wirx kirjutas:
Hmm, arvate tõesti et kiirusel 250-300km/h üle katuse lennates on väga suurt vahet kas kiivril on FIA märge või mitte?
Ehk oleks mõistlikum hoopis lisada nõue, et 250km/h+ autod saavad tunduvalt rangema tehnilise kontrolli osaliseks, kui hakata lootma, et 3 tähte kellegi päästaks?
Asi ei ole hetkel tegelikult selles kas kiivril on FIA, SNELL või kellegi kolmanda sertifikaat. Kuna keskmine motokiiver kaalub autospordikiivrist omajagu rohkem, siis korralikult rihmadega istmesse kinnitatuna on kael nõrgim lüli ja selleks ei pea üle katuse käima. Paljud nõuded/reeglid tulevad EAL-lt ja meil on võimalus nendega leppida või võistuste korraldamine lihtsalt lõpetada. Niigi on see praegune muudatus meie algatusel tehtud kompromiss.
Rangem tehniline kontroll kiiretele autodele toimus juba eelmisel aastal, kindlasti jätkame seda ka käesoleval hooajal. Paraku seab asukoht ja ajakava omad piirangud, kõike siiski ei ole võimalik lennuväljal kontrollida. Lisaks on ka reeglites kirjas, et võistleja on kohustatud teostama vahetult enne võistlust vastavat sisseseadet omavas ettevõttes auto üle vaatuse. Kontrollida me seda küll ei saa aga lõppude lõpuks on need reeglid ju
võistlejate endi pärast loodud.
Natukene infot ka 2013 võistluste kohta:
Praeguse seisuga toimub meie poolt korraldatuna kaks võistlust mis mõlemad kannavad käesolevast hooajast
One Mile Challenge nime. Esimene leiab aset
08. juunil ja teine
24. augustil. Tegeleme hetkel ka
One Mile Challenge kodulehekülje uuendamisega.