18 Aprill toimub Haapsalus Kiltsi Lennuväljal Avalaks 2015 Kiirendus ja DRIFTI hooaja avamine. Just nimelt, eelmise aasta suurele menule toetades teeme ka sellel aastal suure drifti trenni kõrval rajal, hooaja 2015 soojenduseks. .
Tagasi sõit saab olema nii nagu ikka, mööda esimest rada. Vahepeal lihtsalt hoitakse autosid natuke kinni, sest tagasisõit läheb läbi drifti raja. Kohapeal on reguleerija.
Kohapeal toitlustus ja välikäimlad
Kiirendus toimub vanas heas vormis. Tänu kiirabi/tuletõrje kohalolule on Lubatud ka mootorrataste osavõtt. Mootorratta ettevalmistus peab vastama EAL-i tehnilistele nõuetele, ka õlikorgi splint ja loomulikult kogu juhi turvavarustus. Palume tsiklitega sõitma tulla ainult kogenud sõitjatel, kes on vähemalt korra varem osavõtnud kiirendusvõistlusest.
Avalaks on ühtlasi ka ametlik testimise võimalus autodele ja mootorratastele, kes plaanivad algaval hooajal osa võtta EMV sarja kiirendustest. Kõigile autodele, mis sõidavad kiiremini, kui 11,500 sek. ning mootorratastele, mis sõidavad kiiremini, kui 10,500 sek, luuakse eraldi stardirivi ning iga 20 minuti tagant võimaldatakse rivvi kogunenud EMV testijatel startida.
Sõitjatele on pilet 30.- sisaldab 1 juhi piletit.. Pealtvaatajatele 7.- Ainult autopääse 23.- Tagasisõit on ringiga mööda esimest rada (et vähendada järjekorda) tagasiteel kiiruse piirang 70KM/h Drifti ala ees on reguleeria, kes reguleerib drifti alast tagasisõitu. Tagasi võistlusalasse pääseb vaid auto tehnilise kleebise ja käepaelte ettenäitamisel, kontrollitakse ka auto numbrit. Sõidu ajad kuulutatakse välja kohapeal Raadiost ja kõlaritest, hiljem tulevad kõik ajad foorumisse.
Väljumisel kaotab pilet kehtivuse.
KLUBIDE OSA
Autoklubidele on soodsam osavõtutasu (25.- sisaldab juhi pääset). Vastavalt klubipoolt teatatud autode arvule, broneeritakse parkimise ala, mille piiramise, parkimise ja kujunduse eest hoolitseb klubi ise. Osavõtjate arvust saab teatada jennifer@driftime.ee või sallule +3725289380
BURNOUT KING Burnouti rändkarika võistlusele Burnout king 2015 on võimalik registreerida saates sõnumi sallule +3725289380. Võitlsus koosneb 3 osast.
1. Osavusõit: 2 koonuse vahel 2 min 2. Vabakava: (UUS) Täpsus katse 3. Grande finale, kes lõpetab rehvid esimesena. Miinimum kasutatav rehvimuster 3mm kulumisjoonest, kasutada võib ainult suverehve ja mitte kitsamaid kui 205 (erand alla 1.5L mootoriga sõidukitele)
Burnout king 2007 Renaldo Madfrog Mägi Burnout king 2008 Marko DK Opmann Burnout king 2009 Ken Biturbo Kasch Burnout king 2010 Maero V8 Pruul Burnout king 2011 Allan muhe Lätt Burnout king 2012 Karl Sander Lebbin „juunior“ Burnout king 2013 Marek Everst Burnout king 2014 Burnout king 2015 Võid olla just sina.
Üritus kooskõlas Eesti autospordi liidu, kiirenduse alakomitee, drifti alakomitee, Haapsalu politsei, Kaitseliidu ja Vallaga. Ootatud on kõik sponsor- ja partnerluspakkumised. Ürituse käigus jagatakse auhindu erilistele, kiireimatele ja coolimatele. Kui keegi soovib toetada Avalaksu, ennast reklaamida või muudmoodi osa võtta üritusest, siis andke teada 5289380 või sallu@driftime.ee
Teema pealkiri: Re: AVALAKS 2015 ja suur drifti trenn 18.04.2015
Postitatud: 19.03.2015 17:10
Liitunud: 22.07.2003 11:11 Postitusi: 6480 Asukoht: Tallinn
Krismar kirjutas:
Tehniline kontroll on autodele ka ikka? Kas salongi võib istmetest tühjaks loopida, st alles jäävad ainult esiistmed.
Vastavalt dragi reeglitele peaks olema nii, et esimesed uksepolstrid ja armatuur peab sees olema, tagapool seda tee mis tahad (k.a kõrvalistuja istme võib minema lennutada). Ilmselt on samad reeglid ka siin.
Teema pealkiri: Re: AVALAKS 2015 ja suur drifti trenn 18.04.2015
Postitatud: 20.03.2015 00:06
Liitunud: 22.07.2003 11:11 Postitusi: 6480 Asukoht: Tallinn
Mul eelmine aasta sellega mingi teema oli, aga kahjuks enam ei mäleta täpselt. Vist sai juba klubiala bronnides kokku lepitud, et ma tulen konnaga. Klubi ala teema ajaja minuarust leppis kokku korraldajatega, muidu kiputi ikka kahe autona kalkuleerima.
Teema pealkiri: Re: AVALAKS 2015 ja suur drifti trenn 18.04.2015
Postitatud: 20.03.2015 13:21
Liitunud: 30.08.2012 22:07 Postitusi: 55 Asukoht: Tallinn
dellu kirjutas:
Krismar kirjutas:
Tehniline kontroll on autodele ka ikka? Kas salongi võib istmetest tühjaks loopida, st alles jäävad ainult esiistmed.
Vastavalt dragi reeglitele peaks olema nii, et esimesed uksepolstrid ja armatuur peab sees olema, tagapool seda tee mis tahad (k.a kõrvalistuja istme võib minema lennutada). Ilmselt on samad reeglid ka siin.
Kuidas cabriodega lood on? Peab hardtop olema või piisab presendist?
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline
Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis