Üritus oli mõnus, kuid veidi tuuline, aga see oli asja juures kõige väiksem mure.
Minu tiimi sõidud:
1. Sõit sattusime kokku tagaveolise Calibraga, mille vastu 84kw esivedu jäi ilmselgelt alla, stagemisega oli meil ka jamamist.
2. Sõit sai kokku lepitud Tigra144-ga ja asi sujus, kuid sõitja kaebas stardis pidamis probleemide üle(seda ka esimeses sõidus), kaotus jällegi.
3. Sõit sai kokku lepitud Interfacega, aga kuna meie ritta tekkis auk, siis olime sunnitud sõitma universaal Astra? turboga, millele jäime ka alla. Masendav oli see, et meil oli omavahel sõit kokku lepitud, et saaks võrdse autoga sõita, aga kohtunikud nõudsid teisega sõitmist. Sorry, tunduvalt kiirema/aeglasema auto vastu sõitmine ei paku pinget. Ja nii sai rada lõpuni "kulgetud". Sellise suhtumise juures lähengi tõesti tänavale kiirendama, mitte ei tule kusagile, kus seda ohtutult saab teha.
Ajad jäid kõik 17s peale
Mis veel häiris oli see, et napsitanud vendasi jagus piisavalt(no kurat üldse ei salli neid, eriti veel neid, kes lällavad). Land Cruiseri sõõrikute tegemine raja kõrval murul, ECC platsi taga, teise ja kolmanda burnout kingi osa vahepeal(vahtralehega roheline lühikese kerega vanem länkar). Lisaks siis veel see, et kurat pellerid olid olemas, mille kuradi pärast oli vaja poole muruplatsi peal oma häda teha? Kao võssa, kui pelleri minna ei jõua.
Rohkem praegu midagi meelde ei tule. Muidu oli üritus mõnus ja jäin rahule, kui ülal kirjeldatud asjad välja jätta. Teinekordki!
