Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Lõppkiirusvõistluse reeglid 2013
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=4&t=109985
1. leht 1-st

Autor:  VectraT [ 14.03.2013 11:52 ]
Teema pealkiri:  Lõppkiirusvõistluse reeglid 2013

Tere!
Kiivrite kasutamises väike muudatus:

VANA

3.1
Võistleja peab sõidu ajal kasutama kaitsekiivrit. Kasutada tohib vaid sertifitseeritud autospordikiivreid. Soovitav on kasutada FIA poolt heakskiidetud standardile vastavat kiivrit. Kaitsekiiver peab olema võistlejale sobiva suurusega ja selle kinnitusrihm peab olema sõidu ajal kinnitatud. Kiivril ei tohi olla vigastusi, avarii jälgi ega pragusid.




UUS

3.1 Kõik võistlejad peavad sõidu ajal kasutama kaitsekiivrit. Soovitav on kasutada FIA poolt heakskiidetud standardile vastavat kiivrit. Võistlejad, kelle eeldatav lõppkiirus on vähemalt 250 km/h peavad kasutama sertifitseeritud autospordikiivrit. Kaitsekiiver peab olema võistlejale sobiva suurusega ja selle kinnitusrihm peab olema sõidu ajal kinnitatud.
Kiivril ei tohi olla vigastusi, avarii jälgi ega pragusid.

Ehk siis kuni 250km/h võib kasutada ka motokiivreid.

Autor:  wirx [ 15.03.2013 00:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Lõppkiirusvõistluse reeglid 2013

Hmm, arvate tõesti et kiirusel 250-300km/h üle katuse lennates on väga suurt vahet kas kiivril on FIA märge või mitte?
Ehk oleks mõistlikum hoopis lisada nõue, et 250km/h+ autod saavad tunduvalt rangema tehnilise kontrolli osaliseks, kui hakata lootma, et 3 tähte kellegi päästaks?

Autor:  buumer84 [ 15.03.2013 01:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Lõppkiirusvõistluse reeglid 2013

Olen ka sama meelt, et 250+km/h kiirusel see kiivri sert enam nii suurt tähtsust ei oma. Pigem jah, rangem kontroll KÕIKIDELE autodele, mis VÕIVAD sõita 250km/h+. Näiteks igasugused vedelad sillaosad, pidurite effektiivsus/võrtsus, neid asju on mida ei kontrollita, aga suurel kiirusel auto juhitavust kindlasti palju mõjutavad.

Autor:  charly [ 15.03.2013 11:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Lõppkiirusvõistluse reeglid 2013

buumer84 kirjutas:
Olen ka sama meelt, et 250+km/h kiirusel see kiivri sert enam nii suurt tähtsust ei oma. Pigem jah, rangem kontroll KÕIKIDELE autodele, mis VÕIVAD sõita 250km/h+. Näiteks igasugused vedelad sillaosad, pidurite effektiivsus/võrtsus, neid asju on mida ei kontrollita, aga suurel kiirusel auto juhitavust kindlasti palju mõjutavad.


Autospordiüritus pole vähemalt eestis sul tasuta ülevaatuspunkt. Eks omanikul peab endal vähekene ajurakke olema...ja kui pole, siis teeb loodus omad korrektiivid.

Autor:  indro [ 15.03.2013 12:00 ]
Teema pealkiri:  Re: Lõppkiirusvõistluse reeglid 2013

wirx kirjutas:
Hmm, arvate tõesti et kiirusel 250-300km/h üle katuse lennates on väga suurt vahet kas kiivril on FIA märge või mitte?
Ehk oleks mõistlikum hoopis lisada nõue, et 250km/h+ autod saavad tunduvalt rangema tehnilise kontrolli osaliseks, kui hakata lootma, et 3 tähte kellegi päästaks?

Asi ei ole hetkel tegelikult selles kas kiivril on FIA, SNELL või kellegi kolmanda sertifikaat. Kuna keskmine motokiiver kaalub autospordikiivrist omajagu rohkem, siis korralikult rihmadega istmesse kinnitatuna on kael nõrgim lüli ja selleks ei pea üle katuse käima. Paljud nõuded/reeglid tulevad EAL-lt ja meil on võimalus nendega leppida või võistuste korraldamine lihtsalt lõpetada. Niigi on see praegune muudatus meie algatusel tehtud kompromiss.

Rangem tehniline kontroll kiiretele autodele toimus juba eelmisel aastal, kindlasti jätkame seda ka käesoleval hooajal. Paraku seab asukoht ja ajakava omad piirangud, kõike siiski ei ole võimalik lennuväljal kontrollida. Lisaks on ka reeglites kirjas, et võistleja on kohustatud teostama vahetult enne võistlust vastavat sisseseadet omavas ettevõttes auto üle vaatuse. Kontrollida me seda küll ei saa aga lõppude lõpuks on need reeglid ju võistlejate endi pärast loodud.

Natukene infot ka 2013 võistluste kohta:

Praeguse seisuga toimub meie poolt korraldatuna kaks võistlust mis mõlemad kannavad käesolevast hooajast One Mile Challenge nime. Esimene leiab aset 08. juunil ja teine 24. augustil. Tegeleme hetkel ka One Mile Challenge kodulehekülje uuendamisega.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/