Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Lada 21061 81a, BA3
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=26965
8. leht 16-st

Autor:  mis-w2rk-on [ 18.08.2010 16:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21061 81a, BA3

Nu ei tule jh, aga võiks

Autor:  erx1111 [ 19.08.2010 01:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21061 81a, BA3

k2rpman kirjutas:
kj kirjutas:
Kõik on tore, aga miks selline värvivalik ? Tootjat pean silmas.... Kui nii korralikult juba kõike teha, siis ei tohiks selle värvi pealt ka kokku hoida....

+1

tühja raisatud vaev

Ma tegin ka ühe tõsise kereremondi ja lõpus kasutasin kõige odavamat Novol-i lakki. Linnusitt sõi läbi laki, otseses mõttes. :D Talvel sai värvitud ja kevadel esimesed 2 lärakat katusel sööbisid kohati alusvärvini välja. Paar päeva jõudsid olla, siis pesin auto ära, nüüd nühin kohe iga läraka maha nagu idikas. Elusees enam ei kasuta odavaid lahendusi, eriti pärast nii suurt tööd, aga eks elu õpetab.
Muidu aastaid tagasi sai Belaruss Sadoliniga siniseks värvitud, ei jäänudki kõige hullem ja täpselt õige toon oli ka olemas. :D

Autor:  mis-w2rk-on [ 21.08.2010 00:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21061 81a, BA3

k2rpman kirjutas:
mis-w2rk-on kirjutas:
Nu ei tule jh, aga võiks

:D
pinnakale lakki peale või :kill



Ära irvita midagi kui ei tea, lakiga on ennegi tehtud, ja on saand isegi pinnakale peenet alu pulbrit sisse segada et jääks pärla effekt ja pärast lakk peale. Vahepeal oli lihtsalt igav ja palju igast staffi käes, nii et sai katsetada :D

Autor:  kopajupid [ 24.08.2010 22:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21061 81a, BA3

kuna ma kunagi Balti Autoosade tööriistaosakonnas leiba teenisin, siis paugutan peast tootekoodi :D
281-M1-50090

ja guugel aitab selle järgi kohe pildiga http://www.tuningparts.ee/index.php?reg ... toode=2934

teemasse - hea töö! põhjalikkus on austust väärt.

Autor:  BA3 [ 05.09.2010 13:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21061 81a, BA3

Tänud.

Sai eile kompressoriga tegeletud. Kuna paagile on pandud kraan külje peale ja mitte põhja alla siis sinna oli hea kogus vett tekkinud. Aru sain sellest nii, et kui kraani lahti keerasin siis hakkas vett sealt välja tilkuma. Loogiliselt võttes ainuke võimalus selleks oligi, et paagis oli vesi kraani tasemele tõusnud. Ei oskand üldse arvatagi, et seda vett nii palju tekib sest tavaliselt teen lihtsalt kraani lahti kui veel väike surve paagis on peale töötamist ja siis natukene pritsib vett õhuga kaasa. Samas tahtsin juba kohe alguses kui selle paagi tegemine käis, kraani paagi alla panna aga kuna üks geenius arvas, et seal külje peal juba auk olemas on siis on parem (kergem) see kraan ikkagi sinna panna...kuigi nagu näha siis sellest mingit kasu ei ole.
Niisiis võtsin paagi küljest voolikud lahti, tõstsin õue ja kallasin roostese vee välja, sealt tuli ikka palju seda.
Pilt
Nüüd peangi enne igasuguseid värvimisi paagi ära võtma ja veest tühjaks kallama, kuna hetkel ei ole enam keevitust ka minu valduses...kui oleks siis paneks kohe kraani põhja külge.

Läheksid ilmad lõpuks soojemaks siis värviksin auto ära, kuid aega selleks on ainult nädalavahetustel ja peab lootma, et ilmaga veab nüüd millalgi.

Autor:  BA3 [ 30.10.2010 23:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21061 81a, BA3

Vigu leidub ja kõiki mõlke ei ole suutnud ära kaotada, kuid ütleksin et enam-vähem jäi. Plaanis on korra veel värvida kui kõik luugid külge pandud aga selleni läheb aega veel. Seni vaadakem pilte :-P
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  Umx [ 30.10.2010 23:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21061 81a, BA3

Muud pole öelda, kui et "TUBLI!"

Autor:  BA3 [ 07.11.2010 12:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21061 81a, BA3

Uurisin natuke esi- ja tagaklaase ning otsustasin, et vahetan mõlemad välja, küljeklaasideni pole veel jõudnud...äkki need on väheke paremas seisukorras.
Esiklaasi (niiskuse?) kahjustus, tundub nagu kile on klaasi vahelt järele andnud, kivi täkkeid jms on ka loomulikult kogu klaasi ulatuses, auto saab ju järgmine aasta 30 aastaseks nii et selle aja peale tekib ikka vigastusi :-P
Pilt
Pilt
Pilt
Esiklaasi märgistusest kuidagi head pilti ei saanud aga selline kandiline ta on
Pilt

Tagumise klaasi rikkusin ise ära sellega, et ei võtnud klaasi ära enne keevitustöid ja nüüd on klaas seespoolt väikseid metallitükke täis, selle märgistusest sain palju parema pildi
Pilt

Nüüd peaks otsustama kas ostan kasutatud klaasid või uued, kui kellelgi on väga korraliku esiklaasi pakkuda (ilma kivitäketeta ning muude vigastusteta ja soovitavalt mingi toonribaga) siis ostaks teilt selle rõõmuga ära.
Tagaklaasi ostaksin soojendusega, millel kõik niidid terved oleksid, paha ei teeks ka see kui mingi toonkile on küljes.

Või äkki keegi teab öelda uue esiklaasi (toonribaga) ja tagaklaasi (soojendusega) hinda. Pole mõnda aega veerenni poes käinud aga kui õigesti mäletan siis esiklaas maksis miski 500-600 vist aga kas soojendusega tagaklaase on üldse müügil?

Autor:  uzzac [ 07.11.2010 16:02 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21061 81a, BA3

Klaase saad osta ükskõik millisest autoklaase müüvast firmast. Maksavad 500.- tuuris ja saada on alati olnud. Isegi Pilkingtoni kirjad peal ja värki :)

http://www.bag.ee/products/glass//?sear ... el=&glass=

Autor:  BA3 [ 21.11.2010 00:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21061 81a, BA3

uzzac kirjutas:
Klaase saad osta ükskõik millisest autoklaase müüvast firmast. Maksavad 500.- tuuris ja saada on alati olnud. Isegi Pilkingtoni kirjad peal ja värki :)

http://www.bag.ee/products/glass//?sear ... el=&glass=
Tänud.

Suvest jäi jahutussüsteemi vesi sisse ning täna vahetasin selle tosooli vastu ära, loomulikult ei läinud see probleemideta.
Kõigepealt otsustasin, et peaks mootori soojaks sõitma sest vesi on kindlasti seal roostet jms jama tekitanud. Sai siis mindud väikesele tiirule (hea et kaugemale ei läinud) ja tagasi tulles hakkasid järsku pöörded langema nagu bensiin oleks otsa saanud. Vahepeal isegi lükkasin masinat, et saaks ikka koju tagasi aga lõpuks tuli välja, et ise olin selle jama tekitanud sellega, et olin bensu kanistri pannud mootori kõrvale nii, et see vajutas bensuvooliku kinni ja sealt ei saanudki midagi läbi tulla (kanister on mul mootoriruumis kuna bensupaaki pole veel külge pannud).

Tee peal sellist viga ei osanud otsida ja lõpuks sain koju nii, et gaas põhjas ning tooreklapp väljatõmmatud asendis mootoripöörded tembeldasid 500 juures.
Sellega siiski ei lõppenud probleemid, kui vesi välja lastud ja tosool sisse pandud, tekkisid kahtlused radika pidavuses, sest vee välja laskmiseks olin teinud selle alumise punni lahti ja kuna seal just ruumiga priisata pole siis vist väänasin seda liialt radika kere suhtes ja nüüd on kahtlus kas läks seal midagi katki või ei läinud sest mõne aja pärast katsudes oli sealt punni juurest jälle radikas märjaks läinud.
Kui järgmiseks korraks on kõik tühjaks jooksnud siis vähemalt tean milles viga on :evil:

Piduri peasilindri võtsin ka maha, vedelik oli välja jooksnud kuna silindril on roostekahjustused sees, tuleb siis see ka uus osta millalgi.
Pilt

Autor:  BA3 [ 05.12.2010 22:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21061 81a, BA3

Täna paigaldasin uue piduri peasilindri koos voolikutega mis pidurivedeliku anuma ja peasilindri vahel on. Uus on natuke pikem kui vana ja alumised stopper poldid puuduvad, kohad on olemas, kuid kinnised.
Pilt

Pilt
Natuke pedaali tallasin ning anumas olevast vedelikust tuli mulle päris palju, kuid seekord ei viitsinud süsteemi õhutamist ette võtta.
Üks asi mis silma jäi oli see, et mootori õlirõhu näidiku tuli kustus küll mootorit käivitades ära, kuid näidik ise mingit rõhku ei näidanud. Alguses proovisin anduri juhtmeid liigutada aga see mingit tulemust ei andnud. Siis proovisin teist näidikut, mille korrasolekus ma kindel olin, kuid ka see ei näidanud midagi. Pärast võtsin ühe teise mootori pealt anduri ja keerasin külge ning näidik andis teada, et õlirõhk siiski eksisteerib.:)
Ja tosool oli täiesti olemas veel, kuid radika küljes olev alumine lõdvik oli alt natuke märg...klamber oli natuke lõdvalt nii et pingutasin seda tsipake, eks siis näis kas jääb pidama või mitte.

Autor:  BA3 [ 07.01.2011 13:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21061 81a, BA3

Üleeile sai selline asi ära ostetud...50kg teisele korrusele tassida oli mõnus :-P
Pilt

Autor:  Iff [ 07.01.2011 13:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21061 81a, BA3

Hahaa, meganaer selle poti üle..

Aga palju selline rull seda värki maksab ?

Autor:  BA3 [ 07.01.2011 14:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21061 81a, BA3

Pott hakkab vist väikseks jääma jah, poti all on koeratoidu kauss ka :D
Rull maksis 32,91 euri
edit: ja 15 rm on rullis

Autor:  BA3 [ 11.02.2011 13:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21061 81a, BA3

Väga palju matti paigaldada ei saanudki enne kui puhur otsad andis, ventilaator enam ei keerle :-o
Probleem tekkis ka selle paigaldamisega. Kuigi ma enda arust kuumutasin ainult niipalju kui vaja et pigi kinni jääks pleki külge, hakkas ikkagi teiseltpoolt värv mullitama....ühesõnaga ustesse jm sellistesse kohtadesse paigaldasin ühe möginaga seda matti sest ei tahtnud riskida värvi kahjustamist ning ega ukse sees pole seda võimalik normaalselt kuumutadagi, tehtud sain kolm ust ja pagasiruumi osaliselt, nüüd lähen ostan selle väikse ballooniga gaasipõleti ära ning äkki on sellega rohkem õnne.
Üks küsimus ka, kas oleks mõtekas see koht summutil relaka ja keevitusega samasuguseks teha nagu ülejäänud toru või ei sega see kitsas koht midagi mootori töö poolest?
Pilt
Mul on selline tunne et peab vist ikka ära parandama.

8. leht 16-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/