krss kirjutas:
Heigo kirjutas:
Isiklikest kogemustest võin öelda, et igasuguse toidu-, trafo-, mootori- ja hüdroõliga on testud järgmised mootorid... Opel Omega 2,4
Misasi see veel on? Tean küll, et näpukas, aga paranda palun viga, sest 2.3 ja 2.5 on väga erinevad asjad. Äkki avaldaksid ka seda, mis täpsemalt toimus, ehk siis kuidas pöördesse läks, suits, jõudlus, muutused kütusekulus jne. Need kõik ju muutuvad, mõnel vähem ja mõnel rohkem.
Vabandan. Näpukas. Mõtlesin A kerega Omega peal olevat 2.3 diislit, mis peaks vist olema üleüldse Peugeoti toodang? Seda enam kahjuks ei mäleta, kas tegemist oli turboga või turbota isendiga. Toiduõliga oli konkreetne pannkoogi lõhn koguag taga. Teistega polnud erilist vahet tavadiisliga. Kõige eeskujulikumalt käitus hüdroõli segatud diisliga (ca 30/70) suhe. Trafo ja mootoriõliga oli reageerimine natuke aeglasem ja rahulikum. Toiduõliga käis mootor kõige vaiksemalt. See võis olla tingitud sellest, et see oli ainuke "värske" õli. Teised olid kõik kasutatud õlid. Eks asjalike tulemuste saamiseks peaks tõesti vähemalt aasta ühe ja sama õliga ringi sõitma. Meie nii pikalt asja ette ei võtnud. Saime enda katsetamisvajadused rahuldatud. Ükski mootor laiali ei lennanud. Enamus neist autodest sõidab siiamaani ringi (enam ei tea mida neile küll sisse valatakse). Ja need mis ei sõida on lihtsalt emeksis kere läbimädanemise tõttu. Kui praegusel hetkel oleks kusagilt tasuta või poolmuidu eest mingit õliprodukti saada, sõidaks isegi õliga praegu. Aga kuna allikaid enam ei ole ja ühtegi vana diislit ka majapidamises ei leidu, pole asjaga rohkem tegeleda viitsinud. Mainiks ära, et isiklikult vist uuemasse autosse ei julgeks õli valada. Kui juhtubki midagi lendama on kulu kordades suurem kui vana diisli remont.