Priidik199 kirjutas:
Alarm ei käivitunud, võimalik, et mindi sisse originaalvõtmega.
Kindlasti ei tehtud seda tööd originaalvõtmega- selleks on vargapoistel spets tööriistad- millega juba Saksa maastureid lahti murda. Alles ühelpäeval rääkis uudistes PP varavastaste juht T.Jervson, et VW ja Audid on ühesuguse turvalisuse tüüpveaga- pidi piisama juhipoolse ukse luku poolest pöördest, kui uksed on lahti ja alarm ei rakendu- ühesõnaga turvalisuse auk. Kõikidele saklastele on soovitatav panna lisasignalisatsioon, mis siis selle tööriista kasutamisel käivitaks teise alarmi, mis ei ole ühenduses kesklukusüsteemiga. Praegusel juhul on see tehasepoolne kesklukusüsteem mis on ühendatud signalisatsiooniga vargapoistele tugev pluss.
Eelmine nädal läks alles kaks kallist VW Touaregi- täpselt samal põhimõttel- pool pööret lukuaugus spets tööriistaga ning sigalisatsiooniga on asi korras. Usun, et hetkel on siis jälle tegemist kellegi tellimustööga nagu seda vahepeal oli nende kallimate Honda linnamaasturitega.
Minu jutt põhineb: http://www.reporter.ee/2010/03/25/talli ... -touaregi/Niiet kellel on ja kelle tuttavatel on BMW, Audi ja VW maasturid- ajage heaga mõneks ajaks need turvalisse garaažhi või paigaldage täiendav siganilisatsioon
