Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Drifti karikasarja I etapp 8-9 Mai 2009 Rapla http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=4&t=12369 |
1. leht 6-st |
Autor: | maxo [ 29.04.2009 14:05 ] |
Teema pealkiri: | Drifti karikasarja I etapp 8-9 Mai 2009 Rapla |
Eesti Drifti Karikasarja I etapp 08-09 Mai 2009a Toimub Rapla Kardirajal Eesti esimene Drifti karikasarja etapp. Võistlusele on oodatud kõik driftihuvilised. Võistlema on oodatud ainult tagarattaveolised autod. Võistluse reeglid. Võistlus peetakse vastavalt EAL võistlusmäärustikele ja käesolevate reeglite alusel kooskõlas FIA spordikoodeksiga. Võistlust korraldab Eesti Drifti Liit Mtü Reg.80277164 Kloostrimetsa tee 6 Tallinn 11911 Sampo pank 332811210003 Sampo IBAN: EE913300332811210003 Võistluse Peakorraldaja: Marko Opmann (Tel:+3725255561,e-mail marko@driftime.ee ) Võistluste juht/Peakohtunik: Reio Orasmäe (litsentsi nr. BHRA 609) Võistluste sekretär ja sekretariaat: Eili Orumägi (litsentsi nr. BHRA 309) Tehniline kontroll: Henry Karming (litsentsi nr. BHRA 209) Küsimused seonduvalt üritusega: +3725289380 Võistlust hindavad. Ardo Kalda Aigar Pärs Andre Raud Võistluse tasud. Pealtvaataja pilet 50.- allameetrimehed vanemaga koos tasuta. Osavõtutasu 500.- sisaldab 1 juhi pilet +1 mehaaniku pilet. Tasumisel ülekandega enne 07.05.09 500.- sisaldab 1 juhi pilet + 2 mehaaniku piletit. Selgitusse kirjutada "Osalemistasu EKV I etapp" Sampo pank 332811210003 Registreerumiseks vajuta siia: REGISTREERUMINE Ajakava: Esimene päev 08.05.09 Trennid 18:00 – 21:00 Teine päev 09.05.09 Registreerimine 9:00-11:00 Tehniline kontroll 9:00-11:00 Võistlejate koosolek 11:00-11:30 Vabatrenn 11:30-13:00 Kvalifikatsioon 13:30-15:00 Finaalid 15:30-17:00 Autasustamine 17:15 REGISTREERUNUD 03.05.2009 seisuga: Kristjan Salmre BMW540 388hj? Eduard Vahemets BMW535 200hj Gert Roosipõld BMW 323 150hj Hendri Puhmas Audi90 RWD 313hj Tõnis Kipper Nissan 200SX ![]() REEGLID Eesti Drifti karikasarja reeglid tänavaklassile Etapi osalustasu 500.-EEK peab olema makstud enne võistlust määratud tähtajaks.Määratud tähtaja möödumisel kindlustavad eelregistreerunud maksnud võistlejad enda võistlusel osalemise ja saavad kaasa kaks (2) mehhaanikupassi.Kohapeal registreerunud saavad kaasa ühe(1) mehhanikupassi. Osalemiseks peab sõitja järgima järgmiseid reegleid: 1.Võistelda ja harjutada saab vaid selleks määratud rajal.Boksialas tuleb olla ettevaatlik auto transportimisel ja liigutamisel. 1.1 Enne rajaleminekut peab auto olema läbinud turvakontrolli ja sõitja peab olema saanud sõiduloa kohtunikelt ja osalenud sõitjate koosolekul. 2.Harjutussõitude ajal võib autos viibida kaasreisija.Võistluse ajal võib autos olla vaid sõitja.Võimalikul kaasreisijal peab kasutuses olema samasugune turvavarustus nagu ka juhilt nõutakse. 3.Võistlemiseks või harjutussõitudel osalemiseks ei pea ennast sarja registreerima. Vaid sarja osalustasu tasunud võistlejad osalevad sarja punktiarvestuses. 4.Võistlusele tuleb registreeruda vähemalt 2 päeve enne võistluse toimumist makstes ära osalustasu ja saates kinnituse võistluse korraldaja e-posti aadressile,mis on märgitud võistluskutsel või reklaamis.Eelregistreerunud saavad lisaks kaks(2) mehhaanikupassi. 5.Võistluste info ja registreerimine toimub internetiaadressil http://www.driftime.ee 6.Võisluspäeval ja päev enne on piisavalt aega reserveeritud harjutamiseks. 7.Võistlusjärjekord selgitatakse kvalifikatsioonisõitudega,mis on soolosõidud.Võistlusrada,hindamiskriteeriumid ja clipping-punktid selgitatakse kõigile sõitjate koosolekul. (clipping-punkt=rajale märgitud punkt,millest auto peab külglibisemises mööduma võimalikult lähedalt,et saada maksimumpunktid) Võrdluseks optimaalsed trajektoorid tavalises ringrajasõidus.Võistlejate koosolekul tasub kuulata tähelepanelikult ja küsida küsimusi jooksvalt,et ükski asi ei jääks selgusetuks.Kvalifikatsioonis on ette nähtud kaks sõitu,millest arvesse läheb parem sooritus.Finaal kus on 8-16(finaalis osalevate sõitjate arv antakse teada pärast registreerumise lõppu) paremat esimese vooru sõitjat,sõidetakse ühe katsena. 8.Hindamiskriteeriumid on samad,mis profisarjas.Vahe on selles,et tänavaklassi sõitjad sõidavad kõik sõidud soolosõitudena,mitte kunagi tandemina. Võistleja 1.Võistlejal peab olema kehtiv vähemalt B-kategooria juhiluba. Võistleja peab olema vähemalt 18 aastane.Alla 18-aastased,kuid üle 16aastased pääsevad võistlema,kui on sooritanud rajatreeningu ja omavad EAL-i poolt aksepteeritud autospordiklassi võistluslitsentsi. 2.Võistleja olukord kontrollitakse enne võistlust alkomeetriga,kui korraldajatel on põhjust uskuda joovet. Nii harjutussõitude kui võistlussõitude ajal rakendatakse joobe suhtes nulltoleranssi. 3.Võistlusalale saabumisel peab võistleja koheselt ilmuma registratsiooni.Võistleja peab täitma vastutusest vabastamise avalduse ja esitama kontrolliks väljavõtte osalustasu maksmise kohta ja juhiloa Peale registreerumist peab võistleja ilmuma tehnilisse kontrolli.Tehilise kontrolli mitteläbimisel osalustasusid ei tagastata . 4.Võistleja vastutab ka oma mehhaanikute ja külaliste eest kogu võistlusaja jooksul.Ebasobiliku käitumise tõttu on korraldajal õigus võistleja võistlusest eemaldada. 5.Võistleja vastutab võimaliku rajale ja rajaümbrusele tekitatud kahju eest 6.Võistleja on kohustatu nii harjutus- kui võistlussõitude ajal kandma vastava kvalifikatsiooniga kiivrit : Snell Memorial Foundation-SA95,SA2000 ja/või SFI Foundation-Spec 31.2,Spec 31.2A ja/või British Helmet Standard-BS 6658:1958 või uuema markeeringuga kiiver. Kabriolettidega võistlehatel peavad lisaks olema visiir või kaitseprillid 7.Võistleja peab osalema võistlejate koosolekul ja ta peab järgima koosolekul jagatud juhiseid. Auto 1.Sõiduk peab vastama EDL-i poolt kehtestatud tehnilistele tingimustele.Kindlustus on kohustuslik ka ilma numbrimärkideta sõidukile.Auto võib olla nii parem- kui vasakpoolse rooliga.Auto turvavarustus peab olema heas korras.Sõitjal peab olema vähemalt 3-punktiline E-nõuetele vastav turvavöö. Soovitame korvtooli.Samuti soovitame turvakaari ja turvapaaki ning auto sisemusse kinnitatavat tulekustutit. 2.Kui auto roolisüsteemis on tehtud muudatusi,peavad need olema korralikult tehtud need peavad vastupidavuselt vastama originaalile. 3.Auto võib olla täiesti standardvarustuses. Auto seaded on vabad. 4.Auto sõidu-,piduri- ja ohutuled peavad olema töökorras 5.Autost ei tohi lekkida vedelikke. 6.Harjutus ja võistlussõitude ajal ei tohi autos olla lahtiseid esemeid. 7.Auto läbib enne võistlus ja harjutussõite turvakontrolli.Erilist tähelepanu pöörame turvalisusele.Pidurite,veermikuosade ja roolisüsteemi,kui ka aku,kütusepaagi,velgede,turvavööde ja muude osade kinnitustele. 8.Auto läheduses peab boksialas olema tulekustuti.Tankimise ajaks peab auto lähedal olema vähemalt 6kg vahu-/pulber- tulekustuti. 9.Auto välimus peab olema võimalikult korras ja puhas. 10.Auto tekitatav mürapiir on seatud vastavalt üritusele,kuid mitte rohkem kui 110db 11.Rehvid peavad olema tänavakõlbulikud. 12.Õnnetuse puhul jätab korraldaja endale õiguse fikseerida tekkinud kahju,mille järel sõiduki omanik organiseerib sõiduki transpordi boksialasse. 13.Autole võib paluda 10 minutit remondiaega sõitude vahelisel ajal. 14.Võistluse korraldaja jätab endale õiguse paigaldada autole reklaame harjutus ja võistlussõitude ajaks PUNKTISÜSTEEM Kvalifikatsioon Kvalifikatsioonisõidud määravad sõitjate paremusjärjestuse finaalsõitudeks. Kvalifikatsioon sõidetakse üks auto korraga nii,et iga võistleja saab harjutussõidu ja kaks arvesseminevat võistlussõitu,millest parema punktisummaga sõit läheb arvesse. Viigi puhul määrab sõitja asetuse esimesse kurvi sisenemise kiirus,mis mõõdetakse teatud punktis radari abiga.Kui ka need on samasugused,siis tehakse valik viletsama kvalifikatsioonisõidu punktisumma alusel.16 parimat saavad finaali,kus jagatakse sarjapunkte järgmistel alustel: 1=20p 2=15p 3=14p 4=13p 5=12p 6=11p 7=10p 8=9p 9=8p 10=7p 11=6p 12=5p 13=4p 14=3p 15=2p 16=1p Kohad 17. ja edasi saavad kõik ühe(1p) punkti,mida loetakse sarja punktiarvestuses. Finaalid Finaalsõitudes moodustavad 8-16 kvalifikatsiooni paremat(finaalikohtade arv antakse teada iga ürituse kohta eraldi) väljalangemisgraafiku järgmiselt: Finaalsõitudes sõidavad kaks skeemis vastakutti olevat võistlejat rajal ühe korra nii,et madalamal positsioonil olev sõitja sõidab esimesena. Sellest sõidust kõrgema puntisumma saanud sõitja siirdub järgmisele tasemele,kus ta läheb kokku teise paari võitjaga.Viigi puhul määratakse kordussõit.Sellisel juhul tuleb võitjal läbida enne Top16-tase,siis Top8-tase ,kuni veerandfinaalis kohtutakse tabeli teise poole parima sõitjaga.Veerandfinaali kaotajad kohtuvad teineteisega pronksivõitluses.Kohad 5-8 määratakse Top8 tasemelt väljakukkunute vahel nii,et neist kõrgeima asetusega saab koha 5 ja madalaima asetusega koha 8.Kohad 9-16 määratakse nii,et Top16-st välja kukkunud parima asetusega sõitja saab koha 9 ja madalaima asetusega sõitja saab koha 16.Kohad 7 ja ettepoole määratakse vastavalt sõitude tulemustele. Lõpujärjestuse järgi jagatakse sarjapunkte järgnevalt: 1.=100p 2.=90p 3.=81p 4.=73p 5.=66p 6.=59p 7.=54p 8.=48p 9.=43p 10.=39p 11.=35p 12.=31p 13.=28p 14.=25p 15.=23p 16.=21p Sarja lõpuseisu määramine viigi puhul. Kõrgeima asetuse saab sõitja,kellel on hooaja lõikes enim etapivõite.Kui ka need on viigiseisus,tehakse võrdlus 2.(teiste) kohtade arvu järgi ja selle järal 3.(kolmandate) kohtade arvu järgi jne.Kui ka nii ei ole võimalik võitjat selgitada,tehakse otsus kvalifikatsioonitulemuste põhjal Lisainfot saab kodulehelt http://www.driftime.ee Samal lehel on ka registreerimisvorm ja tingimused.Kuna lehte hetkel pidevalt uuendatakse,siis võib esineda tõrkeid,seega pisut kannatust. |
Autor: | maxo [ 06.05.2009 08:53 ] |
Teema pealkiri: | Re: Drifti karikasarja I etapp 8-9 Mai 2009 Rapla |
REGISTREERUNUD 06.05.2009 seisuga: Kristjan Salmre BMW540 388hj? Eduard Vahemets BMW535 200hj Gert Roosipõld BMW 323 150hj Henri Puhmas Audi90 RWD 230+hj Tõnis Kipper Nissan 200SX ??hj Kaarel Pihlakas Nissan Skyline R33 554hj Ivan Khreliats Nissan 200SX ??hj FIN Oodata veel: BMW 318 100hj BMW 325 192hj Nissan 200SX S13 Nissan 200SX S14 Ford Sierra Cosworth FIN BMW Lätlane 1 BMW Lätlane 2 BMW Lätlane 3 |
Autor: | reval [ 06.05.2009 09:30 ] |
Teema pealkiri: | Re: Drifti karikasarja I etapp 8-9 Mai 2009 Rapla |
Kutsun kõiki kaasa elama - drift on VÄGA atraktiivne spordiala, mis pakub rohkelt silmailu. Mina lähen juba ainuüksi Skyline ja Henri tagaveolise Audi poolt pakutava elamuse pärast. Kahtlemata näeb meistriklassi soomlase esituses - tõotab tulla üks huvitav laupäev ![]() Ausaltöeldes on mul ka kahju 550.- , mille peaksime naisega loovutama lauluväljaku üritusel muusika kuulamise eest sest olen 99% kindel, et seal midagi autodega seonduvat näha ei saa. Seega jalad kõhualt välja ning laupäeval Raplasse tõelist autosporti nautima ![]() |
Autor: | antsa911 [ 06.05.2009 09:33 ] |
Teema pealkiri: | Re: Drifti karikasarja I etapp 8-9 Mai 2009 Rapla |
Kuidas pealtvaatajatele lahendatud kogu rajal nähtavus? Kas on mõtet tulla pealtvaatajaks? |
Autor: | RoomstaRaida [ 06.05.2009 09:50 ] |
Teema pealkiri: | Re: Drifti karikasarja I etapp 8-9 Mai 2009 Rapla |
antsa911 kirjutas: Kuidas pealtvaatajatele lahendatud kogu rajal nähtavus? Kas on mõtet tulla pealtvaatajaks? Ma arvan et pigem pead sõitma tulema:D |
Autor: | maxo [ 06.05.2009 14:09 ] |
Teema pealkiri: | Re: Drifti karikasarja I etapp 8-9 Mai 2009 Rapla |
antsa911 kirjutas: Kuidas pealtvaatajatele lahendatud kogu rajal nähtavus? Kas on mõtet tulla pealtvaatajaks? Pealtvaatajate kasutada on betoonitagune ala ja tribüünid.Sealt on kogu võistluseks kasutatav ala näha. |
Autor: | ameeriklane [ 07.05.2009 02:34 ] |
Teema pealkiri: | Re: Drifti karikasarja I etapp 8-9 Mai 2009 Rapla |
Kus kardirada täpselt asub? Ma olen käinud Raplas aga ma ei ole näinud seda. Oleks tore kui Teil on GPS koordinadid (latitude/longitude). |
Autor: | maxo [ 07.05.2009 08:15 ] |
Teema pealkiri: | Re: Drifti karikasarja I etapp 8-9 Mai 2009 Rapla |
Mul on need kukil paberi peal olemas,panen hiljem üles. Niikauaks: Rapla kardiraja asukoht |
Autor: | .Alar. [ 07.05.2009 11:31 ] |
Teema pealkiri: | Re: Drifti karikasarja I etapp 8-9 Mai 2009 Rapla |
ameeriklane kirjutas: Kus kardirada täpselt asub? Ma olen käinud Raplas aga ma ei ole näinud seda. Oleks tore kui Teil on GPS koordinadid (latitude/longitude). Lihtne legend, ca 10km enne Raplat(Tallinna poolt tulles) on raudtee ülesõit(sealsamas ka märgid mis näitavad Nõmme Kõrtsu suunas), sõidad üle raudtee ja kohe vasakule, tuleb üks 3-4km kurvilist teed, kuni jõuad uuesti raudtee ülesõidu juurde (raudtee sama, kust ennegi üle sõitsid, ülesõit teine), sõidad sealt üle ja kohe vasakut kätt, peale ainukest maja, mis seal on, läheb pisike asfalteeritud tee metsa sisse. Tee ääres alati ka parkimist keelavad mägid. Ja nii jõuadki kohale. |
Autor: | f115 [ 07.05.2009 15:10 ] |
Teema pealkiri: | Re: Drifti karikasarja I etapp 8-9 Mai 2009 Rapla |
.Alar. kirjutas: ameeriklane kirjutas: Kus kardirada täpselt asub? Ma olen käinud Raplas aga ma ei ole näinud seda. Oleks tore kui Teil on GPS koordinadid (latitude/longitude). Lihtne legend, ca 10km enne Raplat(Tallinna poolt tulles) on raudtee ülesõit(sealsamas ka märgid mis näitavad Nõmme Kõrtsu suunas), sõidad üle raudtee ja kohe vasakule, tuleb üks 3-4km kurvilist teed, kuni jõuad uuesti raudtee ülesõidu juurde (raudtee sama, kust ennegi üle sõitsid, ülesõit teine), sõidad sealt üle ja kohe vasakut kätt, peale ainukest maja, mis seal on, läheb pisike asfalteeritud tee metsa sisse. Tee ääres alati ka parkimist keelavad mägid. Ja nii jõuadki kohale. täpsustuseks, raudtee on ca 4km enne Raplat |
Autor: | maxo [ 07.05.2009 17:49 ] |
Teema pealkiri: | Re: Drifti karikasarja I etapp 8-9 Mai 2009 Rapla |
reval kirjutas: Kutsun kõiki kaasa elama - drift on VÄGA atraktiivne spordiala, mis pakub rohkelt silmailu. Mina lähen juba ainuüksi Skyline ja Henri tagaveolise Audi poolt pakutava elamuse pärast. Kahtlemata näeb meistriklassi soomlase esituses - tõotab tulla üks huvitav laupäev ![]() Ausaltöeldes on mul ka kahju 550.- , mille peaksime naisega loovutama lauluväljaku üritusel muusika kuulamise eest sest olen 99% kindel, et seal midagi autodega seonduvat näha ei saa. Seega jalad kõhualt välja ning laupäeval Raplasse tõelist autosporti nautima ![]() Meil on väike kahtlus selle skyline kohapealt. Siit ka üleskutse.Kui keegi teab seda autot või inimest,siis võiks midagi mainida.Meilid tulevad tagasi ja meil puudub temaga kontakt. Viimaste andmete kohaselt peaks soomlaseid tulema isegi 2 ja mõlema masina võimsus peaks jääma sinna 400-600hj vahele. Kohale võiks tulla juba selle pärast,et omadele kaasa elada,kuna esimese ürituse karikaid oleks ju kahju naabritele kinkida.Sõitjad vajavad tuge ![]() |
Autor: | .Alar. [ 08.05.2009 20:04 ] |
Teema pealkiri: | Re: Drifti karikasarja I etapp 8-9 Mai 2009 Rapla |
Kuna sinna poole asja siis peaks ka oma silmaga üritust kaema tulema. Esimene siiski ju. |
Autor: | MarkoC [ 08.05.2009 20:11 ] |
Teema pealkiri: | Re: Drifti karikasarja I etapp 8-9 Mai 2009 Rapla |
Soovin tuult tiiba sellele üritusele ![]() |
Autor: | marqz23 [ 08.05.2009 21:41 ] |
Teema pealkiri: | Re: Drifti karikasarja I etapp 8-9 Mai 2009 Rapla |
Treeningut oli küll nauditav vaadata! |
Autor: | wirx [ 08.05.2009 21:56 ] |
Teema pealkiri: | Re: Drifti karikasarja I etapp 8-9 Mai 2009 Rapla |
jeps seda kuulsin minagi, et väga põnev oli olnud, eks homne päev tuleb veelgi parem ![]() |
1. leht 6-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |