Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 16.06.2024 07:54

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Lõppkiirusvõistluse reeglid 2013
PostitusPostitatud: 14.03.2013 11:52 

Liitunud: 09.04.2004 21:17
Postitusi: 14
Asukoht: Tallinn GSM 5036826
Tere!
Kiivrite kasutamises väike muudatus:

VANA

3.1
Võistleja peab sõidu ajal kasutama kaitsekiivrit. Kasutada tohib vaid sertifitseeritud autospordikiivreid. Soovitav on kasutada FIA poolt heakskiidetud standardile vastavat kiivrit. Kaitsekiiver peab olema võistlejale sobiva suurusega ja selle kinnitusrihm peab olema sõidu ajal kinnitatud. Kiivril ei tohi olla vigastusi, avarii jälgi ega pragusid.




UUS

3.1 Kõik võistlejad peavad sõidu ajal kasutama kaitsekiivrit. Soovitav on kasutada FIA poolt heakskiidetud standardile vastavat kiivrit. Võistlejad, kelle eeldatav lõppkiirus on vähemalt 250 km/h peavad kasutama sertifitseeritud autospordikiivrit. Kaitsekiiver peab olema võistlejale sobiva suurusega ja selle kinnitusrihm peab olema sõidu ajal kinnitatud.
Kiivril ei tohi olla vigastusi, avarii jälgi ega pragusid.

Ehk siis kuni 250km/h võib kasutada ka motokiivreid.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lõppkiirusvõistluse reeglid 2013
PostitusPostitatud: 15.03.2013 00:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 22:06
Postitusi: 566
Asukoht: Tallinn
Hmm, arvate tõesti et kiirusel 250-300km/h üle katuse lennates on väga suurt vahet kas kiivril on FIA märge või mitte?
Ehk oleks mõistlikum hoopis lisada nõue, et 250km/h+ autod saavad tunduvalt rangema tehnilise kontrolli osaliseks, kui hakata lootma, et 3 tähte kellegi päästaks?

_________________
Sülearvutid Laptopid.ee salong, kohapeal ~100 sülearvutit, SR-i kasutaja, küsi privas kindlasti paremat hinda!
Estfield Hayabusa + Porsche 911 Turbo Techart + Porsche Cayenne Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lõppkiirusvõistluse reeglid 2013
PostitusPostitatud: 15.03.2013 01:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.09.2005 17:56
Postitusi: 536
Olen ka sama meelt, et 250+km/h kiirusel see kiivri sert enam nii suurt tähtsust ei oma. Pigem jah, rangem kontroll KÕIKIDELE autodele, mis VÕIVAD sõita 250km/h+. Näiteks igasugused vedelad sillaosad, pidurite effektiivsus/võrtsus, neid asju on mida ei kontrollita, aga suurel kiirusel auto juhitavust kindlasti palju mõjutavad.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lõppkiirusvõistluse reeglid 2013
PostitusPostitatud: 15.03.2013 11:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.05.2005 13:54
Postitusi: 2931
Asukoht: Tallinn
buumer84 kirjutas:
Olen ka sama meelt, et 250+km/h kiirusel see kiivri sert enam nii suurt tähtsust ei oma. Pigem jah, rangem kontroll KÕIKIDELE autodele, mis VÕIVAD sõita 250km/h+. Näiteks igasugused vedelad sillaosad, pidurite effektiivsus/võrtsus, neid asju on mida ei kontrollita, aga suurel kiirusel auto juhitavust kindlasti palju mõjutavad.


Autospordiüritus pole vähemalt eestis sul tasuta ülevaatuspunkt. Eks omanikul peab endal vähekene ajurakke olema...ja kui pole, siis teeb loodus omad korrektiivid.

_________________
Miata
LS400


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lõppkiirusvõistluse reeglid 2013
PostitusPostitatud: 15.03.2013 12:00 

Liitunud: 27.05.2004 23:05
Postitusi: 96
Asukoht: Tallinn
wirx kirjutas:
Hmm, arvate tõesti et kiirusel 250-300km/h üle katuse lennates on väga suurt vahet kas kiivril on FIA märge või mitte?
Ehk oleks mõistlikum hoopis lisada nõue, et 250km/h+ autod saavad tunduvalt rangema tehnilise kontrolli osaliseks, kui hakata lootma, et 3 tähte kellegi päästaks?

Asi ei ole hetkel tegelikult selles kas kiivril on FIA, SNELL või kellegi kolmanda sertifikaat. Kuna keskmine motokiiver kaalub autospordikiivrist omajagu rohkem, siis korralikult rihmadega istmesse kinnitatuna on kael nõrgim lüli ja selleks ei pea üle katuse käima. Paljud nõuded/reeglid tulevad EAL-lt ja meil on võimalus nendega leppida või võistuste korraldamine lihtsalt lõpetada. Niigi on see praegune muudatus meie algatusel tehtud kompromiss.

Rangem tehniline kontroll kiiretele autodele toimus juba eelmisel aastal, kindlasti jätkame seda ka käesoleval hooajal. Paraku seab asukoht ja ajakava omad piirangud, kõike siiski ei ole võimalik lennuväljal kontrollida. Lisaks on ka reeglites kirjas, et võistleja on kohustatud teostama vahetult enne võistlust vastavat sisseseadet omavas ettevõttes auto üle vaatuse. Kontrollida me seda küll ei saa aga lõppude lõpuks on need reeglid ju võistlejate endi pärast loodud.

Natukene infot ka 2013 võistluste kohta:

Praeguse seisuga toimub meie poolt korraldatuna kaks võistlust mis mõlemad kannavad käesolevast hooajast One Mile Challenge nime. Esimene leiab aset 08. juunil ja teine 24. augustil. Tegeleme hetkel ka One Mile Challenge kodulehekülje uuendamisega.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7