Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Bmw 530 525, 520, 518...kes on parim säästuäss. http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=3&t=43006 |
1. leht 4-st |
Autor: | mogwai [ 23.05.2010 08:04 ] |
Teema pealkiri: | Bmw 530 525, 520, 518...kes on parim säästuäss. |
Ehk ei sobi see teema üldse siia..aga no...huvi on liht niiiiiisuur... Huvi põhjus: Sai mõned päevad tagasi sõpradega arutatud, et kui plalju l/100km kohta on võimalik viiesega sõita..(ja endal ka kavas viiene osta...sp otsin välja kõige asjalikumat mootorit..) kes väitis et 6l/100 kes 8l/100...kes et alla 15l/100 polegi võimalik... tuleb nüüd välja selgitada tõsi...kui palju keskmiselt võtab...taha oleks vaja kirjutada kw'de arv ka..sest neid ju mootoritel erinevaid...kirjutage maanteel ja linnas kulud eraldi... 530 - 525 - 520 - 518 - selgitame välja parima säästuässa ja mina saan ka teada viienda seeria bmwde keskmise küttekulu... kui see teema on bullshit...ja ei pälvi tähelepanu siis aga palun..laske kustutamisse... |
Autor: | whitestallion [ 23.05.2010 08:16 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw 530 525, 520, 518...kes on parim säästuäss. |
Vuran oma 525iA 125kw 90.a.suht palju linna vahel ja kompu näitab umbes 14L 100 keskmise ![]() |
Autor: | mogwai [ 23.05.2010 08:28 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw 530 525, 520, 518...kes on parim säästuäss. |
14 sajale polegi väga hull...tänud vastuse eest...ootame aga edasi ![]() |
Autor: | BussiJänes [ 23.05.2010 09:08 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw 530 525, 520, 518...kes on parim säästuäss. |
Kui teema mõte on välja uurida, milline on potensiaalselt kõige ökom, siis see 14 on küll täiesti mõttetu number. Ilmselgelt ei ole seljuhul tegemist ökosõiduga. |
Autor: | mogwai [ 23.05.2010 09:09 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw 530 525, 520, 518...kes on parim säästuäss. |
jah..teema mõte on välja selgitada kõige ökom...ehk oskad mingeid numbreid lisada? ![]() |
Autor: | whitestallion [ 23.05.2010 09:30 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw 530 525, 520, 518...kes on parim säästuäss. |
NU aga linnas on see pidurdamine ja fooriyuled mis teevadki selle sõidu kahjuks selliseks...Eks maanteel saab kuskil 8-ga hakkama ![]() |
Autor: | kcx [ 23.05.2010 09:33 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw 530 525, 520, 518...kes on parim säästuäss. |
BussiJänes kirjutas: Kui teema mõte on välja uurida, milline on potensiaalselt kõige ökom, siis see 14 on küll täiesti mõttetu number. Ilmselgelt ei ole seljuhul tegemist ökosõiduga. ökosõit on ikka väga suhteline mõiste. Ise leian ka, et teatud asjaoludel 14 sajale on täitsa okei. |
Autor: | mogwai [ 23.05.2010 09:37 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw 530 525, 520, 518...kes on parim säästuäss. |
ootaks veel erinevaid vastuseid... |
Autor: | Laimes [ 23.05.2010 10:02 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw 530 525, 520, 518...kes on parim säästuäss. |
Kõigepealt räägi mis aasta autodest räägid. Näiteks uuema põlvkonna 530 turbodiisel on ökodest ökom auto. Mis tal oli? Mingi 170 kw? Et mnt-l püsikaga alla 5l sajale on suhteliselt öko. Ja uuemad bensukad on isegi suht pädeva kütusekuluga. Vanemate kohta ei ole muud öelda kui "Paksu rahakotti praeguste bensiini hindade puhul". Samas, hea teema on. Reaalsed omanikud võiksid siis lisada linna ja mnt. keskmise ning mootori ja ka väljalaske aasta võibolla? |
Autor: | mogwai [ 23.05.2010 10:12 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw 530 525, 520, 518...kes on parim säästuäss. |
jap..vabandan see jäi mainimatta...e34 on just see mis mind kõige enam huvitab...muidu aga on oodatud kõik viienda seeria bmw'de näitajad lisage siis aasta, mootor, kw'd, linn, maantee, kesk...ja igasugu huvitavaid näitajaid veel. jah õigus...võiksid küll lisada... |
Autor: | tomcraft [ 23.05.2010 10:20 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw 530 525, 520, 518...kes on parim säästuäss. |
kas poleks mitte asjalikum vaadata tehase andmeid ja sis mõelda, et kui väga väga tahta saab veel natukene maha? Neid ulme ökokunne on siin nähtud kyll, ei ole väga adekvaatne info, mille põhjal autot valida. Mõttetu teema, kustutage! |
Autor: | mogwai [ 23.05.2010 10:21 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw 530 525, 520, 518...kes on parim säästuäss. |
eks laske siis kustutamisse... |
Autor: | BLACK-CIVIC [ 23.05.2010 10:23 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw 530 525, 520, 518...kes on parim säästuäss. |
Võta auto24 lahti ja seal enamusel "aus" kütusekulu kirjas ![]() ![]() ![]() |
Autor: | whitestallion [ 23.05.2010 10:58 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw 530 525, 520, 518...kes on parim säästuäss. |
Kui konkreetselt E34 kohta tahad neid nr teada siis usun et sul targem teha teema sinna klubisse ![]() http://www.e34club.ee/foorum/index.php? ... 7bc08d209b |
Autor: | mario. [ 23.05.2010 11:38 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw 530 525, 520, 518...kes on parim säästuäss. |
BMW puhul ei ole mõtet rääkida "säästust". ![]() Järgnev siis tähelepanekutest E34 kohta.. üksinda sõites on kõige ökosuutlikum ehk 518 ja sedagi allatuult ja allamäge. Samas on see 1.8 täiesti võimeline keskmine alla 8 saama, kui raske jalaga pole. Natukene rohkem ehk võtab 525 SOHC, kuid sellega ringrajale ronida ei ole mõtet.. (M20). 520 on samasse auku. Kõige kergem valik on ilmselt 525 DOHC (M50). Kütusekulu keskmine on reegline 9-10L, kui korralikult sõita. Dünaamika on parem automaadil, manuaaliga on võimalik automaadist isegi liitri võrra ökomalt sõita. Jõu ja väände suhe on enamvähem. Suuremad mootorid on juba asjatundjatele ja loomulikult mitte ökotamiseks. Samas diislitest on suht asjalikud 2.4TD ning 2.5TD(TDS), kuigi nende ülalpidamine on küllalt kulukas, samas on need BMW'dest kõige ökomad. ![]() Bensumootorid on lihtsama ehitusega, resurssi ka jagub, kui juba kaant pole kõveraks sõidetud.. Sõber keeras oma M50'le turbo külge, lähipäevil peaks minema dünosse, siis saab ka reaalsed numbrid kätte... Ütles, et kui mootorit valida, siis tema võtaks ilma VANOSeta, kuna see pidavat neil tüüpilise asjana pekki minema ja remont on küllalt kulukas ja see Nm, mis ta madalal pöördel juurde annab, on pigem platseeboefekt, kui reaalsus. Tegemist on tõsise bmw-näpuga, tasub ta juttu uskuda vähemasti.. Aga kui rahakott ikka puuga seljas, siis pole vahet, millega sõidad. E39 peal on nii 2.5TDS kui ka 3.0d. Viimane neist 135 ja 142kW. Mõlemad mootorid sõidavad enamvähem ühte auku. Sõbra vennal on selline elukas, automaat lülida säästureziimile ja pedaali tasakesi tallata, siis linnas saab täitsa 8L/100km hakkama. Maantee suutis see pill isegi 3.9L sajale sõita. Aga tavapärane keskmine tema jala all on kuskil 7-8liitri vahel. Antud juhul on siiski diisel ilmselt eelistatum, kuna see on ka hetkel tanklates soodsam, kui bensiin ja häält teeb see R6 ka omajagu. |
1. leht 4-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |