Pidev probleem oli, et kojamehed pühivad halvasti või ei pühi üldse. Hoogsa lumekoristus tulemusel kadusid ka kojamehe kinnitamiseks mõeldud plastik jullad. Viimane kuu sõitsin põhimõtteliselt lahtise kojamehega

Eile läksin siis optimistlikult poodi, et võtta omale kojamehed. Saingi 5 Euro eest omale uued aga võta näpust juhioma ei sobinud kuidagi varre otsa ja kõrvalistuja oma jäi logisema. Sai siis poodi tagasi mindud küsima, kas juhi kojamehe kinnituseks mingit vahe tükki eraldi ei müüda, selle peale öeldi, et võta Championid seal olemas kojamehe kinnitamiseks mõeldud vahetükk. Kuna aga leti hinnaks oli 17 Euri tükk, jätsin need kojamehed sinna paika ja tulin tulema. Kodust tegin päringu UM-i ja peagi tuli vastus, et uued kojamehed 38 Euri komplekt ja kohal olemas. Sellise saaga tulemusel saingi omale orginaal kojamehed ja ei kahetse, sest vaateväli puhas ja kojamees surutud harjumatult tugevalt vastu klaasi, mida nende odavate jullade puhul ei saanud kunagi näha, tunda.
Samas ei tea, miks BMW insenerid mõtlesid kaks eripidi kojamehe vart välja?
Kas ööseks peaks kojamehed klaasilt üles tõstma või pole eriti vahet? Tean, et ei jäätu ära siis aga samas möödujatele ahvatluseks nendega midagi peale hakata
Ülekande tõstmise kohapealt ka UPDATE. Kütte kulu tõusis 11.5 pealt 12.2 peale ehk siis 0.7 liitrit kütusekulu juures. Oleks enne teadnud, et LSD nii Fan on, oleks ammu juba selle raha eraldanud sellesse. Kui enne tundus auto juba igavaks muutuvat, siis nüüd tuli ringi sõitmis isu jälle tagasi, kuna auto käitub hoopiski teisiti, kui enne. Enam ei pea hirmuga otsima siledat platsi kuhu autot parkida vaid valid suvalise koha kuhu auto ära mahub. Kui driftist rääkida, siis tõmbab lihtsamalt külje ette, samas hoida teda lihtsam külg ees. Need on minu viimaste päevade avastused ja läbi elamised.