Eelmine nädalavahetus otsustas Sierra, et tema ei taha minu juurest eriti lahkuda ning ühele ostjale autot näidates hakkas Sierra pirtsutama.
Nimelt ütles üles genekas ning ka üks kollektori tikkpolt läks pooleks ning kolle hakkas lekkima (ühesõnaga Murphy möllas sajaga).
Ostja ehmus sellest omajagu ja diil mis oli põhimõtteliselt juba sõlmitud jäi katki, kuna mina olin seisukohal, et ei viitsi selle autoga ise tegeleda ja pole aega ka.
Sellest haaras üks sõber kinni ja võttis auto endale sama hinnaga aga vigasena ligi, mis oligi ilmselt kordades parem lahendus.
Pühapäevaks oli genekas juba korras, ainult kolle leke on veel alles.
Auto nüüdsest siis ametlikult müüdud ja läks hea sõbra kätte, kes sellega drifti sõitma plaanib hakata.
Sain põhimõtteliselt enam-vähem turbokit-i juppide raha tagasi ning üle poole autole kulunud summast võib kenasti
korstnasse kirjutada aga selline see elu juba on, kui tahad FUN-i siis pead ka maksma.
Müügi põhjus tegelikult selles, et ei jõua nii paljude autodega tegeleda, sest teiste autosid vaja ka ehitada.
Plaan on suveks teha oma Cabrio selliseks, et ise ka rahul olen.
Kasutusse läheb Sierra pealt ilmselt vaid tehnika ühe puuriga kere peale ja minu kere rändab Kuusakoskisse.
Siinkohal võib vist nentida, et projekt üldiselt teenis oma eesmärki ja ka rahvale asi meeldis (SR.org project of the year 2010

).
Tänud kõigile kaasaelajatele ja eks ma figureerin siin veel ka teiste projektide juures päris sisukalt edasi.
Hetke seisuga on vaja kevadeks/suveks sõitma saada päris mitu autot (Alfa 156 3.0 V6, E30 4.0 V8, E30 325IX Turbo, VW Corrado 1.9 Turbo, Bomschmobiil, Mazda MX5 Turbo jne.).
Ja kunagi ei saa välistada, et mõni loll idee pähe ei tule ja mingit projekti jälle endale ehitama ei hakka.
