Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
AG Suvekarikas 2011 - II etapp Tabasalu 29.05 http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=4&t=66187 |
1. leht 1-st |
Autor: | usher [ 03.05.2011 18:22 ] |
Teema pealkiri: | AG Suvekarikas 2011 - II etapp Tabasalu 29.05 |
Tsiteeri: VÕISTLUSE REGLEMENT EAL on kooskõlastanud ürituse toimumise (nr 29051). Lubatud on EAL sõitjalitsentside ja rahvaspordikaartide omanike osavõtt. Ei kehti RKAS Seesam kindlustuspoliis nr 7/32616. Aeg ja koht - etapp toimub pühapäeval 29. mail Tabasalu - kohapeal algab võistlejate registreerimine kell 11.45 - proovisõidud 11.45-12.45 - võistlejate koosolek 12.45-12.55 - võistlussõidud orienteeruvalt 13.00-18.30 - autasustamine orienteeruvalt kell 18.30 Korraldaja andmed - võistluse korraldab Angelar Garage Autoklubi - võistluse juht: Ruslan Pleshanov, tel 53407220, zr1@hot.ee - võistluse sekretär: Kaire Leet - ohutus-julgestusülem: Sergei Ignatjev, tel 5014042 - peaajamõõtja: Konstantin Shibin, tel 55663949 - tehnilise komisjoni esimees: Konstantin Vedennikov, tel 56151153 Registreerimine ja osavõtumaks - eelregistreerimine lõpeb 25. mail kell 24.00 - starti lubatakse 50 osalejat - peale 25.05 vabade kohtade olemasolul on võimalik lisaregistreerimine, ka võistluspäeval - kuni eelregistreerimise lõpuni on osavõtumaks 15 €/võistleja - makstud osavõtumaks ei tagastata - osavõtumaks tasutakse ülekandega korraldaja arvele: Ruslan Pleshanov 221008481633 - peale eelregistreerimist osavõtumaks 20 €, maksta võistluspäeval sularahas - osavõtumaks peab olema makstud enne võistleja esimese treeningsõidu algust - võistluse jooksul on rajale lubatud ainult osalejad - pealtvaatajatele on sissepääs tasuta, nende autod jäävad raja territooriumilt väljaspoole - peale võistluse lõppu (peale autasustamist) ka mitteosalejad võivad rajal sõita - 10 €/auto, ilma ajavõtuta - õhtused treeningsõidud on lubatud kuni kella 18.45 - registreerimisel kindlasti märkida ka auto reg.number, muidu ei pääse raja territooriumile Ajavõtt - elektrooniline - kui esimene on puudu või rikkis, siis käsitsi stopperitega Võistlusklassid - A-klass, mootori võimsus kuni 80 kW - B-klass, mootori võimsus 81-142 kW - C-klass, mootori võimsus suurem, kui 142 kW Autasustamine - autasustatakse iga klassi 3 esimest kohta karikatega - kui klassis on vähem kui 5 osalejat, siis autasustatakse ainult 1.koht - autasustamine toimub kohe peale võistlussõitude lõpetamist Võistluse käik - start vastavalt stardinimekirjale (ilmub 28.05 internetis ja võistluse päeval infostendil) - enne starti on ettenähtud 1 soojendusring - start fooriga - arvestusse läheb 4 esimest ringi ja peale 5-at (jahutus) ringi tullakse rajalt maha - kokku on 3 vooru, arvestusse läheb 2 parimat - NB! väikese osalejate arvu puhul tuleb 4 vooru ja 3 arvesse! - valestardi korral süttib punane signaaltuli, seda peab jälgima. Esimene valestart - stopp ja uuesti starti. Teine valestart - diskvalifitseerimine sellel katsel. Samuti ka esimese valestardi korral, kui osaleja ei peatanud ja läks ringile - korraga lastakse rajale 3 autot, stardiintervall on 1/3 ringi - möödasõit on lubatud ainult sel juhul, kui esimene auto seisab või rajalt väljas - takistuse korral tagumine auto saab lisasõidu (juhul kui möödasõidureeglit ei ole rikutud) Tehnilised tingimused - rehvid on vabad (naastrehvid on keelatud) - mootori võimsus passi järgi, tuuning ei loe (välja arvatud mootori vahetus) - kõik ümberehitused on lubatud - korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik (tehniliselt) auto kogu võistluspäeva jooksul - kiiver ja kinnitatud turvavöö on kohustuslikud (ka kõrvalistujal) - õhtuse treeningu osalejatele kehtivad samad tehnilised tingimused ja reeglid, nagu põhivõistluse osalejatele (kiiver nii piloodil, kui ka kaasreisijal, kinnitatud turvavööd, tehniliselt korras auto, naastrehvide keeld, möödasõdu keeld) Lisatingimused - kõik osalevad omal vastutusel - korraldaja ja raja omanik ei vastuta võimalike õnnetuste ning nende tagajärgede eest - korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik võistleja kogu võistluspäeva jooksul - iga osaleja (piloot ja ka kõrvalistuja/jad) kirjutavad omavastutuse dokumendi alla, alaealise osaleja eest allkirja annab vastutav täiskasvanu - õhtuse treeningu osalejad samamoodi kirjutavad omavastutuse lepingule alla, nii piloot, kui ka kaasreisija - parkida võimalikult lähedal rajale, õppeplats peab jääma vabaks - võistlejate puksiirid peale auto mahalaadimist peavad territooriumilt välja sõitma - auto testimine ja rehvide soojendamine õppeplatsil on keelatud - territooriumilt võistlusautoga väljasõitmine (läbi õppeplatsi sõitmine) on keelatud http://foorum.fastfords.org.ee/viewtopi ... =2&t=17779 |
Autor: | usher [ 30.05.2011 19:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: AG Suvekarikas 2011 - II etapp Tabasalu 29.05 |
Detailtulemused: http://www.hot.ee/froxy/tele/tabasalu290511AG.htm |
Autor: | usher [ 31.05.2011 18:41 ] |
Teema pealkiri: | Re: AG Suvekarikas 2011 - II etapp Tabasalu 29.05 |
![]() ![]() Pildid Kairelt: http://www.snap.ee/user/Kaire81/album/a ... 29_05_2011 |
Autor: | hallscorpio [ 31.05.2011 18:54 ] |
Teema pealkiri: | Re: AG Suvekarikas 2011 - II etapp Tabasalu 29.05 |
Miks sepik välja pani? Kurv otseks ja mättaotsa? |
Autor: | usher [ 31.05.2011 20:56 ] |
Teema pealkiri: | Re: AG Suvekarikas 2011 - II etapp Tabasalu 29.05 |
Tsiteeri: Juhtus siis selline asi et vana katkine toss andis järgi ja keeras piduri pedaalilt maha kaasi peale
![]() ja siis oli muidugi minek.Natuke jõutsin veel asvaldil pidurdada aga rohu peal alla mäga ei olnud enam midagi teha.Sihuke loll viga ajab natuke närvi küll eiti veel siis kui esimeses voorus viimases kurvis sama viga oli ja siis veel aru ei saanud. Vabandan kõigi ees kelle aega raiskasin ja tänan neid kes auto peale aitasid. |
1. leht 1-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |