Mossemeez kirjutas:
Kirjuta ka seda,et mida sa soovid oma paigaldusega saavutada.
Helikvaliteeti vms.
Mis muusikat sa enamjaolt kuulad
Mis suurusega on need taga olevad tehase kõlarid
Soovin, et oleks hea heli tervist mittekahjustaval valjususel. Kuulan väga erinevat muusikat, klassikat mitte. Taga on 6x9-st pisut suuremad, sest tavalise 6x9 installiks tuleb adapter teha.
jarxz kirjutas:
Ma kaldun arvama, et see 5.5 midbass seal taga suudaks selle 4" midrange töö vabalt ise ära teha ja mina ei näe erilist mõtet nendel 4" mid-idel seal taga. Jääb ka eraldi filtrite vajadus ära, sest sulle oleks siis sinna vaja mingeid custom filtreid või siis 3-way filtreid ilma kõrgeteta, 2-way filtritega ei jääks asi eriti hea, olen ise proovinud 8" midwoofreid ja 4" kuppel mid-e 2-way filtritega, mängis küll aga kõrged sagedused läksid päris koledaks.
Ma ei taha tagant kõrgeid kuulda. Kõrgeid tahaks vaid eest. Võib-olla olen valesti seadistatud autos istunud, kuid kõrged tagant teevad muusika....kummaliseks.
MK kirjutas:
Miks OM valjukaid võimu taha panna ei saa ?
Ilmselt kuidagi saab,kuid nad pole suurem asi anyway. Siin jutt väljamaa keeles:
First of all, to my knowledge, the rear speakers are actually two different speakers mounted on each other (fact) and actually share different connections. This means that there is a + and - for each of them meaning 4 wires total. Obviously, that's a problem for your little 4 channel internal amp that comes in your new headunit.
However, the problem is further complicated when you throw into the mix that the woofer portion of the rear 6x9 is actually a 2ohm speaker.
The diagram and summary are much better on my own website but the jest of it is that most amplifiers wont handle a 2ohm load because it requires the amp to make more power than it's capable of making. Thus, the amp overheats and dies.
So if there is any confusion over the topic let me bottom line it...
STOCK 6x9's WILL NOT WORK ON AN AFTERMARKET UNIT WHEN YOU BYPASS THE STOCK AMP!