Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 19.04.2024 14:58

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Lõpulaks 2016 Kiirenduse ja drifti hooaja lõpetamine 15.10
PostitusPostitatud: 12.10.2016 11:54 
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.12.2008 01:57
Postitusi: 239
Link Facebuukis: https://www.facebook.com/events/1780747865497972/#

Pikkade traditsioonidega Drifti ja kiirenduse 2016 Hooaja lõpetamine. Haapsalus Kiltsi lennuväljal 15.10.2016


Pilet pealtvaatajatele 10.-




Võistluse juhend

1. Võistluse andmed

1.1 Võistluse nimetus: SR lõpulaks 2016 (Eesti kiirenduse ja drifti hooaja lõpetamine.)

1.2 Võistluse statuut: Klubisisene, Streetrace.org

1.3 Võistluse toimumise koht: Kiltsi lennuväli, Ridala, Haapsalu 1.4 Võistluse toimumise aeg: 15.10.2016

1.5 Ajakava:

11:00 Avatakse pääsla

11:30 Sõitjate koosolek ja ürituse lühitutvustus

12:00 Avatakse rada võistlejatele

16:00 Suletakse rada ja loetakse hooaeg 2016 lõpetatuks

1.6 Võistluse korraldajal on õigus teha ajakavas muudatusi.

2. Võistluse korraldamine ja juhtimine

2.1 Võistluse peakorraldaja andmed: Marko Opmann 5255561 2.2 Võistlus peetakse vastavalt EAL Võistlusmäärustikele ja käesoleva Juhendi alusel kooskõlas FIA Spordikoodeksiga.

2.3 Võistlus viiakse läbi vastavalt Eesti kiirendusvõistluste tehnilistele tingimustele (Lisa 1), käesolevale juhendile ning üldlevinud heade käitumise tavadele.

2.4 Võistlust juhivad korraldaja, peakohtuniku ja Eal-i poolt kinnitatud ametnikud, kohtunikud

2.5 Võistluste juht/Peakohtunik:

Kristjan Salmre 135/EAL

Võistluste sekretär ja sekretariaat: Jennifer Laan

Tehniline kontroll: Fred Möls EAL/ tehniline, Raul Laidvee Eal/tehniline 3 + abilised

Peaajamõõtja: Jaanus Janson Rajakohtunike pealik: Kaarel Oras

3. Osavõtjad, võistlusautod ja võistlusklassid

3.1. Võistlusest võib osa võtta juhiluba omav isik või kehtivat sõitjalitsentsi omav isik. Võistleja peab tundma võistlusreegleid ja neid aktsepteerima.

3.2 Kasutada võib kõiki Riiklikus Autoregistrikeskuses või välisriigi vastavas registris arvel olevaid sõidukeid, mis vastavad käesolevate reeglite nõuetele.

3.3 Võistlusest osavõtja on kohustatud esitama check in’is ja/või sõiduki võistluseelse ülevaatuse käigus auto tehnilise passi vm vajalikud dokumendid (k.a isikut tõendav dokument, juhiluba, vm).

3.4 Võistlusauto peab vastama Kiirenduse alaliidu poolt kehtestatud reeglitele. Ei pea omama kehtivat ülevaatust ega kindlustust.

3.5 Võistlus on mõeldud ainult autodele

3.5 Võistlusklassid puuduvad, sõidetakse paaris ja iga paari võitja on konkreetse sõidu võitja. Eesmärk on luua kõigile võimalus katsetada autot ja kiirendada kontrollitud olukorras. 3.6 Kõigil autode klassis võistlejatel, kes sõidavad 10.999 või kiiremini on nõutav EAL sõitjalitsents. Võimalik on osta ühekordne EAL rahvaspordikaart, kohapeal hinnaga 20 eur.

3.7 Mootorrattal võistlejaid starti ei lubata.

3.8 Kõigil teistel võistlejatel on EAL sõitjalitsents, EAL Kiirenduse rahvaspordikaart või EMF sõitjalitsents soovituslik.

4. Võistlusele registreerimine

4.1. Võistlusel osalemiseks peab iga sõitja lunastama väravast sõitja kleebise.

4.2 Eelregistreerimist ei toimu (Autoklubidel on võimalik broneerida parkimise ruum)

4.3 Kohapealne registreerimine toimub: 10:00-16:00

4.4 Osalemistasu võistluspäeval kohapeal on 25.-

4.5 Osalemistasu maksmine toimub kohapeal sularahas.

4.7 Osalemistasu sisaldab võistleja ja võistlussõiduki pääsu võistluspaika.

4.8 Registreerimiseks vajalikud andmed: võistlussõiduki omaniku ees-ja perekonnanimi, sõiduki mark ja mudel, valmistamisaasta, mootori töömaht ja võimsus vm nõutud andmed. Allkirjastatud leping korraldaja ja võistleja vahel.

5. Võistluse läbiviimise kord

5.1 Võistlusdistantsi pikkus on ¼ miili, ehk 402,33 meetrit.

5.2 Võistlus koosneb ajasõitudest

5.3 Juhul kui võistleja ei ilmu õigeaegselt stardijoonele, loetakse ta kaotajaks.

5.4 Burnout on lubatud ainult selleks ettenähtud kohas stardialal ja vaid siis kui Starter on andnud

vastava loa.

5.5 Joonele asetumine (stagemine) on lubatud vaid Starteri märguande peale. Juhul kui stagemine ebaõnnestub ehk auto liigub üle stardijoone tuleb tagurdada tagasi üle stage ja pre-stage joone ning alustada otsast peale.

5.6 Iga võistluse eel on kohustuslik läbida „check in” ja registreerida ennast konkreetsele võistlusele. Check in’is kontrollitakse võistleja dokumente, jagatakse välja võistlusel osalemiseks kõik vajalik materjal ning kantakse võistleja võistluse protokolli. Ainult check in’i ja tehnilise ülevaatuse läbinud võistlejad kantakse konkreetse võistluse protokolli.

5.7 Sõiduki võistluseelne ülevaatus:

5.7.1 Sõiduki ülevaatus toimub selleks määratud ajal ja kohas, kas võistluse paigas või enne võistlust, vastavalt määratud kuupäevadele ja kohale. Võistleja kohustus on sõiduki õigeaegne toimetamine ülevaatuse kohta.

5.7.2 Juhul kui peale ülevaatuse läbimist teostatakse sõiduki juures muudatusi, mille tagajärjel sõiduk ei vasta enam käesolevate reeglite nõuetele, võistleja diskvalifitseeritakse. Samuti kuuluvad võistluselt eemaldamisele sõidukid, mille turvavarustus ei vasta nende poolt võistluse käigus saavutatud aegadele. Erandina on lubatud võistlust jätkata juhul, kui järgmiseks stardiks suudetakse auto ohutusnõuetega vastavusse viia.

5.8 Ilma Reg. numbrita võistlussõidukeid starti ei lubata.

6. Karistused

6.1 Võistleja kuulub karistamisele alljärgnevatel juhtudel:

6.1.1 Peale ülevaatuse läbimist teostatakse sõiduki juures muudatusi, mille tagajärjel sõiduk ei vasta enam käesolevate reeglite nõuetele.

6.1.2 Sõiduk ei vasta ohutusnõuetele või on sõitnud teistkordselt välja kiirema aja, kui tema turvavarustus võimaldab.

6.1.3 Burnout väljaspool selleks ettenähtud ala.

6.1.4 Auto mootori käivitamine/soojendamine/reguleerimine ilma, et keegi istub juhikohal.

6.1.5 Võistleja on tarvitanud narkootilisi aineid või alkoholi. Lubatud piirmäär on 0,0 promilli.

6.1.6 Võistleja lülitab automaatkastiga autol sisse vabakäigu stagemisel enne starti ja peale pre-stage joone ületamist.

6.1.7 Väljaspool võistlusrada kehtestatud kiiruspiirangutest (10 km/h või 70km/h) mittekinnipidamine.

6.1.8 Kiirendusrajal vastupidises suunas sõitmine.

6.1.9 Ebasportlik käitumine ja/või ohuolukorra tekitamine.

6.1.10 Juhul kui võistleja ületab raja keskjoone ja peale seda juht jätkab kiirendamist (ei lase gaasi järele) ning seejärel tekitab kahjustusi ajavõtusüsteemile või kui võistleja tekitab kahjustusi ajavõtusüsteemile rohkem kui korra ühe võistluse käigus või on tuvastatav tema süülisus kahju tekitamisel, kuulub tekitatud kahju hüvitamisele. Iga purustatud anduri maksumus on 200 Eur, iga vigastatud kaabli meeter 10eur.

6.1.11 Juhul kui võistlusmasinast valgub rajale õli, ning autol puudub mootori alune õlipüüdmismatt, või jahutus- või pidurivedelikku, rohkem kui üks kord võistluse jooksul, on võistleja kohustatud maksma trahvi 500eur

6.2 Muud tingimused

6.2.2 Alkoholi või narkojoobes võistlejad ja nende meeskonnaliikmed (mehaanikud, muud abilised) peavad korraldaja esimesel nõudmisel võistlusalalt (k.a. boksiala) lahkuma.

6.3.3 Kõik võistlejad on kohustatud kogu võistluse vältel järgima üldlevinud hea käitumise tavasid.

6.3.4 Võistlejad ja nende meeskonnaliikmed (mehaanikud, muud abilised) ei tohi neile ettenähtud ajal - vahetult stardile eelnenud ajal ja/või stardi sooritamise momendil kuni stardi lõppemiseni, stardialal viibida.

6.4 Karistus võib olla:

6.4.1 Hoiatus.

6.4.2 Rahaline karistus, summas 25 kuni 100 Eur.

6.4.3 Kohene diskvalifitseerimine.

6.4.4 Muu karistus, mis on määratud käesoleva juhendi punktis.

6.5 Otsuse võistleja karistamiseks teeb võistluse Peakohtunik.

6.6 Karistuse määrab žürii ja karistuse määr sõltub rikkumise iseloomust ja juhtumi tagajärgedest.

7. Tulemuste arvestamine

7.1 Võistluspäeva ajad avaldatakse hiljemalt 7 tööpäeva jooksul aadressil http://www.streetrace.org/foorum

9. Autasustamine

9.1. Võistluspäeva jooksul jagatakse auhindu erinevate efektide eest, auhindu jagavad

kommentaatorid.

9.2. Sponsoritel on õigus välja panna eriauhindu.

10. Võistluse üldtingimused

10.1 Võistlejate ja registreerijate koosolekust osavõtmine on kohustuslik.

10.2 Kõik tekkinud küsimused ja probleemid mis juhendis ja tehn. tingimustes pole kirjeldatud

lahendab võitluse kohtunike kogu või Peakohtunik kohapeal, võistlejat soosides.

10.3 Võistlusest osa võtta soovivate võistlejate arv on piiratud. Võistluspäevast saavad osa võtta kuni

200 sõitjat.

10.4 Võistlustrassi läbimisel võib peale juhi autos olla 1 kõrvalistmereisija, kes peab samuti olema

kinnitatud turvarihmadega ja kandma kiivrit, kaassõitja ei või olla alkoholi joobes.

10.5 Ilma kaitsekiivrita starti ei lubata.

10.6 Võistluskäigus on võistlusauto hooldamine, remont ja tankimine lubatud ainult temale ettenähtud

boksis.

10.7 Võistleja, kes ei allu korraldaja korraldustele eemaldatakse võistluse territooriumilt.

10.8 Võistleja peab järgima võistluse kodukorda, täitma reegleid ja kohtunike korraldusi.

10.9 EAL ja Korraldaja ei vastuta võimalike avariide/õnnetuste ja nende tagajärgede eest.

Registreeritud võistlusel litsentsi omavate võistlejate poolt tekitatud õnnetuste ja võimalike avariide

tagajärjel tekkinud kahjud korvab kindlustus.

10.10 Võistleja on kohustatud võimaldama EAL või korraldaja poolt autodel esindada oma reklaame,

vastavalt rahvusvahelistele võistlusmäärustele.

11. Sissepääs võistlusalale

11.1. Sõidukite sissepääs

11.1.1. Alale pääsevad kõik võistlusele registreerunud võistlusmasinad

11.2. Isikute sissepääs.

11.2.1. Vajadusel võib korraldaja nõuda isikut tõendavat dokumenti.

11.2 Stardialale ja võistlusrajale (stardikaare alt algav ala) sissepääs on lubatud vaid võistlusautol,

võistlejal ning ametlikult registreeritud mehhaanikutel. Stardialal kõrvaliste isikute viibimine on rangelt

keelatud. Võistlejaga seotud kõrvaliste isikute stardialas viibimine võib võistlejale kaasa tuua karistuse.

12. Võistluste üldküsimused

12.1. Korraldajad tagavad võistluspaigas tasulise toitlustamise.

12.2 Korraldajad tagavad tulekustutite olemasolu.

Kiirendusvõistlusel käitumise kodukord ja juhend kiirendajatele.

1. Üldised reeglid

1.1 Mistahes viisil ohtlikult käituvad võistlejad ja muude kohalviibivate sõidukite juhid ning võistleja

meeskonna liikmed kuuluvad diskvalifitseerimisele võistluselt ja/või võistluspaigast füüsilisele

eemaldamisele.

1.2 Üldine kiiruse piirang väljaspool võistlusrada on 50 km/h ja bokside piirkonnas on kiiruse piirang 10

km/h. Tagasisõidu teel 70km/h

1.3 Bokside piirkonnas juhindutakse manööverdamisel parema käe reeglist.

1.4 Kiirendusrajal vastupidises suunas sõitmine tähendab kohest diskvalifitseerimist.

1.5 Lähi-, päevasõidu-, kaug- jm tulede kasutamine on vastavalt korraldaja poolt esitatavatele

nõuetele.

2. Enne starti

2.1 Stardirivis oodates ole rahulik ja ära tee rumalusi (rehvide soojendamine, vajaduseta kiirendamine,

jms.). Oota kohtuniku märguannet, et siseneda stardi-alasse!

2.2 Kui starter tõstab käed horisontaalselt külgedele, võid teha burnouti ja sõita starterini. Seejärel jää

rahulikult stardiluba ootama.

2.3 Kui starter tõstab käed pea kohal risti, siis on võistlus ajutiselt katkestatud. Sel juhul seiska mootor

ja jää sõidukisse ootama edasisi korraldusi.

3. Start

3.1 Kui starter näitab kätega foori poole, tohid sõita stardijoonele ja alustada STAGE'imisega.

3.2 Stardijoonele minnes esmalt jälgid PRESTAGE-tulesid. Kui need on süttinud, siis sõida veel ca. 15

cm edasi, kuni süttib STAGE ja seejärel jää starti ootama. Peale seda, kui mõlemad sõidukid on

stage'inud, antakse start lähisekundite jooksul.

3.3 Peale pre-stage'imist on kaasvõistleja suhtes viisakas ära oodata, kuni ka tema on pre-stage'inud

ja alles siis lõplikult stageda. Kohene lõplik stage'imine on ebaviisakas ja amatöörlik ning seda peaks

kindlasti vältima.

3.4 Stardis olles fikseeri kindlalt oma sõiduk paigale; kui enne starti vajud kasvõi kogemata üle

stardijoone, siis see tähendab automaatselt punast tuld. Eliminatoris tähendab punane tuli

automaatselt kaotust.

3.5 Kui sul tekkib kahtlus oma stardi korrektsuses või sa näed enda ja/või kaasvõistleja fooris punast

tuld, siis alusta kindlasti sõitu ning sõida rada lõpuni läbi - aja saad sa kirja ka vaatamata punasele

tulele.

4. Sõit

4.1 Sõida kindlalt oma rajal, mitte kunagi ei tohi väljuda kogu distantsi vältel oma rajalt.

4.2 Kui sõidukiga sõidu ajal midagi juhtub, siis pead sõitma raja lõpuni. Mitte kunagi ei tohi keerata

poole raja pealt pealt ära. Vedeliku lekkimise korral peata esimesel võimalusel rahulikult sõiduk ja

seiska mootor, jäädes oma sõidurajale.

4.3 Kui auto muutub rajapeal liikumisvõimetuks, siis kutsu abi. Ära hakka ise autot suvalises suunas

lükkama.

5. Peale sõitu

5.1 Peale sõitu pidurda rahulikult hoog maha, ära tee peale finishit äkkpidurdust.

5.2 Tagasisõit toimub raja lõpust paremale keerates mööda kõrval rada.

5.3 Tagasipööramiseks kasuta selleks ettenähtud kohta. (märgistatud koonustega)

5.4 Tagasisõiduteel ära sõida kunagi kiiremini kui 70 km/h. Tagasisõiduteel kihutajaid ootab kohene

võistluselt diskvalifitseerimine.

5.5 Kui ükskõik kumb sõiduk on peatunud tehnilisel vms. põhjusel enne tagasipöördeala, ei tohi teine

sõiduk siirduda tagasisõiduteele enne, kui on saanud korraldajatelt vastava loa.

5.6 Tagasipöördel ja tagasisõidul kasuta kindlasti suunamärguannet andmaks aegsasti kaasvõistlejale

oma kavatsetavatest manöövritest märku.

5.7 Jõudes tagasi pääslasse näita kontrollijale käepaela ja auto kleebist.

_________________
Minu sõidustiil ei ole teie arutada... Badasssallu conect 5289380
http://www.driftime.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lõpulaks 2016 Kiirenduse ja drifti hooaja lõpetamine 15.
PostitusPostitatud: 15.10.2016 21:20 

Liitunud: 25.09.2012 20:14
Postitusi: 7
Hooaja lõpetamine

Photo: Klikka pildil
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lõpulaks 2016 Kiirenduse ja drifti hooaja lõpetamine 15.
PostitusPostitatud: 15.10.2016 22:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.11.2008 11:26
Postitusi: 48
mina tänan omalt poolt korraldust!
natuke jahe oli,kuid muu,mis korraldusse puutub on väga viis!

_________________
Best ET 12,84@185km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lõpulaks 2016 Kiirenduse ja drifti hooaja lõpetamine 15.
PostitusPostitatud: 16.10.2016 14:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.11.2008 11:26
Postitusi: 48
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... c4/pubhtml

_________________
Best ET 12,84@185km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lõpulaks 2016 Kiirenduse ja drifti hooaja lõpetamine 15.
PostitusPostitatud: 16.10.2016 14:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Rass pani maasturite klassi kinni :D On veel kellegil pilte jagada äkki


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7