Ilmatsalu jääraja võistlus:Mõeldud eelkõige tänavaautodele ja nende omanikele, kellel pole varem olnud võimalust või julgust võistlustules teistega mõõtu võtta. Loomulikult on oodatud ka kõik kogenumad sõitjad.
Aeg ja koht- etapp toimub pühapäeval, 11. märtsil, Tartumaal, Tähtvere vallas, Ilmatsalu alevikus
- rada asub Ilmatsalu paisjärvel
- raja pikkus ca 800m
- raja pinnas jää
- võistlejate registreerimine kell 10.30-11.30
- rajaga saab tutvuda sõites (1 ring)
- võistlejate koosolek 11.40
- võistlussõidud orienteeruvalt 12.00-16.00
- autasustamine umbes 30 min peale võistlussõitu
Korraldaja andmed- võistluse korraldab MTÜ Club Renault
- võistluse juht: Aivo Inginen
Registreerimine ja osavõtumaks
- eelregistreerimine lõpeb 10 märts kell 23:59
- registreerimiseks tuleb saata kiri
siim@club-renault.ee koos osaleja nime, automargi ja võistlusklassiga. Võib teha ka postituse siia teemasse.
- starti lubatakse 40 osalejat
- eelregistreerijatele on osavõtumaks 5€ võistleja kohta, maksta võistluspäeval sularahas kohapeal
- ühe autoga võib osaleda mitu võistlejat, kõik peavad maksma osalustasu.
- kohapeal registreerijatele osavõtumaks 6€
- võistluse jooksul on rajale lubatud ainult osalejad
- pealtvaatajatele on sissepääs tasuta
- õhtused treeningsõidud on osalejatele tasuta ja mitteosalejatele 3€ auto kohta
Ajavõtt- stopperitega
Võistlusklassid- FWD esivedu
- RWD tagavedu
- 4WD nelivedu
- Naised
Autasustamine- autasustatakse iga klassi 3 esimest kohta medaliga
- autasustamine toimub ca 30 minutit peale võistlussõitude lõpetamist
- korraldajad ja sponsorid võivad välja panna ka lisaauhinnad
Võistluse käik
- start vastavalt stardinimekirjale (ilmub võistluse päeval infostendil)
- start 12.00
- kokku on 3 vooru, igas voorus 2 ringi. Iga vooru järel saab kohapunkte, 1. koht 1p, 2. koht 2p jne. kahe parima vooru punktid summeeritakse.Vähim punkte saanud võistleja on võitja.
- Kui mitmel võistlejal on sama palju punkte, loeb kiirem vooruaeg.
- korraga lastakse rajale 2 autot
Tehnilised tingimused- piikrehvid on keelatud, kõik ülejäänud rehvitüübid (naastrehvid, lamellrehvid, suverehvid) on lubatud
- naelade maksimaalne pikkus 2mm
- kõik ümberehitused on lubatud
- korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik (tehniliselt) auto kogu võistluspäeva jooksul
- kinnitatud turvavöö on kohustuslik ja kiiver kohustuslik (kohapeal mõned kiivrid olemas ja võimalik laenata).
- sõiduriietus peab olema pikkade varrukatega
- õhtuse treeningu osalejatele kehtivad samad tehnilised tingimused ja reeglid, nagu põhivõistluse osalejatele (kiiver soovituslik nii piloodil kui ka kaasreisijal, kinnitatud turvavööd, tehniliselt korras auto, piikrehvide keeld, möödasõidu keeld)
Lisatingimused- kõik osalevad omal vastutusel
- korraldaja ja raja omanik ei vastuta võimalike õnnetuste ning nende tagajärgede eest
- korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik võistleja kogu võistluspäeva jooksul
- iga osaleja (piloot ja ka kõrvalistuja/jad) kirjutavad omavastutuse dokumendi alla
- õhtuse treeningu osalejad samamoodi kirjutavad omavastutuse lepingule alla, nii piloot, kui ka kaasreisija
- kiirus boksialas on 5km/h ja karistatav kuni võistluselt eemaldamiseni
Täpsem info:
Siim
53 486 366