Masinaks, siis VW Passat B5 1998a. Kuna sai soetatud siit foorumist natukene kangemat tehnikat,siis mõtlesin, et võiks proovida SPL teemat aretama hakata. SPL koha pealt pole küll auto parim, millega võistelda, aga no vähemalt saab kogemusi ja on endal aeg sisustatud.
Teema, siis teistele lugemiseks ja loodan ka ise saada nõu mõne asja kohta. Kriitika on teretulnud

Tehnika:
HU - Kenwood KDC 6047-U
Subwoofri võim: Atomic AT 3000D.1 : 3200W@1ohm
Kompode võim: SPL Dynamics S-4006
Subwoofer: SPL Dynamics SPL 380D1
Kompod:2x Hertz SV 165, 2X Magnat Darkpower 693
Mürasummutus: 3m² Aluband 1,5 matti ja 2,6m² Nikesound 4mm matti.
Kaabeldus jms:2x 80AH akut, Originaal generaator, 35mm2 kaabeldus, 16mm2 kaabeldus, 3x Ground Zero RCA, 2x 1,5mm kõlarikaabel, 2x0,75 kõlarikaabel
Plaan oleks võistelda Street B klassis. Võistluste ajaks läheb 0,5Oomi peale, igapäevaselt 2oomi peal.
Tuleviku plaanid: Korralik aku nt Powercell 3000 või mõni 200AH "rekkaaku", jooks 70mm² kaableid eest taha. 2x12" subwoofrit, et saaks igapäevaselt kuulata 1oomi peal, 150A generaator, Hertz St tweetrid.
Pildid:
Pagaasiruum tühjaks tehtud ning ootab pigimatti. Suurema mustuse küürisin lakibensiiniga maha, et mattide haakumine oleks parem.

Matt siis 1,5mm paksune, rattakoobastele panin topelt. Muidugi kasutasin kuumapuhurit, et tulemus oleks parem
Tagumisele luugile panin 2 kihti matti.
Vahepeal käisin poes ja tõin kõlarid ära


Originaal "junn". Puurisin needid läbi, võtsin välimise pleki ära ja hakkasin matti paigaldama.

Peale puhastamist. Siseplekil oli kohati mingi vaha taoline asi, mida oli päris vastik maha saada
Sisemisele plekile läks, siis "Nikesound 4mm" matt
Juhtmed jootsin otse klemmide külge ning katsin termokahanevarüüga. Juhtme otsad said natukene pikad aint 

Kõlari alla panin 18mm vineerist rõngad.

Kõrvalistuja poolne uks ja kaabli läbi toomine


Laest villa vms eemaldamine. Kasutasin ketaslõikuri lihvketast, et väiksem "pudru" maha saadaKatsin poole laest, kuna ei näinud rohkemal mõtet.
Mati panemine lakke oli üpris "nõme", kuna seal olid kumerused ja tuli pidevalt kuumapuhuriga soojendada.
Tagumise ukse puhastamine ja mati paigaldus


Kuna tagumistesse ustesse läksid ovaalid ning ukse plekke ma lõigata ei tahtnud, siis panin topelt rõngad..

Ovaali tweetri vedasin juhtmega ukselingi juurde originaal kohta




Lisa tulekul