Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

SPL VW Passat B3 / Golf 2 lk 12
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=30&t=97454
19. leht 23-st

Autor:  hmmvsnignag9999 [ 27.06.2016 02:56 ]
Teema pealkiri:  Re: SPL VW Passat B3 / Golf 2 lk 12

nii väikse pindalaga ei tohiks vahet olla kas teras või vask

Autor:  GroundPounder [ 27.06.2016 14:29 ]
Teema pealkiri:  Re: SPL VW Passat B3 / Golf 2 lk 12

basssoundman kirjutas:
GroundPounder kirjutas:
Jah, neli 10mm polti. Otsustasin poltide kasuks, kuna nii on kindel, et ühendus jääb õhutihe.


hmm... ma võibolla pole kõige tugevam materjalifüüsikas, aga teras pole just kõige parem voolujuht...

https://et.wikipedia.org/wiki/Takistuse ... tuuritegur

https://et.wikipedia.org/wiki/Elektrijuht#Metallid



Mul on võimalus neli polti juurde lisada, et takistus veelgi väiksem oleks:

Pilt

Autor:  maunts [ 28.06.2016 02:26 ]
Teema pealkiri:  Re: SPL VW Passat B3 / Golf 2 lk 12

kodus garaasis testid? mis naabrid arvavad? :D
mul supakal oli ka poldiga läbi kasti ühendus ja üks teadis rääkida, et pidi moonutama hakkama.

Autor:  GroundPounder [ 28.06.2016 13:09 ]
Teema pealkiri:  Re: SPL VW Passat B3 / Golf 2 lk 12

Ega ma nüüd niipalju ka ei testi, päevas lasen paar törtsu 2 sekundit ja sellest piisab.

Ja seda, kas poldid moonutavad, saab ossiga kindlaks määrata ja ma julgen väita, et nad ei tee seda.

Autor:  GroundPounder [ 03.07.2016 18:49 ]
Teema pealkiri:  Re: SPL VW Passat B3 / Golf 2 lk 12

Eile, 2. juulil, toimus Haapsalus Blackläder kiirendusvõistluse raames EMV 2. etapp dBdrag formaadis. Seekord ilmataat meile vihmaga tüli ei teinud, vastupidi oli rohkelt päikest ja natuke mõnusat tuult :) Kuna võistlejaid oli poole vähem kui Raplas, siis päev möödus kiirelt ja umbes 17:30 oli juba autasustamine. Sain teise koha sama tulemusega mis eelmise aasta viimasel võistlusel Tartus ehk 156,1dB. Tulemusega olen rahul, kuigi kodus garaazis mõõtes oli see 1dB rohkem, aga ilm oli palav ja kuiv ja see käpris tulemusi väga paljudel va ühel mehel, kes väsimatult iga võistlusega suurendab oma tulemust :D Nii, et suur respekt talle selle eest :rokib

Enda üllatuseks sain esimest korda showmani tiitli ja oli mul on suur rõõm selle üle, enda arust ei teinud üldse kuigipalju show'd, aga võistlejad arvasid teisiti, aitäh teile kõigile :)

Pilt

Ise ei jõudnud ühtegi videot filmida, aga minu rõõmuks jäi mu auto ühe mehe kaamerasse, aitäh talle selle materjali eest, loodan et, link töötab kõigil. :)

https://www.facebook.com/nikita.ovchinnikov2/posts/1029561843793117?notif_t=like&notif_id=1467535527464343

Autor:  taavi.tarno [ 15.07.2016 10:44 ]
Teema pealkiri:  Re: SPL VW Passat B3 / Golf 2 lk 12

Kõlab mõnusalt :rokib

Autor:  GroundPounder [ 07.08.2016 22:11 ]
Teema pealkiri:  Re: SPL VW Passat B3 / Golf 2 lk 12

taavi.tarno kirjutas:
Kõlab mõnusalt :rokib


Päriselus kõlab veel mõnasamalt :) Tule 24. september Tartusse, pole ammu näinud sind :)

Autor:  GroundPounder [ 07.08.2016 22:46 ]
Teema pealkiri:  Re: SPL VW Passat B3 / Golf 2 lk 12

Eile, 06. augustil, toimus Pärnus Speedesti kiirendusvõistluse raames helirõhuvõistlus dB Drag racing formaadis. Taaskord oli mul teatuid raskusi võistlusele jõudmisega küll auto valmisjõudmise, küll auto kohaletoimetamise näol, kuid suutsin nad ületada ja kell 12:00 jõudsin kohale. Kohapeal ühendasin veel oma uut võimendit (suurimad tänud Tõnisele selle eest :) ) ja kui tuli minu kord kvalifikatsioon läbida olin just hääled sisse saanud. Enne lõpliku numbrit otsisin kähku sageduse välja, seekord ronis see 70hz kanti, seda tingisid ümberehitused, mis ma auto salongis olin teinud vahetult enne võistlust. Otsustasin siis selle sagedusega kvalifikatsiooni tulemus lasta, milleks oli 156,5 dB, kohe uus isiklik rekord :)

Pärast kvalifikatsiooni lõppu sain veel natuke testida, Tõnis aitas mul veel maki seadistada ja nokitsesime veel 0,2 dB juurde ehk 156,7 dB. Järgmine mõõtmine oli kohe finaal, kuna meid oli ainult kaks võistlejat extreme klassis. Seekord palusin kaasvõistlejate abi auto keredetailide fikseerimisel, kaks inimest hoidsid esiuksi ja üks istus esiklaasi peal (aitäh Geit ja Taavi abi eest :) )
Minu suureks üllatuseks tuli sellega 1,4 dB juurde ehk lõplikuks skooriks jäi 158,1 dB, jällegi uus isiklik rekord ja elu esimene esikoht neljaaastase võistlejakärjääri jooksul :)
Niisiis võib öelda, et päev möödus üleootuste hästi ja jäin oma tulemusega väga rahule :)
Tänan veel omalt poolt Anterot ja Team MCC't, kes aitasid mul golfi turvaliselt garaazi eskortida :D

Autor:  GroundPounder [ 07.08.2016 23:45 ]
Teema pealkiri:  Re: SPL VW Passat B3 / Golf 2 lk 12

Natuke pildimaterjali ehitusest:

Haapsalus oli auto selline:


Pilt

Pilt

Pahtliks soudal metal plastic ja värviks Teknose furniture paint (valge email).
Sellest piisas 156 dB jaoks.

Heli oli Haapsalu jaoks selline:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Autor:  GroundPounder [ 08.08.2016 00:31 ]
Teema pealkiri:  Re: SPL VW Passat B3 / Golf 2 lk 12

Pärnu jaoks otsustasin salongis suuremad muudatused teha, asendasin armatuurlaua uue ja tugevama vastu ja tõstsin natuke põrandat ja tugevdasin seda, kõik loomulikult extreme reeglitega kooskõlas. Plaanis oli ka uksepolstrite ja laepolstri tugevdamine, kuid ajapuuduse tõttu ei jõudnud neid valmistada.

Pilt

Pilt

Juhi jalgealune on natuke nutune, kuid see on katuseluugiga isendite puhul üsna tavaline, katuseluugi vahelt tuleb vihm läbi ja otse põrandale, tehase mürasummutus oli suht märg kui ma välja võtsin. Minul on isegi hästi see põhi säilunud, esimesel golf kahel, mis ma ostsin, polnud seda üldse praktiliselt, siin aga on ainult üks väike auk.
Pilt

Pilt

Mingit suurt probleemi sellest hetkel pole kuna auto seisab koguaeg kuivas garaazis ja hullemaks asi ei lähe, samuti ei pea ma kartma, et sealt võib rõhk välja minna, kuna salong salong tuleb täiesti tihe, kui ma sellega lõpetan.

Armatuurlauale keevitasin terasest raami, et ta oleks jäigem (Suured tänud Nikolaile keevituse eest :) )
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Kasutasin tehase poldiauke, mis hoiavad roolivarrast paigas:

Pilt

Kaheksane polt käib sinna muuseas, hoiab päris hästi:

Pilt

Edasi kasutasin tungirauda, et raami sirgeks venitada:

Pilt

Siis hakkasin autos sees keevitama raami karpide ja kesktunneli külge:

Pilt

Pilt

Pilt

Samamoodi kundepoolt:

Pilt

Pilt

Järgmisena lisasin veel poste jäikuse nimel:

Pilt

Pilt

Paar korda läks sädemetest ka tehase mürasummutus põlema, kustutasin seda keevituskindadega, mis mul käes olid:

Pilt

Väike selfi ka uue maskiga:

Pilt

Põranda toeks keevitasin ühe toru ühest karbist teiseni, keevitasin ta ka kesktunneli külge:

Pilt

Uue võimendi jaoks tuli keevitada raam, mis pidi kaitsma teda vibratsiooni eest, lihtsutama paigaldust ja nägema esinduslik välja:

Pilt

Pilt

Pilt

Siis tuli aeg raam vineeriga katta, selleks kasutasin 6,3mm paksusega isepuurivaid kruve:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Autor:  GroundPounder [ 08.08.2016 00:54 ]
Teema pealkiri:  Re: SPL VW Passat B3 / Golf 2 lk 12

Ja siin on ka uus võimendi paigas, DD lipulaev Z2b:

Pilt

Kuna raam sai valmis enne kui võimendi käes oli siis juhindusin raami valmistamisel tootja poolt avaldatud ametlike mõõtude järgi, ja jätsin isegi natuke varu 1cm. Kui võimendi jõudis, selgus kirjas olid korpuse mõõdud, mitte täismõõdud. Tootja avaldatud võimendi pikkus on 940mm, tegelikult on see koos kinnituskõrvadega 980mm ja isegi minu jäetud varust ei piisanud. See tuli välja alles võistluspäeva hommikul kui võimendi paigalduseks läks :D
Pidin kähku vineerist vahetükid lõikama, need raami külge kinnitama ja siis võimendi nende külge:

Pilt

Reedel olin ostnud autovaruosade poest autoradika kinnitamiseks mõeldud kummist puksid, millel on mõlemal poolt 6mm mutri jaoks 10mm jagu keeret ja vahel on kumm, mis peaks vibra enda peale võtma, vineeri külge saaks nad vast kinnitada, aga sellega on rohkem tööd, kuna puksi keermeosa on lühem kui vineeri paksus ja laupäeva hommikul poleks ma jõudnud sellega tegeleda. Pärast finaali väikest demo tehes selguski tõsiasi, et sellise võimsuse ja rõhu juures nii väikses autos vibreerib absoluutselt kõik, kaasaarvatud akude alune plaat, mille külge võimendi raam kinnitatud on, kus on 150kg jagu akusi ja muud peal .

Autor:  Dreams gone wild [ 08.08.2016 07:58 ]
Teema pealkiri:  Re: SPL VW Passat B3 / Golf 2 lk 12

Ooo... midagi huvitavat toimub :D
Palju õnne 1 koha puhul ja rohkem vaba aega sulle!

Pilt

Autor:  GroundPounder [ 08.08.2016 14:56 ]
Teema pealkiri:  Re: SPL VW Passat B3 / Golf 2 lk 12

Dreams gone wild kirjutas:
Ooo... midagi huvitavat toimub :D
Palju õnne 1 koha puhul ja rohkem vaba aega sulle!

Pilt


Aitäh, aega jääb tõesti vähe põhitöö kõrvalt, aga kuidagi peab ju raha teenima selle kalli hobi jaoks :D

Autor:  GroundPounder [ 08.08.2016 14:59 ]
Teema pealkiri:  Re: SPL VW Passat B3 / Golf 2 lk 12

Kui keegi ei näe pilte siis öelge, mina näiteks telefoniga sees olles ei näe aga arvutiga näen ilusti.

Autor:  varikasutaja [ 08.08.2016 16:33 ]
Teema pealkiri:  Re: SPL VW Passat B3 / Golf 2 lk 12

enne värvitud raami pilti olevaid ei näe, alates sealt näeb.

19. leht 23-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/