Tere!
lisaksin siis oma "positiivse" kogemuse auto ostust.
Veidi aega tagasi leidsin Auto24-st ühe kena Jeep Cherokee, mis oli väidetavalt "ideaalses korras":
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=789833Helistasin siis seal mainitud eestikeelsele numbrile ja leppisime aja kokku.
Käisin korra vaatamas, tegin lühikese sõidu, kõik paistis OK.
Pärast kaalumist otsustasin veel ühe kontrolli teha igaks juhuks, et midagi viga poleks. Läksime siis Tehnokonsult OÜ-sse minu soovil, seal lasin kiire ülevaatuse teha, ei leitud ka midagi, peale selle, et juhiukse aken ei töötanud, mille peale müüja ütles, et see just töötas. Ma loll muidugi ei hakanud asja hoolikamalt uurima.
Tegime liisingulepingu ära ja vormistasime ARK-is sõiduki üleandmise akti, kuid siis sain teada, et nad ei kavatse mulle sõidukit enne tagastusperioodi lõppu kätte anda. Pärast veidikest vaidlemist olid nad nõus samal päeval andma, kui tagastus lõppes. Väideti, et äkki lõhun ära ja annan tagasi.
Läksin siis 30. detsembril autole järgi, auto oli juba käima pandud ja tüüp andis võtmed kätte, ise sõitis minema. Kiiresti MacDonaldsist läbi põigates avastasin, et juhiukse akent hoiab üleval traadijupp.
Pärast autoga ülevaatusel käimist märkasin, et sooja õhku ei tule puhurist üldse, kuigi temperatuuri andur on lõpus pidevalt, mõtlesin, et näidik katki.
Kodus netist uurides, et miks sooja ei tule leidsin et põhjus võib olla see, et tosooli pole, kuigi tosooli tuluke ei põlenud.
Valasin siis tosooli juurde, aga see alati kadus imekombel kuskile ära. Siis jõudis minuni külm reaalsus, et plokinaane tihend on läbi ja puhub tosooli välja, mistõttu see ei jõua kunagi puhurini, kuna sellest oli netis palju räägitud.
Pole hullu, viisin remonti, see ei ole kõige kallim vahetus.
Remondis selgus, et kõik neli plokikaant(sellel diislil igal silindril oma), on pragudega, kogu remont kokku umbes 20 000.-
Enam tagastada ka ei saanud.
Uuesti kuulutust uurides märkasin, et seal pole isegi sama auto pildid.
Selle tüübiga rääkides, kellega olin siiamaani suhelnud, ütles, et ma räägiks eelmise omanikuga ise, tema ei tea mitte midagi.
Kuna omanik ise ei oska muid keeli peale vene keele, siis lasin oma venelasest tuttaval temagale helistada.
See mees rääkis, et pole tema probleem, käisin ju kontrollis sellega, nemad autosid ei kontrolli enne müümist jne. ja tema mingit raha tagasi ei maksa.
Veel väitis, et need auto pildid kuulutuses on illustratiivsed, kuigi seda kuskil kirjas polnud.
Eks ma ise olin loll, et ei osanud vaadata selliseid ohumärke, aga kui väidetakse, et auto on tip-top korras ja tuleb välja et on nii ilmselge viga, siis pole küll normaalne ju!
Omanik ise Konstantin Rodin.
Järgmine kord, kui neilt autot ostate, kontrollige kindlasti kõik põhjalikult üle!
Byte.