Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 28.03.2024 19:53

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Camaro SQ
PostitusPostitatud: 17.06.2014 15:29 

Liitunud: 29.08.2005 21:09
Postitusi: 25
Asukoht: Tallinn/Kohila
Tere

Kuna tegelikult hakkab mu projekt vaikselt juba lõpusirgele jõudma, mõtlesin teha siis ka väikse ülevaate oma tegemistest.

Alustan siis täitsa algusest.
Auto sai siis ostetud mõningad aastad tagasi sügisel - Chevrolet Camaro Z28 1999 5,7L. Ostes just kõige parem välja ei näinud ja muusika poole pealt ei kannatanud üldse kriitikat, aga mis sa ikka originaalist tahad, eriti veel sellise auto puhul.

Pilt
Pilt

Sellel aastal veel teha ei jõudnud midagi, sain ainult mõttetid mõlgutada mida ja kuidas teha.
Kevade lõpul võtsin siis asja käsile. Otse loomulikult ei kuulanud ma targemaid, kes soovitasid osta kohe midagi sellist mida ma oma nägemuse järgi näeks ka siis kui kõik valmis on ja ostsin Rainbow slc 265.25

Pilt

Suvi oli tulekul oli vaja kiiresti tegutseda, auto ju tahtis sõitmist. Kuna algselt autol tweetreid ei olnud üldse, pidin midagi välja nuputama kuhu ja kuidas. Tegin kiire lahenduse MDF-ist.

Pilt
Pilt
Pilt

Siis oli vaja minna uste kallale, ukse sees olev kõlar oli miskise plastik hoidiku sees ja see mulle väga ei istunud.

Pilt

Mõtlesin, et prooviks tuua kõlarit natuke väljapoole ka, nii palju kui polstri alla mahub. Mõeldud tehtud.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Küll selle "rõngaga" oli alles tegemist et too polstri alla ära mahutada. Natuke ühest nurgast ja natuke teisest nurgast ja valmis ta oligi.

Pilt

Paigaldatud kompod ja tagumised originaal kõlarid jäid algselt originaal maki ja võimendi taha, mis otse loomukilt ei andnud soovitud tulemusele ligi lähedalegi. Kuna meie Eesti suvi on niigi lühike ja oli ikkagi soov autoga ringi sõita, hakkasin lihtsalt plaani pidama, mida talvel teha.

Talv möödus imekombel välgu kiiruselt ja mul hakkas järsku kiire. Alustasin müra isolatsioonist(see puudus täielikult) ja kuna niikuinii oli vaja selleks auto laiali tõmmata, mõtlesin kohe teha ka vajaminev kaabeldus võimude ja kõlarite tarbeks. Kaablid said ümber endale "ussinaha" ja otstesse termorüüd.
Kuna auto armatuuriga oli midagi juhtunud eelmise omaniku käes, siis võtsin plaani ka see ära vahetada.

Pilt

Egas siis midagi lammutasin aga auto laiali ja kukkusin kleepima.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Kuna aeg sai otsa, muud tegemised vajasid tegemist, jõudsin usteni alles paar kuud hiljem. Need sai tehtud nõks õhema matiga, sest uksed erilised suured mölakad. Augud, mida oli võimalik kinni panna, katsin 2mm alumiiniumiga ja siis kõik pigi matiga üle.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Kuna üks 4 kanali võimendi oli mul riiulis olemas(Crunch Drive V-6004), sai juurde muretsetud teine võim suppari tarvis, ei mäletagi täpselt mis põhjusel aga selleks sai Rainbow iPaul 2.400 Valisin paigaldus koha välja, valik just suur ei olnud, ja hakkasin aga pihta.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Kui olin asja enamvähem valmis saanud, selgus et mul riiulis seisnud võimendil mingi kala sees, remont aga oleks läinud mõttetult kalliks niisiis otsustasin uue võimendi kasuks. Üks oli juba Rainbow siis võtsin ka teise, nimelt Rainbow 4.300. Vahepeal suutsin ka muretseda korraliku headunit-i, milleks sai Alpine CDA-7998R. Kondekas enam samma kohta ära ei mahtunud ja seega sai ta natuke eemale tõstetud.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Edasi asusin suppari kallale, valitud sai Peerless XLS v XXls 10". Üheks põhi argumendiks selle valiku juures oli vajadus väga väikse kasti järele ning pärast kui olin saanud kuulata mida see 10" suppar oli võimaline mängima, oli minu otsus tehtud. Otsisin mis ma otsisin, aga ei saanud seda ma kuskilt.
Lõpuks soovitati mulle Scanspeaki, mis pidi olema põmst sellesama edasi arendus. Saigi ostetud Scanspeaki 26W/4558T00. Pagasi ruumi mahukusega selle auto puhul just hõisata ei saa ja tahtsin, et katuse paneelide kohad jääksid alles, seega tuli teha kast külje sisse.
Algul sai kast katsetus/eksitus meetodil papist valmis tehtud ja siis 22mm MDFst. Algul sai kipsikatega ajutiselt fikseeritud, hiljem mööbli kruvid ja kõvasti PVA-d.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Jälle suvi möödus ja kuigi sai uksed üsna korralikult tehtud siis ikkagi need plastist uksed ei suutnud korralikku häält teha, ja tweetrid olid ka ebamugava heliga. Otsustasin võtta asja korralikult käsile. Vahetada välja elemendid ja teha kastid uste peale. Kõlarid said valja valitud jällegi Scanspeaki toote valikust - R3004/602000 ja 15M/4531K00.
Hetkel kui lõin noa ukse polstrisse sisse, käis hele jutt südame alt läbi - kas ma ikka saan
ise hakkama...

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Esialgu tundus et vast polegi kõige hullem. Edasi sai tehtud 21mm vineerist kasti esipaneelid. Randi välja lõikamine osutus küllaltki piinarikkaks, polnud vineeri saagi oma 15 aastat käes hoidnud ja 10mm vineeri saagimine just kõige kergemate ülesaanete killast ei olnud.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Järgmisena oli vaja kasti alumine osa ja ülemine osa omavahel kokku sobitada, käepäraste vaheditega sai enamvähem sobilik kuju. Edasi läks jälle klaaskiu ja vaiguga möllamiseks, lõpetuseks ka pahtlit ja kõvasti liivapaberit.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Kui kastid olid valmis ja kaetud, katmiseks üritasin leida võimalikult sama tooni vaipa, sest vaip andestab igasuguseid vigu kõige rohkem. Päris sama just ei leidnud aga enamvähem.
Voolisin valmis ka kasti katted ja asusin tweetrite paigalduse kallale.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Lõpuks tuli aeg kõik sisse laduda. Tweetri aluste katmisega ma ise hakkama ei saanud, seega lasin need katta SideEfect OÜ-s. Töö oli kiire ja ilus ning küllalti taskukohase hinnaga.

Nüüd veel vaja osta musta värvi poldid ja kruvid, optima aku ja natuke korrastada kaabli majandust. Ning siis veel kõige suurem töö, kõik see kupatus paika keerata.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Viimati muutis Fishman, 17.06.2014 18:37, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Camaro SQ
PostitusPostitatud: 17.06.2014 16:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.02.2013 19:44
Postitusi: 301
Asukoht: Võru
Väga korralikult tehtud. Mõnel SQ võistlusel ka oled käinud juba?

_________________
Siis kui on pideva joonega parkimiskoht maha märgitud, tohib seda ületada ainult driftimiseks!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Camaro SQ
PostitusPostitatud: 17.06.2014 16:13 

Liitunud: 09.04.2005 21:51
Postitusi: 253
Asukoht: Tallinn
Lahe lugemine.
Kas viitsid ka kirjutada mida lootsid saavutada ja kas eesmärgid täitusid?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Camaro SQ
PostitusPostitatud: 17.06.2014 17:24 

Liitunud: 29.08.2005 21:09
Postitusi: 25
Asukoht: Tallinn/Kohila
Ei ole jõudnud veel kuskile, alles paar nädalakest on auto koos, kõlarid vajavad veel korralikult sisse mängimist . Lootus/ootus on, et saaks asja mängima nii, et ennast miski ei häiriks, kõik oleks võimalikult kooskõlas. Huvitav oleks kindlasti ka jõuda kuskile SQ võistlusele. Kuna tegemist on hobiautoga siis saigi ühendatud kaks asja, huvi ameerika autode vastu ja huvi hea/kvaliteetse muusika vastu.

Nagu ma ka esialgses postituses mainisin siis päris valmis veel asi ei ole. Natuke vajavad veel osad asjad kohendamist ja kuskilt vaja veel ka abi leida. On vaja kogu see krempel veel paika keerata ja selles osas jääb mul nii kannatuses kui ka oskustest vajaka. Takistuseks võib ka saada asjaolu, et filtriteks jäid praegu need samad rainbow filtrid, neid on küll võimalik seadistada aga vbl ikkagi on vaja teha custom filtrid et asi saaks korralikult mängima.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Camaro SQ
PostitusPostitatud: 17.06.2014 18:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
Neile tviitritele ma otsiks mingid tumedad või vähe edevamad kruvid. Praegu sellised parajad puukruvid:D

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Camaro SQ
PostitusPostitatud: 17.06.2014 18:34 

Liitunud: 29.08.2005 21:09
Postitusi: 25
Asukoht: Tallinn/Kohila
Killer666 kirjutas:
Neile tviitritele ma otsiks mingid tumedad või vähe edevamad kruvid. Praegu sellised parajad puukruvid:D


kui sa loed mu esialgse postituse täiesti viimast rida siis seal kirjas ka et veel vaja osta musta värvi kruvid ja poldid - nii tweetritele kui ka uksel olevatele kõlaritele. vbl peaksingi selle rea tõstma nats üles poole, tundub et see viimane rida ei jää eriti silma :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Camaro SQ
PostitusPostitatud: 17.06.2014 18:41 

Liitunud: 29.08.2005 21:09
Postitusi: 25
Asukoht: Tallinn/Kohila
Fishman kirjutas:
Killer666 kirjutas:
Neile tviitritele ma otsiks mingid tumedad või vähe edevamad kruvid. Praegu sellised parajad puukruvid:D


kui sa loed mu esialgse postituse täiesti viimast rida siis seal kirjas ka et veel vaja osta musta värvi kruvid ja poldid - nii tweetritele kui ka uksel olevatele kõlaritele. vbl peaksingi selle rea tõstma nats üles poole, tundub et see viimane rida ei jää eriti silma :D



niih, liigutasin selle viimase rea nats ülespoole - nüüd pole enam viimaste piltide all midagi lugeda.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Camaro SQ
PostitusPostitatud: 17.06.2014 20:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.04.2003 11:01
Postitusi: 592
Asukoht: Tallinn
Vinge!
Minu Camarol jäigi soundiehitus tegemata. Enne müüsin maha.
Loe ka vahest tqhq.ee foorumit ja satu mõnele üritusele ka! ;)

_________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
'68 Ford Thunderbird 429cid BB


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Camaro SQ
PostitusPostitatud: 17.06.2014 20:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.04.2003 15:33
Postitusi: 1739
Asukoht: Viljandi
Uute esituledega see uue malli nina väga porno ei olegi + korralik heli. :)

Miks plekil ei kaeta neid kumeraid kohtasid?
Palju tööd ära tehtud,jube mõeldagi.

_________________
Chevrolet Camaro SS 2011 6,2l MT 318kw, Volvo XC90


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Camaro SQ
PostitusPostitatud: 17.06.2014 22:16 

Liitunud: 29.08.2005 21:09
Postitusi: 25
Asukoht: Tallinn/Kohila
Tänud kõigile heade sõnade eest.

tikutaku foorumit loen koguaeg, olen seal sama kasutajanimega ja olen jõudnud nii mõnelgi üritusele.

Tuled olin ma sunnitud vahetama, aga olen täitsa nõus, et pole väga vigagi. Need kumerused plekil oleks võinud kindlasti ka ära katta aga kuna mul hakkas pigimatt vaikselt otsa saama ja öösel pold seda kuskilt võtta ka siis tegin natuke kokkuhoiu poliitikat :( aega ka kahjuks nappis, kuna tegin seda töö juures ja esmaspäevaks pidi ruum olema tühi ja korras, niiet auto sain kokku alles hommikul 4.30


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Camaro SQ
PostitusPostitatud: 18.06.2014 10:39 

Liitunud: 09.04.2005 21:51
Postitusi: 253
Asukoht: Tallinn
Fishman kirjutas:
On vaja kogu see krempel veel paika keerata ja selles osas jääb mul nii kannatuses kui ka oskustest vajaka. Takistuseks võib ka saada asjaolu, et filtriteks jäid praegu need samad rainbow filtrid, neid on küll võimalik seadistada aga vbl ikkagi on vaja teha custom filtrid et asi saaks korralikult mängima.


Aga miks Sa aktiivsüsteemi ei taha teha, Alpine ju seda võimaldab, saaksid tõenäoliselt ka päris korraliku "lava" armatuurlauale; võimendil on ka kanaleid piisavalt jne. Tagakõlarid on niikuinii mõttetud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Camaro SQ
PostitusPostitatud: 19.06.2014 13:19 

Liitunud: 29.09.2003 21:35
Postitusi: 77
Asukoht: Tallinn
Käsitöö on ilus, mulle meeldib :)
Aga muus osas võiks mõned sõbralikud tähelepanekud/näpunäited anda.

scanspeak 15m/4531k00 ei sobi midbassi elemendiks ja ka kast on konkreetselt selle driveri jaoks ilmselgelt liiga suur. Sel midbassil ei saa olema ei kiirust, korralikku kontrolli, ega ka konreetset täpsust ega kicki.

Tw "kopsiku" selline kuju tekitab helis probleeme (tekivad mõned väga teravad piigid ja sageduskara läheb ebaühtlaseks). Põhjuseks on "teravad" tweetri servad ja tweetri paigutus n.ö. "toru otsas"

Ja veel. Ma eeldan, et sul on subbakal kinnine kast ja alla 25 Liitri (kui on suurem, siis on probleem veelgi suurem ja woofer muutub "laisaks") ja selle mahu juures , arvestades sinu auto mõõtusid (mida ma küll täpselt ei tea, aga ma eeldan et su salnogi sisene maksimaalne pikkus jääb ilmselt alla kolme meetri. kuid ida lühem see on, seda suuremas alas liigne muhk tekib) võib see konkreetne subwoofer selles autos altpoolt veidi "paksuks" minna.

Loodan et see oli abiks
Kui tekib küsimusi, püüan aidata :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Camaro SQ
PostitusPostitatud: 07.02.2016 01:53 

Liitunud: 29.08.2005 21:09
Postitusi: 25
Asukoht: Tallinn/Kohila
Tere jälle, pole ammu midagi kirjutanud. Vahepeal toimunud mõningaid muutusi, käidud mõndadel võistlustel ja suuremad muutused veel ees.

Alustan siis sealt kus viimati pooleli jäi.

Saigi passiiv süsteemi mõte maha maetud. Võtsin filtrid vahelt ära, vorpisin paar lisa RCA-d (klotz MC5000 ja otsteks Supra PPSL) ja vedasin ka lisa kõlari kaablid. Kui sellega oli ühel pool, võtsin ühendust Harryga, et saaks häälestama hakata. Harry oli super vastutulelik ja leidis kibe kiiresti aja millal saaks suure tööga pihta hakata. Jamamist oli palju. Olime juba tunde autos pusinud, kui mul oli vaja üks kõne vastu võtta, astusin autost välja et Harryt mitte segada. Autosse tagasi istudes oli Harry kergelt ahastuses, sest minu välja astumine muutis lava ja tonaalsust drastiliselt. Kuna aga ma sõidan enamus ajast üksi ja kohtunikud ka üldjuhul üksi istuvad autos, ei jäänud muud üle kui minul tuli autost välja kolida ja Harry pidi uuesti pusima hakkama. Lõpuks saigi tehtud kaks seadet - ühele inimesele ja kahele :)

Kätte jõudis 13 juuni - Noor Tehnik Auto Sound Challenge Rapla, minu esimene võistlus. Minu jaoks täiesti tundmatu maa, olen küll enne käind kaemas ja kuulamas aga mitte võistlemas. Algul oli väike närv sees, ei teadnud mida ja kuidas. Aga kuna seltskond oli lõbus ja sõbralik, kadus see kerge segaduse tunne kiiresti.
Tulemuseks - auväärt kolmas koht :D

Pilt

Aeg möödus nagu linnutiivul, kätte oli jõudnud augusti kuu. Kuu lõpus aga seisis ees Audiocity Soundcheck 2015. Selleks oli aga vaja kõrvaldada mõned miinused, millele mu tähelepanu juhiti raplas toimud üritusel(aku klemmid ligipääsetavad ja kondeka peal olevad klemmid ka), sammuti näppisin ka veel natuke heliseadistust. Kondekale lasin tuttaval treida nö korgi

Pilt

Pilt

Akule aga mõtlesin proovida teha mingisugune nö kaas, mis varjaks ära terve aku pealse (lõpp viimistluse pilti kahjuks praegu ei leidnud, lihvisin kõik nurgad ümaraks ja matistasin kogu asja liivapaberiga ära, edevad kuldsed kruvid sai ka mustade vastu välja vahetatud :D)

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt


Jõudis kätte 23. august.

Pilt

Kuna aga mina olen ikkagi loomult küllaltki laisk inimene, ei viitsinud ma korralikult süveneda ürituse kohta jagatud infosse. Kohale jõudes sain ebameeldiva üllatuse osaliseks, nimelt kohal olid naaberriigist (Soomest) kohtunikud, kes lasid installi kohtunikel üpriski karmilt puudusi hinnata. Kõige lihtsamaks asjaks mis mul puudus oli - A4 süsteemi skeem, mis oli väärt 10 punni. Õnneks oli mul läppar kaasas ja sain selle kohapeal valmis teha.

Pilt

Karm tõde oli see, et mul oli puudusi veel kuhjaga - hunnik pildimaterjali (kaablite kinnitustest ja läbiviikudest, maki tagusest jne), võimendite alus korralikult kinnitamata, akule tuli lisada sama jäme mass nagu mul võimenditele võetud toide oli. Mis tuli mulle aga täieliku üllatusena oli nimelt see, et mul autos taga istmel oli dressikas - mille eest võeti ka punkte maha auto puhtuses :waah Hindamine tundus küll karm, aga samas kõik oli väga väärtuslik info edasiseks.
Vaatamata suurtele tagasilöökidele õnnestus mul saavutada tubli 2. koht.

Pilt

Pilt

Samal üritusel juba liikusid jutud järgmisest võistlusest mis pidi aset leidma Tartu Motoshowl, mis pidi toimuma septembri lõpus, seega oli mul puuduste likvideerimiseks ca kuu aega.
Sai siis auto jälle täiesti tühjaks kistud, kaablite kinnitamine ja pildistamine võis alata. Mõõdulint aga kõrvale ja nii ta läks. Akule sai lisatud vajalik massikaabel, sai tehtud uus ja tugevam võimude alus ja ka uus natuke täpsem kaas ka.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Septembri lõpp lähenes üle heli kiirusel :D aga õnneks enamus vigu oli likvideeritud.
Vaatamata Margus Tooveri kiirele elutempole, õnnestus mul siiski ennast suruda tema tihedasse graafikusse. Marguse abiga sai tehtud veel mõningaid muudatusi heli seadistuses ja veel jagas ta mulle mõningaid kasulikke näppunäiteid.

Jõudis kätte 26 september - Tartu Motoshow 2015.
Üritus oli jällegi igati lahe. Minul ainukeseks veaks installis osutus kaitsme puudumine remote juhtme vahel. Paar punkti läks veel selle nahka, et mootoriruum ei old päris nii puhas kui võiks ja auto alumisel äärel olid mõningased pori pritsmed, mida aga mul käsi ei tõusnud kuivalt maha hõõruma.
Tulemuseks 1. koht, kahjuks oli küll selles klassis vähe võistlejaid, aga võit on võit 8)

Pilt

Pilt

Oligi selleks aastaks hooaeg läbi. Minu tulemused olid lootustest/ootustest tunduvalt paremad, niiet võis rahule jääda, aga.... :evil:

Pilt


Kätte jõudis talv, kohati nagu natuke igav ka ja see miski mis jäi sügisest kripeldama - alati saaks paremini ja tahaks ikka sinna unlimited klassi pressida :D

Seega hakkasin plaani pidama - mida teha ja kuidas teha.
Esimeseks asjaks oli vaja muretseda uus aku, kuna praegune aku oli juba vana ja ikkagi suhteliselt nõrk. Sai siis soetatud Optima Blue Top aku (Blue Top - kuna sellel on topelt klemmid) ja võtsin mõttesse natuke audiodesign-i meestest eeskuju võtta, nimelt akukatte tegemises.

Pilt


Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Et aga pürgida unlimited klassi on vaja juurde paigaldada midrange kõlarid. Seda aga minu praegune makk ei võimalda, seega esimeseks valikuks sai Alpine pxa-h701 heliprotsessor. Seda otsides sattusin aga kogemata hoopiski sellise asja otsa - Clarion HX-D2, mis ka läbi suure jamamise õnnestus mul endale soetada.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Ja kaugemale ma polegi praegu jõudnud, välja on valitud küll midrange kõlarid (Scan-Speak 10F/4424G00), nüüd edasi vaja lõpetada akukate, mõelda mida teha võimudega ja lisa kaabeldus teha ja kui uued võimud käes, siis uus võimendite paigutus.

Pilt

Kui midagi jälle valmis saan siis proovin jälle aega leida ja siiagi kirjutada


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Camaro SQ
PostitusPostitatud: 08.02.2016 10:58 

Liitunud: 18.02.2009 20:15
Postitusi: 132
Asukoht: Tartu
Väga ilus install on küll, ka kaadritagused. Olen ise ka seda masinat kuulanud ja katsunud, heli on mõnus küll. Raplas oli minu üks lemmikuid see. Et nüüd siis läheb 6+ch aktiivsüsteemiks, tere tulemas "kurjemasse" klassi :P

_________________
Sülearvutite remont Tartus. Ka pildistamisteenus (http://www.egertifoto.com). 51936191
SQ Cupra viewtopic.php?f=30&t=161235


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Camaro SQ
PostitusPostitatud: 08.02.2016 11:03 

Liitunud: 09.04.2005 21:51
Postitusi: 253
Asukoht: Tallinn
Lahe, et Sul audio areneb!


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7