ÜRITUSE REGLEMENT
EAL on kooskõlastanud ürituse toimumise (nr 14051). Lubatud on EAL sõitjalitsentside ja rahvaspordikaartide omanike osavõtt. Ei kehti RKAS Seesam kindlustuspoliis nr 7/32616.
Aeg ja koht
- etapp toimub laupäeval 14.mail Piiroja krossirajal
http://www.nabaeestiponevuskeskus.eu/- kohapeal algab võistlejate registreerimine kell 9.00
- proovisõidud 9.00-10.45
- võistlejate koosolek 10.45-10.55
- võistlussõidud orienteeruvalt 11.00-17.00
Korraldaja andmed
- võistluse korraldab Martin Vatter
- võistluse juht: Martin Vatter, tel 53332861,
martin@technobalt.ee- võistluse sekretär: Kersti Soomuste
Registreerimine ja osavõtumaks
- eelregistreerimine lõpeb 12. mail kell 24.00
- starti lubatakse ~30 osalejat
- peale 12.05 vabade kohtade olemasolul on võimalik lisaregistreerimine, ka kohapeal
- kuni eelregistreerimise lõpuni on osavõtumaks 20 eurot/võistleja
- makstud osavõtumaksu ei tagastata, kui just üritus halva ilma tõttu ära ei jää (pikk vihmaperiood teeb raja liiga pehmeks)
- osavõtumaks tasutakse ülekandega korraldaja arvele: Martin Vatter 221023726959
- peale eelregistreerimist osavõtumaks 25 eurot, maksta võistluspäeval sularahas
- osavõtumaks peab olema makstud enne võistleja esimese treeningsõidu algust
- võistluse jooksul on rajale lubatud ainult osalejad
- pealtvaatajatele on sissepääs tasuta
Ajavõtt
- käsitsi stopperitega
-Võimalusel testime/kasutame Vahuri ajavõttu
Võistlusklassid
- A-klass, mootori võimsus kuni 80 kW (sõltumata veoskeemist ja vedavate rataste arvust)
- B-klass, mootori võimsus 81-125 kW (sõltumata veoskeemist ja vedavate rataste arvust)
- C-klass, mootori võimsus suurem, kui 125 kW (sõltumata veoskeemist ja vedavate rataste arvust)
- D-klass, 2WD sport
Autasustamine
- Võistluse lõpus auhinnad iga klassi parimale
- eriauhinnad iga klassi parimale Fordile
Võistluse käik
- start vastavalt stardinimekirjale (ilmub 13.05 internetis ja võistluse päeval infostendil)
- start lipuga
- arvestusse läheb 3 ringi ja peale seda tullakse rajalt maha
- kokku on 3 vooru (kui aega üle jääb, siis 4 vooru), arvestusse läheb 2 parimat liidetuna
- korraga lastakse rajale 3 autot, stardiintervall on 1/3 ringi
- möödasõit on lubatud ainult sel juhul, kui esimene auto seisab või on rajalt väljas
- takistuse korral tagumine auto saab lisasõidu (juhul kui möödasõidureeglit ei ole rikutud)
Tehnilised tingimused
- lubatud on ainult suverehvid ja slikid, kõik muud on keelatud
- mootori võimsus passi järgi, tuuning ei loe (välja arvatud mootori vahetus)
- kõik ümberehitused on lubatud
- korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik (tehniliselt) auto kogu võistluspäeva jooksul
- kiiver ja kinnitatud turvavöö on kohustuslikud (ka kõrvalistujal)
Lisatingimused
- kõik osalevad omal vastutusel
- korraldaja ja raja omanik ei vastuta võimalike õnnetuste ning nende tagajärgede eest
- korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik võistleja kogu võistluspäeva jooksul
- iga osaleja (piloot ja ka kõrvalistuja/jad) kirjutavad omavastutuse dokumendi alla, alaealise osaleja eest allkirja annab vastutav täiskasvanu
- parklas ja rajalt maha sõites sõidukiirus max 10km/h
OSALEJATE NIMEKIRI
A-klass
Martin VW Golf 51kw
SiimP Lada Samara 54kw
B-klass
Meelis Honda CRX 110kw
Erx Ford Escort 110kw
Rasmus Ford Sierra 88kw
Sassu Ford Sierra 100kw
C-klass
Busaru Subaru Forester 130kw