freelander kirjutas:
Minu arvamus on see, et paljud asjad on korraldamatta. Mehed kiirendavad teiste autode vahel, inimesed joovad auto katustel jne...
Śellisel igamehe üritusel ei tohiks küll olla mingit vahet, kellel ja kui võimas masin on. Et mida võimsam seda rohkem saad sõita ja vahele trügida?
Kas reageerimisaeg on arvestanud aja sisse või ei? Et isegi kui magasin stardi 1 sekundi maha, siis 0-400m arvestatakse koos sellega või ilma seal tabelis?
No kui näed kedagi burnout tegemas boksiala/line-upis, siis mine anna sellest kohtunikele teada, küll minema saadetakse. Ala on suur ja kõik ei jõua ju jälgida. See on tegelikult igaaastane probleem, aga mis teed kui ajusid ei ole. Ametlikel üritustel on ka üle 30 km/h boksialal keelatud, ilmselt siin oli neidki, kes sellest samuti aru ei saa. Eelmine aasta näiteks offline või vähemalt tema firebird tegi ka boksialal burnouti. Seekord ma ei tea kas burnouti tegi, aga inimeste vahel tuudutama olid küll endiselt kõvad mehed (ei tea kes limu roolis oli). Viisakas oleks ikka oodata kui inimesed ise eest ära tulevad.
Vahele lasti ametlikult tõesti Eesti Meistrivõistlustel osalevad sõidukid, mis tulid/toodi ka tagasi raja äärest + osa tulid ise tagasi. Samas kõiki siiski väga ei tahetud vahele lasta. Ise seisin paar ringi ikka järjekorras (nii kohtunikud soovitasid) ja lõpuks sai ikkagi EMV rivist ka proovitud (eks nii mõndagi neist seadistati vahepeal boksis ringi, rivis oodates seda ju ei tee, seega on vahe kas tänavasõitev auto lihtsalt ootab või muudetakse seadistusi). Vahele trügimisega oli tegelikult pigem minuarust nii, et olid mõned autod, kes tahtsid kindlalt koos paaris sõita ja nii näiteks oligi, et vahel oli 4 üksikut paari kõik paremal real. Loomulikult sinna tullakse lõpuks paariliseks. Siis aga võib omakorda tekkida huvi kellegil taas sarnase autoga võistelda ja luuakse jälle ühest paarist kaks paari jne. Ilmselt oli küll ka päris tuima trügimist, üks Focus RS jäi silma pidevalt lihtsalt vahele keeramisega. Kui neid paare enne paika ei saa, siis enne starti läheb ikka jamaks, sest üksikult peale ei lasta ja siis jääb asi pigem veel rohkem venima. Aga noh, kes tundis et vähe sai, siis 2 nädala pärast on EMV esimene etapp ja minuarust oli seal ka mingi test & tune klass olemas, aga ilmselt ei saa seal samuti üle 2-3 korra sõita. Tavaliselt ongi 2-3 kvalifikatsioonisõitu ja siis juba ellikad.
ET on puhas sõiduaeg, RT-d sinna sisse ei arvutata. ET+RT kokku annab siis niiöelda Winneri, siin seda välja logis küll ei kuvata. Ehk kui sul on reaktsioon 1 sekund, aga aeg parem kui kõrvalrajal olijal, aga joonel tema ees on, siis võitja on ikkagi tema.