Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

VW golf III
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=30&t=135344
3. leht 3-st

Autor:  basssoundman [ 30.01.2015 01:36 ]
Teema pealkiri:  Re: VW golf III

peitupaik kirjutas:
Võimendiks tuleb http://pood.audiofookus.ee/4-kanaliga-v ... 250c4.html juhul, kui midagi nüüd valesti ei lähe ja Tõnis maha ei laida.

Ja

Makkiks on mul arukam siis siiski võtta see pioneer 80prs?

Kevadel läheb autole veel mfa ja helikõlraite pärast el.aknad.(need olemas)


Reaalsed andmed on nagu on.

http://bsm.ee/salupa/jutt/va/voim.php?f ... ar=XL250C2
http://pood.audiofookus.ee/voimendid/17 ... 250c2.html

Mõõdetud küll 2ch võimendi, aga saab aimu, mis suurusjärku need numbrid tegelikult jäävad.

Võimendi ligikaudne võimsus 120A puhul:
4x 120 W @ 4 oomi.
4x 175 W @ 2 oomi.
2x 360 W @ 4 oomi.



Mina pigem vaataks midagi karmimat:
http://ground-zero-audio.com/en/product ... 50xii.html

Selle võimendi kaitse on 200A

Võimendi ligikaudne võimsus 200A puhul:
4x 195 W @ 4 oomi.
4x 290 W @ 2 oomi.
2x 580 W @ 4 oomi.

Autor:  jarxz [ 30.01.2015 02:17 ]
Teema pealkiri:  Re: VW golf III

Tõnis, vaata ka pinget mille juures tulemused mõõdetud on. 99% tootjatest annavad oma numbrid 14,4V ja 1% THD juures ja seda teeb ka Ground Zero. Ground Zero armastab isegi 10% THD juures mõõta, et saaks numbreid veel rohkem paisutatada. Muidugi kui sa mõõdad 12V juures siis ei tule nii palju välja kui kirjas. Ma olen 100% kindel,et kui sa nüüd Ground Zero võimu kah 12V juures mõõdaks siis ei oleks samuti tulemused just kiita võrreldes sellega mis kirjas.
Gladeni andmetel ei ole häda midagi.
Sinu toote näitele võin kohe vastunäite tuua:
Gladen XL250c2
http://amp-performance.de/1315-Gladen-XL250c2.html
13,5V ja 1% THD
1 × 245 Watt Kanal 1 an 4 Ohm
2 × 222 Watt Kanal 1 + 2 an 4 Ohm
Stromaufnahme 48,1A
Wirkungsgrad 68,4%
1 × 676 Watt Kanal 1 + 2 gebrückt an 4 Ohm bei 13,4V Versorgungsspannung
Stromaufnahme 85A
Wirkungsgrad 59,4%

676 Watt Gesamtleistung

Nagu näha ei ole tulemused üldse halvad ja 14,4V juures tuleks lubatud numbrid kenasti välja.

Kui võrdlemiseks läheb siis võrdle ikka võrdsetel tingimustel mitte 12V ja 14V tulemusi. Sellepärast ongi tootjatel standard tingimused millega mõõdetakse, et oleks midagi võrrelda. Kui üks mõõdab 12V, teine 14V ja kolmas üldse 16V juures siis pole mõtet ju tulemusi väga võrrelda.

Autor:  peitupaik [ 30.01.2015 18:09 ]
Teema pealkiri:  Re: VW golf III

Ehk siis ? On mul mõttet jarxi võimendit minna ostma?

Autor:  Priidikmolder [ 30.01.2015 18:12 ]
Teema pealkiri:  Re: VW golf III

Pappi palju?

Miks sa näiteks Hertz HDP4 ei taha. Spl Show jaoks ideaalne.

Autor:  peitupaik [ 30.01.2015 20:49 ]
Teema pealkiri:  Re: VW golf III

Ei ole pappi palju. Aga enamvähem piisavalt. See hertz neist mõlemast lahjem.

Autor:  basssoundman [ 31.01.2015 14:09 ]
Teema pealkiri:  Re: VW golf III

Ma pigem püüdsin tähelepanu pöörata sellele, et kui ühel võimendil on 120A kaitse ja teisel 200A kaitse, siis pole vahet mida nad sinna paberile kirjutavad (enamasti ma seda nagunii ei usu ja kõik võimsusest mis mõõdetud kõrgemal, kui 12,5V võite omale summutisse pista - neid pole võimalik tavaautos 99% juhtudel saavutada). Kaitse limiterib võimsuse ja ilmselgelt on see ühel suurem, kui teisel.

Pole sellel gladenil häda midagi, väga korralik võimendi on. Lihtsalt võimsust terve kompoti toitmiseks võiks rohkem olla, kui siin tahetakse küla rahvamaha heliga täita :D

Kui vaadata makstava raha ja saadava võimsuse suhet, siis see on samuti hoopis teine tegur ja faktor.

Autor:  jarxz [ 31.01.2015 15:14 ]
Teema pealkiri:  Re: VW golf III

basssoundman kirjutas:
Ma pigem püüdsin tähelepanu pöörata sellele, et kui ühel võimendil on 120A kaitse ja teisel 200A kaitse, siis pole vahet mida nad sinna paberile kirjutavad (enamasti ma seda nagunii ei usu ja kõik võimsusest mis mõõdetud kõrgemal, kui 12,5V võite omale summutisse pista - neid pole võimalik tavaautos 99% juhtudel saavutada). Kaitse limiterib võimsuse ja ilmselgelt on see ühel suurem, kui teisel.

Pole sellel gladenil häda midagi, väga korralik võimendi on. Lihtsalt võimsust terve kompoti toitmiseks võiks rohkem olla, kui siin tahetakse küla rahvamaha heliga täita :D

Kui vaadata makstava raha ja saadava võimsuse suhet, siis see on samuti hoopis teine tegur ja faktor.

Nagu ma teema algatajale korduvalt ütlesin. Kõik need võimud on väga head ja üheski ta tegelt pettuma ei peaks ja võtku see mis talle rohkem meeldib või mis talle endale sobilikum tundub. Ground Zero võimendid on väga head ja seda ma ka talle ütlesin.
Lõpuks jäi asi ikkagi raha taha kinni.

Mõlemad võimendid vastavad CEA 2006 standardile ehk siis see reguleerib seda, et 14,4V ja 1% THD juures peavad märgitud võimsusnumbrid välja tulema, muidu nad seda sertifikaati ei saaks. Kindlasti oleks mõistlikum 12V juures võimendeid mõõta aga 99% tootjatest seda ei tee. Hea seegi, et enamus vähemalt mingitki standardit jälgivad ja saab midagigi võrrelda. Kui iga üks omamoodi mõõdaks siis oleks täiesti mõttetu neid numbreid sinna peale kirjutatada, sest võrrelda pole millegagi.

Selle kaitsmete asja juures oled sa ühe asja märkamata jätnud. Ground Zero kannatab 1 oomist takistust kanali kohta, Gladen 2 oomi. Ground Zerol peabki suurem kaitse olema, sest muidu ta ei suudaks 1 oomi juures rohkem võimsust välja anda. See ei tähenda, et ta 4 oomi juures sellepärast rohkem võimsust välja annab kui kirjas. See suurem kaitse on puhtalt selle jaoks, et ta 1 oomi peal toimiks.
Kaitsmete vahe hakkab mõjutama alles madalatel takistustel, sest Ground Zero on optimeeritud madalal takistusel rohkem võimsust andma. Gladeni võimu puhul alla 2 oomi takistuse juures oleks arvatavasti hing kinni ja võimsust juurde ei tuleks, sellepärast ta ka 2 oomi miinimumis kannatab.

Tooks ühe suvalise näite kah:
Spl Dynamics S-1200D võimendi millel on 3x40A kaitsmed ehk siis 120A kokku.
Ats on mõõtnud 380W rms 4 oomi juures ja 12V pinge juures.

Spl Dynamics S-4002 võimendi millel on 3x30A kaitsmed ehk kokku 90A.
Ats on mõõtnud 500W rms 4 oomi juures ja 12V pinge juures.

Ei tundu loogiline. Kuidas saab 120A võimendi vähem välja anda kui 90A kaitsmega võimendi? Eriti veel kui s-1200 on klass D ja S4002 klass A/B, mis peaks olema vähem effektiivsem.
Siin tulebki mängu see, et üks kannatab 1 oomist takistust ja teine 4 oomist takistust miinimumis ehk siis võimendid on erineval takistusel optimeeritud töötama.
Kui nüüd 1 oomi juures võimsusi vaadata siis Spl Dynamics S-1200D annab välja 1170W rms aga Spl Dynamics S-4002 viskaks arvatavasti suitsu välja, sest pole mõeldud nii madalal takistusel mängima.

Kaitsmete järgi saab võimsusi eeldada küll aga seda ei saa päris puhta kullana alati võtta. Võrdlemiseks peaks mõlemad võimendid olema sama klassi võimendid, umbes sama effektiivusega ja peaks ka samu takistusi kannatama ja isegi siis ei pruugi see päris täpne olla. On piisavalt võimendeid mis suudavad tarbida rohkem voolu kui kaitsmed lubaks ja on ka võimendeid millel on küll suured kaitsmed aga voolu tarve ja võimsus ei küündi kunagi selleni mida eeldaks ja kaitse võimaldaks.

Autor:  peitupaik [ 01.02.2015 13:37 ]
Teema pealkiri:  Re: VW golf III

Igal juhul nüüdseks on jah jarxzi võimendi minu käes.
Pilt

Tegur jäi jah hinnataha kuna see oli tunduvalt odavam, kui teised. Ja naqu ma arusain, et gaini oleks pidnud ju niikuinii maha keerama, et kõlareid ära ei lõhuks.
No ja kui nüüd jääks võimust väheks siis tuleb lihtsalt välja vahetada( mida ma eriti enam ei usu) aga vähemalt alguseks on asjalik asi olemas.
Nüüd tuleb välja valida helikõlarid, mis ma arvan, et ostan Basssoundmanilt. Lisaks sinna juurde pigimatte ja juhtmeid.

Autor:  peitupaik [ 07.09.2015 18:16 ]
Teema pealkiri:  Re: VW golf III

update......
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Makk: Pioneed DEH-80PRS
'Pilt

Autor:  anryo [ 08.09.2015 15:46 ]
Teema pealkiri:  Re: VW golf III

Anna andeks kuid kas tõesti ei kannata enne kapotialust ja salongi natuke kasida ja puhtaks pesta, kui auto väljanäitusele paned?
Minu arust peaks võistlusmasinad isegi puhtamana hoidma, kui igapäevamasinaid - sest neid ju vaatab rohkem inimesi ja siis pole omal nii piinlik...?
Samas, ma võin ka muidugi eksida ja tänapäeval peabki olema nii, et all-go-no-show on olulisem!

Autor:  Priidikmolder [ 08.09.2015 16:51 ]
Teema pealkiri:  Re: VW golf III

ma ei viitsi isegi väljast enam autot enne võistlusi pesta. kelle asi. tulemus loeb :D

Autor:  GroundPounder [ 09.09.2015 23:08 ]
Teema pealkiri:  Re: VW golf III

peitupaik kirjutas:
update......

Pilt



Mis mudeliga tegu, redline ... ?

Autor:  peitupaik [ 22.09.2015 21:35 ]
Teema pealkiri:  Re: VW golf III

Mudel siis selline:
http://www.ddaudio.com/products/mobile- ... edline/800

Puhtuse mõttes.....No annan andeks.
Pildid kõik erinevatel hetkedel tehtud, kui miski valmis saanud. Pole nii auto fanat et leiaks mõned tunnid et piinlikuseni auto puhtaks pesta ja siis mõned fotod teha. Fotod on töö käigus tehtud ja ei näe mõtet, et peaksin alati enne pildi tegemist autot koristama hakkama. Eks kui kunagi(vb laupäeval) võistlema jõuan siis muidugi üritaks välimust puhtamaks teha aga olgem ausad, selle autoga pole vahet kas on pestud või mitte. Aastaid on ta näinud roostet ja mõlke on tekkinud. Ma arvasin, et siin foorumis just loeb, kes mis ise teeb ja mis süsteeme kokku laob. Mina ei kavatsegi alati enne 1 pildi tegemist autot pesema hakkata naqu öeldi tulemus loeb. Kellele mu teema või mu auto välimus ei meeldi see ei pea rohkem siin lugema.
Kunagi kui kõlarite investeeringud on lõppenud siis üritan korraliku auto ka leida seniks see kuni sõidab.

Autor:  Mossemeez [ 23.09.2015 10:55 ]
Teema pealkiri:  Re: VW golf III

Meil oli vanasti selline reegel,et auto võis maksta kuni 20% helitehnika hinnast :D

Kriitika on hea kuigi südamesse ei tasu võtta.Loomulikult on palju selliseid vendi kes maksavad suuri summasid ja lasevad ehitada ja teised on need kes ise ehitavad.
Igasuguseid inimesi peab olema.
Tore vaadata,et keegi miskit teha viitsib

Autor:  peitupaik [ 24.09.2015 10:44 ]
Teema pealkiri:  Re: VW golf III

Hetkel auto hind 15%kogusummast :waah

3. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/