Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 19.04.2024 06:20

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 255 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 13, 14, 15, 16, 17
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Mis Eesti riigis toimub ehk inimesed ei arvesta üksteisega
PostitusPostitatud: 10.01.2009 18:49 

Liitunud: 09.01.2009 02:37
Postitusi: 6
Te olete siin 20 lk-d juba vaielnud, olete kuhugile jõudnud ka? Ses suhtes, et mõistlikult sõites võid ka 110-120-ga ellu jääda, aga mitte keegi pole kaitstud selle eest, et mõni ajudeta jobu sulle lihtsalt kõrvalteelt sisse sõidab. Jah, lubade andmist peaks karmistama - iga...khmm tobu saab load, kui piisavalt tahtmist on. Aga otsustusvõime ja terve mõistus on need, mis neil puudu on.
Kiiruspiiranguid ei pea nii rangelt järgima - kui on lubatud 90 km/h, aga teel on täielik must jää, siis võid ka 50-ga sõita - no kui ikka kiiremini ei julge/ei taha/ei riski, siis koju on ju vaja ikkagi saada.
Ma ei õigusta piirkiiruse ületamist (hah, kuidas te kiirust ületate? Füüsika?! :lol OK, see lihtsalt norimiseks), aga osaliselt on märgid pandud üles just nii, et seal autojuhte peedistada saaks. Liiklus on märkidega ülereguleeritud, mu meelest. Mingid ajuvabad 70 märgid jms.
Ahjaa, pardid lendavad siis lõunasse, kui nad talvel midagi süüa ei saa :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mis Eesti riigis toimub ehk inimesed ei arvesta üksteisega
PostitusPostitatud: 10.01.2009 20:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
Reps kirjutas:
Aivo sul tuline õigus.Minu arust see palju ohtlikum ju, kui mingi vend hakkab ime liigutusi tegema.Ja kui maanteel hoida õiget pikivahet siis tartust tallinna 10tundi.Part saab ilmeslt rahulikult magada.

Selles pole küll mina süüdi, et inimesed pikivahet ei hoia.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mis Eesti riigis toimub ehk inimesed ei arvesta üksteisega
PostitusPostitatud: 10.01.2009 20:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
ViktorT kirjutas:
Pardile tõestatud video, et kiirus ei tapa :D
http://www.youtube.com/watch?v=gT8GbYL35oU

See on nalja video lihtsalt, aga küllap said aru sellest.
See on lihtsalt joppamise küsimus, sama hästi võid kiiremini sõites talle just otsa panna, kui sa kiiremini sõidad siis on tulemus hullem, kuna kokkupõrkel saab inimene rohkem viga, üldse sa ei suuda hoogu nii maha pidurdada kui muidu, kui üldse suudad kokkupõrget vältida, lisaks kiiremini tulevat autot eriti veel kurvist märkab inimene vähem, mistõttu on jällegi oht suurem.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mis Eesti riigis toimub ehk inimesed ei arvesta üksteisega
PostitusPostitatud: 10.01.2009 20:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
Ufonaut21 kirjutas:
Eks kõik peavad ennast ikka tegijateks, nendega midagi ei juhtu ja on maailma nabad. Kui ise kulgen vastavalt teeoludele, või lubatud kiirusega, siis mind ausaltöelda üldse ei koti, kui kiire kellelgi seal taga on ja las sügeleb, kui mööda ei saa. Ilusa ilmaga ja puhta teega 70ga venijatest küll aru ei saa, mulle isiklikult ei meeldiks pikk närviline rivi seljataga. Samas on müstika ka need vennad kes pidevalt kihutamistega vahele jäävad, trahvi saavad ja mente kiruvad :lol Linnaliikluses neid tainaid on küll naljakas vaadata, kes ilge vilega foori alt lahkuvad ja järgmise all plokkis ratastega pidurdavad, rohelise süttides kordub kõik taas, Ei tea kas see ongi sujuv linnaliiklus, ma saan terve selle tsükli aegajalt isegi pidurdamata tehtud. Aga noh, kui inimesel on tähelepanu vajadus, siis dibiiliku mulje suudab ikka endast jätta. Ühesõnaga ikka rikkujatele rohkem trahve, et Ansip palju palka saaks ja roolijoodikud puusse (loe manala teele) :devil


SUht õige värk, see alguse pool juttu sul, täiesti tõsi on see, et see järsk kiirendus ja lõpus järsk blokk ei ole sujuv linnaliiklus, kui kõik nii teeks, oleks matse palju rohkem ja see ei annaks erilist kiirust, eriti, kui sa näed ees, et punane on kohe.
Tühja tänavaga mõni kihutaja võib nii pääseda rutem, aga kui kõik nii kihutama hakkavad, siis ei ole enam mingit kiiremin pääsemist ja isegi võib liiklus aeglasemaks minna, sest kui üks eesp idurdab peab teine taga rohkem pidurdama jne, lõpuks ongi keskmine kiirus madalam, kui praegu.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mis Eesti riigis toimub ehk inimesed ei arvesta üksteisega
PostitusPostitatud: 10.01.2009 21:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
fD- kirjutas:
part1 kirjutas:
aivo28 kirjutas:
seda,kui mõni 13 aastane nagla ennast Märtini arvab olevat kruusapeal sõbrad surnuks sõidab , või mõni lubadeta (!!!) lammas tahmas peaga hullu mängib, sellel pole mingit seost asjaga (täpsustan -et siis meie teedel kehtivate kiiruspiirangutega- ). sellised inimesed ei tohik üldse liikluses osaleda ja nende põhjal ei tohiks teha üldistavat statistikat meie liikluses toimuva kohta.

Paraku hukkuvad nad just kiiruse tõttu...

Na ei huku mitte kiiruse tõttu, vaid auto juhtimise oskuste puudumise tõttu.

part1 kirjutas:
...kui teised sõidaksid korralikuilt oleks ka neil väiksem tõenäossu avariisse sattuda

Kas kõik peaksid maanteel hoopis 20'ga sõitma, et joobes debiilidel ja muudel ebakompetentsetel/lubadeta juhtidel oleks väiksem võimalus avariisse sattuda kui nad seadust rikkudes roolitaha istuvad?

part1 kirjutas:
ajad vist jama, aga siis on su naine rullnokk, tean selliseid, ise sõita ei oska auto ebastabiilne käes, aga ikka kimab.

Aga ma tean selliseid kes ise absoluutselt sõita ei oska, lubatud piirkiirustega sõites (50/70/90/110) käed värisevad ja pilt läeb uduseks, linnavahel uimerdavad ja suurendavad ummikuid "kuna nii on (nende arvates) ohutum", sõimavad foorumites kiiremini sõitjaid (kes on võimelised sõitma +20kmh ohutumalt kui nad ise piirkiirusega) ning arvavad et on jube tublid seadusekuulekad autojuhid kuigi liikluses isegi keskpäraselt hakkama ei saa.

Enamus liiklusõnnetusi ei toimu piirkiiruse ületamise tõttu, vaid juhtimisvigade tõttu. Juhilube peaks rangemini välja antama. Piirkiirused võiksid vabalt olla 20km/h suuremad kui kõik liiklejad sõita oskaksid (ja õnnetuste arv väheneks tunduvalt).

Ja pardid peaksid talveks hoopis lõunasse lendama...



Vaata, liigne kiirus ei tähenda ainult piirkiiruse ületamist, vaid ka üle oma võimete sõitmist või siis teeoludega mitte arvestamine, tee trajektooriga mitte arvestamine.
Omast arust olete jõle kõvad mehed, et suudate 120-ga sõita? Arvate, et need kes sõidavad ilusti 90 nad ei suuda 120 sõita, et nad oma kobadusest sõidavad "nii aeglaselt" oh ei suudavad küll ja enamus kogenud juhte suudavad paremini sõita, kui sinusugused rullnokad, aga neil on aru rohkem peas, kui sul nad teavad, et ei ole mõtet kihutada, see ei anna suurt midagi ja on ohtlik.

No see on ju hea, kui roolijoodikud ei sõida sulle sisse, kuna sa korralikut liikled, sa jääd ju nii ellu, sa ei taha siis ellu jääda?

see, jutt et 110 või 120 võiks sõita igal pool on täielik jama, sa ei ole üksi teel, algajad juhid ei suuda kohe 120 sõita ega arvestada selliste juhtidega.
Lisaks poleks see enam sujuv liiklus meie tavalistel 2 realistel teedel, kui midagi jääb teepeal ette, siis on õnnetuse oht suurem.
Üldiselt on päris hästi tõestatud, kuidas 10 või veel enam 20km/h suurendab õnnetuse ohtu, ka inimestel on raskem märgata kurvi tagant tulevat madallennul autot.
Ma räägin veelkkord, arenenud riikides on kiirusepiirangud sarnastel teedel millegipärast väga sarnased? Huvitav, miks see nii on? Ehk ikka sellepärast, et liiklusspetsialistidel on suured kogemused, mida 20 aastastel äsja vahtralehest vabanenud isekal juhil ei ole?
Kiirusepiirangud on arvestatud optimaalselt ja pikkade kogemuste jooksul, et inimesed jõuaksid sihtkohta suhteliselt kiiresti, samas ohutult ja samas ka loodust säästvamalt.
Aga sinugusued vist ei saagi sellest aru, aga sinusuguste jaoks ongi politsei, ise ka vahtralehe ajal arvasin, et noh ma sõidan 120-ga nii hästi võiksin vabalt sellega kogu aeg lasta, hiljem aga sain aru, et ma pole ju üksi liikluses ja ootamatuid olukordi ja üldse erinevaid olukordi on liikluses niipalju, et praegused kiiruspiirangud on täiesti ok asjad.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mis Eesti riigis toimub ehk inimesed ei arvesta üksteisega
PostitusPostitatud: 10.01.2009 21:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
C4V6 kirjutas:
Kas jutuga juba sinna maale ei jõua, et kihutamisel ja kihutamisel on vahe sees, ja mis kõige olulisem, tähtsust omab see mis tihendil kõrvade vahel on :P

Seda kindlasti, aga tavaliikluses siiski kihutada ei tohi, kihutamine jäägu ringrajale.
tavaliiklus on inimestele ühest punktist teiste jõudmiseks või siis ohutult sujuvalt reisimiseks.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mis Eesti riigis toimub ehk inimesed ei arvesta üksteisega
PostitusPostitatud: 10.01.2009 21:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
katu kirjutas:
Te olete siin 20 lk-d juba vaielnud, olete kuhugile jõudnud ka? Ses suhtes, et mõistlikult sõites võid ka 110-120-ga ellu jääda, aga mitte keegi pole kaitstud selle eest, et mõni ajudeta jobu sulle lihtsalt kõrvalteelt sisse sõidab. Jah, lubade andmist peaks karmistama - iga...khmm tobu saab load, kui piisavalt tahtmist on. Aga otsustusvõime ja terve mõistus on need, mis neil puudu on.
Kiiruspiiranguid ei pea nii rangelt järgima - kui on lubatud 90 km/h, aga teel on täielik must jää, siis võid ka 50-ga sõita - no kui ikka kiiremini ei julge/ei taha/ei riski, siis koju on ju vaja ikkagi saada.
Ma ei õigusta piirkiiruse ületamist (hah, kuidas te kiirust ületate? Füüsika?! :lol OK, see lihtsalt norimiseks), aga osaliselt on märgid pandud üles just nii, et seal autojuhte peedistada saaks. Liiklus on märkidega ülereguleeritud, mu meelest. Mingid ajuvabad 70 märgid jms.
Ahjaa, pardid lendavad siis lõunasse, kui nad talvel midagi süüa ei saa :D


Loomulikult peab omal mõistust olema ja mitte ainult sellest märgist kinni pidama, kui on ikka väga järsk kurv, tuleb teinekord kiirus alla 90 lasta, eriti kruusateel.
Samas see 110 on nii, et kui mats on siis seda hullem see on ja seda vähem on sul aega reageerimiseks, kui sulle keegi ette keerab.
Märgid ei ole norimiseks, tead sa katu miks on 70 märgid teatud kohtades? Just sellepärast, et seal on mingi asula ja inimesed liiklevad seal jala ja jalgratastega, sama põhjus, miks linnas on 50.
Ühesõnaga kiirus tuleb valida vastavalt teeoludele.
Loomulikult saab paljusid liikluseekirju rikkuda ja teinekord polegi sellest midagi, aga need on tehtud selleks, et kui keegi rohkem rikub, kui normaalne on saaks politsei neid vastavalt karistada, on jäetud omale varu.
Samuti on need sellepärast, et liikluses on igasugused tolkamid, mistõttu peavad mõnes kohas olema nõuded vähe karmimad, et nad nii hulluks ei läheks ja jällegi oleks neid võimalik lihtsamalt karistada.
On palju asju, mis moraalselt pole valed, aga kui neid hakatakse valedes kohtades tegema ja liiga palju siis on ohtlik, sestap ongi paljud asjad keelatud, et politsei saab neid trahvida ja ka kindluse mõttes trahvib, isegi ohutus kohas, sest see motiveerib vähem rikkuma üleüldiselt mida on ka vaja.
aga kui sa valid tühja tee , oled seal üksi siis moraalselt pole seal vale kihutada, kui ka tee ümbrus tühi on.
Lihtsalt selliseid asju ei tohi liiga tihti juhtuda, sestap ongi politseil võimalus ka selliste asjade eest inimesi trahvida.
Samuti ei ole ka vasakpööre alati ohtlik, kuihi see keelatud mitmetes kohtades, see on jällegi selleks, et mingid tolkamid ei tekitaks seal liiklusõnnetusi.
Ühesõnaga, et vähendada seal vasakpöördeid nagunii tehakse seal neid, aga siis tehakse vähem. Kui vasakpööret teeb keelatud kohast vastutustundlik juht, ei juhtu ju midagi tegelikult, aga kust politsei teab, kes on vastutusrikas juht, kes mitte? sestap tulebki kõiki trahvida, pealegi võib see vasakpööre olla keelatud ka liikluse sujumiseks, muidu mõni ootab seal tükk aega tiheda liikluse tõttu vasakpööret.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mis Eesti riigis toimub ehk inimesed ei arvesta üksteisega
PostitusPostitatud: 11.01.2009 01:12 

Liitunud: 28.04.2006 13:44
Postitusi: 65
part1 kirjutas:
Vaata, liigne kiirus ei tähenda ainult piirkiiruse ületamist, vaid ka üle oma võimete sõitmist või siis teeoludega mitte arvestamine, tee trajektooriga mitte arvestamine.

Seda ma kirjutasingi. Üle oma võimete sõitmine ongi JUHTIMISVIGA, mitte piirkiiruse probleem!
Kui algajaid juhte paremini/rangemalt/pikemalt koolitada ja liikluskultuuri parandada(mis paraku Eestis on suhteliselt vähearenenud), on suurem võimalus oma võimete õiglaselt hindamiseks.

part1 kirjutas:
Omast arust olete jõle kõvad mehed, et suudate 120-ga sõita? Arvate, et need kes sõidavad ilusti 90 nad ei suuda 120 sõita, et nad oma kobadusest sõidavad "nii aeglaselt" oh ei suudavad küll ja enamus kogenud juhte suudavad paremini sõita, kui sinusugused rullnokad, aga neil on aru rohkem peas, kui sul nad teavad, et ei ole mõtet kihutada, see ei anna suurt midagi ja on ohtlik.

Inimesed, kes isiklikuks lähevad ja lahmivad teemadel, mille kohta neil igasugune info puudub, jätavad äärmiselt debiilse mulje(üldiselt kipuvadki olema kerge vaimse "puudega") ja ära sa jälle ennast liiga puudutatuna tunne.
Kus kohast sa välja lugesid, et ma sõidan/soovitan sõita KOGU AEG 120'ga? Märksõnaks oli JUHTIMISVIGA, mille alla käib ka teeoludele vastava kiiruse valimine, mitte koguaeg 120'ga sõitmine. Väga palju on "ma pean sõitma täpselt piirkiirusega" juhte, kes maanteel ei suudagi sõita ohutult üle 90'e või isegi 90'ga olenemata teeoludest, mis ei välista et kõik need kes 90ga sõidavad seda ei suudaks. Juhilube tuleks lihtsalt rangemalt välja anda ja koolitusi tunduvalt pikendada kui on näha, et inimene ei ole roolis veel piisavalt kompetentne.

part1 kirjutas:
No see on ju hea, kui roolijoodikud ei sõida sulle sisse, kuna sa korralikut liikled, sa jääd ju nii ellu, sa ei taha siis ellu jääda?

Minu jaoks on võrdselt halb kas roolijoodik rammib mu 100km/h või 20km/h liikuvat autot - eelistaksin joodikute puudumist. See, et roolijoodikud inimesi surnuks sõidavad ei ole esmajoones tingitud piirkiirusest ega kihutamisest, vaid algab siiski joobes peaga autorooli istumisest. Kihutamine on tingitud oma võimete ülehindamiest ehk on juhtimisviga! Probleemi tuleb ikka lahendada selle tekkest(ehk liikluskultuurist) ja kasutada meetmeid selle ärahoidmiseks (näiteks üle 1 promillise joobega või juhilubadeta kellegi surnuks sõitnud juhti tuleks kohelda tahtliku tapjana ja karistada korralikult, mitte ainult juhiload ära võtta ja tingimisi karistus määrata). Tänapäeval tekib tunne, et mõned võivad jultunult joobes peaga/lubadeta teised surnuks sõita ja siis oma elu ilma märkimisväärse karistuseta edasi elada. Ei tasu heietada teemal "kui me piirkiiruseid veel vähendame siis äkki järgmine kord sõidab purjus juht teised "ainult" vigaseks mitte surnuks", kui lõpptulemus ehk roolijoodiku poolt korraldatud liiklusõnnetus siiski sama suure tõenäosusega toimub, sest teda ju piirkiirus nagunii ei huvita (sellise mõtlemisviisiga oleks lahenduseks vaid autode täielik keelustamine).

part1 kirjutas:
see, jutt et 110 või 120 võiks sõita igal pool on täielik jama, sa ei ole üksi teel, algajad juhid ei suuda kohe 120 sõita ega arvestada selliste juhtidega.

Jutu mõte oli, et tuleb valida sobiv kiirus ja polnud mainitud et IGAÜKS ja IGAL POOL võiks sõita 120ga. Mind isiklikult absoluutselt ei häiri autod kes maanteel liiklevad 85-90km/h ja samas ise näiteks 95ga sõites ei hakka ma ka mõrvariteks ja rullnokkadeks sõimama inimesi, kes minust 100-110km/h sõites mööduvad.

part1 kirjutas:
Lisaks poleks see enam sujuv liiklus meie tavalistel 2 realistel teedel, kui midagi jääb teepeal ette, siis on õnnetuse oht suurem.

Praegune liiklus on sujuv? :D Kindlasti on "palju parem" koguneda pikkadeks kolonnideks, eriti kui enamus autojuhte pole kuulnud terminist "pikivahe" - mis on jällegi sõiduviga, mitte piirkiiruse probleem.

part1 kirjutas:
Üldiselt on päris hästi tõestatud, kuidas 10 või veel enam 20km/h suurendab õnnetuse ohtu, ka inimestel on raskem märgata kurvi tagant tulevat madallennul autot.

Õiglaselt valitud 110km/h korraliku maanteelõigu peal pole madallend. On vägagi ilusti märgatav kõigile ja sellest tingituna on ka Eestis paljudel teelõikudel suvel lubatud kiiruseks 100 ja 110km/h(siis kui teeolud on valdavalt paremad kui näiteks kevadel/sügisel/talvel). Kuid kui teeolud on võrdselt head ning inimene sõidab 1 päev pärast 100km/h piirangute eemaldamist antud teelõigul 100'ga, siis ta ei ole ohtlikum kui 1 päev varem seal 100ga sõites. Samuti on teelõike, kus 90 alas on 110km/h piisavalt ohutuks valitud kiiruseks.

part1 kirjutas:
Ma räägin veelkkord, arenenud riikides on kiirusepiirangud sarnastel teedel millegipärast väga sarnased? Huvitav, miks see nii on? Ehk ikka sellepärast, et liiklusspetsialistidel on suured kogemused, mida 20 aastastel äsja vahtralehest vabanenud isekal juhil ei ole?
Kiirusepiirangud on arvestatud optimaalselt ja pikkade kogemuste jooksul, et inimesed jõuaksid sihtkohta suhteliselt kiiresti, samas ohutult ja samas ka loodust säästvamalt.
Aga sinugusued vist ei saagi sellest aru, aga sinusuguste jaoks ongi politsei, ise ka vahtralehe ajal arvasin, et noh ma sõidan 120-ga nii hästi võiksin vabalt sellega kogu aeg lasta, hiljem aga sain aru, et ma pole ju üksi liikluses ja ootamatuid olukordi ja üldse erinevaid olukordi on liikluses niipalju, et praegused kiiruspiirangud on täiesti ok asjad.

Kiirusepiirangud on jah arvestatud üldise liikluskultuuri ja sõiduoskuse taseme põhjal ning politsei vastu pole ka mitte midagi - väga hea et kiirust mõõdavad/liiklust jälgivad. Kordan, et probleem algab ebakompetentsetest juhtidest ja liikluskultuurist, mitte piirkiirusest. Näiteks Saksamaal on osad teelõigud üldse ilma kiirusepiiranguta ja juhid kes ei taha kiiresti sõita või pole piisavalt võimekad/kogenud lihtsalt ei kihuta ning valivad oma võimetele/soovile ohutu kiiruse, samas need kes soovivad võivad kiiremini sõita.
Ma ei kurda Eesti või mõne muu riigi piirkiiruste üle mis on hetkel päris õiglaselt valitud, kuid on palju teelõike kus võib vabalt sõita natukene kiiremini ilma et täpselt piirkiirusega liiklejad sind "kihutajast rullnokk-mõrvariks" peaksid nimetama.

Lõpuks taandub kõik siiski inimeste sõiduoskusele ja selgeltmõtlemise võimele, mitte piirkiirusele. Piirkiirused on selleks, et karistuste/trahvide näol piirata nn. hulljulget kihutamist ehk oma sõiduvõimete ülehindamise tulemusel valitud liigset kiirust algajate või väsinud/uniste/lihtsalt poolearuliste juhtide poolt ning ma ei näe mitte mingit probleemi kui kogenud/hoolas sohver liikleb näiteks teeoludele vastavalt õiglaselt valitud 15km/h üle piirkiiruse ning isegi kui ta möödub sinu sõnu kasutades "minusugusest 20 aastasest äsja vahtralehest vabanenud isekast kõvast rullnokast" ei tekita see mingit kompleksi(kahjuks paljudes siiski tekitab).

Eesti liikluskultuuris lihtsalt ei taheta teistega arvestada ja iga mats karjub oma mätta otsast mida sülg suhu toob ja "teeb mida tahab". Näiteks viimase 5a jooksul on maanteel 80-90km/h sõitvad autod korduvalt üritanud minu (90-100km/h) möödasõitu takistada kiirendades lambist just siis, kui ma tema kõrval juba olen. Kompleksid? Welcome to Estonia :kill


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mis Eesti riigis toimub ehk inimesed ei arvesta üksteisega
PostitusPostitatud: 11.01.2009 01:24 
Eliit

Liitunud: 04.07.2003 11:21
Postitusi: 1328
Asukoht: Tln
Kompleksid on jah inimestel. Kuna nühin Porschega päris tihti tln-pärnu mnt-ed,kiirus spido järgi 100-105 km/h. Mitmeid kordi juhtunud,kus omas tempos sõites kulgen kellegist mööda ja siis järsku see vend paneb ikka minust mööda ja tõstab ise tempo samale tasemele minuga. Kas tal ego ei lubanud,et mingi porge temast kiiremini sõidab? Viimati pull oli mingi valge vana passatiga. Sõitsin mööda. Natukese ajapärast sõitis passat minust mööda ja taga keskel istuv keskeas mees näitas keskmist sõrme. wtf nagu,mis toimub?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mis Eesti riigis toimub ehk inimesed ei arvesta üksteisega
PostitusPostitatud: 11.01.2009 13:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.02.2007 00:46
Postitusi: 927
Asukoht: Narrogin Valley, WA
rosco kirjutas:
Kompleksid on jah inimestel. Kuna nühin Porschega päris tihti tln-pärnu mnt-ed,kiirus spido järgi 100-105 km/h. Mitmeid kordi juhtunud,kus omas tempos sõites kulgen kellegist mööda ja siis järsku see vend paneb ikka minust mööda ja tõstab ise tempo samale tasemele minuga. Kas tal ego ei lubanud,et mingi porge temast kiiremini sõidab? Viimati pull oli mingi valge vana passatiga. Sõitsin mööda. Natukese ajapärast sõitis passat minust mööda ja taga keskel istuv keskeas mees näitas keskmist sõrme. wtf nagu,mis toimub?
ära muretse.. sa pole ainus kellega on täpselt nii juhtund.. lasna kanalis ja peterburi maanteel on se nii tüüpiline nähtus..
üldiselt ise naeran välja need klemmid kes mingi üritavad/üritasid midagi näidata.. noh Ok, kui on nii kõvad vennad ja panevad üle 70'ne kanalis, aga kõrvale blokkima jääda oleks ka suht liikluse seiskamine.. või siis hakkavad oma suicide manöövreid tegema :err :uhoh sama ka maanteel.. tuiskavad täiega mööda siis kui ma tavatempos kulgen ja jõuan ikka järgi.. ei näe mõtet üldse :help
jeep vennad erti uljad, vaatavad ülevalt alla :D :lol

aga üldjuhul ära tee välja :kill

_________________
DC5-S & FN2


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mis Eesti riigis toimub ehk inimesed ei arvesta üksteisega
PostitusPostitatud: 11.01.2009 14:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
fD- kirjutas:
part1 kirjutas:
Vaata, liigne kiirus ei tähenda ainult piirkiiruse ületamist, vaid ka üle oma võimete sõitmist või siis teeoludega mitte arvestamine, tee trajektooriga mitte arvestamine.

Seda ma kirjutasingi. Üle oma võimete sõitmine ongi JUHTIMISVIGA, mitte piirkiiruse probleem!
Kui algajaid juhte paremini/rangemalt/pikemalt koolitada ja liikluskultuuri parandada(mis paraku Eestis on suhteliselt vähearenenud), on suurem võimalus oma võimete õiglaselt hindamiseks.

part1 kirjutas:
Omast arust olete jõle kõvad mehed, et suudate 120-ga sõita? Arvate, et need kes sõidavad ilusti 90 nad ei suuda 120 sõita, et nad oma kobadusest sõidavad "nii aeglaselt" oh ei suudavad küll ja enamus kogenud juhte suudavad paremini sõita, kui sinusugused rullnokad, aga neil on aru rohkem peas, kui sul nad teavad, et ei ole mõtet kihutada, see ei anna suurt midagi ja on ohtlik.

Inimesed, kes isiklikuks lähevad ja lahmivad teemadel, mille kohta neil igasugune info puudub, jätavad äärmiselt debiilse mulje(üldiselt kipuvadki olema kerge vaimse "puudega") ja ära sa jälle ennast liiga puudutatuna tunne.
Kus kohast sa välja lugesid, et ma sõidan/soovitan sõita KOGU AEG 120'ga? Märksõnaks oli JUHTIMISVIGA, mille alla käib ka teeoludele vastava kiiruse valimine, mitte koguaeg 120'ga sõitmine. Väga palju on "ma pean sõitma täpselt piirkiirusega" juhte, kes maanteel ei suudagi sõita ohutult üle 90'e või isegi 90'ga olenemata teeoludest, mis ei välista et kõik need kes 90ga sõidavad seda ei suudaks. Juhilube tuleks lihtsalt rangemalt välja anda ja koolitusi tunduvalt pikendada kui on näha, et inimene ei ole roolis veel piisavalt kompetentne.

part1 kirjutas:
No see on ju hea, kui roolijoodikud ei sõida sulle sisse, kuna sa korralikut liikled, sa jääd ju nii ellu, sa ei taha siis ellu jääda?

Minu jaoks on võrdselt halb kas roolijoodik rammib mu 100km/h või 20km/h liikuvat autot - eelistaksin joodikute puudumist. See, et roolijoodikud inimesi surnuks sõidavad ei ole esmajoones tingitud piirkiirusest ega kihutamisest, vaid algab siiski joobes peaga autorooli istumisest. Kihutamine on tingitud oma võimete ülehindamiest ehk on juhtimisviga! Probleemi tuleb ikka lahendada selle tekkest(ehk liikluskultuurist) ja kasutada meetmeid selle ärahoidmiseks (näiteks üle 1 promillise joobega või juhilubadeta kellegi surnuks sõitnud juhti tuleks kohelda tahtliku tapjana ja karistada korralikult, mitte ainult juhiload ära võtta ja tingimisi karistus määrata). Tänapäeval tekib tunne, et mõned võivad jultunult joobes peaga/lubadeta teised surnuks sõita ja siis oma elu ilma märkimisväärse karistuseta edasi elada. Ei tasu heietada teemal "kui me piirkiiruseid veel vähendame siis äkki järgmine kord sõidab purjus juht teised "ainult" vigaseks mitte surnuks", kui lõpptulemus ehk roolijoodiku poolt korraldatud liiklusõnnetus siiski sama suure tõenäosusega toimub, sest teda ju piirkiirus nagunii ei huvita (sellise mõtlemisviisiga oleks lahenduseks vaid autode täielik keelustamine).

part1 kirjutas:
see, jutt et 110 või 120 võiks sõita igal pool on täielik jama, sa ei ole üksi teel, algajad juhid ei suuda kohe 120 sõita ega arvestada selliste juhtidega.

Jutu mõte oli, et tuleb valida sobiv kiirus ja polnud mainitud et IGAÜKS ja IGAL POOL võiks sõita 120ga. Mind isiklikult absoluutselt ei häiri autod kes maanteel liiklevad 85-90km/h ja samas ise näiteks 95ga sõites ei hakka ma ka mõrvariteks ja rullnokkadeks sõimama inimesi, kes minust 100-110km/h sõites mööduvad.

part1 kirjutas:
Lisaks poleks see enam sujuv liiklus meie tavalistel 2 realistel teedel, kui midagi jääb teepeal ette, siis on õnnetuse oht suurem.

Praegune liiklus on sujuv? :D Kindlasti on "palju parem" koguneda pikkadeks kolonnideks, eriti kui enamus autojuhte pole kuulnud terminist "pikivahe" - mis on jällegi sõiduviga, mitte piirkiiruse probleem.

part1 kirjutas:
Üldiselt on päris hästi tõestatud, kuidas 10 või veel enam 20km/h suurendab õnnetuse ohtu, ka inimestel on raskem märgata kurvi tagant tulevat madallennul autot.

Õiglaselt valitud 110km/h korraliku maanteelõigu peal pole madallend. On vägagi ilusti märgatav kõigile ja sellest tingituna on ka Eestis paljudel teelõikudel suvel lubatud kiiruseks 100 ja 110km/h(siis kui teeolud on valdavalt paremad kui näiteks kevadel/sügisel/talvel). Kuid kui teeolud on võrdselt head ning inimene sõidab 1 päev pärast 100km/h piirangute eemaldamist antud teelõigul 100'ga, siis ta ei ole ohtlikum kui 1 päev varem seal 100ga sõites. Samuti on teelõike, kus 90 alas on 110km/h piisavalt ohutuks valitud kiiruseks.

part1 kirjutas:
Ma räägin veelkkord, arenenud riikides on kiirusepiirangud sarnastel teedel millegipärast väga sarnased? Huvitav, miks see nii on? Ehk ikka sellepärast, et liiklusspetsialistidel on suured kogemused, mida 20 aastastel äsja vahtralehest vabanenud isekal juhil ei ole?
Kiirusepiirangud on arvestatud optimaalselt ja pikkade kogemuste jooksul, et inimesed jõuaksid sihtkohta suhteliselt kiiresti, samas ohutult ja samas ka loodust säästvamalt.
Aga sinugusued vist ei saagi sellest aru, aga sinusuguste jaoks ongi politsei, ise ka vahtralehe ajal arvasin, et noh ma sõidan 120-ga nii hästi võiksin vabalt sellega kogu aeg lasta, hiljem aga sain aru, et ma pole ju üksi liikluses ja ootamatuid olukordi ja üldse erinevaid olukordi on liikluses niipalju, et praegused kiiruspiirangud on täiesti ok asjad.

Kiirusepiirangud on jah arvestatud üldise liikluskultuuri ja sõiduoskuse taseme põhjal ning politsei vastu pole ka mitte midagi - väga hea et kiirust mõõdavad/liiklust jälgivad. Kordan, et probleem algab ebakompetentsetest juhtidest ja liikluskultuurist, mitte piirkiirusest. Näiteks Saksamaal on osad teelõigud üldse ilma kiirusepiiranguta ja juhid kes ei taha kiiresti sõita või pole piisavalt võimekad/kogenud lihtsalt ei kihuta ning valivad oma võimetele/soovile ohutu kiiruse, samas need kes soovivad võivad kiiremini sõita.
Ma ei kurda Eesti või mõne muu riigi piirkiiruste üle mis on hetkel päris õiglaselt valitud, kuid on palju teelõike kus võib vabalt sõita natukene kiiremini ilma et täpselt piirkiirusega liiklejad sind "kihutajast rullnokk-mõrvariks" peaksid nimetama.

Lõpuks taandub kõik siiski inimeste sõiduoskusele ja selgeltmõtlemise võimele, mitte piirkiirusele. Piirkiirused on selleks, et karistuste/trahvide näol piirata nn. hulljulget kihutamist ehk oma sõiduvõimete ülehindamise tulemusel valitud liigset kiirust algajate või väsinud/uniste/lihtsalt poolearuliste juhtide poolt ning ma ei näe mitte mingit probleemi kui kogenud/hoolas sohver liikleb näiteks teeoludele vastavalt õiglaselt valitud 15km/h üle piirkiiruse ning isegi kui ta möödub sinu sõnu kasutades "minusugusest 20 aastasest äsja vahtralehest vabanenud isekast kõvast rullnokast" ei tekita see mingit kompleksi(kahjuks paljudes siiski tekitab).

Eesti liikluskultuuris lihtsalt ei taheta teistega arvestada ja iga mats karjub oma mätta otsast mida sülg suhu toob ja "teeb mida tahab". Näiteks viimase 5a jooksul on maanteel 80-90km/h sõitvad autod korduvalt üritanud minu (90-100km/h) möödasõitu takistada kiirendades lambist just siis, kui ma tema kõrval juba olen. Kompleksid? Welcome to Estonia :kill


Minu arust hakkasid sina lahmimna teemal millle sul igasugune info puudub, väitega, et need kes sõidavad ilusti piirkiirusega ei julge üle sõita irw.
Vaata sa mõtled ikka väga kitsalt, liigse kiiruse tõttu juhtunud õnnetused tähendavadki seda, et et teeolude või oma juhtimisoskuse jaoks oli kiirus liiga suur, samuti võis antud teelõigu jaoks olla kiirus liiga suur, kuna liikluse jaoks pole see enam ohutu, isegi kui juht on hea, ühesõnaga liig suur kiirus on lai mõiste, mitte ainult piirkiirus.
Nii, et seega oled sa ise vaimse puudega hoopis.
Vaata, mina ei katise ühtegi liiklusidiooti, mistõttu pole neid mõtet argumentideks tuua, mina pooldan korralikku liiklemist ja seda kõigile, ning õige kiirusega ja sealhulgas mitte ületada piirkiirust, kogu lugu.
120-ga ei tohiks eestis ka mitte kõige kogenum juht sõita, see pole õige kiirus liikluses.
ma pole väitnud, et meie liiklus sujuv on, aga kõik sõidaks 120-ga oleks see veel hullem.
tead miks tekivad kolonnid? tavaliselt ikka sellepärast, et kõik ületavad kiirust ja jõuavad korralikult sõitjatele järgi on ka teisi, kes sõidavad alla, aga neist saab tavaliselt kergelt mööda, kui just tipp tund pole, aga kui sõidetaks piirkiirusega jõutaks ka neile aeglastele vähem järgi ja kolonne oleks vähem.
need foori tagant süstijad kes kiunuvad nende üles kes normaalselt ja normaalse kütusekuluga minema sõidavad vot need süstijad rikuvad ka meie liikluse sujuvust.
Kui oleks sinusuguseid tõmblejaid ja ässasid vähem siis oleks liiklus palju sujuvam, teie kihutamine hirmutab samuti algajaid juhte.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Viimati muutis part1, 11.01.2009 14:07, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mis Eesti riigis toimub ehk inimesed ei arvesta üksteisega
PostitusPostitatud: 11.01.2009 14:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2004 21:22
Postitusi: 841
Asukoht: Tallinn
Viimasel ajal kui on ilm soojem (plussis) siis pimedas sõidavad pooled 70nega ja tõesti ei julge ega oska kiiremini sõita. Jah tee neelab kõik valguse endasse, aga jääd ei ole, nii et pole ka midagi karta, helkurid postide otsas ju näitavad ilusti. Eile mõtlesin ka, kes aeglaselt sõidavad = need, kellel pole tulede pesureid.

Ja tõesti tunnen end kõva mehena. 8)


Aga eile käis üks värdjas ikka ülipinda, kui sul on raha osta 14liitrise mootoriga sõiduk siis sul on raha osta ka kütust mitte puhta priketi peal sõita. Üldse ei häbene, et tõmbasin ette, pidurdasin ja sõitsin rahulikult. Vähemalt terve minu autos sõitev seltskond on siiani hingamisvõimelised.

Värdjad käivad viimasel ajal igal pool pinda, istugu kodus nagu pooled normaalsed (need, kellel tööd pole). :kill

_________________
Lameda maa klubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mis Eesti riigis toimub ehk inimesed ei arvesta üksteisega
PostitusPostitatud: 11.01.2009 14:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
rookierice kirjutas:
Viimasel ajal kui on ilm soojem (plussis) siis pimedas sõidavad pooled 70nega ja tõesti ei julge ega oska kiiremini sõita. Jah tee neelab kõik valguse endasse, aga jääd ei ole, nii et pole ka midagi karta, helkurid postide otsas ju näitavad ilusti. Eile mõtlesin ka, kes aeglaselt sõidavad = need, kellel pole tulede pesureid.

Ja tõesti tunnen end kõva mehena. 8)


Aga eile käis üks värdjas ikka ülipinda, kui sul on raha osta 14liitrise mootoriga sõiduk siis sul on raha osta ka kütust mitte puhta priketi peal sõita. Üldse ei häbene, et tõmbasin ette, pidurdasin ja sõitsin rahulikult. Vähemalt terve minu autos sõitev seltskond on siiani hingamisvõimelised.

Värdjad käivad viimasel ajal igal pool pinda, istugu kodus nagu pooled normaalsed (need, kellel tööd pole). :kill


Mis sa arvad, miks nad 70 sõitsid? Äkki oli asi selles, et kardeti musta jääd?
Must jää tekib maha ka pluss kraadidega, kuna maapind on külmem, samuti tekib must jää maha jupiti mitte alati kogu tee ja väga lampi, üks hetk on tee puhas aga 20 minuti pärast on tee täiesti jääs ja sa ei näe ka seda ja kõige ohtlium on õhtune aeg kuni hommik, seda sügisest kuni kevadeni välja, kevadel hakkab see teema, et maapind on külmunud ja pole veel jõudnud üles soeneda ja sedasi kevadsula tulekul ikkagi jäätab ära, eriti hästi veel sestap, kuna vett on ju sulaga palju.
üldse temperetauuri tõustes hakkab tee niiskust endale ligi imema ja kui ta on külm siis jäätabki ära, samuti temperatuuri langedes jäätub vesi ära seal, must jää on üks kuradima kehva asi.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mis Eesti riigis toimub ehk inimesed ei arvesta üksteisega
PostitusPostitatud: 11.01.2009 15:31 

Liitunud: 28.04.2006 13:44
Postitusi: 65
part1 kirjutas:
Minu arust hakkasid sina lahmimna teemal millle sul igasugune info puudub, väitega, et need kes sõidavad ilusti piirkiirusega ei julge üle sõita irw.

Minul ei puudu mingi info. Tean selliseid juhte kes ei suuda isegi 90'ga ohutult sõita. Ma ei väitnud et KÕIK 90ga sõitjad ei suuda kiiremini sõita, aga kui sa ennast nii puudutatuna tundsid siis anna andeks, aga sõimata mind tühja koha pealt? :D Loe tekst ikka mitu korda läbi kui esimese korraga aru ei saa.

part1 kirjutas:
Nii, et seega oled sa ise vaimse puudega hoopis.

:hail

part1 kirjutas:
120-ga ei tohiks eestis ka mitte kõige kogenum juht sõita, see pole õige kiirus liikluses.

IMO 4realise teelõigu peal on kogenud juhile 120km/h täiesti ohutu kiirus, kui teeolud on kuivad.

part1 kirjutas:
tead miks tekivad kolonnid? tavaliselt ikka sellepärast, et kõik ületavad kiirust ja jõuavad korralikult sõitjatele järgi on ka teisi, kes sõidavad alla, aga neist saab tavaliselt kergelt mööda, kui just tipp tund pole, aga kui sõidetaks piirkiirusega jõutaks ka neile aeglastele vähem järgi ja kolonne oleks vähem.

Kolonnid tekivad 85-90ga sõitvatele autodele järgi jõudjatest, kes ei suuda või ei taha möödasõitu teha kas siis põhjusel, et ees olevad autod ei hoia pikivahet või ei soovita möödasõidul ületada kiirust. Nn. kihutajad suudavad neist mööduda ja ei tekita kolonne. Isegi kui püsikiirushoidjaga sõita täpselt 90km/h jäävad enamus enda arust piirkiirusest kinni pidavaid "korralike" liiklejate gruppe ette, kus puudub igasugune pikivahede hoidmine ning nendest möödasõidu tegemiseks, et rahulikult 90ga edasi sõita on vaja mööduda korraga mitmetest masinatest. Täpselt 90ga sõites pole minu taha kunagi ühtegi kolonni tekkinud, kõik on probleemivabalt mööda sõita saanud.

part1 kirjutas:
need foori tagant süstijad kes kiunuvad nende üles kes normaalselt ja normaalse kütusekuluga minema sõidavad vot need süstijad rikuvad ka meie liikluse sujuvust.
Kui oleks sinusuguseid tõmblejaid ja ässasid vähem siis oleks liiklus palju sujuvam, teie kihutamine hirmutab samuti algajaid juhte.

Jällegi, kuidas sa tead et ma äss tõmbleja olen? Ära plõksi tühja koha pealt. Iga mats vaatab asja siiski oma mätta otsast nagu ma eelmises postis mainisin. Ja need "normaalse kütusekuluga" minema sõitjad, kel kulub ca 400m et 50km/h saavutada kulutavad kütust rohkem kui kiiremini kiirendajad. Oleks "minusuguseid tõmblejaid ja ässasid" rohkem, oleks ummikuid palju vähem :P

Kui keegi veel (peale härra pardi) ei suuda lugeda või ei saa minu kirjutatud asjadest lihtsalt aru, võib saata PM'i. Siia teemasse olen juba oma arvamuse avaldanud ja pole midagi lisada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mis Eesti riigis toimub ehk inimesed ei arvesta üksteisega
PostitusPostitatud: 11.01.2009 15:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
fD- kirjutas:
part1 kirjutas:
Minu arust hakkasid sina lahmimna teemal millle sul igasugune info puudub, väitega, et need kes sõidavad ilusti piirkiirusega ei julge üle sõita irw.

Minul ei puudu mingi info. Tean selliseid juhte kes ei suuda isegi 90'ga ohutult sõita. Ma ei väitnud et KÕIK 90ga sõitjad ei suuda kiiremini sõita, aga kui sa ennast nii puudutatuna tundsid siis anna andeks, aga sõimata mind tühja koha pealt? :D Loe tekst ikka mitu korda läbi kui esimese korraga aru ei saa.

part1 kirjutas:
Nii, et seega oled sa ise vaimse puudega hoopis.

:hail

part1 kirjutas:
120-ga ei tohiks eestis ka mitte kõige kogenum juht sõita, see pole õige kiirus liikluses.

IMO 4realise teelõigu peal on kogenud juhile 120km/h täiesti ohutu kiirus, kui teeolud on kuivad.

part1 kirjutas:
tead miks tekivad kolonnid? tavaliselt ikka sellepärast, et kõik ületavad kiirust ja jõuavad korralikult sõitjatele järgi on ka teisi, kes sõidavad alla, aga neist saab tavaliselt kergelt mööda, kui just tipp tund pole, aga kui sõidetaks piirkiirusega jõutaks ka neile aeglastele vähem järgi ja kolonne oleks vähem.

Kolonnid tekivad 85-90ga sõitvatele autodele järgi jõudjatest, kes ei suuda või ei taha möödasõitu teha kas siis põhjusel, et ees olevad autod ei hoia pikivahet või ei soovita möödasõidul ületada kiirust. Nn. kihutajad suudavad neist mööduda ja ei tekita kolonne. Isegi kui püsikiirushoidjaga sõita täpselt 90km/h jäävad enamus enda arust piirkiirusest kinni pidavaid "korralike" liiklejate gruppe ette, kus puudub igasugune pikivahede hoidmine ning nendest möödasõidu tegemiseks, et rahulikult 90ga edasi sõita on vaja mööduda korraga mitmetest masinatest. Täpselt 90ga sõites pole minu taha kunagi ühtegi kolonni tekkinud, kõik on probleemivabalt mööda sõita saanud.

part1 kirjutas:
need foori tagant süstijad kes kiunuvad nende üles kes normaalselt ja normaalse kütusekuluga minema sõidavad vot need süstijad rikuvad ka meie liikluse sujuvust.
Kui oleks sinusuguseid tõmblejaid ja ässasid vähem siis oleks liiklus palju sujuvam, teie kihutamine hirmutab samuti algajaid juhte.

Jällegi, kuidas sa tead et ma äss tõmbleja olen? Ära plõksi tühja koha pealt. Iga mats vaatab asja siiski oma mätta otsast nagu ma eelmises postis mainisin. Ja need "normaalse kütusekuluga" minema sõitjad, kel kulub ca 400m et 50km/h saavutada kulutavad kütust rohkem kui kiiremini kiirendajad. Oleks "minusuguseid tõmblejaid ja ässasid" rohkem, oleks ummikuid palju vähem :P

Kui keegi veel (peale härra pardi) ei suuda lugeda või ei saa minu kirjutatud asjadest lihtsalt aru, võib saata PM'i. Siia teemasse olen juba oma arvamuse avaldanud ja pole midagi lisada.


kes 400m 50 üles võtab? ei tea küll ühtegi sellist.
ummikud tekivad ainult tipptundide ajal, tavalisel ajal sõites maanteel küll mingeid erilisi ridu ei teki, mõned üksikud vaid, ja peamiselt ka sellepärast, et järgi sõitnud autod sõitisd üle 90 reaalselt.
sina tulid siin küll minust ju ei tea mida arvama, miks ma sust siis midagi arvata ei või irw?
kui sinusuguseid tõmblejaid veel rohkem oleks, oleks meie liilus veel vähem sujuv, sujuv liiklus eeldabki just rahulikumat liiklemist normaalsete kiirustega, normaalsete pidurdustega, normaalsete kiirendustega ja normaalsete pikivahedega.

Mina tean selliseid juhte väga vähe, kes ei julge 90 sõita, maanteel on neid ka ülivähe näha, tavaliselt ikka lennatakse mööda 130-ga jne vot need jäävad pigem meelde.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 255 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 13, 14, 15, 16, 17

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 34 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7