Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 00:06

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 1230 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 82  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Opel Kadett Cabrio `90 Offline
PostitusPostitatud: 12.04.2012 10:18 

Liitunud: 19.01.2008 03:26
Postitusi: 986
Asukoht: Tallinn
Nägin ka vist seda E30-t,peaks siin foorumis ka olema.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Kadett Cabrio `90 Offline
PostitusPostitatud: 12.04.2012 10:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.04.2003 15:33
Postitusi: 1739
Asukoht: Viljandi
Variant on panna need vedru vahele käivad kummijullad, eriti ei tõsta aga enam kokku ei lase minna niipalju

_________________
Chevrolet Camaro SS 2011 6,2l MT 318kw, Volvo XC90


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Kadett Cabrio `90 Offline
PostitusPostitatud: 12.04.2012 10:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.05.2004 13:37
Postitusi: 554
Asukoht: tallinn-kohila
offline kirjutas:
Nii gay olen ,et tõstsin tagaotsa kuskil 20mm.
Võimatu oli ennem sõita kuna rattad käisid täiega koopasse, nüüd enam ei käi aga koledam näeb välja :ouh

Koobaste rullimine ikka välistatud?

_________________
BMW 535d e61 M-pakett 200kw+
2007a R1


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Kadett Cabrio `90 Offline
PostitusPostitatud: 12.04.2012 11:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.02.2008 00:20
Postitusi: 6582
Asukoht: Tln
Ma panin need kummijullad tagasi mis vedru all ja peal käisid, kokku 3tk per vedru.
Rullida ei taha jah, äkki keerab värvi peeti. Just sai mõõdetud ka surved:
1- 12 bar
2- 14bar
3- 13bar
4- 11,5bar

Pole vist väga hullu ?

_________________
Ostan sõiduautosid, rehve , velgi jne jne... Tel 55522223


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Kadett Cabrio `90 Offline
PostitusPostitatud: 12.04.2012 11:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.01.2010 11:51
Postitusi: 1061
offline kirjutas:
Ma panin need kummijullad tagasi mis vedru all ja peal käisid, kokku 3tk per vedru.
Rullida ei taha jah, äkki keerab värvi peeti. Just sai mõõdetud ka surved:
1- 12 bar
2- 14bar
3- 13bar
4- 11,5bar

Pole vist väga hullu ?


2.5 on ikka üksjagu kõikumist. Kuidas mõõtsid? Soojalt, külmalt? Gaasi hoidsid all?

_________________
AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
Remondifirma.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Kadett Cabrio `90 Offline
PostitusPostitatud: 12.04.2012 11:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.02.2008 00:20
Postitusi: 6582
Asukoht: Tln
Külmalt ilma gaasita mingi vene atribuudiga. Kõik küünlad olid maas.
Kas tegin valesti?

_________________
Ostan sõiduautosid, rehve , velgi jne jne... Tel 55522223


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Kadett Cabrio `90 Offline
PostitusPostitatud: 12.04.2012 11:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.05.2005 17:46
Postitusi: 868
Asukoht: Kohila
Võiks ühtlasemad olla jah.. ;)

Proovi uuesti mõõta :D

_________________
wtf # 21 !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Kadett Cabrio `90 Offline
PostitusPostitatud: 12.04.2012 12:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.06.2011 19:58
Postitusi: 52
offline kirjutas:
Ma panin need kummijullad tagasi mis vedru all ja peal käisid, kokku 3tk per vedru.
Rullida ei taha jah, äkki keerab värvi peeti. Just sai mõõdetud ka surved:
1- 12 bar
2- 14bar
3- 13bar
4- 11,5bar

Pole vist väga hullu ?


http://www.fk-shop.de/en/Suspension-Tun ... .html?sid=
et vaata need bumpstopid viivad su auto amordikäigu suht minimaalseks ja kui autojääb kõrgeks siis järad veits lühemaks
käivad originaalpõhjalöögi kummide asemele ja kui auto madal siis auto puhkab nende peal :D
Et nagu vedrustus läheb jäigemaks, tagumine ots ei mängi nii palju, hoiab amorte ja vedrusi.
Ise ka siin suve jooksul tellin oma astra gsi le ära, kuna taga 60 mm madaldus ja 9 " lai velg tahab veits vähem liikumisruumi, kuigi mul vastukäimisega probleemi pole. Ütleks et Lihtsam on sageli õige offsetiga velg leida.

Ja no kui sul moto surved sellised ongi siis klpid tahaksid nagu tegemist või muu selline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Kadett Cabrio `90 Offline
PostitusPostitatud: 12.04.2012 12:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.01.2010 11:51
Postitusi: 1061
offline kirjutas:
Külmalt ilma gaasita mingi vene atribuudiga. Kõik küünlad olid maas.
Kas tegin valesti?


Mõõda uuesti, aga hoia gaasipedaali poolest saati lahti, mudu ei pääse ju õhk silindrisse :) Kui ikka erinevad, siis lase natsa õli silindrisse, äkki mõni rõngas kinni veidi.

Igaks juhuks võid pärast soojalt üle mõõta, et saada täpsemalt pihta mis seis on.

Tanel kirjutas:
uzzac kirjutas:
Tuleb välja, et vahe ikka on "natuke". Külmalt julgelt poole paksem ja soojalt pea poole paksem. Ega ma pahapärast, lihtsalt iga asi mis on racing vms ei tähenda et kui oma tänavaautosse seda kallad, siis paremaks läheb. Alati ei pruugi nii olla ja hommikune +10c ilmaga käivitamine käib võidusõidus vähe teistmoodi.



No aga määrimisomadused on ju ka siiski erinevad :)


On. Ei vaidlegi vastu, et 10w-60 on parem õli, kuid iseasi, kas on vajalik sellise viskoossusega tökatit tarbida. Teistel õlitootjatel on "racing" seerias erineva viskoossusega õlisid erineva kasutusega võidusõidu autodesse. Kõrgepöördeline tahab vedelamat näiteks jne.

_________________
AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
Remondifirma.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Kadett Cabrio `90 Offline
PostitusPostitatud: 12.04.2012 12:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.02.2008 00:20
Postitusi: 6582
Asukoht: Tln
Pohhui see, nautisin just lahtise katusega natuke ilusat ilma, ülihea ikka.
Vahepeal viskas see auto koos kogu raisatud ajaga kopa ette aga nüüd sain ikka aru kui hea asja ma olen kokku klopsinud.

_________________
Ostan sõiduautosid, rehve , velgi jne jne... Tel 55522223


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Kadett Cabrio `90 Offline
PostitusPostitatud: 12.04.2012 12:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 17:32
Postitusi: 3200
Asukoht: Laagri
tegelt see tunne,et ise oled kokku lappinud miski auto omale mingisugusest poole räimeston väga kõva. Viskab kyll vahepeal ette kui midagi katki läheb aga kui sõita ja nautida siis on tunne ikka mõnus. Ilusa asja oled ikka ehitanud.

_________________
Saksa autode remont,


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Kadett Cabrio `90 Offline
PostitusPostitatud: 12.04.2012 16:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.04.2008 13:25
Postitusi: 41
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Mõõta võib iseenesest nii soojalt kui külmalt, hea peaks olema igast asendist :)

Kui õli valad ja selle tulemusena komp tõuseb, siis peaks olema kala rõngastega. Kui jääb samaks, siis klapigrupiga.

_________________
Ford Escort RS Turbo 88a & Mazda 3 GT Aero 05a
Insenerimaailm OÜ - elektriprojektid, joonised ja palju muud.. www.insenerimaailm.eu .... facebook.com/insenerimaailm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Kadett Cabrio `90 Offline
PostitusPostitatud: 12.04.2012 18:56 

Liitunud: 21.12.2004 20:01
Postitusi: 305
Asukoht: Tallinn
Tanel kirjutas:
Ei ei, talveks on ta kardinaalselt vale õli


Õli viskoossuses ei ole seotud tema määrimisvõimega. Lihtsalt õli tuleb valida vastavalt mootori tolerantsidele, kõige kavalam on seda teha tehase soovitust vaadates. Kui mootori käik läheb nõutust paksemat õli kasutades siidisemaks, on mootor lihtsalt kulunud.

Mingit vahet pole kuuma viskoossuse mõttes kas sul on väljas -30 või +30, st kui on soov sõita +30 (või +60 või mille iganes) juures, siis selleks pole vaja suurema viskoossusega õli. Kui mootor saavutab ja hoiab ettenähtud töötemperatuuri, siis õli töötab ikka laias laastus samades tingimustes. Kui mootor üle kuumeneb, on õli viskoossus seal juures kõige väiksem mure. Külmkäivituse puhul pole jällegi märkimisväärset vahet, mis õli kuum viskoossus on, 10W40 ja 10W60 on külmalt laias laastus samasugused.

See õlide kallal nuputamine on tavaliste autode kontekstis valus üle mõtlemine, tehases on inimesed kõik ette välja mõelnud ja katsetanud.

Peaasi, et õli üldse sees on.

_________________
Vineda Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Kadett Cabrio `90 Offline
PostitusPostitatud: 12.04.2012 19:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.06.2006 23:07
Postitusi: 486
Asukoht: London
Võiks ka lõpuks selle magneti üle kaeda...

_________________
Taevas mind ei taha ja põrgu kardab,et võtan juhtimise üle!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Kadett Cabrio `90 Offline
PostitusPostitatud: 13.04.2012 19:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2004 21:22
Postitusi: 841
Asukoht: Tallinn
Ei ole ju 10w60 ja 10w40 külmalt samasuguse viskoossusega, selles asi ongi, et see KÜMME on suhteline KUUEKÜMNEGA võrreldes.
Kunagi sai õliteemasse kõvasti süvenetud ja igal juhul sõidaksin nii vedela õliga, kui vähegi okei on, paks õli on ainult mootori kulutamiseks. Kui palju külmkäivitusi tänaval teed? Kui kaua õli mootoris sees on? Tipptasemel mootoril lüüakse ju enne õlirõhk üles kui starter järgi tuleb, seetõttu pole asi nii dramaatiline.

Aga Offline aja nüüd natuke camberit ka alla ja siis on avalaksul tõeline magnet! :rokib

_________________
Lameda maa klubi


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 1230 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 82  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7