Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Hobiautonduse tulevik http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=3&t=65106 |
1. leht 2-st |
Autor: | trykmann [ 18.04.2011 09:12 ] |
Teema pealkiri: | Hobiautonduse tulevik |
Jäin mõtlema sellel, kuidas tehnikahuvilistele hakkab kütuse kättesaadavus üldse tulevikus olema. Praegune prioriteet paistab olevat see, et transport ning ka ülejäänud eluvaldkonnad töötaksid võimalikult vähe naftasaaduste peal. Kindel on loomulikult see, et igapäevaseks transpordiks on tulevikus elektriautod ning hübriidid jms. Iseenesest ongi hea, kui tööle-poodi-koju sõidukid on võimalikult ökonoomsed. Kindlasti paljud soovivad tulevikus omada siiski uunikume või niisama võimsaid masinaid ehitada, mis rõõmsalt naftasaaduste peal töötavad. Kahju oleks muidugi see, kui liitri hind kerkiks 10€ juurde ning V8 mootorilahendusega muskelauto käivitamine kruisimiseks oleks perekondlik tähtsündmus. Millised on prognoosid tuleviku suunas? |
Autor: | oopc [ 18.04.2011 09:43 ] |
Teema pealkiri: | Re: Hobiautonduse tulevik |
Kes tõsisemalt asjaga tegelevad siis neile pole ustavasti küsimus küruse liitri hind.Hobiautondusest on vast erinevaid vorme .See kui ma ostan mingi näiteks lihtsalt vanema usa raua ja nimetan seda nüüd hobiautonduseks see oleks üks võimalus ja minusugusel sellisena seda hobi viljeledes ei pea olema raha vaid viimaste säästude eest ostnud omale tehnika ja kui see laguneb siis ka kas ei paranda või parandan teibiga ning siis ka on mulle tähtis ka kütuse liitri hind ning huvitab palju see kolakas kütust võtab. Usun ,et paljud autode huvilised saavad aru mida mõtlen ja teavad erinevaid vorme auto huvilistest ja niiöelda auto huvilistest. Ka usun seda ,et siinset foorumlaste põlve ei takista miski peale selle kas inimene on ise selleks valmis või võimeline. Ja teglt ju üldse hobiautondust erisugust ,et kui kütus lõppeks oleks see hobi edasi. Jne jne Lisan veel seda ,et kes näiteks tegeleb hobiautondusega,omab siis näiteks vana usa rauda ,on selle prahist üles ehitanud,ta omab ka palju raha ja on üldiselt korralikul järjel endaga siis teda ei huvita ka palju või kui raske on saada kütet. Igatahes autohuvilistel on väga suured vahed. Mõni ostab ühte marki liikuri ja kargab kohe vastavsse klubisse jne jne,masin lagueneb kompostiks ,hangib uue ,teist mark isõiduki ja lipsab vastavsse klubisse.Ühed aga on koguaeg ühes klubis ja ehitavad oma masinat jne jne. Mõni hangib omale sarnase liikuri nagu on kellegil klubis ja kes on seda maast ja madalast üles ehitanud ja ning siis see kes nime järgi sarnase pilli hankis püüab ka kõvaks ajada.Mina teen palju järeldusi ja suuri vahesi asjadel. Hobiautondust mõistetakse erinevalt ja seetõttu ka tavaliselt väga suur vahe tegevustel ja arvamustel asjast. Tuleviku suunas jääb kõik endiseks. kes praegu 100 aastat vanu autosi taastavad ,teevad seda ka saja aasta pärast ka edasi Toon üldistava näite ühest variandist ,et üks ütleb mul on rolls roys mina ,et ooooo ja selle peale küsin ,et mis aastast ja mulle vastatakse äääääää 82a ja , mina ,et kas näha saab ,mulle vastatakse ikka ja kui ma näen siis ooöööökkkk.Aga omanik ajab kõvat riista kõrva ja toonitab ,et tal on rolls royss.Fakkiu ![]() |
Autor: | oopc [ 18.04.2011 09:57 ] |
Teema pealkiri: | Re: Hobiautonduse tulevik |
Gaasiseade lükatakse vajadusel külge kül kuidag ikka liigub. |
Autor: | BLACK-CIVIC [ 18.04.2011 10:13 ] |
Teema pealkiri: | Re: Hobiautonduse tulevik |
Mis on selle teema "point"? Jutust ju selgub, et tulevikus el.autod ja kui see tehnoloogia areneb kiirelt, siis ka nö superautod tulevad sama tehnoloogiaga. |
Autor: | sixa [ 18.04.2011 10:59 ] |
Teema pealkiri: | Re: Hobiautonduse tulevik |
see bemm, mis reporteris näidati, et ehitas üks noor mees. seal oli juba näha, et elektriauto liigub ka hästi. ja ehitus ei pidanud olema kallis. seega elektriauto sportlik variant ka huvitav. aga kütus ei lõppe otsa niipea, see jutt on hetkel küll ainult hinna kujundamiseks, naftat on tulevikus raskem kätte saada, sest ta on sügavamal. aga ka see pole probleem. hetkel jätkub teda praegustel pumpamissügavustel ikka hulgiks ajaks. |
Autor: | trykmann [ 18.04.2011 11:52 ] |
Teema pealkiri: | Re: Hobiautonduse tulevik |
Ma mõtlesin pigem selle nurga alt, et viimaste aastakümnete jooksul on toodetud väga palju huvitavaid masinaid, mis on inimestel pühapäevaautodeks. Kahju oleks sellest, kui maksupoliitika ning uute tehnoloogiate arengu tõttu muutuks nafta baasil tehtud kütuste hind hobiauto omanikule väga kõrgeks või üldse kättesaamatuks. Sellega seoses oleksid näiteks kõik vanatehnikahuvilised väljasuremisohus. |
Autor: | infidel [ 18.04.2011 12:49 ] |
Teema pealkiri: | Re: Hobiautonduse tulevik |
krss kirjutas: See on veel omaette teema, et uunikumidelt nõutakse tehnoülevaatusel heitgaasinäitusid, mis kehtivad tänapäevastele autodele, mitte seda, mille jaoks see auto/mootor kunagi projekteeriti. Jäi silma selline lause. Kahju küll, aga päris nii see ei ole. Nimelt on vastavas keskkonnaministri määruses järgmine sõnastus: Tsiteeri: § 14. Sädesüütega mootoriga sõiduki heitgaasis sisalduvate saasteainete heitkoguste piirväärtused (1) Sädesüütega mootoriga sõiduki heitgaasitorustikust ei tohi ühelgi mootori töörežiimil väljuda nähtavat suitsu, välja arvatud veeaur. (2) Sädesüütega mootoriga M ja N kategooria sõiduki tehnoülevaatusel ja muudel riikliku järelevalve poolt teostatavatel kontrollimistel ei tohi heitgaasis sisalduvad saasteainete heitkogused ületada valmistaja määratud piirväärtusi. Kui need andmed ei ole kättesaadavad, peab kontrollimisel aluseks võtma lisa 6 tabelis 16 esitatud piirväärtused. (3) λ-anduriga ja katalüüsmuunduriga M ja N kategooria mootorsõiduki liigõhuteguri λ väärtus peab olema 1±0,03, kui mootorsõiduki valmistaja pole määranud teisiti.[/ Seega kui on olemas valmistaja poolt esitatud nõuded, tuleb aluseks võtta just need. |
Autor: | kalle [ 18.04.2011 12:51 ] |
Teema pealkiri: | Re: Hobiautonduse tulevik |
Minu meelest on niimoodi, et mingi hetk jääb nafta tootmist vähemaks, (mitte ei saa lampi otsa) aga kuna meil tänapäeval on energiavajadus nii suur, ja hetkel igasugused alternatiivenergia arendus naftatootjate poolt maha surutud, siis mingi hetk ma arvan et see nali kaob ära. Ja hakkavad levima kas elektriautod,või sellised, kus vesiniku tootmine käib autos, mis välistab vesiniku kaasavedamise. Biokütused ja ma arvan et jäävad ikkagi transpordi valdkonda, rekkad, bussid jms. Linnade sees hakatakse kasutama ühistransporti rohkem. Ja kui elektriautoga saad paari aasta pärast päevas läbida 200km, ja laadimiskohti on ka kenasti, siis pole ju vahet. Mis hobiautodesse puutub, siis ma arvan et mu eelnev jutt läheb käiku kuskil siis kui bensiini hind on kuskil 35-40 eeku liiter, ehk siis enam ei tasu sellega jamada, ja minnakse üle muudele liikidele. Aga bensiin jääb alles. Ehk toimub ka siis mõningane hinnalangus, kui seda nii palju vaja ei ole. Ja mina maksaks küll selle 35 eeku liiter, et ma kord kuus oma hobikaga tiiru saaksin teha. Ise arvan et järgmised 100 aastat on muretu hobikameestele. Jah iseasi need saastenormid jms Minu arvates keerake oma scorpa v6-tele valukad alla ja hondarisudele tagatiivad külge, ja minge soome ehitajaks, siis pole muretseda miskit. Kui pappi on siis saab ka sõita |
Autor: | hallscorpio [ 18.04.2011 13:17 ] |
Teema pealkiri: | Re: Hobiautonduse tulevik |
kalle kirjutas: Minu arvates keerake oma scorpa v6-tele valukad alla Keeraks küll oma v6 scorpale aga 195/50 r15 rehvi ei paku? Pljäät, rattaga tuleb sõitma hakkata lihtsalt ![]() |
Autor: | Iff [ 18.04.2011 21:39 ] |
Teema pealkiri: | Re: Hobiautonduse tulevik |
50 aasta pärast on uunikumid Toyota Priused ja Civic Hybridid. Lisaks suure tõenäosusega olen ma selleks ajaks hauas. Lähima 20-30 aasta jooksul mil ma kindlasti autodega veel tegelen aga bensiin veel kättesaamatuks ei muutu ja kannatab kindlasti vabalt osta. Ei välista ka seda, et tolleks hetkeks on hind juba hoopis langenud. |
Autor: | oopc [ 18.04.2011 22:00 ] |
Teema pealkiri: | Re: Hobiautonduse tulevik |
Ega jah nii palju tuleb alternatiiv võimalusi autot liikuma panna ,et kütte hinda peavad bossid langetama hakkama |
Autor: | kalle [ 18.04.2011 22:36 ] |
Teema pealkiri: | Re: Hobiautonduse tulevik |
oopc tuled lükkama? |
Autor: | roland525 [ 19.04.2011 21:03 ] |
Teema pealkiri: | Re: Hobiautonduse tulevik |
Paljud võtaksid vana diisli hobiautoks? |
Autor: | BLACK-CIVIC [ 19.04.2011 21:10 ] |
Teema pealkiri: | Re: Hobiautonduse tulevik |
Tanel kirjutas: Ausaltöeldes kui ma prageu mõtlen, siis ma oleks nõus E32 peale disla aremata kui tõesti enam bensiini ei saa. Mingite kiiresõidu autode puhul ei tuleks see muidugi kõnealla väga Kas selline on väga aeglane? http://www.autoweek.nl/carbase_data.php ... 0&cache=no Või siis 220kw/600nm ![]() http://www.autoweek.nl/carbase_data.php ... 5&cache=no |
Autor: | roland525 [ 19.04.2011 21:17 ] |
Teema pealkiri: | Re: Hobiautonduse tulevik |
Jutt käis vanast diislist. Sellele A8-le vast trafoõli paaki ei kalla. |
1. leht 2-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |