Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Eravärvides politseiautod
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=3&t=63
65. leht 66-st

Autor:  rukkirääk [ 15.10.2017 20:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Eravärvides politseiautod

GTIDriver kirjutas:
Sa oled vales foorumis :D


Jah ma mõistan,et mõnele siinsele foorumlasele ei pruugi meeldida, et politsei on võimeline teda püüdma.

Autor:  Tanel [ 15.10.2017 21:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Eravärvides politseiautod

Tere tulemast tagasi Hr. Part (mingi number)

Autor:  martinp [ 15.10.2017 21:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Eravärvides politseiautod

rukkirääk kirjutas:
Nüüd on küll uus seadus, mis kohustab säilitama andmeid, kes autoga sõitis, aga sellegipoolest on veel võimalusi, mida rääkida ja teha.


Kusjuures sellega seoses tuli meelde, et ametikoolitusel jurist rääkis, et parkimistrahvist saab niimoodi hästi ära. Omanik on kohustatud teadma kellele ta oma autot laenas, kuid kui ta lubab seda oma korda edasi laenata, siis järgmist inimest ta enam teadma ei pea.
Saab trahvi, siis ütleb, et näe see tüüp sõitis. Saadetakse trahv talle edasi ning too ütleb, et sorri.. ma ei pea teile ütlema kellele ma selle andsin.

Muidugi mentidega ilmselt selline asi ilmselt hästi ei toimi..

Autor:  Canon [ 15.10.2017 22:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Eravärvides politseiautod

Oiblää, pojad vaidlevad kuidas teoreetiliselt politsei eest ära sõita :kill :kill :kill

Autor:  DigitalCold [ 16.10.2017 08:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Eravärvides politseiautod

Canon kirjutas:
Oiblää, pojad vaidlevad kuidas teoreetiliselt politsei eest ära sõita :kill :kill :kill

ja praktikas löövad esimese vilkuri vilksatuse peale pidurid plokki :D

Autor:  dellu [ 16.10.2017 15:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Eravärvides politseiautod

Kui ma paar nädalat tagasi selle videomaterjali peale "logimise" kohustuse välja tõin tuli sama tekst mis praegugi. Mõttetu vaidlus, sama nagu ei taha tunnistada, et teatud kohtades on teatud autol olulised eelised (kerge auto ja kurvid jne). Ajada ainult oma joru tippkiirusest, mille saavutamiseks on vaja mitu kilomeetrit enamasti ja selle aja peale on eestis ammu järgmine kurv. Ega see pole autobahn, kuskil ülilauged kurvid ja mitu rida. Tippkiirus pole küll teab mis näitaja siin. Eks eelmise posti viimane lause võtabki siin asja tabavalt kokku. Võrrelda mingit igivana case tänapäevaga on pointless, kui seadusandlus muutunud, täna ilmselgelt palju mõttetum see eest ära sõitmine, eks 10+a tagasi võiks mõnigi streetracer lugusid pajatada.

Autor:  maksim12 [ 16.10.2017 22:02 ]
Teema pealkiri:  Re: Eravärvides politseiautod

Tanel kirjutas:
Tere tulemast tagasi Hr. Part (mingi number)

Kas tema oli see indiviid, kes rääkis kui m*nn ta ülemus on ja et selle eest kütist rottida on ok?

Autor:  Welllo [ 17.10.2017 12:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Eravärvides politseiautod

martinp kirjutas:
rukkirääk kirjutas:
Nüüd on küll uus seadus, mis kohustab säilitama andmeid, kes autoga sõitis, aga sellegipoolest on veel võimalusi, mida rääkida ja teha.


Kusjuures sellega seoses tuli meelde, et ametikoolitusel jurist rääkis, et parkimistrahvist saab niimoodi hästi ära. Omanik on kohustatud teadma kellele ta oma autot laenas, kuid kui ta lubab seda oma korda edasi laenata, siis järgmist inimest ta enam teadma ei pea.
Saab trahvi, siis ütleb, et näe see tüüp sõitis. Saadetakse trahv talle edasi ning too ütleb, et sorri.. ma ei pea teile ütlema kellele ma selle andsin.

Muidugi mentidega ilmselt selline asi ilmselt hästi ei toimi..

Mida wittu?
Parkimistrahvi puhul hakkab keegi reaalset parkijat taga ajama? Omanik saab trahvi ja asi lahendatud.

Autor:  martinp [ 17.10.2017 19:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Eravärvides politseiautod

No tema sõnul tõi ta näiteid jms enda reaalsetest kogemustest.

Autor:  mehikemetsast [ 17.10.2017 21:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Eravärvides politseiautod

No see ei koti eniveis kedagi, sets trahvi saab sisuliselt auto. Pole nüüd viimaste uudistega kursis, aga vahepeal olid nad täiesti jõetud, sest andmetele ligi ei pääsenud ja trahvi laekumine oli puhas südametunnistuse küsimus.

Autor:  rukkirääk [ 29.05.2018 14:00 ]
Teema pealkiri:  Re: Eravärvides politseiautod

Nüüd osteti juurde uusi 140kw diisel Superbe, väga õige tegu, paistab, et enamik patrullautosid hakkavad nüüd sellised olema.
Ehk siis töö muutub politseil muidu mugavamaks ja tagaajamise võimekus tõuseb tublisti.
Siin eelpool kõnelejale, miks sa räägid ainult tippkiirusest?
Ma rääkisin ka kiirendusest, mis on vägagi oluline ka Eestis ja ka tippkiirus on oluline, meil on siin küllaga teelõike, kus on võimalik auto tippkiirus kätte saada.
Mitmed sirged ja lauged maanteed, sealhulgas 4 realised.
Ja kui paljudel lõikudel seda 226-230 km/h tippkiirust kätte ei saada, siis saadakse näiteks 200 km/h kätte, mis lahjema autoga oleks piirdunud näiteks 170 km/h.
Kui nüüd tuua välja veel 206kw Superb, siis see võtaks sama lõigu peal näiteks 220-230 km/h.

Kiiret põgenejat jälitades on see kõik väga oluline, kunagist Audi A8-t jälitades, võttis politseiauto oma 230 km/h tippkiiruse igatahes välja, Opel Vectra 2,0 Turbo 129kw

Autor:  -sharan- [ 29.05.2018 20:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Eravärvides politseiautod

rukkirääk kirjutas:
bla bla loll ila



Juurde renditi 1.6 diisel golfe :kill Keegi võiks selle pardi puhkama saata.

Autor:  Tanel [ 29.05.2018 21:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Eravärvides politseiautod

rukkirääk kirjutas:
Ja kui paljudel lõikudel seda 226-230 km/h tippkiirust kätte ei saada, siis saadakse näiteks 200 km/h kätte, mis lahjema autoga oleks piirdunud näiteks 170 km/h.
Kui nüüd tuua välja veel 206kw Superb, siis see võtaks sama lõigu peal näiteks 220-230 km/h.


Noh, tänaseks vast võib sellest avalikult kõneleda.
Aastaid-aastaid tagasi olen olnud ise situatsioonis kus toonased üsna värsked subarud olid veel teemaks.
Verivärskelt oli eetris video kus nad mingit tsiklimeest tagaajasid ning pikalt põhjagaasiga lasid. Kiirust ei olnud varjatud ja GPS kiirus kõikus seal 230-233 vahel väga pikalt.

Meie ajasime eest ära autoga mis arendas GPS järgi tippkiirust 236-238.
Põhjagaasiga sai umbes 10km lasta mis teeb vaheks umbes 4-6 sekundit.

Subaru haakis meile sappa lennult, ilmselt siiski põhjagaasi reziimile suundudes oli meil ka veel mõnesekundiline vahe sees, sest päris lähedal nad ei olnud, mingi vahe oli ikka sees.
Ilmselt ka selle tippkiiruse suutsime saavutada loetud hetked kiiremini.

Igatahes sellest piisas, et keerata pärast maha väiksemale kõrvateele mida ise teadsime ning kurvilisel lõigul veel veidi põhjagaasiga hullupannes olidki poisid tagant kadunud.

Kujuta nüüd seda olukorda ette 230 vs 250km/h (kiirus mis on paljudel tänapäevastemal autodel piiratud) ning olukorda kus patrull fikseerib kiiruse ja peab sellele veel ka reageerima kuidag, sest selliseid lennult sappahaakimisi on siiski harva ning isegi kui nad sõidavad, siis on neil samuti reaktsiooniaeg- minu kirjeldatud olukorras oli patrull ammuilma selleks valmistunud.

Enivei on see kiirem auto ammu piisavalt suure vahemaa tekitanud, et patrullil ei ole lootusekiirt ka mitte kui auto ise seisma ei jää. Kui jutt käib ilma piirajata autost mis on võimeline kiirust arendama üle 250/kmh, siis pole maanteeolukorras väga midagi arugmenteeridagi enam.

Autor:  rukkirääk [ 29.05.2018 21:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Eravärvides politseiautod

-sharan- kirjutas:
rukkirääk kirjutas:
bla bla loll ila



Juurde renditi 1.6 diisel golfe :kill Keegi võiks selle pardi puhkama saata.


Ah, et bla bla loll ila minu jutu kohta? See näitab vaid sinu intelligentsi, mis pole ilmselt parim.

Sa ise pole olukorraga kursis, aga solvama kukud küll?
Vii ennast enne kurssi, liisiti nii Golfe, kui Superbe.
Golfid lähevad piirkonna politseinikele ja Superbid patrulli, tuli mulle neid uusi Superbe ka 3 tükki vastu reedel, Tartusse sõites.
Kenad 140kw Superbid.

Siin ka väike uudis ühest uued Superbist.
https://www.postimees.ee/4495729/saarte ... vahet-teha

Autor:  rukkirääk [ 29.05.2018 21:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Eravärvides politseiautod

Tanel kirjutas:
rukkirääk kirjutas:
Ja kui paljudel lõikudel seda 226-230 km/h tippkiirust kätte ei saada, siis saadakse näiteks 200 km/h kätte, mis lahjema autoga oleks piirdunud näiteks 170 km/h.
Kui nüüd tuua välja veel 206kw Superb, siis see võtaks sama lõigu peal näiteks 220-230 km/h.


Noh, tänaseks vast võib sellest avalikult kõneleda.
Aastaid-aastaid tagasi olen olnud ise situatsioonis kus toonased üsna värsked subarud olid veel teemaks.
Verivärskelt oli eetris video kus nad mingit tsiklimeest tagaajasid ning pikalt põhjagaasiga lasid. Kiirust ei olnud varjatud ja GPS kiirus kõikus seal 230-233 vahel väga pikalt.

Meie ajasime eest ära autoga mis arendas GPS järgi tippkiirust 236-238.
Põhjagaasiga sai umbes 10km lasta mis teeb vaheks umbes 4-6 sekundit.

Subaru haakis meile sappa lennult, ilmselt siiski põhjagaasi reziimile suundudes oli meil ka veel mõnesekundiline vahe sees, sest päris lähedal nad ei olnud, mingi vahe oli ikka sees.
Ilmselt ka selle tippkiiruse suutsime saavutada loetud hetked kiiremini.

Igatahes sellest piisas, et keerata pärast maha väiksemale kõrvateele mida ise teadsime ning kurvilisel lõigul veel veidi põhjagaasiga hullupannes olidki poisid tagant kadunud.

Kujuta nüüd seda olukorda ette 230 vs 250km/h (kiirus mis on paljudel tänapäevastemal autodel piiratud) ning olukorda kus patrull fikseerib kiiruse ja peab sellele veel ka reageerima kuidag, sest selliseid lennult sappahaakimisi on siiski harva ning isegi kui nad sõidavad, siis on neil samuti reaktsiooniaeg- minu kirjeldatud olukorras oli patrull ammuilma selleks valmistunud.

Enivei on see kiirem auto ammu piisavalt suure vahemaa tekitanud, et patrullil ei ole lootusekiirt ka mitte kui auto ise seisma ei jää. Kui jutt käib ilma piirajata autost mis on võimeline kiirust arendama üle 250/kmh, siis pole maanteeolukorras väga midagi arugmenteeridagi enam.



Noh, sinu postitus on ülimaks näiteks ja tõestuseks minu jutule, kus politseil peavad olema piisavalt kiired autod.
Kõiki ei saadagi kätte, aga mida kiiremad autod ja paremad juhid politseil on, seda rohkem põgenejaid kätte saadakse.
Paar sekundit võib otsustada selle, kas suudetakse teisele patrullile öelda, kuhu põgeneja suundub, et seal teesulg teha või siil maha panna.
Piisavalt kiire politsei auto annab selle võimaluse, et kasvõi paar sekundit kauem näha, kuhu kiire põgeneja suundub.
Tavaliselt muidugi suudab politsei sabas püsida, kui neil vähegi korralik auto on.

65. leht 66-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/