Nii, nüüd sai siin pikad päevad, poole ööni, cali kallal tegutsetud.
Üks päev võtsin terve salongi jälle laiali, armatuur välja jne ning
vedasin lõpuks konditsioneeri juhtmestiku ära!
Ütleme nii, et päris palju tegemist oli. Salongis on nähtavalt ainult 2 lisa nuppu kondi jaoks (siseõhk ja lumehelbeke), Alustasin nende vedamisest. Siis oli veel soendusploki sees andur (külma/sooja nupu jaoks), siseõhu klapi juhtmed. Tuli veel vahetada/asendada puhuri kiiruseregulaatori pistik ja uued juhtmed jooksid läbi releede. Salongi tuli 3 uut releed juurde. Kapoti alla tuli suur kaitsme/releekarp, kus mitu suurt kaitset ja mitu releed. Päev aega võttis see salongi lammutamine, juhtmete vedamine ja salongi kokkupaneks aega, lõpetasin öösel 1 ajal
Aga tundub, et sai asja. Midagi käivitamisel läbi ei põlenud ja siseõhu nupp toimib.

Kondi nupp ei saa sp toimida, et süsteem on tühi. Ehk siis pärast täitmist äkki toimib.
Kuna kondipumba laager hakkas ka nii jubedat häält tegema, siis sai kondipump ära vahetatud. Nüüd rahulik vaikne.
Täna õhtul lähen proovin süsteemi ära täita, noh eks kõigepealt kontrolli. Loodame parimat.
nii, kondi nupud salongis. jeee

sedaviisi sai teiselt autolt juhtmestik maha kistud ja märgistatud:

Teisel päeval aga selline lugu:
Nii, kuna esimesed amordid hakkasid väsima, siis esiteks sai ära
tellitud amorditugipadjad ja tugilaagrid ning siis läksid alla reguleeritavad kollased KONI amordid.
Soovitan kõigil cali omanikel enne amortide vahetust ära tellida need tugipadjad ja tugilaagrid, sest need kausid kipuvad kõik puruks minema. Minu autol olid need tugipatjade kausid, purud, lisaks veel 2'l doonor calil on olnud need purud ja pragudega jne. Ehk siis pole mõtet vanu jätta, kui isegi ei paista katki.
Lisaks veel panin enda
calile salongiõhufiltri raami (mis tavaliselt on ainult uuematel calidel) ning ostsin sinna sisse
aktiivsöefiltri.
Pilt ostetud asjadest:

Õhufiltriga raam vs tavaline:

Amortide vahetud käib täies hoos, rooliotste lahtisaamisega oli tükk tegemist.

Tavaline vedru (oli minu autol all) ja teisel calil all olnud vedru:

Seega mõtlesin panna enda calile need lühemad vedrud alla
Tundub, et sai natuke madalam (väga palju ei tahtnudki) ja sittakanti jäigem xD
Noh pildi epalt paha võrrelda, oleksin võinud enne ära mõõta.

Nüüd siis pean veel vaatama, kas doonoril on taga ka teised vedrud. Siis need endal ära vahetama. Tahaks tagant ka autot nats madalamale saada.
Salongivalgustusse läks igale poole sellised LED'id:


Eks hämaramas teen paremaid pilte. Numbrituledesse läksid ka LED'id.
Nii, mina siis olen caliga maha vuranud u 21000 km (seda siis kakspool hooajaga - talvel masin seisnud) Nii et tegelikult suht väike läbisõit per aasta.

Käigukanginupu ostsin ka uue lõpuks, tavalise soliidse musta, kuid ma ei saa seda panna. Ei sobi krt. Calibral on vaja niisugust nuppu, kus alumises otsas oleks suur ümmargune tühimik nagu, et saaks selle tagurpidi käigu junni üles käigukanginupu sisse tõmmata. Muidu jääb rõve, jääb vedru näha jne.
Ehk siis kus oleks normaalset käigkanginuppude valikut, mis sobiksid ka calidele?Salong koos ja nats puhastatud, aint üks kate puudu veel
