Paneks nad kah siis järjekorda...mille järgi..vast siis kah väljalaskeaasta järgi.
1. 1990a Audi 90 2.3 20V 125kw+: R5 mootori hääl, minek, varustus, hea helisüsteem originaalis
-: kapriisne mootor, janune, nõrk esisild (ilmselt raske mootori tõttu)
2. 1994a Audi Coupe 2.0 85kw+: kena välimus, odav pidada, ökonoomne
-: esivedu vast, lisasid võiks rohkem olla, kohutav helisüsteem originaalis
3. 1995a Audi A6 Avant 1.9TDI 66kw+: ökonoomne, ruumikas, ülivastupidav, kena disain, väga odav pidada, üllatavalt erk selle mootori kohta
-: vähe lisasid, tihti jebiv kliimaseade (aga see ilmselt oli konkreetse isendi viga, mitte mudeli viga üldiselt), helisüsteem kriitikat ei kannatanud originaalina
4. 1996a Audi A4 2.6 quattro 110kw+: quattro, palju lisasid, mõnus minek (vääne, möödasõidukiirendus), hea välimus, hea juhitavus, väga hea heli (BOSE)
-: üsna kallis pidada, mõned totakad tüüpvead
5. 1999a Mitsubishi Galant Sport Edition 2.4GDI 110kw+: sigahea välimus, palju lisasid, hea juhitavus, mugav, ruumikas, korralik helisüsteem standardvarustuses
-: janune, mitte just väga töökindel, kallid varuosad, 110kw kohta uimane (A4 oli oluliselt erksam)
Sellised nad siiani siis olnud on. Kui küsida, millist kõige rohkem hindan, siis ilmselt valikust parim on olnud siiani A6 Avant. Samas mingil imelikul põhjusel närib hinge see, et Galanti nii kähku loovutasin. Kaine mõistus kiidab takka samas, et Galanti müük oli ikkagi õige tegu

.