Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Tartu Autoklubi Drag 2009 [25.04.09, Raadi Lennuväli, Tartu]
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=4&t=8129
2. leht 8-st

Autor:  RFL [ 25.03.2009 16:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Tartu Autoklubi Drag 2009 [25.04.09, Raadi Lennuväli, Tartu]

taimar kirjutas:

Tartu Autoklubi Drag 2008 esikoha omanikele laieneb tasuta osalemistasu soodustus.
Sügisel toimunud Tartu Racing & Tuning Weekend ürituse võitjad Tartu Autklubi Drag 2009 üritusel soodustusi ei saa...küll aga ilmselt sügisesel üritusel.


regasin ära, aga kui lõpuks ikkagi autot valmis ei saa, siis saan koos kaaslasega tulla tasuta pealtvaatajaks?

Autor:  Astrona [ 25.03.2009 18:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Tartu Autoklubi Drag 2009 [25.04.09, Raadi Lennuväli, Tartu]

Kodu lehel:
Tsiteeri:
Tartu Autoklubi Drag 2008 esikoha omanikele osalemine TASTUTA!

See võib sügisesed võitjad marru ajada, kui siin räägitakse teist juttu. Sügisese võistlusele ise ei jõudnud ja pole sellest ka tegelt midagi kuulnud.

Tsiteeri:
- Ürituse ärajäämise korral tagastatakse osalustasu 100%.

Aga eelregistreerinu ei saa võistelda muudel põhjustel, kas siis saab raha tagasi?
Kui ei ilmu autoga tehnilissegi, siis 2 pealtvaatajat saavad ikka selle regamise eest platsile, juhul kui raha tagasimaksmist ei toimu? Õigel "kolvipeal" on 2 varianti, kas istub stardis või garaazis.
Praegu ei näe erilist pointi eelregistreeruda, kuna nagu paljudel teistelgi, pole kindel, et auto valmis saab. Ja pigem maksan 400 ja kaotan 100EEK juhul kui auto ikkagi saab valmis, et mitte kaotada 300eek kui auto ei saa valmis :)
Võiks ka täpsustada, et kui ei saa konkreetset masinat valmis, kas siis võib ka mõne muu masinaga võistlema tulla, isegi mõnda muusse klassi?

Eelmine aasta häirisid natuke ajavõtu vead - Kaubalifti väidetav "ettevajumine" jms - mul 60ft 0sek, väidetav RED light, ja aeg 15.5s (tegeliku 13.x asemel) vms kõik said muidugi aru, et võitsin tolle sõidu, ja muud probleemi polndki kui see et ei saand täpset aega teada.

RFL, ma tegin ikkagi finaalis ju kiirema aja - oleks seda teadnud, et tasuta pileti saab, oleks asja tõsisemalt võtnud :lol:

Autor:  T-Bass [ 25.03.2009 21:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Tartu Autoklubi Drag 2009 [25.04.09, Raadi Lennuväli, Tartu]

ViktorT kirjutas:
T-Bass regas ennast E-Outlaw-sse :lol http://www.tartudrag.com/index.php?leht=regv

Sellistel puhkudel võiks võistluste reeglid ette näha, et suunatakse auto oma õigesse klassi :beer
Et asi ei läheks strateegia mängule odavat karikat saada, vaid tõesti autode omavaheliseks võistluseks !

Odavan on see karikas osta ja peale lasta graveerida: "Streetrace'i kunn"
Või teine variant on siin kohal paaril 1.8T autol Stenniga samasse klassi regada :lol


Ähh Viktor mina lähen sinna niisama sõitma. Eelmine aasta oli outlaws peale eduardi 1 võistleja kes ka sinna klassi ei kuulunud. Ja ma olen kuulnud ,et outlaw klassi tuleb võistlema päris mitmeid võistlejaid nii ,et odavat karikat ma ei jahi. Kunagi hea fotodelt vaadata kuda sangerneboga sai koos joonestatud. 1.8T läheb ilusasti B-klassi kuni 3 liitrit.........

.....ja mis kõige tähtsam. Nalja peab ka elus saama. Ma võin vaid ette karta, mis isand veedleril ja isand kaarlil minu line-upi jõudes valmis on pandud

Autor:  taimar [ 25.03.2009 22:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Tartu Autoklubi Drag 2009 [25.04.09, Raadi Lennuväli, Tartu]

Kui oled eelregistreerunud ja raha maksud, kuid võistlusest pole võimalik osa võtta, siis maksame osalustasu 100% tagasi. Selleks tuleb saata raha tagastamise sooviavaldus emailile info@tartuautoklubi.ee või kontakteeruda ürituse korraldajaga telefonitsi, number kodulehel http://www.tartudrag.com.

Autor:  taimar [ 26.03.2009 01:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Tartu Autoklubi Drag 2009 [25.04.09, Raadi Lennuväli, Tartu]

Pilt

Autor:  erks77 [ 26.03.2009 17:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Tartu Autoklubi Drag 2009 [25.04.09, Raadi Lennuväli, Tartu]

Kas tsikkli klassides on nõutud "kill" lüliti või saab hakkama ka lihtsalt splinditud korkidega?

Autor:  justcraizy [ 26.03.2009 17:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Tartu Autoklubi Drag 2009 [25.04.09, Raadi Lennuväli, Tartu]

Tartudrag lehel viidatud BHRA reeglitele on kill lüliti nõutud.

Autor:  marxius [ 26.03.2009 22:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Tartu Autoklubi Drag 2009 [25.04.09, Raadi Lennuväli, Tartu]

erks77 kirjutas:
Kas tsikkli klassides on nõutud "kill" lüliti või saab hakkama ka lihtsalt splinditud korkidega?


Esialgsetel andmetel me seda ei nõua.

Autor:  Alwayslate [ 26.03.2009 23:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Tartu Autoklubi Drag 2009 [25.04.09, Raadi Lennuväli, Tartu]

NO kui sügisel juba ei nõutud siis miks peaks nüüd nõudma.

Autor:  veedler [ 27.03.2009 07:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Tartu Autoklubi Drag 2009 [25.04.09, Raadi Lennuväli, Tartu]

Lauri ja Erkki pole ainukesed suured meil ju. Teepakil on suur võimalus ja meie lootus 2006a eesti meistri Eduard Sangernebo Chevy Camaro-ga kõrvuti sattuda. Ka on meil olemas Imre Tiido oma Chevy Chevell Malibu-ga. Kristjan Käbi ja tema Monte Carlo rajale meelitamine seisab ka meil veel ees. Kes mäletab, siis sügisel oli meil rajal ka üls välisvõistleja - Niklas Wasström. ehk tuleb ka tema, nii-et Tiimäkil seisab põnev võistlus ees:D Pealegi võivad OUTLAW klassi sattuda ka need võistlejad, kes tehnilistel või muudel põhjustel mujale ei mahu. Näiteks pole dokumendid korras vms.

Autor:  Milbuck [ 27.03.2009 14:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Tartu Autoklubi Drag 2009 [25.04.09, Raadi Lennuväli, Tartu]

kui juba talvisel raadirace´l x5 kõiki üle sõitis, miks ei võiks siis dragis outlaw klassi diiselbemm kinni panna :)
BMW lippu tuleb kõrgel hoida.

Autor:  T-Bass [ 28.03.2009 00:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Tartu Autoklubi Drag 2009 [25.04.09, Raadi Lennuväli, Tartu]

ViktorT kirjutas:
Alwayslate kirjutas:
Tiimäkk kle.
Mis moodi sa Outlaw klassi sattusid? :D


Lauri ja Erkki ju ei mässa, siis saab loorbert lõigata :lol

Klassi teema võiks olla selline, et igast zapakad ka nö tühja klassi ei satuks ...


Marko sa tule tee comeback eesti kiirete maailma :rokib . tõenäoliselt ma siiski ei osale. Kuna järgmine päev Läti MV ja sinna plaan tiimbussiga minna jääb buumer seekord koju ,aga eks näis.

Autor:  zoomI [ 28.03.2009 18:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Tartu Autoklubi Drag 2009 [25.04.09, Raadi Lennuväli, Tartu]

Mismoodi nissan 200sx on kuni 3L klassis ? Peaks olema ju 3-5L klassis. Eriti need mis sõidavad drag-e kuna nendel kindlasti pole stock kolvid ja töömahtu on niipalju juures, et kindlasti ei lähe B klassi.

Autor:  T-Bass [ 29.03.2009 00:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Tartu Autoklubi Drag 2009 [25.04.09, Raadi Lennuväli, Tartu]

1.8t läheb kuni 3l klassi 3% vist oli see mis võis üle olla 1,8x1,7 on 3,06

Autor:  Raceboy [ 29.03.2009 00:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Tartu Autoklubi Drag 2009 [25.04.09, Raadi Lennuväli, Tartu]

CA18DET töömaht on 1809 cm3, siis korrutades selle 1,7-ga läbi saame tulemuseks 3075 cm3. Kuna klassides kehtib vist 3% tolerants just remontkolbide jm jaoks, siis 3000 cm3 puhul on teeb see 3090 cm3.

Tõsi, kui remontmõõdus kolbe (nt +1 mm vms) kasutada, läheb töömaht ilmselt lõhki, aga kes seda ikka ilma kaant maha võtmata teab, mis seal sees on. Foorumiteemades on mõnel kirjas, teisel mitte jne.

Ilma 3% reeglita oleks asi päris selge.

2. leht 8-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/