üle pika aja veidi liikumist
hakkasin ehitama ventilatsiooni. otsustasin jälle lasta üle nurga, ja küljeklaase mitte ventileerida.. eks talvel võib ju lapiga nühkida ja kui isu täis saab nühkimisest, siis võib ju alati edasi ehitada.
kõigepealt vaja piisavalt jäme toru valida ja kuumaga sobivalt kõveraks painutada:

alumiiniumfooliumist ventilatsioonitoru abil ühendasin kliimaseadme ja toru:

ühendused silikooniga tihedaks:

torule vahust keha ümber:

siin kohal on mõned huvitavad küsimused, millele tahaks vastust:
1) vahu panin fooliumi külge, seega jääb lõplik detail sisulsielt fooliumist, ja jääb vastu metalli ja vineeri. kas need hakkavad kriuksuma? kui hakkavad, siis tuleb kogu kupatus omakorda üliõhukese riidega katta ilmselt. fooliumit maha võtta ei tahaks, sest siis ei jää ju vahule mingit tugevust.
2) kas hommikuks on klaas eest läinud vahu paisumise tõttu

3) kui ma vahu ja fooliumi peale panen veel musta riide, siis jääb see üsna tihedalt vastu klaasi. huvitav kas klaasil termopragunemist ei teki sellest. talvine kondents ei pruugi ka kangale hästi mõjuda, võibolla tuleks klaas lihtsalt ära värvida kõlari piirist alates
turvapadjale kate ja esiosale ka. kui need kaks blokki on ära tahenenud, siis ma saen vineeritüki sealt vahelt ka välja ja asendan vahuga. siis saab süda rahu, et kui pea peaks (otse) läbi turvapadja lendama, siis tabab kaasreisija vahtu mitte vineeri.

näidikuplokile ka uus vorm
