Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

TUUNINGU MIITING & TÜMPSUMASINATE KOKKUTULEK 2016!
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=30&t=159053
2. leht 2-st

Autor:  blue deamon [ 05.06.2016 19:24 ]
Teema pealkiri:  Re: TUUNINGU MIITING & TÜMPSUMASINATE KOKKUTULEK 2016!

Ma saatsin neile ka SPL regamis lehe, et tehku sealt kaudu asi ära. Lätlased said ilusti kirja ma vaatan et asi toimis ilusti .

Autor:  Fishman [ 08.06.2016 19:10 ]
Teema pealkiri:  Re: TUUNINGU MIITING & TÜMPSUMASINATE KOKKUTULEK 2016!

Kas SQ regamis link ka millalgi tööle hakkab? Või toimub regamine kohapeal?

Autor:  basssoundman [ 08.06.2016 23:17 ]
Teema pealkiri:  Re: TUUNINGU MIITING & TÜMPSUMASINATE KOKKUTULEK 2016!

Fishman kirjutas:
Kas SQ regamis link ka millalgi tööle hakkab? Või toimub regamine kohapeal?


SQ võistluste info siit - http://www.easca.ee/11062016---rapla-sq ... -2016.html

regamine siit - http://www.easca.ee/sq-registreerimine.html (minul link töötas, proovi uuesti.)

Autor:  basssoundman [ 09.06.2016 23:43 ]
Teema pealkiri:  Re: TUUNINGU MIITING & TÜMPSUMASINATE KOKKUTULEK 2016!

Palun kõigil Street Stock 2000 klassi võistlejatel teha ettevalmistus oma süsteemis nõnda, et oleks võimalik kiirelt ühendada võimendist kõlarisse minevate kaablite vahele ampertangid "Voolu mõõtmine" ja kontaktid testri juhtmetele või korokodillidele "Pinge mõõtmine" tarbeks.

Voolu mõõtmisel peab saama ühendada ampertangid kõigile "miinus" või "pluss" kaablite vahele. Kui kasutate paaris standartset kõlarikaablit, siis tekitada koht, kus on "miinus" ja "pluss" lahus.

Pinge mõõtmisel peab saama ühendada testri juhtmed või korokodillid kõlari juhtmete voolu juhtivate osade külge nõnda, et oleks tagatud kõikide "miinus" ja "pluss" kaablitega kontakt.

N: Koorida 5-10mm osa "miinus" ja samuti ka "pluss" kaablist ära, nii, et sinna oleks võimalik ühendada testri juhtmed või korokodillid. Võib ehitada ka mingi pistiku moodi asja standartsete testri ühendusi silmas pidades.

Illustratiivne näide:

Pilt


ps. hetkel ilmataat prognoosib kahjuks väga koledat ilma. Meie oleme kohal ja kui vähegi võimalik, üritus toimub. Lausvihma korral mõõtmist ei toimu, kuna mõõtetehnika pole veekindel!

Autor:  basssoundman [ 11.06.2016 20:04 ]
Teema pealkiri:  Re: TUUNINGU MIITING & TÜMPSUMASINATE KOKKUTULEK 2016!

Noor Tehnik Autosound Challenge EMV 2016 I-etapp TULEMUSED:

Bracketid ja tulemused - http://www.easca.ee/spl-tulemused-2016.html

=== Street Stock 2000 ===

1 149,9 Joosep Kuut - Mõtsanuka Customs 149,9 149,6 149,1 149,7
2 148,6 Ats Juurikas 148,3 145,4 148,6
3 147,7 Antero Kütt - Team MCC 147,7 147,7
4 147,1 Toomas Talving - Team MCC 147,1 147,1
5 146,9 Taavi Sarik - Mõtsanuka Customs 146,9
6 146,5 Den Bass 146,5
7 145,0 Siim Jugapuu 145,0
8 144,9 Raini Jõgi 144,9
9 143,9 Juhan Vahter
10 142,7 Erik Konstabel - Team MCC
11 139,1 Oliver Päll
12 138,6 Andy Luik
13 136,5 Raul Jalukse
14 135,6 Janis Berzins
15 135,4 Martinš


=== Street Stock NL ===

1 155,1 Priidik Mölder - Mõtsanuka Customs 155,1 155,1 153,9 155,1
2 152,4 Tauno Tammeveski 149,5 149,5 152,4
3 146,4 Siim Sulg - Puiestee Autolammutus 146,4 146,4
4 143,6 Tanel Metssalu 143,6 143,5
5 136,4 Siim Kaunis 136,4


=== Extreme NL ===

1 153,2 Alvar Saarmäe 153,2 153,2 152,8 152,5
2 157,1 Team Audiofookus 154,5 154,5 157,1
3 152,5 Nikita Ovchinnikov - dB Dragons 152,5 152,5
4 151,0 Marko Hüdsi 151,0 151,0

Top Ten Competitors
-------------------

1 157,1 Team Audiofookus
2 155,1 Priidik Mölder - Mõtsanuka Customs
3 153,2 Alvar Saarmäe
4 152,5 Nikita Ovchinnikov - dB Dragons
5 152,4 Tauno Tammeveski
6 151,0 Marko Hüdsi
7 149,9 Joosep Kuut - Mõtsanuka Customs
8 148,6 Ats Juurikas
9 147,7 Antero Kütt - Team MCC
10 147,1 Toomas Talving - Team MCC

Autor:  Sully [ 12.06.2016 10:05 ]
Teema pealkiri:  Re: TUUNINGU MIITING & TÜMPSUMASINATE KOKKUTULEK 2016!

Rapla SQ 2016 tulemused

I Margus Kala__________111p
II Aleksei Mazurenko ___107p
III Sulev Tammel_______107p
IV Angus Malm_________100p

Tänan kõiki kes olid kohal - võistlesid ja kaasa elasid.

https://goo.gl/photos/k3t8WpL2rZWUdr7p9

Autor:  MantaOwner [ 12.06.2016 14:07 ]
Teema pealkiri:  Re: TUUNINGU MIITING & TÜMPSUMASINATE KOKKUTULEK 2016!

Oli tore üritus, SQ võistlusel oli seekord 4 autot, oleks võinud muidugi rohkem olla, a eks hooaja algus ongi selline tagasihoidlik tavaliselt. Lätlased ja leedukad pole veel talveunest üles ärganud, nad pole seekord veel ühendust võtnud meiega, loodetavasti Tallinnas on kohal jälle.
Rapla võistlusel olid tulemused üsna tasavägised ning 2-3. koht said sama lõpptulemuse ehk 107p. Otsustavaks kohtade määramisel said siin tonaalsuse eest saadud punktid, mis olid 30-28p Aleksei kasuks seekord (ka kuulamisnaudingu eest saadud punktid olid mõlemal võrdsed).
Tänud kõigile kohalolnutele, näeme Tallinna võistlusel 4. septembril.

Tõnu

Autor:  basssoundman [ 12.06.2016 15:25 ]
Teema pealkiri:  Re: TUUNINGU MIITING & TÜMPSUMASINATE KOKKUTULEK 2016!

SPL ridades algas hommik uue mõõteseadme ja tarkvara tutvumisega, kuna litsentsi sain kätte alles võistluspäeva hommikul, mistõttu testimiseks väga aega ei olnud. (Kes arvab, et jätsime asja viimasele minutile, siis ostutellimus sai tehtud 9 kuud, jah 9 kuud tagasi!). Õnneks jõudis TermLab ise suurte pingutuste saatel DHL Expressiga kohale nädal enne võistlusi, kuid siis selgus, et võimsuse mõõtmise lisapakett on saatmata. Kibekiirelt DHL Ultra Expressiga (ärge hinda küsige) jõudis ka mõõteseadme komplekt kohale neljapäeva õhupoolikul. Installides selgus, et litsentsi pole, mis siis aktiveeriti alles reede öösel vastu laupäeva. Õnneks oli Wayne Harris isiklikult kiirelt abiks.

Uus mõõtetehnika on küll äge ja võimaldab paremat ülevaadet toimuvast, kuid leidsime ka paar bug'i, mis võttis paaril korral kõhu täitsa õõnsaks...et mis saab :? :? :?

Qualifikatsioonis otsustas süsteem mitte tulemusi fikseerida vaid hakkas võtma mingit aritmeetilist keskmist, kuigi oli määratud "peak hold". Õnneks factory reset aitas ja saime jätkata.
Qualifikatsioonis oli meil mõõta kokku 24 autot, millest pea pooltel oli kodutöö jäänud natukene kesiseks - aga ei ole hullu, esimene võistlus siiski. Õnneks leidsime kõikidele murekohtadele lahendused, õiged sagedused ja võimaluse ka võimsuse mõõtmiseks, kuid siiski ajakulule pani see paraja hoobi.

Street Stock 2000 klassi veerandfinaalis tekkis järjekordne väikse segaduse - programm ajas võimsuse kordajad võistlejate vahel sassi ja võimsused läksid lõhki. Õnneks võimaldas programm tekkinud mure käsitsi ära parandada ja kõik klappis.

Olime ajagraafikust tublisti maas, ilm oli pööranud lausvihmaks ja õhus seisis küsimus, et kas võistlus katkestada või mis edasi... võistlejatest ja fännidest oli lihtsalt nii kahju, et süda tilkus verd :(

Õnneks olid head sponsorid laenanud kaks telki, mille all õnnestus siiski poolkuivalt mõõtmisi teostada, uputamata mõõtetehnikat, otsustasime selle mõõduvõtu võimalikult kiirelt lõpuni viia.

Meil oli rekordarv võistlejaid, palju uusi tegelasi ja meil on puhas rõõm, et antud spordiala on hakkanud elavnema.

Võistlusklassina hääletatud Street Stock 2000 klassi peab ilmselt kaheks lööma, sest esimesed kaheksa meest makuks soliidselt 2000W piirimaale, kuid järgmised kaheksa sobiks paremini Street Stock 500 klassi, kuhu tavameestel on ka asja. Kaalume järgmisteks võistlusteks uue võistlusklassi loomist - kuidas ja mis tingimustel on hetkel veel arutamisel. Kindlasti hoiame teid toimuvaga kursis ja EASCA lehel hoidke kindlasti silma peal!

Võimsuse mõtmisega seotud klassides ja ka teistele osalejatele paneme südamele, et palun tehke ettevalmistusi, et mõõtmised läheksid kiiremini ja ladusamalt:
* Tagada ligipääs kõlarikaablitele võimsuse mõõtmiseks - ampertangide ja testri üehdamiseks.
* Heliüsteem peaks olema ette valmistatud ja olema töökorras, kui mõõtma tulete (süsteemi remontimine mõõtmis alas ei ole sportlik lähenemine).
* Helisüsteemi seaded peaks olema sobilikud maksimaalse tulemuse saavutamiseks (süsteemi seadistamine mõõtmise alas on ajakulu endale ja teistele).
* Oleks soovituslik omada andmekandjat, mis varustatud õige meediaga maksimaalse helirõhu saavutamise eesmärgil - ei ole hullu, meil on alati ka teile pakkuda CD-plaati siinustoonidega, kuid ajaliselt läheks asi ladusamalt, kui see oleks teil endil olemas. (küsige, me jagame seda meediat teile meeleldi).
* Kontrollida eelnevalt helisüsteemi vastavust antud võistlusklassile ja reeglitele!
* Õige sagedus - Kodutööna võiks oma helisüsteemi kõige valjema sageduse välja selgitada. Kellel pole võimalust kasutada testimiseks vajaliku mõõtetehnikat siis meil on olemas kaks TermLabi, mida me välja rendime, et saaksite oma helisüsteemi kodus katsetada (võtke julgelt ühendust).
* Võimsuspiiranguga klassides võistlejaid kutsuks üles võistlustele eelnevalt oma helisüsteemi katsetama ja häälestama nõnda, et oleks võimalik oma helisüsteemi kasutada maksimaalselt lähedale lubatud võimsuspiirangut -soetada/laenata ampertange ja testrit võimsuse mõõtmiseks.


Kindlasti on ka meie poolt asju veel teha, et antud formaadis üritused paremini sujuks ja proovime järgmiseks korraks mõned parendused sisse viia:
* Korralik teadete tahvel, kus oleks jooksvalt tulemused üleval.
* Proovime tulemused online saada, et mõõtmisalalt eemal olles oleks asjast ülevaade - töö käib!
* Oma helisüsteem info edastamiseks. (Sai muretsetud wireless mikker, aga selle tööraadius ei olnud paraku piisav tuningu telgist meie telgini).
* Koostame täpsema võistlusjuhendi.
* Koostame juhendi võimsuse piiranguga klasside jaoks - kuidas mõõta ise võimsust.
* Kõik ettepanekud ja kriitika on alati teretulnud!



Kokkuvõtlikult tahaks tänada kõiki võistlejaid ja fänne, kes halvast ilmast hoolimata ei löönud käega ja jäid oma tulemuste nimel võitlema ning sõpradele kaasa elama.

Täname omalt poolt ECC Tuningut kelleta selliseid üritusi ei oleks ja Noort Tehnikut auhindadega toetamise eest. Eritänud Alpinele, kes hoidis meie tehnika vihma eest kaitstuna!

Kohtumiseni 2 Juulil Haapsalus, Speedesti raames toimuval Eesti Meistrivõistluste teisel etapil.

EASCA

2. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/