Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 28.03.2024 13:27

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 222 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Avalaks 2014 Haapsalus Kiltsi lennuväljal 19.04
PostitusPostitatud: 26.03.2014 00:23 
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.12.2008 01:57
Postitusi: 239


Igamehe kiirendus ja driftivõisltus avalaks.

ÜRITUST TOETAVAD AUHINDADEGA: Ladu24, Koppaberg, Noor tehnik, HL Autoosad.

Tere, vabandan postituse viivitusega. Olid pisikesed kuupäeva segadused ja nyyd kõik korras ja load olemas.

19 Aprill toimub Haapsalus Kiltsi Lennuväljal Avalaks 2014 Kiirendus ja DRIFTI hooaja avamine.
Just nimelt, sellel aastal prooviks kõrval rajal pidada maha ühe korraliku drifti hooaja avamise.

Tagasi sõit saab olema nii nagu ikka, mööda esimest rada. Vahepeal lihtsalt hoitakse autosid natuke kinni, sest tagasisõit läheb läbi drifti raja. Kohapeal on reguleerija.

Võistlusjuhendi panen paari päeva jooksul üles, kui saame BHRA kinnituse.

Toitlustus ja wc-d on ainult kiirenduse poolepeal, keset põldu.

Kiirendus toimub vanas heas vormis. Tänu kiirabi/tuletõrje kohalolule on Lubatud ka mootorrataste osavõtt. Mootorratta ettevalmistus peab vastama BHRA tehnilistele nõuetele, ka õlikorgi splint ja loomulikult kogu juhi turvavarustus. Palume tsiklitega sõitma tulla ainult kogenud sõitjatel, kes on vähemalt korra varem osavõtnud kiirendusvõistlusest.

Ajakava:
10:00 Avatakse pääsla klubidele ja driftijatele.
11:00 Avatakse pääsla
11:30 Sõitjate koosolek ja ürituse lühitutvustus (drift ja kiirendus koos, kiirenduse alas)
12:00 Avatakse rajad sõitjatele
17:00 Suletakse kiirendusrada
17:20 BURNOUT KING Rändkarikas 2014 (kummipõletamise võistlus, driti alas)
18:00 Ürituse pidulik lõpetamine


Sõitjatele on pilet 25.- sisaldab 1 juhi piletit..
Pealtvaatajatele 5.-
Tagasisõit on ringiga mööda esimest rada (et vähendada järjekorda) tagasiteel kiiruse piirang 70KM/h
Drifti ala ees on reguleeria, kes reguleerib drifti alast tagasisõitu.
Tagasi võistlusalasse pääseb vaid auto tehnilise kleebise ja käepaelte ettenäitamisel, kontrollitakse ka auto numbrit.
Sõidu ajad kuulutatakse välja kohapeal Raadiost ja kõlaritest, hiljem tulevad kõik ajad foorumisse.

Väljumisel kaotab pilet kehtivuse.

KLUBIDE OSA

Autoklubidele on soodsam osavõtutasu. Vastavalt klubipoolt teatatud autode arvule, broneeritud parkimise ala, mille piiramise, parkimise ja kujunduse eest hoolitseb klubi ise. Osavõtjate arvust saab teatada eili@driftime.ee või +37256233018

BURNOUT KING
Burnouti rändkarika võistlusele Burnout king 2014 on võimalik registreerida saates sõnumi sallule +3725289380. Võitlsus koosneb 3 osast.

1. Osavusõit: 2 koonuse vahel 2 min
2. Vabakava 1 min
3. Grande finale, kes lõpetab rehvid esimesena.
Miinimum kasutatav rehvimuster 3mm kulumisjoonest, kasutada võib ainult suverehve ja mitte kitsamaid kui 205 (erand alla 1.5L mootoriga sõidukitele)

Burnout king 2007 Renaldo Madfrog Mägi
Burnout king 2008 Marko DK Opmann
Burnout king 2009 Ken Biturbo Kasch
Burnout king 2010 Maero V8 Pruul
Burnout king 2011 Allan muhe Lätt
Burnout king 2012 Karl Sander Lebbin „juunior“
Burnout king 2013 Marek Everst
Burnout king 2014 Võid olla just sina :P


Üritus kooskõlas Eesti autospordi liidu, kiirenduse alakomitee, drifti alakomitee, Haapsalu politsei, Kaitseliidu ja Vallaga.
Ootatud on kõik sponsor- ja partnerluspakkumised.
Ürituse käigus jagatakse auhindu erilistele, kiireimatele ja coolimatele.
Kui keegi soovib toetada Avalaksu, ennast reklaamida või muudmoodi osa võtta üritusest, siis andke teada 5289380 või sallu@driftime.ee

PS! Sellel aastal abilised eriti oodatud, alates 7:30 hommikul.

Võistluse juhend

1. Võistluse andmed
1.1 Võistluse nimetus:Kiirendus hooaja avamine Avalaks 2014

1.2 Võistluse statuut: Klubisisene, Streetrace.org
1.3 Võistluse toimumise koht: Kiltsi lennuväli, ridala, Haapsalu
1.4 Võistluse toimumise aeg: 19.04.2014

1.5 Võistluse ajakava:
11:00 Avatakse pääsla
11:30 Sõitjate koosolek ja ürituse lühitutvustus
12:00 Avatakse rada võistlejatele
17:00 Suletakse kiirendusrada
17:20 BURNOUT KING Rändkarikas 2014 (kummipõletamise võistlus)
18:00 Ürituse pidulik lõpetamine

1.6 Võistluse korraldajal on õigus teha ajakavas muudatusi.

2. Võistluse korraldamine ja juhtimine

2.1 Võistluse peakorraldaja andmed: Kristjan Salmre +3725289380
2.2 Võistlus peetakse vastavalt EAL Võistlusmäärustikele ja käesoleva Juhendi alusel kooskõlas FIA Spordikoodeksiga.
2.3 Võistlus viiakse läbi vastavalt Eesti kiirendusvõistluste tehnilistele tingimustele (Lisa 1), käesolevale juhendile ning üldlevinud heade käitumise tavadele.
2.4 Võistlust juhivad Eal-i poolt kinnitatud ametnikud, kohtunikud
2.5 Võistluste juht/Peakohtunik: Kristjan Veedler
2.6 Zürii koosseis: Görel Grauding, Kristjan Salmre, Agnes Laur.
Võistluste sekretär ja sekretariaat: Eili Orumägi
Tehniline kontroll: Henry Karming EAL/ tehniline, Kalle Nõlvik Eal/tehniline 3 + abilised
Peaajamõõtja: Jaanus Janson

3. Osavõtjad, võistlusautod ja võistlusklassid

3.1. Võistlusest võib osa võtta juhiluba omav isik. Osaleda saavad ka need, kellel.on lisaks juhiloale ka sõitjalitsents. Võistleja peab tundma võistlusreegleid ja neid aktsepteerima.
3.1.1 Juhid, kelle auto sõidab kiiremini, kui 10.999 sek, peavad omama EAL võistlejalitsentsi.
3.1.2 Juhid, kelle mootorratas sõidab kiiremini kui 9.999 sek, peavad omava EMF võistlejalitsentsi.
3.1.3 Alla 18 aastastel juhtidel peab olema olemas EAL noortelitsents.
NB! Ühekordset võistlejalitsentsi on võimalik soetada kohapeal.
3.2 Kasutada võib kõiki Riiklikus Autoregistrikeskuses või välisriigi vastavas registris arvel olevaid sõidukeid, mis vastavad käesolevate reeglite nõuetele.
3.3 Võistlusest osavõtja on kohustatud esitama check in’is ja/või sõiduki võistluseelse ülevaatuse käigus auto tehnilise passi vm vajalikud dokumendid (k.a isikut tõendav dokument, juhiluba, vm).
3.4 Võistlusauto peab vastama Kiirenduse alakomitee poolt kehtestatud reeglitele. Ei pea omama kehtivat ülevaatust ega kindlustust.
3.5 Võistlus on mõeldud ainult autodele ja mootorratastele.

3.5 Võistlusklassid.

Võistlusklassid puuduvad, sõidetakse paaris ja iga paari võitja on konkreetse sõidu võitja. Startida võib ka soolosõiduna. Eesmärk on luua kõigile võimalus katsetada autot ja kiirendada kontrollitud olukorras.


4. Võistlusele registreerimine

4.1. Võistlusel osalemiseks peab iga sõitja täitma registreerimisvormi ning tasuma osalemistasu.
4.2 Eelregistreerimist ei toimu (Autoklubidel on võimalik broneerida parkimis ruum)
4.3 Kohapealne registreerimine toimub: 10:00-16:00
4.4 Osalemistasu eelregistreerinud klubidele on 18.-
4.5 Osalemistasu võistluspäeval kohapeal on 25.-
4.6 Osalemistasu maksmine toimub kohapeal sularahas.
4.7 Osalemistasu sisaldab võistleja ja võistlussõiduki pääsu võistluspaika.
4.8 Registreerimiseks vajalikud andmed: võistlussõiduki omaniku ees-ja perekonnanimi, sõiduki mark ja mudel, valmistamisaasta, mootori töömaht ja võimsus vm nõutud andmed. Allkirjastatud leping korraldaja ja võistleja vahel.

5. Võistluse läbiviimise kord

5.1 Võistlusdistantsi pikkus on ¼ miili, ehk 402,33 meetrit.
5.2 Võistlus koosneb ajasõitudest
5.3 Juhul kui võistleja ei ilmu õigeaegselt stardijoonele, loetakse ta kaotajaks.
5.4 Burnout on lubatud ainult selleks ettenähtud kohas stardialal ja vaid siis kui Starter on andnud
vastava loa.
5.5 Joonele asetumine (stagemine) on lubatud vaid Starteri märguande peale. Juhul kui stagemine ebaõnnestub ehk auto liigub üle stardijoone tuleb tagurdada tagasi üle stage ja pre-stage joone ning alustada otsast peale.
5.6 Iga võistluse eel on kohustuslik läbida „check in” ja registreerida ennast konkreetsele võistlusele. Check in’is kontrollitakse võistleja dokumente, jagatakse välja võistlusel osalemiseks kõik vajalik materjal ning kantakse võistleja võistluse protokolli. Ainult check in’i ja tehnilise ülevaatuse läbinud võistlejad kantakse konkreetse võistluse protokolli.
5.7 Sõiduki võistluseelne ülevaatus:
5.7.1 Sõiduki ülevaatus toimub selleks määratud ajal ja kohas, kas võistluse paigas või enne võistlust, vastavalt määratud kuupäevadele ja kohale. Võistleja kohustus on sõiduki õigeaegne toimetamine ülevaatuse kohta.
5.7.2 Juhul kui peale ülevaatuse läbimist teostatakse sõiduki juures muudatusi, mille tagajärjel sõiduk ei vasta enam käesolevate reeglite nõuetele, võistleja diskvalifitseeritakse. Samuti kuuluvad võistluselt eemaldamisele sõidukid, mille turvavarustus ei vasta nende poolt võistluse käigus saavutatud aegadele. Erandina on lubatud võistlust jätkata juhul, kui järgmiseks stardiks suudetakse auto ohutusnõuetega vastavusse viia.
5.8 Ilma võistlusnumbrita võistlussõidukeid starti ei lubata.

6. Karistused

6.1 Võistleja kuulub karistamisele alljärgnevatel juhtudel:
6.1.1 Peale ülevaatuse läbimist teostatakse sõiduki juures muudatusi, mille tagajärjel sõiduk ei vasta enam käesolevate reeglite nõuetele.
6.1.2 Sõiduk ei vasta ohutusnõuetele või on sõitnud teistkordselt välja kiirema aja, kui tema turvavarustus võimaldab.
6.1.3 Burnout väljaspool selleks ettenähtud ala.
6.1.4 Auto mootori käivitamine/soojendamine/reguleerimine ilma, et keegi istub juhikohal.
6.1.5 Võistleja on tarvitanud narkootilisi aineid või alkoholi. Lubatud piirmäär on 0,0 promilli.
6.1.6 Võistleja lülitab automaatkastiga autol sisse vabakäigu stagemisel enne starti ja peale pre-stage joone ületamist.
6.1.7 Väljaspool võistlusrada kehtestatud kiiruspiirangutest (10 km/h või 50km/h) mittekinnipidamine.
6.1.8 Kiirendusrajal vastupidises suunas sõitmine.
6.1.9 Ebasportlik käitumine ja/või ohuolukorra tekitamine.
6.1.10 Juhul kui võistleja ületab raja keskjoone ja peale seda juht jätkab kiirendamist (ei lase gaasi järele) ning seejärel tekitab kahjustusi ajavõtusüsteemile või kui võistleja tekitab kahjustusi ajavõtusüsteemile rohkem kui korra ühe võistluse käigus või on tuvastatav tema süülisus kahju tekitamisel, kuulub tekitatud kahju hüvitamisele. Iga purustatud anduri maksumus on 200 Eur
6.1.11 Juhul kui võistlusmasinast valgub rajale õli, ning autol puudub mootori alune õlipüüdmismatt, või jahutus- või pidurivedelikku, rohkem kui üks kord võistluse jooksul, on võistleja kohustatud maksma trahvi 500eur
6.2 Võistleja langeb eliminaatorist välja, kuid jääb lõpp-protokolli selleks hetkeks saavutatud tulemusega alljärgnevatel juhtudel.
6.2.1 Hilinemine stardialale.
6.2.2 Ei ole võimeline startima, mootor ei käivitu, muu tehniline rike.
6.2.3 Valestart, süttib foori punane tuli. Juhul, kui mõlemad võistlejad teevad valestardi, vähem varastanu võidab.
6.2.4 Sõit üle rajale märgitud kesk või äärejoone või kujutletava keskjoone ületamine ja rajalt väljasõit. Erandiks on ohtliku takistuse vältimine, sellisel juhul antakse kordusstart.
6.3 Muud tingimused
6.3.2 Alkoholi või narkojoobes võistlejad ja nende meeskonnaliikmed (mehaanikud, muud abilised) peavad korraldaja esimesel nõudmisel võistlusalalt (k.a. boksiala) lahkuma.
6.3.3 Kõik võistlejad on kohustatud kogu võistluse vältel järgima üldlevinud hea käitumise tavasid.
6.3.4 Võistlejad ja nende meeskonnaliikmed (mehaanikud, muud abilised) ei tohi neile ettenähtud ajal - vahetult stardile eelnenud ajal ja/või stardi sooritamise momendil kuni stardi lõppemiseni, stardialal viibida.
6.4 Karistus võib olla:
6.4.1 Hoiatus.
6.4.2 Rahaline karistus, summas 25 kuni 100 Eur.
6.4.3 Kohene diskvalifitseerimine.
6.4.4 Muu karistus, mis on määratud käesoleva juhendi punktis.
6.5 Otsuse võistleja karistamiseks teeb võistluse Peakohtunik.
6.6 Karistuse määrab žürii ja karistuse määr sõltub rikkumise iseloomust ja juhtumi tagajärgedest.

7. Tulemuste arvestamine

7.1 Võistluspäeva ajad avaldatakse hiljemalt 7 tööpäeva jooksul aadressil http://www.streetrace.org/foorum

9. Autasustamine

9.1. Võistluspäeva jooksul jagatakse auhindu erinevate efektide eest, auhindu jagavad kommentaatorid.
9.2. Sponsoritel on õigus välja panna eriauhindu.

10. Võistluse üldtingimused

10.1 Võistlejate ja registreerijate koosolekust osavõtmine on kohustuslik.
10.2 Kõik tekkinud küsimused ja probleemid mis juhendis ja tehn. tingimustes pole kirjeldatud lahendab võitluse žürii v. Peakohtunik kohapeal, võistlejat soosides.
10.3 Võistlusest osa võtta soovivate võistlejate arv on piiratud. Võistluspäevast saavad osa võtta kuni 200 sõitjat.
10.4 Võistlustrassi läbimisel võib peale juhi autos olla 1 kõrvalistmereisija, kes peab samuti olema kinnitatud turvarihmadega ja kandma kiivrit, kaassõitja ei või olla alkoholi joobes.
10.5 Ilma kaitsekiivrita starti ei lubata.
10.6 Võistluskäigus on võistlusauto hooldamine, remont ja tankimine lubatud ainult temale ettenähtud boksis.
10.7 Võistleja, kes ei allu korraldaja korraldustele eemaldatakse võistluse territooriumilt.
10.8 Võistleja peab järgima võistluse kodukorda, täitma reegleid ja kohtunike korraldusi.
10.9 EAL ja Korraldaja ei vastuta võimalike avariide/õnnetuste ja nende tagajärgede eest. Registreeritud võistlusel litsentsi omavate võistlejate poolt tekitatud õnnetuste ja võimalike avariide tagajärjel tekkinud kahjud korvab kindlustus.
10.10 Võistleja on kohustatud võimaldama EAL või korraldaja poolt autodel esindada oma reklaame, vastavalt rahvusvahelistele võistlusmäärustele.

11. Sissepääs võistlusalale

11.1. Sõidukite sissepääs
11.1.1. Alale pääsevad kõik võistlusele registreerunud võistlusmasinad
11.2. Isikute sissepääs
11.2.1. Tasuta pääsevad alale kõik registreerunud ja osalemistasu tasunud võistlejad ja mehhaanikud.
11.2.2. Vajadusel võib korraldaja nõuda isikut tõendavat dokumenti.
11.3 Stardialale ja võistlusrajale (stardikaare alt algav ala) sissepääs on lubatud vaid võistlusautol, võistlejal ning ametlikult registreeritud mehhaanikutel. Stardialal kõrvaliste isikute viibimine on rangelt keelatud. Võistlejaga seotud kõrvaliste isikute stardialas viibimine võib võistlejale kaasa tuua karistuse.

12. Võistluste üldküsimused

12.1. Korraldajad tagavad võistluspaigas tasulise toitlustamise.
12.2 Korraldajad tagavad tulekustutite olemasolu.
12.3 Teadetetahvel:

Kiirendusvõistlusel käitumise kodukord ja juhend kiirendajatele.
1. Üldised reeglid
1.1 Mistahes viisil ohtlikult käituvad võistlejad ja muude kohalviibivate sõidukite juhid ning võistleja meeskonna liikmed kuuluvad diskvalifitseerimisele võistluselt ja/või võistluspaigast füüsilisele eemaldamisele.
1.2 Üldine kiiruse piirang väljaspool võistlusrada on 50 km/h ja bokside piirkonnas on kiiruse piirang 10 km/h. Tagasisõidu alal 50km/h
1.3 Bokside piirkonnas juhindutakse manööverdamisel parema käe reeglist.
1.4 Kiirendusrajal vastupidises suunas sõitmine tähendab kohest diskvalifitseerimist.
1.5 Lähi-, päevasõidu-, kaug- jm tulede kasutamine on vastavalt korraldaja poolt esitatavatele nõuetele.
2. Enne starti
2.1 Stardirivis oodates ole rahulik ja ära tee rumalusi (rehvide soojendamine, vajaduseta kiirendamine, jms.). Oota kohtuniku märguannet, et siseneda stardi-alasse!
2.2 Kui starter tõstab käed horisontaalselt külgedele, võid teha burnouti ja sõita starterini. Seejärel jää rahulikult stardiluba ootama.
2.3 Kui starter tõstab käed pea kohal risti, siis on võistlus ajutiselt katkestatud. Sel juhul seiska mootor ja jää sõidukisse ootama edasisi korraldusi.
3. Start
3.1 Kui starter näitab kätega foori poole, tohid sõita stardijoonele ja alustada STAGE'imisega.
3.2 Stardijoonele minnes esmalt jälgid PRESTAGE-tulesid. Kui need on süttinud, siis sõida veel ca. 15 cm edasi, kuni süttib STAGE ja seejärel jää starti ootama. Peale seda, kui mõlemad sõidukid on stage'inud, antakse start lähisekundite jooksul.
3.3 Peale pre-stage'imist on kaasvõistleja suhtes viisakas ära oodata, kuni ka tema on pre-stage'inud ja alles siis lõplikult stageda. Kohene lõplik stage'imine on ebaviisakas ja amatöörlik ning seda peaks kindlasti vältima.
3.4 Stardis olles fikseeri kindlalt oma sõiduk paigale; kui enne starti vajud kasvõi kogemata üle stardijoone, siis see tähendab automaatselt punast tuld. Eliminatoris tähendab punane tuli automaatselt kaotust.
3.5 Kui sul tekkib kahtlus oma stardi korrektsuses või sa näed enda ja/või kaasvõistleja fooris punast tuld, siis alusta kindlasti sõitu ning sõida rada lõpuni läbi - aja saad sa kirja ka vaatamata punasele tulele.
4. Sõit
4.1 Sõida kindlalt oma rajal, mitte kunagi ei tohi väljuda kogu distantsi vältel oma rajalt.
4.2 Kui sõidukiga sõidu ajal midagi juhtub, siis pead sõitma raja lõpuni. Mitte kunagi ei tohi keerata poole raja pealt pealt ära. Vedeliku lekkimise korral peata esimesel võimalusel rahulikult sõiduk ja seiska mootor, jäädes oma sõidurajale.
4.3 Kui auto muutub rajapeal liikumisvõimetuks, siis kutsu abi. Ära hakka ise autot suvalises suunas lükkama.
5. Peale sõitu
5.1 Peale sõitu pidurda rahulikult hoog maha, ära tee peale finishit äkkpidurdust.
5.2 Tagasisõit toimub raja lõpust paremale keerates mööda kõrval rada.
5.3 Tagasipööramiseks kasuta selleks ettenähtud kohta. (märgistatud koonustega)
5.4 Tagasisõiduteel ära sõida kunagi kiiremini kui 50 km/h. Tagasisõiduteel kihutajaid ootab kohene võistluselt diskvalifitseerimine.
5.5 Kui ükskõik kumb sõiduk on peatunud tehnilisel vms. põhjusel enne tagasipöördeala, ei tohi teine sõiduk siirduda tagasisõiduteele enne, kui on saanud korraldajatelt vastava loa.
5.6 Tagasipöördel ja tagasisõidul kasuta kindlasti suunamärguannet andmaks aegsasti kaasvõistlejale oma kavatsetavatest manöövritest märku.

5.7 Jõudes tagasi pääslasse näita kontrollijale käepaela ja auto kleebist.

_________________
Minu sõidustiil ei ole teie arutada... Badasssallu conect 5289380
http://www.driftime.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Avalaks 2014 Haapsalus Kiltsi lennuväljal 19.04
PostitusPostitatud: 26.03.2014 00:47 

Liitunud: 29.12.2009 14:32
Postitusi: 3515
Need üritused oleks võinud eraldi jääda :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Avalaks 2014 Haapsalus Kiltsi lennuväljal 19.04
PostitusPostitatud: 26.03.2014 01:06 

Liitunud: 27.12.2009 20:47
Postitusi: 2884
Asukoht: Põhja-Läti
kohal kui lumi ära sulab

_________________
BMW


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Avalaks 2014 Haapsalus Kiltsi lennuväljal 19.04
PostitusPostitatud: 26.03.2014 07:12 

Liitunud: 10.01.2009 20:39
Postitusi: 2333
Ja nüüd tuleb 150 posti sisuga "Kohal". See aasta jääb ainult puudu vist lume üle hädaldamine :D

_________________
BMW diagnostika 10€ (Ka E34/E32/E36), võimalus kohale tulla kokkuleppel. Seadmeks esinduse GT1.
Laua/Sülearvutite remont ja hooldus. GPS/Navi kaardi ning softi uuendused soodsalt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Avalaks 2014 Haapsalus Kiltsi lennuväljal 19.04
PostitusPostitatud: 26.03.2014 12:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.05.2005 20:49
Postitusi: 133
Asukoht: Haapsalu/Tallinn
Otsin klubi kes mind enda "tiiva-alla" võtaks. Autoks Opel Rekord C. PS abiks.
Ette tänades :hail


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Avalaks 2014 Haapsalus Kiltsi lennuväljal 19.04
PostitusPostitatud: 26.03.2014 13:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.12.2004 01:19
Postitusi: 379
Asukoht: Tallinn
Eesti Opel Klubi akki???

_________________
http://www.autodok24.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Avalaks 2014 Haapsalus Kiltsi lennuväljal 19.04
PostitusPostitatud: 26.03.2014 14:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.08.2010 08:49
Postitusi: 2272
Seal vist antud üritus palju vastukaja ei leiaks :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Avalaks 2014 Haapsalus Kiltsi lennuväljal 19.04
PostitusPostitatud: 26.03.2014 22:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 681
Ragnar74 kirjutas:
Ja nüüd tuleb 150 posti sisuga "Kohal". See aasta jääb ainult puudu vist lume üle hädaldamine :D


Sõidan. Sõidan enda parima aja või keeran auto raja lõpus üle kuudi :err

:D

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Avalaks 2014 Haapsalus Kiltsi lennuväljal 19.04
PostitusPostitatud: 27.03.2014 08:52 

Liitunud: 12.02.2008 00:20
Postitusi: 1119
Asukoht: Pärnu
tahaks ka mõne klubi tiiva alla autoks jaguar xjr...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Avalaks 2014 Haapsalus Kiltsi lennuväljal 19.04
PostitusPostitatud: 27.03.2014 10:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 681
Kui madalaks auto lasta tuleb, et lowrider klubi alla saada? :-D
Mujale vist ei õnnestu.

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Avalaks 2014 Haapsalus Kiltsi lennuväljal 19.04
PostitusPostitatud: 27.03.2014 10:40 

Liitunud: 27.12.2009 20:47
Postitusi: 2884
Asukoht: Põhja-Läti
cb4_335 kirjutas:
Kui madalaks auto lasta tuleb, et lowrider klubi alla saada? :-D
Mujale vist ei õnnestu.

:rokib :rokib
Tehke oma Sr'i klubiala.

_________________
BMW


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Avalaks 2014 Haapsalus Kiltsi lennuväljal 19.04
PostitusPostitatud: 27.03.2014 13:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2004 21:04
Postitusi: 3142
Asukoht: Tartu
cb4_335 kirjutas:
Kui madalaks auto lasta tuleb, et lowrider klubi alla saada? :-D
Mujale vist ei õnnestu.

r2n peaks ka oma ala tegema.

_________________
Audi C6 Quattro; Tighter than your girlfriend
Street.ee - Autoüritused


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Avalaks 2014 Haapsalus Kiltsi lennuväljal 19.04
PostitusPostitatud: 27.03.2014 14:07 

Liitunud: 08.04.2006 21:33
Postitusi: 3611
mairold86 kirjutas:
Otsin klubi kes mind enda "tiiva-alla" võtaks. Autoks Opel Rekord C. PS abiks.
Ette tänades :hail


Mul opel kadett e. tahan ka opeliklubi alla tulla vms. :D
Pill piirajasse. :rokib


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Avalaks 2014 Haapsalus Kiltsi lennuväljal 19.04
PostitusPostitatud: 27.03.2014 17:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.11.2010 16:30
Postitusi: 412
Mine ikka volvuga. saad viienda sõbra ka kaasa võtta.

_________________
フーリガン


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Avalaks 2014 Haapsalus Kiltsi lennuväljal 19.04
PostitusPostitatud: 27.03.2014 18:13 

Liitunud: 08.04.2006 21:33
Postitusi: 3611
marekm kirjutas:
Mine ikka volvuga. saad viienda sõbra ka kaasa võtta.


salvo on nii mõttetult igav auto, et lähen ikka oopliga.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 222 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7