Sel korral on siis autoks 2014a Civic Tourer universaal, kuna eelmises autos sai heliteemaga alustatud siis nüüd sai suurem osa tehnikast ümber tõstetud ja asja edasi arendatud. HU on välja vahetatud (Alpine Ive-W535BT), esi ustes on 3 kihti (välisplekk, siseplekk, polstri suuremad pinnad) pigi+summutusmatid, tagumised on hetkel "tühjad". Armatuurile on ehitatud pod-id mid ja tweeteritele, Audison AV 1.1 ja AV 3.0. Mõtlesin, et kas teha piilaritesse või mitte, hetkel sai klaasfiibrist pod-ide kasuks otsustatud. Esimestes ustes on 6.5" HSK165L Hertzi midbassid.
Taga topeltpõhja alla on tehtud kogu "jõu ja tarkuse" install 7 kanalit aktiivis: Hertz He4 toidab tweetereid ja midbasse, HCP2 toidab mide ja HCP1D tegeleb 12" DLS UR12 toitmisega. Bassika kasti esi(ülemine)plaat on tehtud 5 kihti 9mm vineerist, et elementi saaks "väljast sisse" tõsta ilma kasti lahti võtmata. Suurt rõhku olen üritanud panna just sellele, et universaalkerega auto jääks ikka samamoodi kasutatavaks nagu see originaalis on.
Topeltpõhi on jaotatud kaheks sektsiooniks - paremal on võimud, toite jaotamine + heliprose (Mosconi Gladen 6to8 8V) ja vasakul bassikale inverterkast. Toidete jagamisega tegeleb Connection SFD41C.
Hetkel on "tarkuse" poole pealt puudu veel temperatuurist sõltuv ventikate kontroller. Isend on valmis, aga installi taha jäänud paika panemine pigem. Tempi regull, mitu ventika väljundit, hetkel ainult 1 termoandur, tulevikus plaanin selle ümber teha 3-4 anduri peale, siis saab igalt võimult+proselt eraldi mõõta. Kasti ülemises kaanes on sees 2x80x80mm ventikat, millest üks puhub sisse, teine välja.
Bassikõlari katteks on eridisainiga 3.2mm terasest võre, millelel võib peale istuga ilma et peaks kartma elemendi vigastusi, see saab mingi hetk peale ka pulbervärvi. Samalaadsed võred tulevad ka võimendite kasti ventikatele katteks. Võimude osa kast on seest kaetud valge kroko mustrilise kunstnahaga.
Kuna pilte on rohkem kui üks siis tuleb link galeriile:
http://www.egertifoto.com/galerii/index ... tegory/636Soovitused, mõtted on alati teretulnud.
Süsteemi layout on järgmine (midide ja midbasside ühendused on skeemil teistmoodi kui hetkel reaalseslt)

Podid peenpahtli all:

Podid kohal

Eelmine bassikas VS UR12:

Paar versiooni tagasi, Hertzi bassikas, eelmine võre, Audisoni heliprose:

Custom bassika võer:

Uste originaalkõlar VS praegused:

Kõlarijuhtmete otsad:

Juhtmete jagamine, kastist väljuva osa tahaks natuke korralikumaks teha:

Bassikõlari esipaneel 5 kihti 9mm vineeri:

Katte riide all peaplaat, läheb päris hästi kokku auto originaalpolstriga:
