Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Elioni Garantii http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=3&t=97292 |
1. leht 3-st |
Autor: | Killer666 [ 05.09.2012 17:36 ] |
Teema pealkiri: | Elioni Garantii |
Oskab keegi head nõu anda. Sai miski aasta tagasi elionist kaamera ostetud. Miski kevadel nüüd mingi lambist enam objektiiv sisse ei läinud. Viisime garantiisse ja tehti korda , kirjas , et objektiivi vahetus. Mina väliselt igastahes küll aru ei saanud , et miskit vahetatud oleks. Igastahes kruvid olid ümmarguseks keeratud ja tagantjärele mõeldes ja pilte vaadates on pildid ikka kõik peale seda nagu udused. V6i noh nagu fookuses ei oleks , eriti kui lähedalt pilti teha. Nüüd ykspäev avastasin , et zuumimise aeg vahepeal jookseb lihtsalt kokku ja lülitab välja. Viisime tagasi , aga nüüd nemad väidavad , et objektiivi sees on miski mõlkis ja garantii alla ei lähe. Tegelikult aga kukkunud pole ja ma kardaan , et esimese remondi aeg tehti juba mingit potjomkinit ja ei vahetatud seal midagi ära. Kuhu peaks pöörduma v6i mida edasi tegema. ? edit: ![]() Sellise pildi saatsid nyyd , mina v6in vanduda , et sellist mõlki seal kindlasti polnud , ma pole pime , keegi on selle siis ilmselt vahepeal maha pillanud vms. |
Autor: | Markko [ 05.09.2012 17:56 ] |
Teema pealkiri: | Re: Elioni Garantii |
Tarbijakaitse, mis muud. Pöördu sinna. |
Autor: | Priidik199 [ 05.09.2012 18:18 ] |
Teema pealkiri: | Re: Elioni Garantii |
Mine tee skandaali. Ära järgi küll anna neile, tavaisikul on alati õigus sellise suure ettevõtte ees. |
Autor: | ison.ts [ 05.09.2012 18:21 ] |
Teema pealkiri: | Re: Elioni Garantii |
miks nad üldse selle aparaadi siis laiali lammutasid, kui mõlk niisama ka väljaspoolt ka näha on. |
Autor: | teamforce [ 05.09.2012 18:37 ] |
Teema pealkiri: | Re: Elioni Garantii |
Olen 2 korda elioni garantiisõjas võitnud, 1 korra servicat, korra EMT. Tulemuseks elionist uued seadmed, servisast uus sülearvuti ning emtst uus telefon. Kõige eelduseks on raudsed närvid, püsiv pindakäimine ning suhtlemine firma esindajate, mitte "pasaste" klienditeenindajate ning remontijatega. Samuti julgesin kliendi õigused õigele inimesele ette lugeda.Lisaks mõtle enda jutt ning avaldus alati mõttega läbi ning toetu oma väidetele loogikas.Elektroonika tundmine tuleb kasuks. Kui ise ei tunne, siis mõni tuttav kindlasti. Servica arvutiremontijale näitasin lõpuks kruvikeerajaga ette, kuidas asju ei tehta ning mida ta remontida ei oska. Juhataja oli kõrval ning töömehe hulkuv jutt muutus piinlikuks vabanduselaineks.Emt muidugi 3ndal korral oli lahkesti nõus ise vahetama( õige suhtumine).Elion samuti ei hakanud nende 1000 euroste aparaatide pärast mainega riskima. Ma ei lõhu aparaate, vaid lihtsalt on sattunud kehva töökindlusega või garantii ajal tekkinud probleemidega asjad, millega ma viivitamatult tegelen. Ma ei pea kalli raha eest seisvat asja vaatama.TAHAN SEDA MIDA OSTAN!!! |
Autor: | Killer666 [ 05.09.2012 18:44 ] |
Teema pealkiri: | Re: Elioni Garantii |
Ma väljenasin ennast valesti. Esimest korda garantiist tulles kõik toimis ilusti , ainult , et pildid olid udused nagu. Aga nüüd just ennem garantiisse viimist vaatasin hoolikalt yle , et ega miskeid väliseid vigastusi ei paista. Selline mõlk poleks kindlasti kahe silma vahele saanud jääda. No ja Elioni teenindaja vaatas ka selle üle ennem kui vastu v6ttis. Mingeid mõlke ei olnud. |
Autor: | .Alar. [ 05.09.2012 18:56 ] |
Teema pealkiri: | Re: Elioni Garantii |
Naise pisikesel kompakt Nikonil juhtus ka ükskord nii, et objektiiv jooksis kuidagi viltu ja jäi poolde vinna viltusena, juhtus see vist noorte sugulaste käes, kes krt teab mida sellega tegid. Kuna garantiid polnud, sai objektiiv lihtsalt jõuga oma õigesse asendisse väänatud. Peale seda hakkas ka vähe udusemaid pilte tegema elik ei fokusseerinud õigesti. |
Autor: | ridariass [ 05.09.2012 18:57 ] |
Teema pealkiri: | Re: Elioni Garantii |
Nagu usku juba põhimõtteliselt ütles, siis selle vigastuse tekkimise kohta ja aega on võimatu välja selgitada ja jääb sõna-sõna vastu. Kindlasti annab pildil olev füüsiline defekt seadusliku aluse garantii teostamisest keelduda ja seaduse jõul midagi nõuda pole paraku. Ainus, millele loota võid on Elioni vastutulelikkus asjas, aga selle saavutamiseks tuleb väga kõvasti lamenti lüüa ja kindlat pole ikka midagi. Tarbijakaitse komisjonis tõenäoliselt kaotaksid. |
Autor: | teamforce [ 05.09.2012 18:59 ] |
Teema pealkiri: | Re: Elioni Garantii |
Ehk garantiis rikuti asi ära , anti tagasi ning ülevaadates ei tuvastanud ei sina ega seadme üleandja materjali defekte? Sisuliselt kinnitasid siis ju allkirjaga, et said terve seadme tagasi ning oled vastuvõtu aktiga seda ka tõestanud.Praegu tundub tõesti sul veidi kehv olukord. Esindus andis aktikohaselt välja terve ja töötava seadme ning koos seda vaatasite, lisaks kinnitasid seda allkirjaga.Nüüd tagasiviies on mehaanilised vigastused. Esindus arvab, et oled seadme kogemata või meelega ise lõhkunud. Rikutud kruvid viitavad parandamisüritusele, mis garantiiajal on keelatud.Vajab mõtlemist, kuidas tagasiulatuvalt oma kinnitust tühistada...SIsuliselt sel juhul ei ole garantii pakkujal mingit kohustust rikutud seadet remonti võtta omal kulul. Lisan oma eelnevale postile ka veel selle, et elektroonikaseadmete puhul viimasel ajal vaatan alati maaletoojat ning garantii pakkujat. On ikka täis lambaid ja lolle osades kohtades. See hinnavahe müüjate vahel ei ole nii suur, et hiljem ennast mustaks vihastada. |
Autor: | Killer666 [ 05.09.2012 19:03 ] |
Teema pealkiri: | Re: Elioni Garantii |
Esimesel korral vastu võttes kaamera töötas ilusti , aga ilmselt ei olnud seal miskit vahetatud. Sest objektiiv oli kindlasti vana ja seda , et pildid on udusemad ja nagu telefoniga tehtud , siis sellest ma sain aru alles miski hilisema aja jooksul. Garantiist tulles seda mõlki ei olnud . Samuti polnud seda mõlki siis kui meie selle üle andsime elionile ja koos elioni teenindajaga veendusime , et väliseid vigastusi ei ole. 40 € küsivad remondi eest muidu , mis tegelikult objektiivi kohta lahtlaselt odav. Võibolla selle lömmis plekityki hind. |
Autor: | Pahh1 [ 05.09.2012 22:48 ] |
Teema pealkiri: | Re: Elioni Garantii |
osta uus digikas, või pappi netu? 40 juurde ja saad juba uue seebikarbi |
Autor: | Killer666 [ 06.09.2012 00:09 ] |
Teema pealkiri: | Re: Elioni Garantii |
Pahh1 kirjutas: osta uus digikas, või pappi netu? 40 juurde ja saad juba uue seebikarbi No see seep maksis umbes kaks sotti , kuna tahtsime kõige väiksemat. |
Autor: | hizpollah [ 06.09.2012 08:18 ] |
Teema pealkiri: | Re: Elioni Garantii |
Niisuguste juhtumite vastu aitab suurepäraselt http://www.das.ee õigusabikindlustus! Kuumakse väike ja aitab tublisti. Ise olen juba mittu head aastat klient olnud! ![]() |
Autor: | aadu [ 06.09.2012 10:24 ] |
Teema pealkiri: | Re: Elioni Garantii |
teamforce kirjutas: Olen 2 korda elioni garantiisõjas võitnud, 1 korra servicat, korra EMT. Tulemuseks elionist uued seadmed, servisast uus sülearvuti ning emtst uus telefon. Kõige eelduseks on raudsed närvid, püsiv pindakäimine ning suhtlemine firma esindajate, mitte "pasaste" klienditeenindajate ning remontijatega. Samuti julgesin kliendi õigused õigele inimesele ette lugeda.Lisaks mõtle enda jutt ning avaldus alati mõttega läbi ning toetu oma väidetele loogikas.Elektroonika tundmine tuleb kasuks. Kui ise ei tunne, siis mõni tuttav kindlasti. Servica arvutiremontijale näitasin lõpuks kruvikeerajaga ette, kuidas asju ei tehta ning mida ta remontida ei oska. Juhataja oli kõrval ning töömehe hulkuv jutt muutus piinlikuks vabanduselaineks.Emt muidugi 3ndal korral oli lahkesti nõus ise vahetama( õige suhtumine).Elion samuti ei hakanud nende 1000 euroste aparaatide pärast mainega riskima. Ma ei lõhu aparaate, vaid lihtsalt on sattunud kehva töökindlusega või garantii ajal tekkinud probleemidega asjad, millega ma viivitamatult tegelen. Ma ei pea kalli raha eest seisvat asja vaatama.TAHAN SEDA MIDA OSTAN!!! Mis puudutab pasaseid teenindajaid, siis on nemad ainult mutrike kogu süsteemist. On nendel omad etteantud tegevused, mida järgima peavad. Ilmselgelt ei pea nad olema elektroonika kõrgharidusega. Selle jaoks ongi olemas Eestis ametid, kes selliste küsimuste lahendamisega tegelevad. Ja mis puudutab garantiid, siis enamasti teostavad remonttöid tootja poolt litsenseeritud remontijad, ehk edasimüüja on siinkohal ainult vahendaja. Kui vahendajale antakse remontija poolt mingisugune tagasiside tehtud tööde eest, siis on see ka kõik, mida teenindaja teab. Kui, seade ei ole korrektselt remonditud (kliendi vaatest siis), on tal võimalus pöörduda remontija poole. Õnneks on Eesti tarbija teadlikumaks muutunud ja võimalusel pöörduvad otse remontija juurde, jättes vahele müügikoha, see säästab kõigi närve. |
Autor: | Jesper [ 06.09.2012 11:35 ] |
Teema pealkiri: | Re: Elioni Garantii |
No ei ole nii, et üks muudkui edasimüüb ja teised jooksku ise mööda linna tema lepingupartnereid otsimas. Ja kui teenindajal on raske elu, siis ta kurtku oma ülemusele või vanaema kassile. Kui kaup üle ühe leti liikus, siis kogu ülejäänud teenindus käib samuti üle selle sama leti, on firmasid kes saavad sellega suurepäraselt hakkama. Mina isiklikult olen igasugu Elioni fuckupidega kammimisele oma elus nii palju aega kulutanud, et suht kindlalt väita - siin teemas kirjeldatu ei ole mingi isoleeritud üksikjuhtum, vaid nii need asjad seal käivadki. Seal majas on kohe selline kultuur, et üks käsi ei tea mida teine teeb ja lõppkokkuvõttes on alati vabandus et "mina olen lihtne mutrike, mina ei tea, ma suunan ja küsige vot temalt", ja siis see suunatu omakorda suunab jne. Elu joppamine on, kui müügi ja teeninduse vahepeale jääva 2 kuu jooksul pole ahelast mõnda lüli juba ära koondatud või restruktureeritud vms. |
1. leht 3-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |