Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 15.05.2025 00:01

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: NB! Küsimus võistlejatele!!!
PostitusPostitatud: 07.03.2011 13:36 

Liitunud: 03.07.2006 16:07
Postitusi: 101
Asukoht: Tartu
Kallid kiirendussportlased.

Ajendatuna erinevatest kõlakatest, mis puudutavad paljude võistlejate huvi puudumist EMV sarja võistluste vastu, paneks siia korraldajate nimel üles küsitluse. Küsimus oleks väga lihtne. Kui palju Teist kavatseb, või sooviks, sellel hooajal sõita EMV sarjas? Infot kasutame statistika tegemiseks. Saaks arvestada, kui palju võistlejaid on üldse tulemas. Kui tõesti on nii, et ainult mingi 10 sõitjat on huvilised, siis kas on ikka 10 sõitja jaoks mõtet sarja teha? Loomulikult, kui huvilisi on, siis anname meie ka endast kõik, et sari toimuks ja oleks ka mõistlik arv võistlusi.

Ka võite kirjutada mis on need põhjused, miks te soovite/ei soovi EMV sarjas sõita ja mida peaks korralduses muutma või samaks jätma.

Ka on palve, et hoiame selle teema viisakuse piirides. Sooviks ainult konstruktiivset arutelu.


Ette tänades!


Kristjan Veedler
EDRA


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: NB! Küsimus võistlejatele!!!
PostitusPostitatud: 10.03.2011 10:39 

Liitunud: 03.07.2006 16:07
Postitusi: 101
Asukoht: Tartu
Et EMV võistlustele tuleksid ka need mehed, kes väidavad, et "et mis ma ikka sinna oma aeglase autoga tulen", teen ettepanku muuta klassijaotost pisut. Puutumata jätaks praegused põhiklassid. Need ja nende tehnilised reeglid jäävad nii nagu nad on. Õnneks on meil olemas ka selline klass, nagu STREETMAN. Paraku ei meelita ka see klass, praegusel kujul eriti võistlejaid, kuna sellel klassis on ka suhteliselt ebavõrdne seis. Tulla saavad kõik ja teinekord on vastamisi üsnagi ebavõrdsed paarid.

Minu ettepanek oleks see, et tekitada selle STREETMAN klassi asmele 2 eraldi klassi.

STREET A - Autod töömahuga kuni 3000cm3. Võistleja peab sõitma vahemikku 21.000 kuni 15.000 sek

STREET B - Autod töömahuga 3001 kuni ...... cm3. Võistleja peab mahtuma ajavahemikku 15.000 kuni 11.500 sek.

- Mõlamas klassis on keelatud kasutada ükskõik milliseid slikkrehve. Ka rinkaslikk ja tänavalegaalsed slikid on keelatud. Ainult need rehvid, millega tänaval igapäevaselt sõidad.

- Auto salong ei tohi olla tühjaks tõstetud.

- Autol peab olema kehtiv riiklik ülevaatus ja kehtiv liikluskindlustuse poliis.

Fog ja Veljo on käinud välja ka mõtte, et neid kahte klassi võiks nimetada ka omaette sarjaks. Tegemist võiks olla eesti kiirenduse rahvaspordisarjaga. Tähendaks seda, et võistlejad ei peaks ostma registreerijalitsentsi ja sõitjalitsentsi. Piirduks ainult rahvaspordikaardiga, mis on odavam, kui kiirenduse sõitjalitsents. Auhinnad, nagu ikka, võistluse lõpus. Lisaks punktiarvestus ja miks ka mitte autasustamine EAL-i aastalõpugaalal.

Klasside indeksid ja kubatuurid on sellised, mis esimese ajana pähe kargasid, nii et need peame koos veel läbi mõtlema. Ka pakkuge lisatingimusi mõlemale klassile. Kindlasti on kellelgi veel mõtteid, kuidas seda plaani veel paremaks muuta. Kui saame mõistliku asja kokku ja mõtte toetajaid jagub, teeme alakomiteele ametliku ettepaneku sarnase asja loomiseks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: NB! Küsimus võistlejatele!!!
PostitusPostitatud: 10.03.2011 12:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6480
Asukoht: Tallinn
15-21 sekundit on ju ikkagi kalender. Ehk 21 sekundi sõitjal 15 sekundi vastu pole isegi siis väga lootust kui teine paar kolm sekundit foori all ootaks ja korra käigu ka mööda panaks. Samas jah, 21 sekundiga saaks juba suht iga autoga tulla. Eks nii mõnigi mäletab teist EMV etappi Haapsalus, kui "üks hull" ainukese kärukonksuga dragsteriga tuli sõitma (ehk siis point oli hooaja jaoks siiski punkte koguda, mis ka lõpptulemusena ära tasus) ja veel märgistatud pukseerimiskonksu ka ette oli juba keeranud (reeglites ju kirjas, et peab olema, aga kommentaatoritele tegi hullult najla). Autoks oli siis 1.9 47kw diisel Golf III ja sellega sai isegi 20.4 @ 105 km/h kätte :). Samas kui hind jääb mõistlikuks siis ju paar korda saab omasuguste vastu ikka sõita siis huvi võiks vast ikka pakkuda. Teine asi on see, mida pealtvaatajad sellest arvavad, praegugi juba ju palju nurisevad, et paljud Bracketi omad sõidavad seal 15-16 sekundi piires ja see on hullult aeglane. 21 oleks suisa kalender ju. Samas näiteks Audiclubi dragis on ju bracketi piir 19 sekundit ja huvilisi seal klassis ikka on, umbes samades kogustes kui EMV bracket oma hiilgeaegadel (20+ tk).

Ja esimesele küsimusele vastuseks, siis mina suure tõenäosusega ikka olen kohal ja äkki meelitan ühe sõbra ka see aasta sõitma (kelle autot ma Tartu Drag viimasel etapil juba III kohaga sisse õnnistasin :))

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: NB! Küsimus võistlejatele!!!
PostitusPostitatud: 10.03.2011 15:10 
Dc85 kirjutas:
Street A: Kuni 2.5 Vabalthingavad ja väiksed turbokad mis mahuvad sisse x1.7´ga.
Street B: Kuni 2.0 Turbo ehk siis 2x1.7 = ..~3,6L ja 4-5 liitrised vabalthingavad.
Stret C: Kõik suured mootorid ja suured turbokad.. Audide 2.2 turbo ja strokerite klass oma 4veoga, mis annab suht suure eelise..


Eeldusel muidugi, et kõik autod omavad ülevaatust ja sõidavad tänaval nii nagu kord ja kohus.. ainult et mootorit on "näpitud".


Liiga lamp?

Päris hea varjant minu meelest.


Üles
  
 
 Teema pealkiri: Re: NB! Küsimus võistlejatele!!!
PostitusPostitatud: 11.03.2011 00:17 

Liitunud: 03.07.2006 16:07
Postitusi: 101
Asukoht: Tartu
Ettepanek TQHQ foorumist ka siinsetele lugemiseks ja mõtlemiseks.
--------------------------------------------------------------------
Lähtuvalt siin ja ka teistes foorumites välja käidud ideedest teeks järgneva ettepaneku 2011 hooaja suhtes. Suuresti kattub see Fog'i nägemusega asjast.

1. Lükata kokku A, B ja C klass - tekiks Pro A klass. Tehnilised reeglid jääksid kõik samaks, mis hetkel. Siin klassides võivad osaleda kõik sõidukid mille ET on suurem kui 10.0. Lisaks on ports üldiseid lisanõudeid, mis põhimõtteliselt ei erine hetkel kehtivatest. Rehvi nõue jääks vähemalt see hooaeg ikka kasutusse - st, et Täisslikk-rehvide (nt. Mickey Thompson „ET Drag“) kasutamine ei ole lubatud. DOT-märgistusega tänavaslikk-rehvide (nt. Mickey Thompson „ET Street“ jms.) kontaktpinna laius võib olla maksimaalselt 10.5". Kontaktpinna laius võib ületada 10.5“ juhul, kui tegemist on sõiduki valmistaja poolt ette nähtud rehvimõõduga tänavasõidu rehvidega.

2. Lükata kokku PS ja OL klassid - tekiks Pro B klass. Tehnilised reeglid jääksid kõik samaks, mis hetkel.

3. Bracket jääb eraldi klassina alles - muudatusi plaanis pole

4. Luua uued indeksi põhised klassid - Street A ja Street B. Siia klassi läheksid tänavalegaalsed sõidukid ja need klassid oleks mõeldud kasvulavaks Pro klassidele. Tehniliste piirangute üle peaks ilmselt veel arutlema, et mis lubatud ja mis mitte, aga eelistaks lähenemist, et nendest klassides võistlevad siiski autod tänavalt ja mis vastavad kehtivatele tehnonõuetele. Kuigi ka see arutelu tuleb läbi pidada, sest hetkel on ka koonusfilter keelatud vastavalt meie seadustele. Eks arutelu tulemusena peavad tekkima üheselt mõistetavad lihtsad reeglid. Samuti võib nendes klassides kasutada ainult tänavalegaalseid rehve - piisava mustrisügavuse ning õige tähistusega.
Indeksid võiksid olla näiteks Street A - 15 kuni 19 ja Street B - 11,5 kuni 15. Aga see on ka arutelu teema.

Street klassid oleks siis rahvaspordi sari, mis tähendab automaatselt väiksemaid litsentsikulusid. Põhimõtteliselt ainult rahvaspordikaart.

Kokkuvõtteks oleks see hooaeg 5 klassi - Pro A, Pro B, Bracket, Street A ja Street B.

Palun sõitjate arvamust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: NB! Küsimus võistlejatele!!!
PostitusPostitatud: 13.03.2011 14:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2004 21:48
Postitusi: 313
Asukoht: Viimsi Racers Country
Ma ei ole sõitja ,aga ma pole ka päris mees metsast. Te liigute õiges suunas asjaga mis puudutab seda Street A j Street B. Las seee koonusfilter ja võib olla popim väljalase olla. Auto peab olema komplektne ei mingeid tühjaks loopimisi ega tulede eemaldamisi. Kui autol on passis 4 kohta siis on ka 4 istet sees paneelide ja juttudega. kui sa tahad tagavara ratta ja tungraua välja visata siis pole probleemi. street a kuni 3 liitrit igasugu 1.8 vilepillid las tulevad. kui mõni seal tuleb oma 300hj tagaveolisega ja uulitsarehviga( need kes nende autodega ka sõita oskavad sõidava teisi klasse juba või siis külg ees ja vähe teisel üritusel). so what las uisutab. aga rehv konkreetselt ainult tänavarehv mingi ET streediga ei sõida meil ükski mees tänaval.

Suund on õige teil igatahes ja igatahes pöidlad pihku

_________________
Team Ilms-Motorsport
8.48@270km/h


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7