Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=120755 |
10. leht 18-st |
Autor: | Reimers [ 08.06.2014 20:09 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx |
Seal on jälle kommentaarid stiilis et isal,sõbral,tuttaval või vennal oli selline ja siis oi küll ikka sõitsime Siis tulevad välja eri markide austajad ja hakkab tuline vaidlus pihta GM vs Fäg grupi pill Lõpuks saadab keegi üldse pikalt kõik ja ütleb "Veyron is da best" |
Autor: | wirx [ 10.06.2014 11:39 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx |
Kalded-kokkujooksud said sellised Proovin ära ja eeldavasti tuleb kaldeid juurde keerata... |
Autor: | wirx [ 11.06.2014 12:54 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx |
Tulles tagasi veel VKM düno ja 719hj juurde, siis egas minule tundusid need numbrid ka liiga optimistlikud ja uurisin natukene edasi. Hiljuti käis üks chipitud GT-R VKM-is, tulemuseks selline graafik GT-R ilma pihusteid vahetamata annab maksimaalselt 530hj, VKM-is tuli 513hj Arnover sai veerandmiilil kiiruseks 198km/h ehk 123mph ja siin üks analoogselt chipitud GT-r kes sõitis 120.4mph ja omab mootoris 525hj (1,2 korrutis) http://www.dragtimes.com/Nissan-GT-R-Ti ... 16954.html Mina sain eelmisel aastal paksema õli ja vana sisselaskega veerandmiilil kiiruseks 206km/h ehk 129mph Siin on keegi saanud 127mph ning mootoris jõudu 682hj http://www.dragtimes.com/Porsche-911-Tu ... 21418.html Teine auto on saanud 128mph ja jõudu mootoris 750hj http://www.dragtimes.com/Porsche-911-Tu ... 19283.html |
Autor: | wirx [ 17.06.2014 19:45 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx |
Lootsin 300km/h OMC-l, aga ei tulnud ära, põhjus lihtne - tuul ja vähe jõudu. Nagu ma ennist mainisin, siis autol suurt midagi ringi pole tehtud võrreldes eelmise aastaga ning kuna sügisel oli samuti mõõdukas vastu tuul, siis jäin seekord paremale õnnele lootma. Aga tuli välja, et seekord oli kohati kuni 35km/h vastutuul, see aga tähendab, et 300km/h liikuv auto peab kulutama sama palju energiat, kui 335km/h. Olen sõitnud korduvalt 300km/h kanti seal lennukal, aga sellist raputamist ja tuule poolt mõjutamist, pole varem tundnud seal. Peale tuule lootsin ka jää kasutamisele, nimelt on 911 turbo intercoolerid kinnises kopsikus ja asetsevad kaldus / asendis. Käisin ostsin enne sõitu poest mõne koti tavalist rummi peale käivat jääd ning lisasime selle stardis mõlemale poole intercooleritele. Tulemuseks see, et kui eelmine aasta originaal intercooleritega oli sisselaske temp 290km/h juures 75c, suuremate GT2 intercooleritega sain selle 55c peale ja jääd kasutades õnnestus 37c saavutada, 37c on selline tavaline kohapeal seismise temp. Eeldavasti tänu sellele tuli kilomeetril 2km/h suurem tulemus - 265km/h, miili peale andis aga tuul liialt tunda ning loodetud 300km/h ära ei tulnud. Video 0-292km/h sõidust leiab siit - https://www.youtube.com/watch?v=0ghaz0P8SQg Tehtud racechrono abiga ning kiirus tuleb 10hz GPS-ilt. 1 stardist on kellegil ehk paremat video, kui Delfi oma? 1:25 peal on minu start, tunduks nagu auto polegi 4 veoline http://sport.delfi.ee/news/auto/eesti/delfi-fotod-ja-video-uhe-miili-kiirendusvoistlusel-kolasid-moirgavad-mootorihaaled.d?id=68883819 |
Autor: | wirx [ 25.06.2014 23:22 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx |
Üks kena pilt OMC-lt veel - Eelmise nädala lõpus sai Porsche esinduses ära vahetatud mootori õli. Seni oli talvest jäänud Motul 300V seeria 10w-40 ja nüüd läks 48000 km läbisõidu peal sisse sama seeria 15w-50. Üldiselt on suvel olnud 20w-60 sees, aga sellega on jahedama ilmaga käivitamine suht vaevaline. Kuna meil hetkel suve nagu eriti pole, siis eeldavasti sai valik tehtud õige. Porsche ise soovitab muideks 0w-40, samas eks ta tõsi ole, et isegi rinkal peale 15 ringi on õli temp tõusnud napilt üle 100c-i. Lisaks läks vahetusse ka teine pikkiõõts. Huvitaval kombel kehtis Porsche poolt kunagine kampaania, mille käigus temperatuuri sensori(mälu järgi ütlen) kõri vahetati tasuta ringi, olgugi et auto 8a vana ja garantiist pole enam ammu juttugi. |
Autor: | wirx [ 09.07.2014 12:19 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx |
Eile jõudsin üle pika aja rajale, vahepeal kas sadas vihma või oli rada bronnis. Sooja näitas +30c kella 5 paiku ning lootsin, et 8ks läheb jahedamaks, vaatas selleks ajaks hoopis vastu termomeetrilt +31c. Päike lõõmas kogu aeg ning asfalt oli väga kuum. Väga palju just loota ei saanud, pidamine oli halvem ja ka turbo mootoril jõudu tuntavalt vähem. Esimesed katsetused ja 1:25.8 käes - https://www.youtube.com/watch?v=fE0USGuHfjw Liiklust oli sellel korral väga palju peal, õnneks õhtupoole jäi rahvast vähemaks ja sain oma parimat aega natukene parandatud - 1:24.7 peale (ennem oli 1:24.9) Kahjuks otsustas OBD lugeja välja rappuda oma pesast seega RPM kadus ära ja video läks tibake sünkist välja, aga 2 suht ühte auku ringi tulid jutti sellised - https://www.youtube.com/watch?v=If0WmWsAYb4& Olgugi, et oli väga libe, andis uus vedrustus endast igati positiivselt märku, eeldavasti tuleks kaldeid natukene juurde veel keerata. Samuti oli positiivne mõju F1-ga sõidul - stardi sirge lõpus olev kurv ei tundunud sugugi enam nii hirmus, kui seda oli olnud varem Rahvast oli seekord küll palju, aga seltskond oli selle eest vägagi põnev - Ehk siis 3x 911 Turbo ja kõik erinevast ajastust: 997.1 Turbo 720hp 2006a 997.2 Turbo PDK 500hp 2011a 991 Turbo S 552hp 2014a Õnnestus treida ka selline video, kus 991 turbo S-i jälitan, sirgetel oli kiirendus suht samasse auku, aga kurvides jõudsin järele, eks kui ta rohkem harjutab pole 8a vanal autol uue mudeli vastu lootustki - https://www.youtube.com/watch?v=TF6YXk_5amI& 991 omanik oli teist korda rajal ning tulemuseks 1:26.5 sellise kuuma ilmaga oli ikka väga super tulemus, eriti veel arvestades seda, et päris mitmes kohas võttis kurve valesti ning rajalt maha tulles oli rehvides rõhk 4bari kanti olnud. Kui temal oli liiga palju rõhku, siis minu 1.6-1.7 kuumalt paistis liiga vähe jälle olevat, rehvi pinda korralikult juurde "varastanud" embleemide arvelt. Päeva lõpuks joonistus selline tabel Auto24ring võiks auto mudelid ka sinna ära märkida, muidu on isegi kohapeal olles raske aru saada, kes millega sõidab. Oliver oli rinkasõiduks ümber kohandatud slikkidel M3, Virgo oli 997.1 turbo, Hannes 991 Turbo S, Artjom mingi kurjem GT-R, Pappa Carrera 993(tema on sõitnud parimaks ajaks sama rehviga mäletamist mööda 1:29, aga eks siis olid ilma olud ka paremad) |
Autor: | wirx [ 18.07.2014 00:54 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx |
Eile jõudsin üle pika aja rajale, vahepeal kas sadas vihma või oli rada bronnis. Sooja näitas +30c kella 5 paiku ning lootsin, et 8ks läheb jahedamaks, vaatas selleks ajaks hoopis vastu termomeetrilt +31c. Päike lõõmas kogu aeg ning asfalt oli väga kuum. Väga palju just loota ei saanud, pidamine oli halvem ja ka turbo mootoril jõudu tuntavalt vähem. Esimesed katsetused ja 1:25.8 käes - https://www.youtube.com/watch?v=fE0USGuHfjw Liiklust oli sellel korral väga palju peal, õnneks õhtupoole jäi rahvast vähemaks ja sain oma parimat aega natukene parandatud - 1:24.7 peale (ennem oli 1:24.9) Kahjuks otsustas OBD lugeja välja rappuda oma pesast seega RPM kadus ära ja video läks tibake sünkist välja, aga 2 suht ühte auku ringi tulid jutti sellised - https://www.youtube.com/watch?v=If0WmWsAYb4& Olgugi, et oli väga libe, andis uus vedrustus endast igati positiivselt märku, eeldavasti tuleks kaldeid natukene juurde veel keerata. Samuti oli positiivne mõju F1-ga sõidul - stardi sirge lõpus olev kurv ei tundunud sugugi enam nii hirmus, kui seda oli olnud varem Rahvast oli seekord küll palju, aga seltskond oli selle eest vägagi põnev - Ehk siis 3x 911 Turbo ja kõik erinevast ajastust: 997.1 Turbo 720hp 2006a 997.2 Turbo PDK 500hp 2011a 991 Turbo S 552hp 2014a Õnnestus treida ka selline video, kus 991 turbo S-i jälitan, sirgetel oli kiirendus suht samasse auku, aga kurvides jõudsin järele, eks kui ta rohkem harjutab pole 8a vanal autol uue mudeli vastu lootustki - https://www.youtube.com/watch?v=TF6YXk_5amI& 991 omanik oli teist korda rajal ning tulemuseks 1:26.5 sellise kuuma ilmaga oli ikka väga super tulemus, eriti veel arvestades seda, et päris mitmes kohas võttis kurve valesti ning rajalt maha tulles oli rehvides rõhk 4bari kanti olnud. Kui temal oli liiga palju rõhku, siis minu 1.6-1.7 kuumalt paistis liiga vähe jälle olevat, rehvi pinda korralikult juurde "varastanud" embleemide arvelt. Päeva lõpuks joonistus selline tabel Auto24ring võiks auto mudelid ka sinna ära märkida, muidu on isegi kohapeal olles raske aru saada, kes millega sõidab. Oliver oli rinkasõiduks ümber kohandatud slikkidel M3, Virgo oli 997.1 turbo, Hannes 991 Turbo S, Artjom mingi kurjem GT-R, Pappa Carrera 993(tema on sõitnud parimaks ajaks sama rehviga mäletamist mööda 1:29, aga eks siis olid ilma olud ka paremad) |
Autor: | MDB [ 18.07.2014 21:45 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx |
Nii pikk nädalavahetus oli??? |
Autor: | -Priit- [ 03.08.2014 21:13 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx |
Sai täna hommikupoolikul oma silmaga ka nähtud seda masinat nii seismas kui sõitmas, päris hea nägi välja. |
Autor: | wirx [ 12.08.2014 01:19 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx |
Vahepeal on pea 1000km kanti mööda Eestit ringi uhatud ja jõudsin ka http://www.sportauto.ee rajapäevalt läbi lipsata. Enne rajale suundumist käisin ära järjekordselt Carmuses, kus oli plaan kaldeid natukene tagasi keerata. Töömehed pusisid oma tunnikese ja siis hakkasime juba autot kokku kruttima ning tundus, et põhja alt on natukene õline. Võtsime plastikud eest ning siis selgus, et poolteljed olid esimesest difrist välja lupsanud kuna kallete tõttu ei ulatanud need enam korralikult oma pesadesse. Õnneks kahju polnud tekkinud ja piisas uuest õli sisse valamisest. Kaldeid sai korralikult tagasi keeratud, õhtuks jäi selline seade - Lisaks kallete timmimisele võtsime käsile ka hiljuti lisatud sway barid, mulle tundus et auto kõigub S laadsetes kurvides liialt ning nüüd oligi hea võimalus tõsta sway barid kõige jäigemasse seadesse nii eest, kui ka tagant. Paljud USA foormulased panevad ette pehme ja taha keskmise seade, aga kuna Carmuse mehhaanikud ütlesid, et just sway baride jäigemaks seadmisega saab taolist õõtsumist vähemaks "keerata" siis usaldasin neid. Reedel kogunesime Pärnus koos paljude teiste Porschedega Eestist, Soomest, Lätist ja Leedust. Kleepisime auto raskeid kleepse täis, tegime väikse kruiisi linna peal ning läksime enne südaööd magama, et hommikul 9-ks juba rajal olla. Ilmaga ei vedanud jälle ning suht kiirelt oli temperatuur 28c peal ja asfalt aina kuumenes pideva päikesepaiste käes. Minul oli veel üks suur häda, nimelt oli mul heal tuttaval kella 2 paiku algamas pulm, mis leidis aset teiselpool Eestit - Põlvas. Seega jäin lootma esimese paari sessiooni peale ning jõudsin teha kõigest 8 kiiret ringi kokku. Esimesel sessioonil tuli enda isiklik rekord - 1.23.5 aga kuna kõik kibelesid rajale, siis ei õnnestunud ühtegi puhast ringi sõita ja kohati pidi 4-5 autost ühe ringi jooksul mööda sõitma. Hiljem Racechrono näitas, et parimal ringil olin ühes sektoris 1.1s aeglasem, kui tavapäraselt, eks see läks kellegist möödumise arvele.( Optimaalseks, ehk siis parimad sektorid kokku, ajaks arvutas Racechrono välja 1:21.9, seda siis tänavalegaalse poolslikk Michelin Pilot CUP 2-ga.) Kindel oli see, et positiivselt mõjus Top Geari koolitus ning palju abi oli ka sway baride jäigemaks keeramisest, sest auto õõtsumine vähenes tuntavalt. Lahkusin rajalt 2 paiku, olles sellel hetkel liidripositsioonil, järgmine sõitja Kai Soomest, kes eelmisel aastal esikoha samal üritusel sai, oli 1.x sekundi kaugusel oma tugevalt ümberehitatud Porsche 996 Turboga(uued turbod, täiesti uus vedrustus, pidurid ja lisaks korralik aerodünaamika ning võidusõidu istmed). Egas muud üle jäänud, kui heale õnnele loota, sest pulm vajas tähistamist. Õhtul kella 7 paiku selguski tõde, Kai käigukast oli kaotanud 3 käigu ning 0.25sekundiga jäin ma siiski esimeseks. Kolmandale koha saavutas 997.1 Turboga Mikko. Seega 64-st väga kiirest Porschest(palju-palju GT3 autosi sõitis) olid kõige kiiremad sel korral just rasked ning võimsad Turbod. Asja kõige positiivem külg oli see, et 3 kõige kiiremat said http://www.kummimees.ee poolt endale jooksu uusi rehve Minu valikuks osutus loomulikult - Michelin Pilot Sport CUP2-d, võtan veel praegustest vanadest viimast, aga enne BigRaceDay-d augusti lõpus lähevad uued alla Sõitjate ja autode nimekirja koos parimate aegadega näeb siit http://www.sportauto.ee/events/140802trackday/ |
Autor: | wirx [ 17.08.2014 14:28 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx |
Sai miilil sõitmas käidud, lootusega et ehk annab tagurpidi sõitmine ning tagant tuul need puuduvad 5km/h lisaks ja saab lõpuks maagilise 300km/h kätte, aga ei - esimene katse 295km/h, teise jaoks loopisin auto istmetest tühjaks ja panin rohkem teipi peale ning siis peale 4.5h ootamist öeldi, et ei hakata ootama vihma märja tee kuivamist ning pidu läbi Hiljem kodus vaatasin enda logisid, mis saavad andmeid auto ratastest läbi OBD pordi ning uuenevad 30x sekundis. Kui eelmine kord sõitsin miilil teisel katsel 292km/h siis ka logis oli kirjas, et max kiirus oli mul 293km/h, eeldavasti selletõttu et hoidsin kuni brake sildini peal gaasi. Siis seekord oli max kiirus 302km/h logis. Võiks ju veel uskuda, et 1-2km/h on viga auto logil, aga 7km/h on päris suur vahe. Selle 7km/h saavutamiseks kulus lõpus 2.63 sekundit. Peal hoidsin ka seekord brake sildini, mis oli ~50m kaugusel finishist, ehk siis umbes 0.5 sekundine vahemaa. Eks tuleb kevadel jälle uuesti proovima minna, et tõde teada saada Ahjaa, kui eelmine kord võttis 250-290km/h 9,5 sekundit aega, siis seekord kulus 7.5 sekundit. Boost oli eelmine kord lõpus 1bar, seekord 1,2bari ning eeldavasti andis ka väike langus lõpus ning tuulevaikne ilm tunda. |
Autor: | wirx [ 02.09.2014 22:13 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx |
Eile õnnestus sõita uuema 997.2 Turbo PDK-ga, mis miilil 289km/h sõitis(minul 295km/h). Tänud kiirele PDK kastile saab väga mõnusalt sõita vasak jalg piduril ning kurvides trajektoori korrigeerida sellega, lisaks annab tunda mootoripatjate juhtimine, tänu millele jäi isegi kulunud ning vanade tänavarehvidega enamus kurvides kiirused suht samasse auku, kuigi minu autol olid all tutikad CUP2-d. Video sellest sõidust siin - https://www.youtube.com/watch?v=NulohudRezE&list=UUWzbOH6fH796cdpOpYyedJQ Endal õnnestus aega samuti paremaks sõita ning uus parim 1:23.3 https://www.youtube.com/watch?v=c3oDVRCMCSc Eilne rada oli suht ideaalsete tingimustega(kui välja arvata SpinFM-i kurvi maha aetud õli-jahtusvedeliku segu) Eilsest üritusest ka, toimus siis Big Race Day auto24ring Vol 2, mille korraldajaks Janek Kaljulaid ning info üritusest siin - http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=1511 Minu arvates on igati tervitatav see, et keegi viitsib ja jõuab selliseid igamehe võidusõite korraldada, Opentrack toimub ainult 3x aastas ja uue raja puhul on sellest selgelt liiga vähe. Järgmine aasta plaanib Janek samuti Big Race Dayd korraldada ning loodetavasti on siinsest foorumist järgmisel korral rohkem osavõtjaid. Eks seekord mõni apsakas kindlasti sisse sattus ning kohati olid reeglid vastuolulised, samas tegijal juhtub. Loodetavasti on selle aasta pisikestest vigadest järgmiseks aastaks õppust võetud ning sõbralik konkurents Opentrack sarjale tulevaseks aastaks tehtud Pilte eilsest üritusest leiab siit - https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1499018680337972.1073741834.1468477110058796&type=1 Kui siin allapoole kerida leiab ka võistlejaid ning nende autosi- https://www.facebook.com/pages/BIG-RACE-DAY-2014/1468477110058796?hc_location=timeline Rajale lasti 10 autot korraga ning peale 10t minutit läks uus sats peale, kiired ja aeglased läbisegi ning tuleb tunnistada, et kui kõige viimasena peale minna ja täpselt esimesele ette sõita, siis sai 3-4 kiiret ringi üksinduses sõita ja seda isegi päeva keskel (Y) |
Autor: | wirx [ 21.09.2014 18:49 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx |
Autol vanust juba 8 aastat ning läbisõit sai hiljuti 54000km täis. Muidu pole värvkattel väga vigagi arvestades vanust, aga kivitäkke auke on viimasel ajal juurde tulema hakanud. Samuti häirib natuke mõte Eesti soolasest talvest ja korralikust värvkattest ning kõige lõpuks on hall suht igav värv sellisele autole Seega seadsin sammud http://www.brandfactory.ee ning valisin välja värvi Avery Supreme Bright Blue Metallic Sinine värv sai valitud RUF RT-12 järgi, mida olen autot ehitades ennegi sihiks seadnud - Lihtsalt sinine tundus natuke planguna ja seetõttu valisin välja metallicu, mis näidise pealt tundus igati kena. Üks variant oli veel ka matt-must, aga matt-mustasi autosi liigub meil päris mitmeid ning tundus liiga tavalise valikuna. Lisaks veel matt kleepsu pesemisraskused. Paigaldajad arvasid, et aega võtab 1-2 päeva ning suht lihtne töö, eriti peale selle video vaatamist, kus boxster kiirelt täpselt sama kleebise saab. https://www.youtube.com/watch?v=QI0Y-w4I29o Aga võta näpust, 911 Turbo on hoopis teisest puust, kui pisike boxster ning aega kulus 4 tööpäeva ja natukene jäi veel tulevikukski teha, keskmine sõiduauto kleepimine pidavat olema 1-1.5 tööpäeva. Tulemus tuli sellegipoolest hea ja päris mitmed tuttavad on uurinud, et kas uue auto ostsin, teised kes lähemalt näinud arvanud, et värvisin üle Eriti effektne näeb välja, kui kõrval veel värvilisi ja ilusaid autosi paikneb - Värv mängib päris hästi olenevalt valgusest ja nii on auto hommikul ühte värvi, päeval teist ja õhtul kolmandat, öösel tundub hämaramas must olevat. Igatahes enda jaoks vahelduseks täitsa uus auto ning näeb päris elus isegi parem välja, kui piltidelt. Eile leidis auto24ringil aset selle aasta viimane Opentrack, seal sai lõpuks sõidetud 1:22 sisse ja seda üsna napilt - 1:22.9 ajaga, aga aasta alguses plaani võetud aeg sai sellegipoolest alistatud. Tänavarehviga selle autoga väga palju kiiremini enam sõita pole võimalik, eriti veel arvestades seda, et pidamise piiril sõitmine cup2-le ei meeldi ning läheb lödiks ja hakkab rohkem saba liputama. Ülevalpool oli juttu maksimaalsest kiire kurvi läbimise kiirusest, siis nüüd võin öelda, et 184km/h sealt enam libisemata läbi ei sõida, 180km/h aga küll, kenasti jäi teele aga egas meeldiv tunne pole see Eeldavasti aitaks kaasa suurem downforce nagu üleval oleval Viper SRT-10 ACR-il on ja mis kogenud võidusõitjaga roolis suutis sõita 1:22.3 aja eile. Auto ise pidavat omaniku väitel 700hj kanti jõuga olema(kui mälu nüüd ei peta). Selline ACR suutis 600hj seades sõita Nürburgringil 6ndale kohale tehaseautode tabelis(seal on 300+ kiiret autot) seda ajaga 7:12 vs minu auto tehase konditsioonis sõidetud parim aeg aga on 7:38. Natuke võimsama ja kergema Viper ACR-X rekord on seal 7:03, aga heitgaasid vms asi ei sobinud ARK-ile ja tänavalegaalsust ei antud. Ainus auto moodi auto, mis ACR-ist kiirem on, on Porsche 918 ja sedagi ainult siis, kui võidusõidu paket juurde ostetud on. http://fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html Seega võin täitsa rahul olla oma väheke järele aidatud 997 turboga, mis suudab konkurentsi pakkuda hoopis kiirematele autodele |
Autor: | ksenoon [ 21.09.2014 19:07 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx |
mis hinnaga kiletatud said? |
Autor: | -Priit- [ 21.09.2014 19:37 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx |
väga hea näeb välja auto sellise värviga, vähemalt piltidel. Hallina oli ka ilus, aga mattmust oleks vast juba liiga tavaline värv olnud. |
10. leht 18-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |