Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

SPL VW Passat B3 / Golf 2 lk 12
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=30&t=97454
2. leht 23-st

Autor:  GroundPounder [ 13.09.2012 16:08 ]
Teema pealkiri:  Re: SPL VW Passat Variant GT B3

jarxz kirjutas:
Ametlikult kehtib see 33cm reegel küll, et sul on vist oht sattuda Extreme klassi.

Ma extreme'i tegelikult sihtisingi algselt kasti projekteerides, aga seda sellisel tingimusel, et pakiruum on sõitjateruumist isoleeritud. Street A klassi ma planeerisin nii mahtuda, et mul on pagasiruumis iseseivev kast, mis uute reeglite järgi ei pea olema aknajoonega loodis ja mille pordid puhuvad tagaistmel reisivatele inimestele kuklasse. Eks näis, mis selle kahe päevaga teha jõuan.

Autor:  GroundPounder [ 14.09.2012 12:46 ]
Teema pealkiri:  Re: SPL VW Passat Variant GT B3

Eile, ükspaev enne võistlust, parast seda, kui ma olin ta tööle pannud ühe oomi pealt, otsustas emphaser töölepingu üles öelda, ütles ainult " plaks" ja nägemist. Eks näis mis saab sest loobuda ma ei kavatse...

Autor:  carmo.v [ 14.09.2012 15:08 ]
Teema pealkiri:  Re: SPL VW Passat Variant GT B3

Liivapaber hoia läheduses. Igasugused lõiked kasti sisemuses tuleks kindlasti üle käia. Kastis on suhteliselt suured jõud mängus ning lõike pinnud on sealt kerged lendama. Piltidelt neid selgesti näha. Eriti hea oleks ikkagi kast millegiga seest üle käia, näiteks värviga.
Loodame uhket numbrit näha, kuid antud kastiga ise eriti suurt db ei loodaks :)

Autor:  GroundPounder [ 18.09.2012 11:48 ]
Teema pealkiri:  Re: SPL VW Passat Variant GT B3

carmo.v kirjutas:
Loodame uhket numbrit näha, kuid antud kastiga ise eriti suurt db ei loodaks :)


Uhket numbrit ei tulnud sest esiteks ma ei saanud süsteemi testida enne võistlust kuna võim põles maha kõige sobivamal hetkel, uue võimu sain alles võistluspäeva varahommikul paika ja ega ma ausalt öeldes ei tahtnud elementidele kohe valu andma hakata (mõtlesin, et säästan neid mõõtmise ajaks, et korralik burp teha) ja teiseks ja kõige suuremaks komistuskiviks osutus toide, mida kahjuks ei jätkunud 5000Z jaoks, mis tarbib ühe oomiga julgelt üle 400 ampri 8)
Aga niipalju kui ma jõudsin seda kasti kuulata siis tundub üliefektiivne ja liigutas korralikult õhku, seda koguni niipalju, et suletud akendega sai väikse hairtricki teha ja saepuru oli loomulikult terve salong armatuurlauani välja täis :P

Igastahes lähevad need elemendid müüki, sai juba enne võistlust ühele lubatud ja nii see üks läks. Teine, mille ma soetasin spetsiaalselt HTG võistluseks, on veel alles, kellel huvi võistluselemendi vastu siis võtke ühendust. Uus build tuleb kindlasti rohkem kui kaks elementi, aga mitu ja mis mõõtu ma esialgu ei avalda, jätan maiuspalaks. Te võite niiakaua arvata ja pakkuda erinevaid variante ja mis kasti tüübis :)

Autor:  ifns420 [ 18.09.2012 18:52 ]
Teema pealkiri:  Re: SPL VW Passat Variant GT B3

kusjuures se võim ei tarbi üle 300A eriti(vähemalt nii igalpool väidetakse)
Aga oleks võinud ikka natuke võimsust ka sisse lasta,mäletan et üks võistlus sai keegi uste midbassidega ka suurema tulemuse :D
Uuena on elemendid natuke jäigemad nii et poleks olnud midagi häda kui 3 sec neist viimast võtta :twisted:
ps.ise ei saanud ka midagi testida panin enne võistlust väikse confi mida arvasin et võiks olla ja sain tulemuseks 145,7 :)
mäletan et korra istusin su autos,kahjuks tuult ei pannud tähele :D või oled nüüd võimu natuke peale keeranud?
Ehk enne kui kasti laiali lammutad ja minema viskad siis ehk viitsid proovida sinna kandilised inverterid teha ja vaatata mis siis juhtub,usun et suuremate inverter avadega tuleb sulla ka tuul autose :)

Ütesid et plaanis rohkem elemente panna kui 2 :) 4 oleks soliiidne 6 oleks mõistlik :D ei tea kas extreme klassis on elementide arv piiratud ka?

Autor:  GroundPounder [ 19.09.2012 11:49 ]
Teema pealkiri:  Re: SPL VW Passat Variant GT B3

ifns420 kirjutas:
kusjuures se võim ei tarbi üle 300A eriti(vähemalt nii igalpool väidetakse)

Jutt jutuks aga, Tanel, kes meil neid digivõime parandab Pärnus, mõõtis teda pärast parandust ja 2 oomi juures oli võimsus 1746 rms ja voolutarve 298A pingega 12.6v, nii et reaalselt 1 oomi pealt ja kui veel pinget tõsta siis hoia alt :twisted: Väidetavalt on 13,8 v pingega ja 1 ohm takistusega võimsus ca 5 kW 8)

ifns420 kirjutas:
Uuena on elemendid natuke jäigemad nii et poleks olnud midagi häda kui 3 sec neist viimast võtta :twisted:

Selles mu mõte oligi, et elemendid ei ole uued ja on kuhjaga mängimist saanud ja üks mille ma soetasin oli pehmema vedrustusega ja seda ühte ma põdesingi :)

ifns420 kirjutas:
mäletan et korra istusin su autos,kahjuks tuult ei pannud tähele :D või oled nüüd võimu natuke peale keeranud?

Ma ei saanud siis eriti volüümi keerata, sest ühe silmaga jälgisin pinget ja see hakkas langema alla 12 voldi :P Aga kui pinge langeb, siis langeb ka võimsus

ifns420 kirjutas:
Ehk enne kui kasti laiali lammutad ja minema viskad siis ehk viitsid proovida sinna kandilised inverterid teha ja vaatata mis siis juhtub,usun et suuremate inverter avadega tuleb sulla ka tuul autose :)

Ma pean kõigepealt uued elemendid soetama, sest ühega, mis mul järgi on, ei saa ma seda kasti katsetada. Kandilised inverterid võtavad palju ruumi ära, kui torudele flare'id teha siis teeb sama välja

ifns420 kirjutas:
Ütesid et plaanis rohkem elemente panna kui 2 :) 4 oleks soliiidne 6 oleks mõistlik :D ei tea kas extreme klassis on elementide arv piiratud ka?

Ei ole piiratud :twisted: Võimalik, et teen sellest kastist 4th orderi nelja 12 tollisega, mine tea 8)

Autor:  ifns420 [ 19.09.2012 16:59 ]
Teema pealkiri:  Re: SPL VW Passat Variant GT B3

Tegin lihtsa arvutuse 298a x 12.6v = 3754w kas su kasutegur on siis 45% ? :D
või olen ma valesti aru saanud kuidas seda arvutust teha??
Tglt arvan ikkagi et sa saaks parema tulemuse suurte inverteritega,võiksid võimaluse korral proovida ja mõõta enne ja pärast,ehk on Tõnis sul mõõtmisosas abiks.

Autor:  GroundPounder [ 20.09.2012 00:07 ]
Teema pealkiri:  Re: SPL VW Passat Variant GT B3

ifns420 kirjutas:
Tegin lihtsa arvutuse 298a x 12.6v = 3754w kas su kasutegur on siis 45% ? :D

Ei tea mis tegurid mõõtmisel veel rolli mängivad, aga tean öelda, et mees on fanaatik ja laest numbreid ei võta :)
ifns420 kirjutas:
Tglt arvan ikkagi et sa saaks parema tulemuse suurte inverteritega

Nii väikse litraazi juures tuleksid suured (umbes 20x20 cm) inverterid üle meetri pikkused :)

Autor:  ifns420 [ 20.09.2012 09:25 ]
Teema pealkiri:  Re: SPL VW Passat Variant GT B3

kas arvutasid BBP selle välja,SPLi mehed väidavad et SPL kasti ei saa sellega arvutada ja kõik on ainult katsetamise asi!

Autor:  GroundPounder [ 20.09.2012 17:35 ]
Teema pealkiri:  Re: SPL VW Passat Variant GT B3

ifns420 kirjutas:
kas arvutasid BBP selle välja,SPLi mehed väidavad et SPL kasti ei saa sellega arvutada ja kõik on ainult katsetamise asi!

Mina kasutan WinISD juba mitmeid aastaid ja tulemustega olen alati rahule jäänud :D

Autor:  ifns420 [ 24.09.2012 21:07 ]
Teema pealkiri:  Re: SPL VW Passat Variant GT B3

kas oled tulevaseks soundcheckiks midagi uut ehitama hakkanud?

Autor:  GroundPounder [ 27.09.2012 11:07 ]
Teema pealkiri:  Re: SPL VW Passat Variant GT B3

ifns420 kirjutas:
kas oled tulevaseks soundcheckiks midagi uut ehitama hakkanud?

Mõtlen veel mis klassi jaoks ehitan, hetkel süsteem erinurkades laiali, elementide osa hägune.

Kas keegi teab kedagi kes müüks kuivaku?

Autor:  carmo.v [ 27.09.2012 18:04 ]
Teema pealkiri:  Re: SPL VW Passat Variant GT B3

GroundPounder kirjutas:
Kas keegi teab kedagi kes müüks kuivaku?


Tere.
Mis võimendi`d kasutusse lähevad? Oskan siis akut pakkuda.

K.

Autor:  GroundPounder [ 27.09.2012 18:19 ]
Teema pealkiri:  Re: SPL VW Passat Variant GT B3

carmo.v kirjutas:
Mis võimendi`d kasutusse lähevad?


Kasutusse läheks Star Sound SSAD-5000Z, mitu kW vaja toita :)

Autor:  GroundPounder [ 15.10.2012 13:58 ]
Teema pealkiri:  Re: SPL VW Passat Variant GT B3

Väike update üle pika aja - lõpuks võtsin kätte ja installisin teised kolm 8 tollist kõrvalistuja ukse sisse. Esimese kolmikuga juhi ukse sees olen juba pea 4 kuud sõitnud ja harjusin selle heliga enam-vähem ära. Nüüd kui teine uks ka tehtud, tuleb juba vahe sisse. Saab inimese moodi muusikat kuulata. Kuna võimul on neli kanalit siis hetkel on ainult 4 kõlalit taga, teised kaks ootavad, kuni tuleb ka tagaustesse paar 8 tolliseid. Siis saab kaheksa tükki ühendada 2 oomiga. Pealegi on 3 ja 4 kanal hetkel hõivatud lahja 12" elemendiga väikses kastis, mida võis näha eelmistel piltidel.
Kohad tviitrite jaoks:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Lisaks veel kolis 4kanali võim uude koju:
Pilt

2. leht 23-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/