Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 16.06.2024 05:31

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 56  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 15.02.2009 21:48 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.04.2003 16:27
Postitusi: 184
Asukoht: Tartu
Keegi ei taha seda uskuda aga sierra on õli suhtes nõudlik....(Vaieldamatult nõudlikum kui sama ajastu opeli mootorid näiteks)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 18.02.2009 00:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Täna õhtul sai asja veidi edasi nokitsetud jälle.
Väntvõll ja kolvid/kepsud plokis sees. Nüüd saab hakata ümberringi asuvaid detaile külge tagasi panema.
Homme lisan mõned pildikesed ka.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 18.02.2009 13:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Lubatud pildid ka:
Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt

Komplekteerides sai ka väntvõlli pikkilõtk ära mõõdetud, mis nüüd on ~0.20mm ehk igati lubatud piirides.
Samuti ka õlipumba lõtkud mõõtsin üle ja kõik on ilusti normaalnäitude piires.
Reduktsioonklappi ei hakanud laiali lammutama, kuna see eeldaks uut vedru korki mida kuskilt võtta pole.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 18.02.2009 19:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.04.2004 11:27
Postitusi: 49
Asukoht: Tallinn
Mihkel, raisk, kus reidikad on? :auto

Ma nägin hullu vaeva teie *** pildistamisega :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 19.02.2009 16:19 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.04.2003 16:27
Postitusi: 184
Asukoht: Tartu
Mis tolerantsiga kolvid sees istuvad ja mis pehme kolviga turbokatel tavaliselt ette on nähtud või lubatud?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 19.02.2009 17:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Istuvad sees ploki kulumise tolerantsiga :D Tegu ju ikka säästuprojektiga.
Kolvid iseenesest peaks ilusti standard mõõdus ja kulumata olema, vähemalt kulumisjälgi ei paista, kuigi mõõt päris manualiga võrdne polnud.
Samas olid ka kõik kolvid sajandiku pealt ühte mõõtu, mis annab veel põhjust arvata, et ei ole kulunud.

Silindrid olid üleval "top ring reversal bore wear"-ist ~0.1mm kulunud. Ehk siis ~5mm madalamalt juba vaid hoonimise jagu jämedamad.
Kui see ülemine "top ring reversal bore wear" välja jätta, siis lõtk vast ~90.83(silinder)-90.73mm(kolb)=0.1mm.
Ega ta uus mootor pole aga samas ei tohiks ka midagi tapvalt hullu olla. Seeliku kohast siis sisuliselt mõni sajandik suurem kui tehasest.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 23.02.2009 05:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.02.2008 19:07
Postitusi: 67
Asukoht: Tallinn
..kellele säästuprojekt, kellele elutöö :D väga asjalik, pole ühtki laidusõna öelda.. Muidu nagu tekkis küsimus, et sul mõni soetatud sõiduk stock konditsiooni ka jääb või modimis haigus juba nii kole, et kõik masinad teed tänavarakettideks ? :lol

ja siis OT'd ka veidi: Kas FD Polo ka kunagi reaalselt ja püsivalt tänavasillutist mõõtma hakkab? Seda punni tahaks küll oma silmaga paugutamas näha :burnout

_________________
Meie ise, LED tuning, Kõik alarmidest


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 24.02.2009 18:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Epic kirjutas:
..kellele säästuprojekt, kellele elutöö :D väga asjalik, pole ühtki laidusõna öelda.. Muidu nagu tekkis küsimus, et sul mõni soetatud sõiduk stock konditsiooni ka jääb või modimis haigus juba nii kole, et kõik masinad teed tänavarakettideks ? :lol

Väga raske on isegi suvalist autot 100% stock konditsioonis hoida, vägisi kisub ikka vaikselt mod-ima.
Epic kirjutas:
ja siis OT'd ka veidi: Kas FD Polo ka kunagi reaalselt ja püsivalt tänavasillutist mõõtma hakkab? Seda punni tahaks küll oma silmaga paugutamas näha :burnout

No see sõltub hetkel rohkem Kaido-st, kuna tema teha on kolvide puhastamine.

Veidi Sierrast ka siis, et ploki alumine osa nüüd enam-vähem komplektne.
Sai eile karteripõhi ka alla keeratud, loodan, et midagi installimata ei unustanud, jube vähe juppe nagu kulus :D

Nüüd tuleb siis ilmselt kaanega tegelema hakata.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 25.02.2009 13:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Mõned pildikesed ka hetkeseisust:

Pilt Pilt Pilt Pilt

Karteripõhi tuleb peale mootori komplekteerimist roostest puhtaks harjata ja üle värvida, et kätte ära ei mädaneks sama moodi nagu eelmine põhi.
Nagu pildilt näha sain ma ka plekkseppa mängida, et karteripõhjale originaalkuju tagasi anda.
Kuna ma ei usalda eriti neid vanakooli (tihend ise ikka tutikas) korktihendeid, siis sai ka mõistlikus koguses silikooni 99% kindla tihenduse tarbeks kasutatud.
Vaja seda veel väljast veidi maha nokkida, et väga porno välja ei paistaks, poleks pidanud väljast näpuga sorkima seda.
Sees pool peaks silikooni olema väga minimaalselt, väljast tõmbasin lihtsalt näpuga laiali üleliigse silikooni.
Loomulikult puhastan ka ploki tööpinnad, mis värviseks on saanud, enne komplekteerimist ära.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 25.02.2009 14:42 
Moderator

Liitunud: 03.06.2005 21:50
Postitusi: 2116
Kuidas silikoon, kõrge temperatuur, õli ja surve kokku sobivad? Ei ole see ohtlik kombinatsioon?

_________________
SR.ORG @ FACEBOOK!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 25.02.2009 15:21 

Liitunud: 07.01.2009 21:12
Postitusi: 3
Aga mismoodi õli äravoolu lahendad? Karteripõhjas pole nagu ava näha sellejaoks.

Tsiteeri:
Kuidas silikoon, kõrge temperatuur, õli ja surve kokku sobivad? Ei ole see ohtlik kombinatsioon?

Temperatuur seal karteri ümbruses ei ole nii kõrge, et silikoonile halvasti mõjuda. Taluvuse piir on neil tavaliselt 300°C kandis.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 25.02.2009 15:42 

Liitunud: 21.12.2004 20:01
Postitusi: 305
Asukoht: Tallinn
Mul on see põhi mitu aastat mingi suvalise Beni riiulis olnud silikooniga all ja null probleemi. See korktihend on suht tüütu paigaldada ja mina jätsin ta üldse ära.

_________________
Vineda Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 25.02.2009 16:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Äravoolu jaoks on juba plokis väljalaske pool keermestatud auk olemas.

Üldiselt karteripõhjas ei ole õli rõhu all, kui just silindritel kena blow-by pole.
Loomulikult suvalise silikooniga teeb seal rohkem kahju kui kasu.
Peab olema õige silikoon, mis on õli kindel ja nö. kivistub peale kuivamist nagu tsement (mitte ei jää pehmeks nagu enamus).
Ise kasutan Loctite tooteid, ka rõhu all ei juhtu konkreetse silikooniga midagi, kuna tal on hea omadus väga kõvaks kuivada.
Loomulikult kõige olulisem osa on silikooni kogus mida kasutada ning pinnad peavad puhtad olema.

Tüüpiline on see, et kasutatakse huiteabmis silikooni väga ropus koguses, tulemseks suht kiiresti õlitusprobleemid, kuna õlivõttur läheb umbe.

Mulle isiklikult meeldib kasutada tutikaid tihendeid ja need nö. niisutada õhukese tihendisilikooni kihiga.
On mugavam paigaldada, kuna tekib liimi effekt ning ka tihendamises saan 99% kindel olla, aitab väikeste ebatasasuste vastu.
Ainult puhtalt silikooni kasutan väga harva, kui uusi tihendeid eraldi käepärast pole.
Samas tuttav kes võistlusautode mootoreid ehitab ütles, et neil käib kõik silikooniga, kuna mootorid käivad tihti kokku-lahti ja nii on mugavam/odavam.
Tegelikuses saabki enamus papptihendid väga vabalt õiget tüüpi silikooniga asendada, peab lihtsalt piisavalt kogemust olema, et silikoon mootorisse ringlusse ei satuks.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 25.02.2009 18:15 

Liitunud: 21.12.2004 20:01
Postitusi: 305
Asukoht: Tallinn
Ah see on üks lihtsate asjade ülemüstifitseerimine, ok ilmselt pole suures plaanis erilist vahet kas osta 150 eeku maksev Loctite või 50 eeku maksev noname mootorisilikoon, praegu poodi minnes võtaks ise ka kallima, toona oli vist otsas lihtsalt vms. Aga kuna see tuub mul juba olemas oli ja esimese raksuga tühjaks ei saanud siis ma olen seda pea igale poole vahele pigistanud kuhu tihendi ostmiseks oleks pidanud jälle jalad selga võtma, poodi minema, tellimuse esitama jne. Ja mitte ühtegi kübet pole kuskilt õlivõtturist, -filtrist või mõnest muust kohast leidnud, ekstra sai viimati kõik üle vaadatud. Lekkeid ka pole.

Ma ei tea misasi on "väga ropp kogus", aga tuubi peal on kasutusjuhend mitmes keeles, selle järgi sai tegutsetud ja pole oma pead jalgratta leiutamisega vaevanud. Enne mureneb see kork ära kui silikoon, põhimõtteliselt õliga kokkupuutesse jääb maksimaalselt 1mm laiune riba silikooni, samas kui kork turritab pikalt-laialt karteri poolele.

_________________
Vineda Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 25.02.2009 19:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
No kogus sõltub paigaldajast. Sõbra auto karterit installides oleks keegi nagu sisse poole ka eraldi silikoonijunni lasknud.
Ma olen lihtsalt liiga palju neid silikooni juppe täis mootoreid näinud, ju siis nende komplekteriad ei olnud nii targad, et manuali lugeda oskavad.
Kuigi ka mina pole kordagi vist otseselt silikooni manuali lugenud vaid rohkem ikka spec-e vaadanud.

Ise olen ühele ära katsetatud margile truuks jäänud, võimalik et teised 50 tootjat teevad sama head kraami.
Ei ole soovi seda lihtsalt omal nahal katsetama hakata mingi 25.- eek säästmiseks.
Paljud silikoonid jäävad õli ja kuuma käes ikka väga lödid.

Soovitage parem häid linke, kus Pinto/205 plokikaanest huvitavaid jutte ja võrdlusi leiab.
Stiilis casting numbrid ja mida jälgida, mõõdud, kuidas modida jne.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 56  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7