

A8 alates 2003 tuleb samuti akuvahetus arvutiga registreerida, muidu osad mugavusfunktsioonid ei toimi(päevasõidutulede automaatika jms)

Autor:  WhoIsTheMaster [ 01.07.2019 20:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2

Erinevus tuleb sellest sisse, et parda laadimine arvestab palju voolu sisse pannakse ja palju välja võetakse. Selle alusel tehakse ka aku eluiga kindlaks ning optimeeritakse laadimist üldiselt. Kui nüüd akut laetakse eraldi täis, siis auto laadimis osa(bemmidel bit serial interface) seda ei tea ning kogu arvestus läheb aia taha. Tulemuseks võib olla üle laetud aku, mis seetõttu aku kiirelt otsa saab.

Autor:  456 [ 03.07.2019 14:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2

99a Volvo S80
Armatuuris teade: “SRS-Airbag service urgent”
Diagnostika näitab môlema esi istme turvavöö pistiku viga.
Otsin uusi pistikuid atm, aga tekkis kysimus, kuna padja punane ohu tuli armatuuris ei pôle(syydet keerates sytib) kas praegu siis avarii korral padjad avanevad vôi mitte?

Autor:  Reimers [ 03.07.2019 21:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2

Peaksid avanema avarii korral kõik padjad korraga.

Autor:  El Presidente [ 08.07.2019 18:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2

Audi A6, C6 kerel, kostitab tulede anomaaliaga, nimelt tulede lülitit keerates ükskõik, mis asendi peale, siis armatuuris annab veateadet, et esituled ja üks tagatuledest ei põle, kuigi tuled põlevad tegelikkuses. On seiku olnud, kus esituled tõesti ei põle üldse.

Rooli juures olev elektrimoodul on välja vahetatud, diagnostika viga ei näita.

Mida peaks veel kontrollima? Tulede pistikuid kõiki eraldi? Tagaratta koobastes olevaid elektriplokke?

Autor:  eclipse [ 15.07.2019 10:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2

Kes tegeleb sõiduauto nahkistmete värvimisega?
Istme nurk teksade kandmisest kulunud.

Autor:  trafic_flow [ 15.07.2019 11:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2

Värvimine kõlbab vaid müügiks.

Autor:  Reimers [ 15.07.2019 16:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Küsimused, mis elada ja magada ei lase. Vol. 2

trafic_flow kirjutas:
Värvimine kõlbab vaid müügiks.


Kui õieti tehakse siis kestab küll. Peale värvimist tuleb ka kaitselakk panna mida enamus ei pane

muidu smartservice tegeleb sellise asjaga

5884. leht 5886-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/