Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

DB Drag 2016 reeglite muutmine
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=30&t=155297
2. leht 3-st

Autor:  fedja. [ 09.01.2016 13:47 ]
Teema pealkiri:  Re: DB Drag 2016 reeglite muutmine

Vb minu viga ja ei lugenud välja kuskilt,aga mille järgi te selle 1k klassi puhul võimsuseid hindate?

Autor:  blue deamon [ 10.01.2016 02:05 ]
Teema pealkiri:  Re: DB Drag 2016 reeglite muutmine

Tahaks juba täpset infot teada ? Kuna plakat hakkab valmis saama :D

Autor:  Dreams gone wild [ 28.01.2016 09:34 ]
Teema pealkiri:  Re: DB Drag 2016 reeglite muutmine

Minu meelest street stock 2k, street stock NL ja Extreme NL on kõige mõistlikum teha

fedja. kirjutas:
Vb minu viga ja ei lugenud välja kuskilt,aga mille järgi te selle 1k klassi puhul võimsuseid hindate?

https://www.youtube.com/watch?v=3jLIlp5Y_Tc

Autor:  basssoundman [ 27.02.2016 14:38 ]
Teema pealkiri:  Re: DB Drag 2016 reeglite muutmine

fedja. kirjutas:
Vb minu viga ja ei lugenud välja kuskilt,aga mille järgi te selle 1k klassi puhul võimsuseid hindate?


Võimsused hinnatakse võimendi järgi, kui seda pole võimalik teha või tekib kahtlus võimendi võimsuse osas, siis see mõõdetakse spetsiaalse mõõtjaga võistluste käigus.

Võimsama võimendiga võib ka lahjemas klassis osaleda, aga siis paigaldatakse mõõtur võistleja autosse ja kui võisteldes nt. 2000W klassis ja ületatakse 2000W piiri, lubatud tolerantsi võrra on võistleja automaatselt vooru kaotanud ning tema tulemus tühistatakse.

Lihtne.


Murekoht on aga pigem selles, et seoses uute reeglitega on vaja soetada ka uus mõõtetehnika ja see soetamine pole odav lõbu ning võistlust sellises formaadis jätkata ei saa. Sellest aastast kehtestame kindlasti sümboolse osavõtu maksu, kompenseerimaks uue ja moodsama mõõtmistehnika soetamist. Endale riiulisse 3-5 võistluse pärast aastas paarituhande eurost spetsiifilist mõõteseadet osta ei ole paraku võimalik. Helded sponsorid võivad võtta ühendust - leiame kindlasti teile väljundi võistluste formaadis.

EASCA.

Autor:  jarxz [ 28.02.2016 20:48 ]
Teema pealkiri:  Re: DB Drag 2016 reeglite muutmine

basssoundman kirjutas:

Võimsused hinnatakse võimendi järgi, kui seda pole võimalik teha või tekib kahtlus võimendi võimsuse osas, siis see mõõdetakse spetsiaalse mõõtjaga võistluste käigus.

Võimsama võimendiga võib ka lahjemas klassis osaleda, aga siis paigaldatakse mõõtur võistleja autosse ja kui võisteldes nt. 2000W klassis ja ületatakse 2000W piiri, lubatud tolerantsi võrra on võistleja automaatselt vooru kaotanud ning tema tulemus tühistatakse.

Lihtne.

Selguse mõttes võiks ikkagi kõik võimendid üle mõõta kui tehnika selleks olemas on. Esiteks välistaks see hiljem igasugused vaidlused ja teiseks olekski ju huvitav kõigil näha mis võimsusega mis tulemus saavutati. Eks muidugi saab hinnata võimendeid vastavalt mudelile ja kui ikka inimene tuleb 2000W klassi võimendiga millel on 20A kaitse siis on selge, et võimsuse piiri ta ei ületa aga see ei tähenda, et võimsust mõõta ei võiks. Mõni on nii hea kasti ehitaja äkki, et teeb palju suurema tulemuse palju väiksema võimsusega kui konkurent. Hariks natuke võisteljaid ja ka pealtvaatajaid, et alati ei ole nii, et mul on võimsam võimendi ja kohe kindlasti olen ka siis palju valjem.
Lisaks peaks olema kõik tingimused võistlejatele võrdsed, vahet pole mis võimendi sul on. Kui ühte mõõdetakse ja on oht, et võimsuse pärast võib automaatselt kaotada siis aus oleks teisele võistlejale mitte eelist anda tema mitte mõõtmisega.
Tegureid on päris palju mis võimsust mõjutavad ja võimendid on kah väga erinevad, On piisavalt võimendeid mis on kirjade järgi näiteks 2000W rms aga reaalselt annavad tunduvalt rohkem välja. Lisaks saab moonutusega samuti võimust rohkem vunki välja võtta. Lisaks ei tea ka ju mis takistusele on element ühendatud, mõni paugutab 0,25 oomi pealt äkki.

Õigem oleks ikka kõik võimendid üle mõõta, et hiljem igasugused probleeme vältida, sest võimendi järgi võimsuse hindamine ei ole ikkagi 100% objektiivne ja ei välista ka näiteks sellist juhust, et keegi näiteks võtab mõne pisikese aga üli võimsama Tarampsi või Stetsomi võimu, paneb selle kuhugi Bassface korpusesse ja tuleb paneb kõik võistlused kinni, sest peale vaadates ei saa ta võimsust ju ületada.

Autor:  basssoundman [ 28.02.2016 22:26 ]
Teema pealkiri:  Re: DB Drag 2016 reeglite muutmine

Selles osas ka mõte sees jah. Nõustun.

Autor:  jarxz [ 02.03.2016 11:15 ]
Teema pealkiri:  Re: DB Drag 2016 reeglite muutmine

Kuupäev on kukkunud. Mis siis otsus klasside suhtes on?
Päike paistab ja meestel näpud sügelevad, vaja ehitada. :)

Hääletus andis 500W klassi kohta tulemuse kätte aga 1000W ja 2000W klassi suhtes on valik ikka keeruline, 1 hääl vahet.
2000W klassi jaoks on õige kasti puhul vaja oma 4-5kW rms võimendit kui just 0,25 oomile ei ühenda. Takistuse tõus nullib võimsuse täiega ära. Hea kastiga võib tõus olla 4-5 korda vabalt. Selline klass ei jääks piiranguta klassile enam palju alla ja algajal päris keeruline piisavalt võimas tehnika kokku ajada.

Autor:  basssoundman [ 03.03.2016 01:10 ]
Teema pealkiri:  Re: DB Drag 2016 reeglite muutmine

Nii nagu publik hääletas, tulevad SPL hooajal 2016 järgmised võistlusklassid:

Street Stock 2000W
Street Stock NL (No Limit)
Extreme



Mina personaalselt oleks teinud küll teisiti (1kW; 5kW ja EX), aga rahval oli võimalus hääletada ja nii jäid tulemused :) Vaatame, võibolla proovime Rapla Tümpsumeeste kokkutulekul rahva jaoks "Street Stock 500W" klassi, et mehed tänavalt saaks ka joonele ja tekiks pinget, sest hetkel 2kW klassi pole tava muusikasüsteemig eriti asja ja Street NL ja EX on juba suht sama kosmos.

Autor:  blue deamon [ 06.03.2016 03:11 ]
Teema pealkiri:  Re: DB Drag 2016 reeglite muutmine

Tõnis ma arvan et ma ei näeks ka probleemi kui teha hoopis 4 klassi ?

Oleks võistlus pikem ja asjaarmastajaid meelitaks rohkem juurde!
Muidugi ajakava nihkuks nats pikemaks ja vaevalt nüüd suure klassi võistlejad/proffid vaataks viltu et mõtetu klass .Eestis tümpsumehi niigi vähe ja kui üldse alustada siis väike klass oleks just stardi klassiks paras algajal .

Autasustamisega on alati lihtne reeglitesse kirja et vähemalt igas klassis peab olema 3 osalejat et võistlusel välja jagada 3 karika kohta kui võistleljaid on vähem kui kolm mis tahes klassis siis karikaid välja ei jagata vaid antakse üle parima koha diplomid ja karikad lähevad edasi järgmisse etappi /võistlusele uusi võitjaid ootama . (karikatel saab ju silte vahetada alati )
Nii lihtne see olekski ja ei jääks üksikuid karikaid kuskile lattu,koju jne.. seisma . See minu nägemus ja nii ka tegutsen mina ka tuuningu jne... sarjade autasustamistega

Street Stock 500W
Street Stock 2000W
Street Stock NL (No Limit)
Extreme

Auhinnapoolet arvan et Noor Tehnikuga saaksin kaubale ka selle väiksema klassi autasustamisega !

Kuna oleme juba aastaid ju tegelenud asjaga ja vaevalt kui me ühe klassi juurde teeksime et see paha tegu oleks ,pigem oleks see võistlejate juurde toomine ja sponsoril /toetajal oleks hoopis hea meel et asja suuremaks aetakse !

Autor:  ifns420 [ 31.03.2016 13:18 ]
Teema pealkiri:  Re: DB Drag 2016 reeglite muutmine

Pole halb mõte !

Autor:  Dreams gone wild [ 13.04.2016 14:13 ]
Teema pealkiri:  Re: DB Drag 2016 reeglite muutmine

Muidu oleks huvi proovida kah "Deathmatch"

Pilt

Autor:  GroundPounder [ 13.04.2016 20:49 ]
Teema pealkiri:  Re: DB Drag 2016 reeglite muutmine

Mina oleks ka nõus deathmatch'i proovima, reeglid on üsna lihtsad: kvalifikatsioonis tuleb lasta 30 sekundit ja järgmistes voorudes 5 minutit järjest heli täisriba ulatuses. Taasesitada tohib ükskõik milliseid muusikapalu (siinuse pealekandmine loole on lubatud) ükskõik milliselt kandjalt.

Klasse on muidu kolm aga meil tuleks vast kaks ainult - Street Stock Deathmatch ja Extreme Deathmatch. Kolmas vahepealne klass on Super Street Deathmatch, aga meil pole mõtet seinaga autodele kaks erinevat klassi teha.

Piirangud võimsustele on:
Street Stock Deathmatch - 5kW (mõõtmine toimub reaalajas termlabi abil)
Extreme Deathmatch - 10kW (mõõtmine toimub reaalajas termlabi abil)

Lubatud on lühiajaline võimsuse ületamine 5 sekundi jooksul, kui võistleja on mõõtmise ajal ületanud võimsust kaks korda, siis kolmanda korraga auto diskvalifitseeritakse.

Street Stock Deathmatch klassis pääsevad osalema autod, mis läbivad kvalifikatsiooni tulemusega 145+ dB 30 sekundi jooksul.
Extreme Deathmatch klassis pääsevad osalema autod, mis läbivad kvalifikatsiooni tulemusega 150+ dB 30 sekundi jooksul.

Kui helirõhk ületab 150 dB, siis võistleja peab mõõtmise ajal viibima autost väljas.
Mõõtmine toimub katkestamatult terve etteaste aja jooksul, kindel tingimus on see, et üks esiustest peab olema lahti, (ülejäänud uksed, aknad võistleja omanägemise järgi).
Avatud uste vahes viibimine on keelatud.

Võistlusalas mõõtmise ajal võivad viibida kolm inimest, loomulikult võistleja ise ja lisaks kaks abilist, kes võivad kinni hoida auto keredetaile.

Ilmtingimata on see raske võistlusformaat, mille abil on võimalik oma süsteem tõeliselt proovile panna!

Autor:  basssoundman [ 15.04.2016 20:25 ]
Teema pealkiri:  Re: DB Drag 2016 reeglite muutmine

Kes oleks huvitatud Deathmach'i proovima, võtke sõna :D

Autor:  V2lja [ 17.04.2016 11:26 ]
Teema pealkiri:  Re: DB Drag 2016 reeglite muutmine

Kusjuures mina oleksin vast huvitatud selle asja proovimisest. Aga kas antud klassis on ka määrav supparite paigutus?

Autor:  Dreams gone wild [ 17.04.2016 13:30 ]
Teema pealkiri:  Re: DB Drag 2016 reeglite muutmine

woofrite/võimendite kohta reeglid samad kui Street Stock/Extreme klassis.
erinevus aint see et helirõhu mõõt toimub 5 minutit järjest

2. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/