Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 01.05.2025 21:18

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 527 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 36  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE(DUB lada)
PostitusPostitatud: 28.07.2009 12:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.12.2007 16:43
Postitusi: 1680
Iff kirjutas:
raunts92 kirjutas:
ma arvan, et mõtekam oleks fiati 2.0 dohc peale panna ja seda paremaks timmida.


Pigem Opeli C20XE. Omad kogemused on näidanud, et need Fiatid kestavad veelvähem kui Lada originaalid. Fiati DOHC on üsna kiviaegne mootor tegelikult ju. Aeg ja raha mis kuluks Fiati mootori ehitamiseks, taastamiseks ja "timmimiseks" on võrdne korraliku Opeli DOHCi ostmiseks ja peale aretamiseks.

opeli mootor ka jah hea võimalus. FIAT-i mootori pakkusin kuna see istub kenasti peale, selle vastupidavusest ma ei tea midagi rääkida.

_________________
Powered by V8


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE(DUB lada)
PostitusPostitatud: 28.07.2009 12:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Sellega on jah see lugu, et sama raha millega lada mootorist 120kw välja võtad võrdub sellega kui mõne juba stock 100kw mootori peale tõstad ja siis mingi kerge chiptuningu ja asjad otsa lükkad ja rohkem polegi vaja, kui sedagi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE(DUB lada)
PostitusPostitatud: 28.07.2009 13:00 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5761
Vahe on selles, et Lada mootoril pole potensiaali väga. 120kw on lagi. Paned sama rahaga Opeli 110kw peale ning peale selle arendamist hiljem on sul juba 220kw või enam. Seal tekib jälle see tupik, et siis jääb kere nõrgaks jne.. See on see miks ma olen loobunud Ladadest. Raha läheb sinna kuhu pole vaja, kergem on osta teine auto, ala BMW, tagavedune Opel vms.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE(DUB lada)
PostitusPostitatud: 28.07.2009 13:28 

Liitunud: 24.02.2009 16:13
Postitusi: 311
Asukoht: Järvamaa Koeru vald
1982. aastal ilmus VAZ 2105 baasil ehitatud, tänaseks Lada entusiastide seas kultusobjektiks kujunenud Lada VFTS (T16), mis vastas tollastele B-grupi nõuetele. Autol oli tagavedu, 1,8L 16-klapiline mootor, turbo ja kokkuvõtteks 240 hobujõudu:)
vastav lõik on võetud ladaklubi leheküljelt.
arvutatuna tuleb välja,et 1982 aastal suudeti lada mootorist välja ajada 168kW.(1hp=0.7kW) 240*0.7=168
ma ise arvan,et tänaseks oleks lada mootori lagi umbes 200kW


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE(DUB lada)
PostitusPostitatud: 28.07.2009 14:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Jah, aga selliste võimsuste juures ei kesta see asi lihtsalt. Sellise mootori ehitamine läheb kohutavalt palju maksma mis absoluutselt mingist otsast ei tasu ära. Muidugi jah tõesti kui raha palju ja lada mootor hingelähedane siis tõesti, aga mõtekusest pole siin juttugi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE(DUB lada)
PostitusPostitatud: 28.07.2009 14:45 

Liitunud: 24.02.2009 16:13
Postitusi: 311
Asukoht: Järvamaa Koeru vald
kindlasti kestaks,kui kasutada kvaliteet detaile.muidugi,kui teha kasutatud/odavatest asjadest,siis mootor üle 10000 vastu ei pea.ja ega sa siis kogu aeg ka klotss põhjas ringi vura ju.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE(DUB lada)
PostitusPostitatud: 28.07.2009 14:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Rallimootorid on tavaliselt viidud viimse piirini, ja seal masinad ju teab palju läbisõitu ei tekita omale, aga samas võetakse ikka peale igat hooaega mootor lahti et kontrollida ega midagi minekul pole. Tänavaauto ei saa küll niipalju pähe aga paratamatult tallatakse rohkem(ja ka läbisõitu tekib rohkem) kui võimu on kapotiall ja nagu öeldud, siis tõesti kvaliteetjuppidest tegemine läheb nii kalliks, et see lihtsalt ei tasu ära. Jah muidugi saab teha, aga lada mootorist ei jää sinna suurt midagi alles, puhas plokk ja plokikaan ehk, ülejäänu tuleb custom ja muude autode jupid juba mis kannatavad suurt võimsust.
Muidugi pärast on hea näidata et näe lada mootor 150kw, aga kui keegi leiaks selle poindi, miks mitte panna mõne teise auto mootor juba peale, millel juba on sama võimsus, siis respekt.
Jah vb ametlikus mõttes on teine asi, et teise mootori peale panemiseks igasugu ümberehitusjandid jne, aga siiski.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE(DUB lada)
PostitusPostitatud: 28.07.2009 18:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.01.2008 21:29
Postitusi: 663
Asukoht: NA RAJONE!
Kuna tegu ju tänavaautoga siis teise mootori panemine oleks veidi keerulisem ettevõtmine ametlikust poolest.Ehitamine ei ole midagi.võimsused ja aritmeetika kontrollisin üle..siiski sellest mootorist üle 90kw võtma hakata on tõesti mootori surm.Oleks liiga ralli mootor.Siin toodud vfts sõidab ideaalis ühe ralli ning siis pulkadeks.Eeldab see kuskil 500km max.ei tea rallide distantse.
Ja FIATI DOCH pole midagi nii häda ivo.On sul olnud neid niipalju ,et teab seda raudselt väita.mitu fiati mootorit oled siis laiali lasknud...5, 10,15?
Hetkel ongi 2 varjanti või pigem 3.
1-teha lada mootorist tänavakõlbulik maximum
2-teha lada plokile ja kaanele mingi pritse ja kaane arendus
3- minna riskile ja panna mingi euro kw vahele.Ülevaatusel eeldab see probleeme.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE(DUB lada)
PostitusPostitatud: 28.07.2009 18:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2005 02:07
Postitusi: 6897
Asukoht: Jüri
Tegelikult peaks praegune ümberehitus juba kõvasti probleeme tekitama :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE(DUB lada)
PostitusPostitatud: 28.07.2009 18:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.01.2008 21:29
Postitusi: 663
Asukoht: NA RAJONE!
Sul on tuline õigus :lol .
Ei hakka siin üles lugema...kes ladaklubist pikemalt lugend ,see leiab enda jaoks kõik :wink: .On mille kallal võtta,kui tahta.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE(DUB lada)
PostitusPostitatud: 28.07.2009 19:31 

Liitunud: 05.03.2006 00:19
Postitusi: 733
Iff kirjutas:
Vahe on selles, et Lada mootoril pole potensiaali väga. 120kw on lagi. Paned sama rahaga Opeli 110kw peale ning peale selle arendamist hiljem on sul juba 220kw või enam. Seal tekib jälle see tupik, et siis jääb kere nõrgaks jne.. See on see miks ma olen loobunud Ladadest. Raha läheb sinna kuhu pole vaja, kergem on osta teine auto, ala BMW, tagavedune Opel vms.

120kw lagi my ass. Omal väheke näpitud motoga 05 millel 112kw ning tõesti seal midagi väga suurt näpitud pole. Samas tuttava kopika stendi numbrid näitasid alla 140kw paar grammi ning kestab, aga kui midagi lahkub siis suure pauguga :lol

ladaliivak kirjutas:
1982. aastal ilmus VAZ 2105 baasil ehitatud, tänaseks Lada entusiastide seas kultusobjektiks kujunenud Lada VFTS (T16), mis vastas tollastele B-grupi nõuetele. Autol oli tagavedu, 1,8L 16-klapiline mootor, turbo ja kokkuvõtteks 240 hobujõudu:)
vastav lõik on võetud ladaklubi leheküljelt.
arvutatuna tuleb välja,et 1982 aastal suudeti lada mootorist välja ajada 168kW.(1hp=0.7kW) 240*0.7=168
ma ise arvan,et tänaseks oleks lada mootori lagi umbes 200kW


tagaveduse lada mootorist sa ilma ülelaadimata küll üle 140kw ei võta, ära nüüd selle 200kw'ga väga kõrgelt unistama hakka :) Samara 16V ja ülelaadimisega on küll teised jutud.

_________________
Suurim valik lisatulesid - www.lisatuled.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE(DUB lada)
PostitusPostitatud: 30.07.2009 23:40 

Liitunud: 24.02.2009 16:13
Postitusi: 311
Asukoht: Järvamaa Koeru vald
tagaveduse lada mootorist sa ilma ülelaadimata küll üle 140kw ei võta, ära nüüd selle 200kw'ga väga kõrgelt unistama hakka :) Samara 16V ja ülelaadimisega on küll teised jutud.[/quote]
ei ole ulme ka 140+kW saada vabahingamisega.hetkel on nagu kõik suht võimalik.pritsung,el.süüde,nn üle piiri aetud kergusega detailid(samas jäädes piisavalt vastupidavaks),parem voolavus kaanes,suuremad klapid jne jne.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE(DUB lada)
PostitusPostitatud: 31.07.2009 09:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.07.2006 14:05
Postitusi: 849
Asukoht: Tallinn/Pärnu
sellel ralliversioonil ei olnud ju isegi mitte lada tehase plokikaas. kus sa teoreetik selle 16 klapilise kaane sinna oma 200kW tarvis võtad?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE(DUB lada)
PostitusPostitatud: 31.07.2009 09:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.05.2005 13:54
Postitusi: 2931
Asukoht: Tallinn
Kas sellelt Fiatilt ei saa 16v kaant võtta, mille baasil ladad ehitatud on? Ma olen üsna Lada kauge inimene, kuid kuskilt kõrvi jäänud, et ühele (1.6?) mootorile oli too Fiati kaas bolt-on.

_________________
Miata
LS400


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE(DUB lada)
PostitusPostitatud: 31.07.2009 10:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.06.2006 19:39
Postitusi: 233
Asukoht: Loo/Valkla
Nagu mina siit välja olen lugend siis see rohkem sjuke chill-pill mitte mingi igapäeva liikur.
Arvan, et suviti see 3 kuud ajab see ülesaetud mootor ikka paar aastat läbi.
Endal suht sarnane ettevõtmine töös.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 527 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 36  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7