olen ikka paraja needuse kaela võtnud omale. tõenäoliselt kõige keerulisem viis kuidas keskriba paigaldada.
täna tehtud
keskriba kastidele armatuuri peale 2-kihti klaasmatti põhjaks. ja lõpuks relakaga ka kooriku ääre järgi mõõtu lõigatud. klaaskiu relakaga lõikamine on omaette lust.
koorikutele sai ka ühe kihi klaasriiet sisse. kuna see on kumer, siis ei hakkagi rohkem panema.
positiivne on see, et õige vaigu/aktiivaatori vahekorra tõttu ei ole kastipõhi (veel) kõveraks tõmmanud, jätsin ööseks siiski armatuuri peale - tundub et päris kõvaks veel vaik läinud ei ole. samas kuna temperatuur on madal, siis reaktsioon edeneb üliaeglaselt.
päev läbi oli soojapuhur autos muidu.
hea asi oli see, et esimest korda kasutasin õiget tehnikat - rullisin klaaskiumati tihedaks. tulemus oli muidugi ka see et 2 kihti matti annab umbes 1mm seinapaksust. kast nagu paberist

tundub et isegi liiga vähe sai vaiku - pisikesi õhumulle jäi täis. kuna põhi on üsna tasane, siis tulemus üsna vedel ja homme tuleb lisada veel 1 või kaks kihti ja tekitada tugevdusribid.
vahepeal õnnestus ka uksekastide viimistlust alustada - nõgusasse keskossa lisatud kuhi pahtlit ja poldiaugud samuti pahtlit täis. homme veel üks pahtlikiht peale ning äärtele, ja saabki ära nahatada.
Homme:
ülemine ja alumine pool kokku siduda (mõnes kohas vahe üle cm). tõenäoliselt kasutan selleks uksekastide kogemust - täidan prao takuribaga, ja sellele vaik otsa. võibolla teen lisaks veel kokteili takupudist ja vaigust - see peaks paremini kinnni jäärma pragudesse.
tuleb välja mõelda ka kasti kinnitus. tundub et kahest punktist kinnitades jääb ikkagi liiga vedel, arvatavasti torkan mingi konksu küljeklaasiõhuavasse.
uksekattidele on vaja pigimatti sisse, et saada lahti trummidega kaasnevast kõlinast.
masendavalt aeglane progress.