tonny kirjutas:
tonny kirjutas:
Mul tekib paratamatult küsimus, et kellele Eestikad suunatud on? Mis on selle võistlussarja sihtgrupp?
Sellele ma ikka vastust ei saanud...
EMV võiks ikka olla pigem edasijõudnutele, tõsisematele huvilistele, s.h. välisvõistlejatele. See peab olema prestiizhne, korraliku meediakajastusega, et sponsoritele väljundit pakkuda.
Minu arvates on korraldajad isegi vastu tulnud "väikevendadele". Kui näiteks vihmapausi tõttu ajakava uppi läheb, siis väiksemad klassid võiks lihtsalt pikalt saata, tulemused kvalifikatsiooni järgi vms. Tähtis on ikka, et publik näeks ära kiiremad klassid õigel ajal.
Mis veel rahasse puutub, siis lihtsalt mõned kuluartiklid ühe sõidu kohta (ligikaudsed):
10 liitrit metanooli: 1000.-
8 süüteküünalt: 300.-
rehvide amort: 1000.- (miinimum)
alumiiniumkepsude amort: 500.-
mootoriõli vahetus: Valvoline sponsor
Juba nüüd on 3K koos. Kogukulu tuleb vabalt 10K per sõit. Küünlajuhtmed, jagajakaas, klapivedrud, saaled, kasti remont jne jne kulukaubad. Seda siis juhul kui midagi õhku ei lenda.
Tõsisemaid huvilisi ei takista "kuri BHRA", igasugused maksud ega miljonite puudumine. Kui BHRA's, EMV või Speedesti korralduses midagi vastukarva on, on ju kõigil võimalus neile appi minna ja näidata kuidas asja tuleb korda ajada!