Nii, räägin siis järjekorras.
Nahksisu pidin kahjuks maha müüma

. Aga nahksisu on plaanis uuesti muretseda, seega
Hakkasin aretama konditsioneeri peale. Ei ole see midgai nii lihtne, kui algul tundus. Päris palju on erinevat

Ma lihtsalt ei tahtnud enda kerest loobuda (et lihtsalt võtta kondiga masin) ja siis otsustasin proovida. Aga noh päris peale pole veel pannud, üks etapp tehtud. Sõiduisu tuli enne peale.
Nii, salong siis laiali.

Tuleseina tuli uued augud teha.

Võrdlus kondi ja tavalisega.

Kondisüsteem salongis sees.

Siis aga tulid juba ilusad ilmad ja tahtsin avalaksule jõuda ja sõita ning otsustasn auto kokku laduda, et noh salong nagunii kokku, siis vaja veel kapoti alt asju teha. Okei, juhtmeid ka tglt vedada.
Päev enne avalaksu hakkasin autot kokku laduma. Dan tuli veel päeval appi natsaks, tänu talle

. Aga jah päev läks päris pikaks, kuid kokku ma ta sain. Angel'id ka autol nüüd küljes. Oli palju tagasilööke ka. Tahtsin oma esimesed veljed alla panna, kuid ühel esimesel veljel ajas äärest õhku välja. Ühel tagumisel rehvil oli külgseina talve jooksul auk tekkinud :bang: Siis veel ühe velje kapsli kinnitus murdus pooleks. Et igast jama.
Panin siis teise jooksu velgi alla, millel ka esirehvid pastlad all. Niiet võite pakkuda mulle kohe hulgi hea hinnaga 215/45 R17 ja 225/45 R17 rehve
Hommikul startisin juba peale 7't ning siis hakkasid esimesed jamad pihta. Käiguvahetusel tõmbas ming kolksu sisse ja auto lärmas jubedalt. Sai siis korra tõstuki peal käidud ja mis ma näen, sumps pmst pooleks. Eks mu enda süü ka, täiesti jäik ühendus oli, mingit sukka vms vahel polnud.
Okei, siis otsustasin, et võiks ikka avalaksule minna, klubilisi näha ja värki, et pohh sõidust siis. Natuke sain sõita kui juba auto käitus imelikult, jäin Haapsalu mnt ääres seisma ja tagumine rehv täiesti tühi. Eelmine õhtu oli nii kiireks läinud, et tungi ja varuratast polnud kaasas ning siis jäin Mauksi ootama. Selle aja jooksul tiirutas politsei minust mitu korda mööda. Siis sai Mauksi abiga ratta vahetatud, suured tänud talle

. See rehv oli tee peal kuidagi samuti külgseina lõhki saanud, suur auk sees. Seega igale poole rehve vaja
Hakkasime siis Mauksiga koos liikuma ning pmst kohe olid mul vilkurid järgi. Nii, mis seal ikka, sain oma erakorralise TÜV kätte.
Ehk siis väga sitt hommikupoolik ja noh ka eelmine päev oli. Jamad jama otsa. Haapsalus tahtsin veel pesulast läbi käia, kuid statis oli nii pikk järjekord ja mingi Niine oma oli suletud. Niigi hiljaks jäänud, siis läksin edasi Kiltsile. Hommikul hakkasime jah peale 7-t liikuma ja kohale jõudsin mingi pool 12
Kiltsil sõitma ei hakanud oma pooliku autoga minema, kuigi oleks huvi pärast veerandmiili aega teada saada küll.
Täna siis hakkasin sumpsi vahetama, otsustasin esialgse väljalaske tagasi panna. Ja mis ma nägin, sellel samuti püti juurest lõhki. No krt, niigi kõike topelt, aga ikka kõigiga midagi viga. Keegi on mulle talve jooksul käru keeranud
Natuke keevitust ja sain ka väljalaske alla, nüüd sellega korras.
Nii, aga mis seal ikka, pilte pole jõudnud angelitega veel teha, auto sitane ja kiire olnud kogu aeg. Selleks korraks siis kõik, liigagi pikk tekst tuli
