Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 28.03.2024 15:39

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 43 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Viimistluse tähtsus ja kvaliteet.
PostitusPostitatud: 31.10.2012 20:41 

Liitunud: 11.04.2003 12:31
Postitusi: 178
rookierice kirjutas:
Anryo nüüd sa tabasid küll naelapea pihta.

Ei pea selle nurga alt pilti tegema. Kuna hindamine käib enamasti piltide järgi siis teise nurga alt on sama install parem? Ma tõesti ei leia, et cnc-s lõigatud alumiiniumrõngas on kuidagi parem ise tikksaega lõigatust. Nüanssidele võiks tähelepanu panna helis ja seal ka tegelikult vahed välja tulevad.

Ma vist ühe korra sain ka miinuspunkte kuna ei saanud vaiba küljest kogu kama hommikul tööd lõpetades kätte. Aga see selleks. Kõik need perfektsuse nüansid tulevad esile siis, kui sound on täiuslikkuseni lihvitud. Ja siis on ka õige aeg nendega tegelda. Hirmutada algajaid, et ainuüksi kõlariadapteri väljalõikamine maksab 45€ ei ole minu meelest kuidagi vajalik. Saan aru kuhu te sihite aga tegu on siiski isetegijate võistlusega mitte "parima hanke" võistlusega. Ka pro klassis peaks vist suurema osa installist tegema sama ettevõte, kes võistleb, muidu pole ju pointi konkurendile reklaami teha.

Pilt saepurukastis kõlaritest on ehk veidi kehvapoolne, aga esimeses postis viidatud teemas on tegu täiesti respektitava installiga - tõsi, ma pole seda autot kuulanud ega kursis installikohtunike materjalide /konkreetse audi eripäradega. Võib olla oskab vilunud silm öelda, et mõni kruvi peaks olema jämedam või peenkeermega.

Kui aga mõtlete, et subbarikasti (peidetud) külg peaks olema kenamini viimistletud kui tõetruu klaasplast, siis peaks ka auto originaaluksepaneelid ning armatuuri välja vahetama, nendel on ju lausa valujäljed, abs plastiku logod ja muud hirmutavad peal.

Ilu ei tohi funktsionaalsust piirata! Vastupidine on vaid mittesoovitatav.


Me räägime vist aiast ja aiaugust. Keegi pole enne sinu postitust rääkinud midagi cncrõngastest vms. vidinatest. Minu jutu mõte on see, et tehakse ju omale ja siis võiks ka rohkem hingega asja juures olla. Kui on vaja midbassi rõngast ja sul on valik et sa teed sirkliga ilusa joone endale materjali peale ette ja lõikad ühte rõngast näiteks 10-15 minutit välja (suvaliselt pakutud aeg) siis mille kuradi pärast eelistavad paljud hoida just siit mõni minut kokku ja tulemuseks on ovaalne toode mis on samas ka kole kui öö. Autoaudio ei ole SOUND ONLY, tegemist on kompromissiga 1001 asja vahel ja tulemus võiks olla siiski viisakas. See milline asi kaane all välja näeb on kohati ehk tõesti teisejärguline, kommertstoodete puhul kahjuks vältimatu, kui aetakse taga iga viimset kasumisenti, aga kas tõesti nii raske on natuke rohkem asjadega vaeva näha?

_________________
Ess-Kuu ra*sk


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Viimistluse tähtsus ja kvaliteet.
PostitusPostitatud: 01.11.2012 18:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2004 21:22
Postitusi: 841
Asukoht: Tallinn
Andreas, oled sa üritanud paksemat alumiiniumit ringikujuliselt tikksaega lõigata? Ma saan aru millest räägid ja mullegi meeldib korralikult tehtud asju näha. Samas lõikasin ma ka ise sel suvel mõned detailid 12mm terasplaadist välja käepäraste vahenditega ja hoolimata visuaalsetest vaegusest on uhke tunne, et ei pidanud ootama vesilõikuse järjekorda ning töö kui protsess oli hoolimata vaevast rahulolu pakkuv.
Autoaudio on selline custom protsess, et tahaks rohkem öelda kui "ise panin usb pulga masinasse, mis joonised lõikusse saatis".

Väikeste asjadega on küsimus ka selles, et teed joonise, tellid töö, ootad ja parimal juhul sama nädala lõpuks saad asja kokku. Ise tehes säästetakse aga 4tööpäeva töökojaruumi. See esimese postituse auto on minu meelest lihtsalt igati korralik, tahaks hullemaid teostusi näha.

_________________
Lameda maa klubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Viimistluse tähtsus ja kvaliteet.
PostitusPostitatud: 01.11.2012 18:50 

Liitunud: 11.04.2003 12:31
Postitusi: 178
rookierice kirjutas:
Andreas, oled sa üritanud paksemat alumiiniumit ringikujuliselt tikksaega lõigata? Ma saan aru millest räägid ja mullegi meeldib korralikult tehtud asju näha. Samas lõikasin ma ka ise sel suvel mõned detailid 12mm terasplaadist välja käepäraste vahenditega ja hoolimata visuaalsetest vaegusest on uhke tunne, et ei pidanud ootama vesilõikuse järjekorda ning töö kui protsess oli hoolimata vaevast rahulolu pakkuv.
Autoaudio on selline custom protsess, et tahaks rohkem öelda kui "ise panin usb pulga masinasse, mis joonised lõikusse saatis".

Väikeste asjadega on küsimus ka selles, et teed joonise, tellid töö, ootad ja parimal juhul sama nädala lõpuks saad asja kokku. Ise tehes säästetakse aga 4tööpäeva töökojaruumi. See esimese postituse auto on minu meelest lihtsalt igati korralik, tahaks hullemaid teostusi näha.


Esiteks paksemate metallist rõngaste jaoks on mõistlikum kasutada metallitreipinki :). Tavalise pehme uksepleki külge mingi massiivse metalljuraka kruvimine on overkill, aga see selleks. Vaatamata pisikese cnc pingi olemasolule olen väga palju pidanud asju käsitsi saagima/freesima/puurima/lihvima/pahteldama/värvima/klaasriietama ja seetõttu ma arvan et ma tean millest ma räägin. Autot ehitasin tegelikult juba ammu enne kui mul vähe popimad võimalused tekkisid. Sageli pole teatud asju üldse mõtet teha cnc tehnoloogia abil, sest käsitsi saab asja oluliselt kiiremini tehtud. CNC masinaga ei käi asjad tegelikult nii lihtsalt, et viskan usbi pealt faili sisse ja kohe hakkavad detailid välja vupsama, pisemate asjade hind tulebki kõrge just seetõttu, et seadistamist on omajagu, sageli rohkem kui reaalselt detaili valmistamiseks kulub. Tegelikult on need teema alguses olevad pildid heaks näiteks kuidas välimuselt ja tulemuselt korraliku installi mitte nii kena "köögipoolt"välja näeb. See robolopi bmw , mille lingi vist Tõnu lisas on tegelikult kõige parem näide sellest kui hästi on võimalik asju teha käsitsi paari elektritööriista abil. Minu teada ei ole tema kordagi ühtegi kõrgtehnoloogilist abivahendit kasutanud (kui välja arvata paari pisikese kleepsu lõikamisel sõbra kileplotteri abi).

_________________
Ess-Kuu ra*sk


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Viimistluse tähtsus ja kvaliteet.
PostitusPostitatud: 12.11.2012 19:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.01.2011 17:06
Postitusi: 28
Keda huvitab siis ROBolop hakkab naise polosse ka muusikat ehitama: http://www.diymobileaudio.com/forum/build-logs-project-install-gallery/138180-ice-ice-polo-robolop-design.html

_________________
635


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Viimistluse tähtsus ja kvaliteet.
PostitusPostitatud: 13.11.2012 00:11 

Liitunud: 22.09.2008 17:28
Postitusi: 699
Asukoht: Oslo
tal on naine ka?

_________________
peaasi, et ei süsti


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Viimistluse tähtsus ja kvaliteet.
PostitusPostitatud: 13.11.2012 00:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.01.2011 17:06
Postitusi: 28
tsimpa kirjutas:
tal on naine ka?

Tundub uskumatu eks :D

_________________
635


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Viimistluse tähtsus ja kvaliteet.
PostitusPostitatud: 19.11.2012 15:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.04.2003 11:01
Postitusi: 592
Asukoht: Tallinn
Veel üks stiilinäide:

Pilt

Antud auto võitis 2011.a. kõigi aegade suurima punktisummaga IASCA North American Championship'i.
http://nobodybeatshybrid.net/scott-buwalda/

_________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
'68 Ford Thunderbird 429cid BB


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Viimistluse tähtsus ja kvaliteet.
PostitusPostitatud: 19.11.2012 17:11 

Liitunud: 11.04.2003 12:31
Postitusi: 178
anryo kirjutas:
Veel üks stiilinäide:
Antud auto võitis 2011.a. kõigi aegade suurima punktisummaga IASCA North American Championship'i.
http://nobodybeatshybrid.net/scott-buwalda/


Sellist installi on puhas rõõm vaadata :)

_________________
Ess-Kuu ra*sk


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Viimistluse tähtsus ja kvaliteet.
PostitusPostitatud: 20.11.2012 11:10 

Liitunud: 09.04.2005 21:51
Postitusi: 253
Asukoht: Tallinn
Ilus ja loogiline install tõesti. Lairibavaljukad ikka pakuvad teistele ka huvi :) Aga kickpaneelidesse midbassi paigutamine euroopalikku autosse manuaalkasti korral, kui juhile jalatoe ka alles tahaks jätta on problemaatiline. Samas kui auto selle võimalus annab siis kaovad ära igasugu uksepolstri värinad, mida midbass ikka tekitama kipub.

BitOne on endale ka huvi pakkunud, tõenäoliselt minusugusele kõlbaks ilma ümber ehitamata :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Viimistluse tähtsus ja kvaliteet.
PostitusPostitatud: 20.11.2012 15:51 

Liitunud: 29.09.2003 21:35
Postitusi: 77
Asukoht: Tallinn
AndreasA kirjutas:
anryo kirjutas:
Veel üks stiilinäide:
Antud auto võitis 2011.a. kõigi aegade suurima punktisummaga IASCA North American Championship'i.
http://nobodybeatshybrid.net/scott-buwalda/


Sellist installi on puhas rõõm vaadata :)


Scott ongi rohkem installi fänn. Heli poolest ta nii tugev ei ole, kuigi päris kurt ta just ka pole :)
Olen tema autosid erinevatel aastatel nii näinud, kuulanud kui ka hinnanud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Viimistluse tähtsus ja kvaliteet.
PostitusPostitatud: 21.11.2012 01:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.01.2011 17:06
Postitusi: 28
Minuarust väärib veel mainimist fakt, et subwooferid on bandpass kastis. Seda ei kohta just eriti tihti SQ kallakuga autodel. Harry äkki kommenteerib heli poolt..? (mõtlen siis bassi osa just)

_________________
635


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Viimistluse tähtsus ja kvaliteet.
PostitusPostitatud: 21.11.2012 11:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.04.2003 11:01
Postitusi: 592
Asukoht: Tallinn
Harry kirjutas:
Scott ongi rohkem installi fänn. Heli poolest ta nii tugev ei ole, kuigi päris kurt ta just ka pole :)
Olen tema autosid erinevatel aastatel nii näinud, kuulanud kui ka hinnanud.

Kas sul on kogemusi ka tema poolt disainitud / ehitatud Hybrid Audio kõlaritega? Olid need jubaolemas, kui tema autosid hindasid või oli see enne seda aega?
Me siin paar meili oleme temaga vahetanud ka sellel teemal... ;)

_________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
'68 Ford Thunderbird 429cid BB


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Viimistluse tähtsus ja kvaliteet.
PostitusPostitatud: 21.11.2012 13:44 

Liitunud: 29.09.2003 21:35
Postitusi: 77
Asukoht: Tallinn
esimest korda kuulasin Scotti autot 2001 Iasca Finaalis, siis oli tal veel Nissan 240SX. Ta oli seda autot juba palju aastaid ehitanud ja ümber ehitanud ja tehnilisest küljes oli see üsna huvitav ja uuenduslik, kuid heli poolest just mitte väga muljet avaldav. Tulemuseks jäi tal Expert klassis 5 koht. Kuid konkturents oli ülikõva ja isegi Steve Browni Kuulus Alpine M3, pidi tookord leppima alles 3 kohaga.
http://www.151boost.com/pix/HIN/images/P6300018_JPG.jpg

Edasi hakkas ta ehitama uut masinat. Seda kuulasin 2003, kui ise võistlesin ja hindasin 2004 Floridas "Spring Breaks National" võistlustel.

Hübriidi teemat hakkaski ta umbes sel ajal aretama, vähemalt mulle rääkis ta sellest juba siis, kuid midagi konkreetset tal ette näidata veel polnud.
See auto millest see jutt alguse sai, on hiljem ehitatud.
Bandbassi teemat ei oska kommenteerida, sest Nissan 240-l oli suur bassikas ees keskel armatuuril ja ka järgmisel masinal minu meelest ta bandbassi varianti ei kasutanud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Viimistluse tähtsus ja kvaliteet.
PostitusPostitatud: 21.11.2012 14:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.04.2003 11:01
Postitusi: 592
Asukoht: Tallinn
Mhmhh - tal on mingi oma "kiiks" nende Nissanitega....
Google otsing "buwalda nissan 240sx" annab väga huvitavaid tulemusi. Minu lemmik pilt (aastast 1996) on see: :)

Pilt

_________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
'68 Ford Thunderbird 429cid BB


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Viimistluse tähtsus ja kvaliteet.
PostitusPostitatud: 21.11.2012 15:52 

Liitunud: 29.09.2003 21:35
Postitusi: 77
Asukoht: Tallinn
2001 oligi veel seesama auto, ainult install oli jälle muudetud ja ringi tehtud. Muide ka uksekäepidemed olid ära kaotatud ja uksed avanesid vaid elekrooniliselt...mehaanilise avamise võimalus puudus. Aga auto ise oli väga vingeks tehtud :D
Pagasnikusse oli paigaldatud ka PC lauaarvuti, mis pidevalt kokku jooksis ja restarti tahtis :))
Aga kõige rohkem inimeste tähelepanu pälvis ikka hiigelsuur subwoofer otse ees armatuuri peal.
Aegviiteid loomulikult polnud ...eriti vel sel ajal, ei kasutanud neid USA-s peaaegu et mitte keegi!
Nüüdseks on olukord muidugi märgatavalt muutunud, kuid kickpaneli usk ja lähenemine kipub siiski veel domineerima ja seda ka tipptasemel tegijate poolt. Kusjuures tonaalselt on mõned neist autodest väga meeldiva heliga. Hetkel meenub näiteks Gary Biggs oma Buick Regaliga.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 43 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7