anty28 kirjutas:
muidu on kõik ilus ja hea...aga keevitada sa nüüd küll ei oska...päris jube kohe vaadata...punkt hõikab punkti taga...kas sul karbi otsad on mitmest jupist tehasest tulles ve...lase ilusa pideva sulaga kinni....pole mõtet tulla jutuga,et tehases auto punktid kokku....seal ka vastav liim(tihendus mass) liidetel vahel ja elektri punkt keevitus pingis on midagi muud kui algaja oksendatud punkt plekil....kasuta 0,6-st traati ,et ei peaks vooluga üle pingutama ja metalli ära põletama...veits harjutamist ja ongi ilusad õmblused...saab veel sassuonu vanast taunusest äkki asja kuhu ta omal ajal sadu tuhandeid kroone sisse mattis.....jõudu ja jaksu muidu! Loodan,et asjakohane kriitika on edasiviiv jõud ja,et nüüd ei teki selle kohta miljonit ilkumist vastu nagu siin foorumis kombeks...

mul see keevitus ka ju suht algeline 1 faasiline,lasen selle isekaitsva traadiga,siiani saanud asjad "õmmeldud" ja niikaua pole viitsinud mõelda kangema keevituse peale...see asjandus ilgelt tundlik ka metalli suhtes et nagu vahel tuleb ilusti vahel situb täiega

minu niiöelda keevituse oskus pole mingi pro kuid ennem mind pole seal ka mingi oskaja keevitaja igaljuhul olnud...
enne mind on seal nobedalt juba karpe ja asju vahetatud,mina neid ei vahetand ja ütlen ausalt et see kes sinna niiöelda sadu tuhandeid kroone mattis..no tõesti tegelt ka w?
see keretöö mis seal tehtud on küll alla igasuguse nulli ju(kuidas selle eest keegi ültse maksta võis?)...
7 kihti värvi peal,esiteks mille jaoks,iga kihi vahelt on pm karestamata jäetud(no saan aru et vana auto ja ärvitud mitmeid kordi,kuid tundub nagu sama tont kogu aeg teinud

)..
kraabid krt noaga suuri tükke ära ja värv läigib all...pluss igasse ukse ja luugivahesse on 3mm pritspahtlit v ma ei tea mis iganes see seal on otse läikele lastud ja igalt poolt koorub..seepärast peab nüüd nagu eriti palju vaeva nägema et see jama maha saada igalt poolt...
Nagu mul vist mõned lk-d tagasi öeldud et tagatiibasid puhtaks lasin siis arvasin et need vist mingi mega kõverad et seal ca 1,5cm pahtlit peal oli,kui metallini jõudsin siis tuli välja ei paar mõlki ja keevitused tiiva äärtes,muud ei midagi...ei saagi aru milleks sellist laus pahtlit vaja sinna...
keevitusel hetkel mul vist 8sane traat,usun et 6esega oleks vb parem tõesti...kuid pole kedagi tarka leidnud kes suudaks mulle selgeks teha kust normaalse hinnaga kaitsegaasi saada nii et ei peaks mingit kuradi ballooni rentima ei tea mis rahade eest...
mõned müüvad balloone,nii täis kui tühje,ühed ütlevad et kõik mida kasutatakse on AGA omad ja teisi ei täideta,
teised räägivad et saab igasuguse ballooni täita kuskil nurga taga...
seni olengi seepärast selle lincolni väikse keevitusega lasknud...parem kui mitte midagi,vähemalt rooste saab välja ja auku alles ei jää,ega kõike vist ei jõuagi pro tasemel teha...kahjuks.
