Sassu kirjutas:
See Skyline on ka veits kahtlase väärtusega asi. Väidetavalt tuhande hobujõu kanti aga välja see küll kuskilt ei paista. Eelmine aasta kilomeetrit sõitis sama kiiresti kui u.500 jõudu masinad. Praegune 298 on juba parem aga tuhandet hobust ei paista kuskilt.
Kahjuks paljud kiired autod ei jõudnud kohale aga siiski üritus hea nagu alati on olnud.
Skyline-i omaniku (Sheffi) kommentaar minu küsimuse peale et miks niii ''lahja'' tulemus, oli:'' Võit on võit, eesmärk ei ole eputada. Kui konkurentsi pole, millleks punnitada.'' Sama lugu oli Zolotarjovi 312-ga. Mäesepp ei suutnud rohkem kui 311 sõita, ja Maksim tegi burnouti lõpus selle asemel et 320 välja sõita.
Kahjuks kuna Maksimi enam ei lubata oma tänava piimajärgi käimise autoga rajale, ilma et sellest dragsteri teha (pidurudsvari, tulekustutus süsteem, raam), pole ta osalenud kuigi on püüdnud igast jõust reeglitele vastava autot teha.
Tehniliste põhjuste tõttu, paigaldati kella 4jaks hommikul enne OMCd Suprale tulekustutussüsteemi, kuid saadud komplektist jäi puudu magistraali ja balooni ühendatav liiteštuts. Seega ei olnud võimalik ka esitada tehnilise komisjonile autot ülevaatamiseks.
Äkki siis järgmisel üritusel kohal, kuigi arvestades teeolusi ja tänavautodele kehtestatud reeglistikule- pole mõtet enam Eestis üle künkade hüppata, pigem sõidaks samu üritusi Moscow Unlim, GTBoardis, või Soomes kiiruskatsetel. Mõnedel nendest saab isegi ilma kiivrita koos kõrvalistujaga 400 sõita oma tänavaautoga kuna teeolud on ideaalsed. Seega mõtteainet korraldajatele: äkki selle asemel et sunnida tänavautosi dragsteriteks ümberehitada, tasuks leida ohutum rada? Näiteks Pärnu või Peterburi maantee lõiku kinni panna.
Eesti Köeningsegi ka ei olnud OMC-el näha kes Moscow Unlim-il ilma tegi.